Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.18 19:27

És mi itt a baj? Mindenki egyenlő. CSAK ÉN EGYENLŐBB VAGYOK, MINT TE!:)))

Téma: Vicceskedjünk!

Hozzáadva: 2011.01.17 23:41

Azt mondta a rendszer reggel, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy: "f@szom", erre kiírta, hogy túl rövid...

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.17 23:10

Most mit dohogsz? Fogadjunk te is fix „X”-re vetted. Én 1X2-re vettem. Így nagyobb eséllyel nyerhetek. :)))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.16 11:04

T. Lali! Én nem azt állítottam, hogy most szabályos. Régen pedig nem volt az. Hanem azt mondtam, hogy régen és most is szabálytalan. Csak lehet, hogy kicsit körülményesen fejeztem ki magam azzal a „lúval”. Tudod nem mindegy, hogy a ló melyik oldalán van az ember. Mert, mint köztudott minden lónak 6, azaz hat, oldala van. Vegyük csak sorra: 1. oldal: Ez a legpompásabb, mert a „magas” lovon effektus érvényesül. Innen igazán „magas” lóról beszélhetünk a többieknek. 2. és 3. oldal: Ez a lónak a két (jobb és bal) oldala. Ez már nem olyan jó mint a teteje. Erre szokták általában azt mondani, hogy átestünk a ló másik oldalára. Bár erre a helyzetre lehet bemesélni magunknak, és a világnak, hogy lovas akrobaták vagyunk. 4. oldal: Ez a ló eleje. Itt akkor vagyunk, amikor túlságosan nem érdekel, hogy mi van körülöttünk, és még akár a ló is bekaphatja. 5. oldal: Ez az oldal a ló alatt található. Itt nagyon kell figyelni, mert könnyen eltaposhatnak azok, akik az első oldalon vannak. No meg azután, ha egy csődör „alá” kerülünk, akkor könnyen észrevehetjük, hogy mit adtak nekünk. Ebbe az „ajándékba” hiába akarunk belekapaszkodni, nem megyünk vele semmire. 6. oldal: Ez a negyedik oldallal pont az ellentétes oldal. Ez a hely a legrosszabb. Itt már semmi más nem jár nekünk, csak a „gombóc” (fiatalabbak kedvéért lócitrom), sőt még olykor jól belénk is rúgnak. Igaz nem közvetlenül, hanem közvetve. Bocsánatot kérek a „tudományos” fejtegetésért, De most vagy nagyon „pihent” vagyok, vagy nagyon „hülye”. Tudom többen az utóbbira szavaznának. De itt van még a 80 krajcáros fuvardíj. Erről igazán nincs mit mondani. Nem kell mást tenni csak körül kell nézni a piacon. Látatlanba le merném fogadni, hogy ha most megjelenne egy olyan új cég a palettán, aki nem nyolcvan, hanem akár 50 krajcárért szállítaná az utasokat, hogy ezáltal sok fuvart szerezzen magának, bizony a taxisok zöme tömegesen tódulna az új cég „lógója” alá, mert ott tombol a bolt, és nagyon sok fuvar van. Azt hiszem ebben minden benne van:))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.16 10:26

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.16 10:22

Igazad van. Ezért írtam az utolsó bekezdést. Remélem nem kell vele majd többet foglalkozni. Szép lassan kifullad.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.16 00:10

Már megbocsáss, de te egyáltalán értesz valamit a taxizáshoz, vagy csak ontod a magadból az általad okosságnak kikiáltott hülyeségeidet? Már többen megkérdezték tőled, – többek között én is –, hogy a korábban kirakott megállni és várakozni tilos táblák azzal az ominózus kivéve Zóna taxi felirattal, azok milyen KRESZ szabály szerint lettek kitéve. No, meg akkor természetesen a reptér területe az magánterület volt. Most hogy változtak a dolgok valamitől átment közterületbe. Erre valahogy nem tudsz, vagy nem akarsz válaszolni. DE EZT MÁR MEGSZOKTUK TŐLED. Idézed itt a droszt rendeletet. No, ezzel aztán teljesen kiröhögteted magad. Legalább amit leírsz, és amire hivatkozol, azt legalább olvasd már össze. Mert mit mond az általad lobogtatott droszt rendelet? „ 59/1999.(XI.18) Föv.Kgy szerint sem hagyhatod el a gépjármüvet a droszton ” Na, akkor most azt mond meg, ha nem lehet elhagyni a kocsit, és te mint igazságnak dicsőséges bajnok lovagja, akkor mi a csudát keresnek benn a csarnokban a Zóna taxi emberei? Akik természetesen nem viszik a hónuk alatt a gépkocsikat. Persze a rendeletet nem idézed teljesen, mert az nem az ínyedre való. A rendeletben még az is le van írva, hogy égő szabadjelzővel. Na, most ha ég a szabadjelző, akkor szabad vagy. Ha nem ég, akkor rendelt kocsi vagy, és adott személyért jöttél. Akkor nem úgy érdeklődöm minden utasnál, hogy „plizz taxi”, mert ez már, akár molesztálásnak is nevezhető. „ Jó véleménnyel vagy az uj munkatársaidról... ” Tudod erre azt szoktam mondani, hogy az ember a testvérét, és a kollégáit nem tudja megválasztani. Az előbbit technikai okok miatt, mert bármennyire is fejlett a géntudomány, az emberek előállítása még igencsak röghöz kötötten a hagyományos módon történik. Ezt talán nem kell részleteznem neked, mert esetleg tudod, hogy hogyan történik. A másik esetben kicsit más a dolog. A kollégáimat, csak akkor tudom megválasztani, ha én lennék a humánpolitikai osztály főnöke. De mivel nem én vagyok a főnök, ezért a kollégákat nem én válogathatom meg. Pár napja már taxizom. Egy két kollégát ismerek. Láttam „dicsőséges” felemelkedésüket, majd bukásukat. Valahogy a szájuk, vagy nyelvük mindig nagyobb volt a becsületességüknél. Azután, amikor leáldozott a kétesen fénylő csillagjuk, akkor átmentek egy másik társasághoz. Ott megint végigjárták az útjukat, vagy sokkal korábban megbuktak. Volt, aki már többször volt nálunk. De másodszor, harmadszor is megbukott. Na, nekem ezekkel az emberekkel van bajom. Mert ezek kiveszik, nem kirabolják a közös tálból azt, amit csak tudnak, azután odapiszkítanak a közepébe, mert őket a többiek, vagyis a kollégáik sorsa a legkevésbé sem érdekli. Egy a lényeg, hogy ők maximális előnyöket élvezhessenek, amíg lehet. Persze, ha visszakerülnek a „régi” csapathoz, mert a vezetőség a több tagdíj miatt újból felveszi, akkor ők azok, akik rögtön kollégalitásról kezdenek beszélni. Mintha nem volna múlt, amire esetleg mások még emlékeznek. „[i] A Fönökség azért vette át mert Ti városiak 80Ft/km áron nem akarjátok vinni az utasokat. Az ex Zónások ugyy érzik nincs más választásuk ezért belementek DE kauciót vagy leadót még 1Ft-ot nem fizettek. [/i]” Ezt meg hogy érted? Hogy a volt Zónások 80,-Ft/km áron fuvaroznak? Nekik más tarifa van az órájukban? Ezt ugye, nem mondod komolyan. „Az ex Zónások úgy érzik, hogy nincs más választásuk ...” Hogy, hogy? Ők csak a repteret ismerik? Akkor tényleg nincs más választásuk. Még eltévednének a városban. „ DE kauciót vagy leadót még 1Ft-ot nem fizettek. ” Ezzel azt akarod mondani, hogy nem is akarnak fizetni? Csak azért jöttek „át”, hogy tönkre tegyék a Főtaxit? Akkor miért csodálkozol, hogy mi a véleményem az új munkatársaimról. „Átjöttek”, addig rendben van, de ne akarjanak már új rendszert bevezetni, ami olyan mint a volt Zónáé, mert az valami miatt megbukott. Már kezdett normalizálódni a helyzet, és most megint jönnek a „régi” új variációkkal. Megint új szabályokat akarnak egyesek bevezetni, ami nekik maximálisan jó. A többiek meg dögöljenek meg. De, azt hiszem kár pazarolni a betűket tovább erre a témára. Te, csak fújod a magadét. De egyszer csak kifogysz a szuflából, és akkor végre csend és nyugalom lesz a taxisok között.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.15 13:21

T. zona taxi Nem tudom, hogy miért, de még nem válaszoltál a korábban feltett kérdésemre. Most nem akarsz, vagy nem tudsz rá válaszolni? Én nagyon kíváncsi vagyok rá? Még valami: „[i]Nem kell lejáratni a Fötaxit, az utasok mondanak itéletet. Látszik a visszfuvarszámból hogy nem sokan választják a Fötaxit... [/i]” Én úgy vettem észre, hogy a „Zóna” taxitól felvett egyes emberek járatják le sajnos a Főtaxit. Ha, rajtam múlott volna, bizony nem vakon vettem volna fel mindenkit, csakhogy a létszám meglegyen.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.12 13:08

Jó reggelt! No, de kinek? Ha netán van egy kis időd, akkor olvassál vissza a hírekben úgy cirka 4-5 évet. A problémák kísértetiesen hasonlítanak a mostanira. De, akár vissza lehet menni a „Zóna” időszámítás kezdete előtti időkre is. A problémák akkor is ugyan azok voltak. Hogy közben többször cseréltek „mezeket” a „játékosok”? Attól a probléma még nem oldódott meg. „[i]Korábban is közterület volt ezért tudott a Jenö is dolgozni a terminálból![/i]” Hogy is van ez? Én emlékszem azokra a táblákra, sajnos fotóm nincs róla, ahol az volt kitéve, hogy magánterület behajtani tilos, kivéve Zóna taxi. Vagy csak nem mostam ki a szememet reggel, és a sok csipától nem jól láttam? Vagy arra is rosszul emlékszem, amikor egy kisgyerekes családot vittem ki a Ferihegy 1-re, nem tudtam sehol megállni, mert az utasok kiszállására biztosított helyen két panoráma busz állt. A többi helyen meg üresen hagyott fekete autók álldogáltak, elfoglalva a szabályos parkolási helyeket. Így kénytelen voltam megállni másodiknak, mert az utasom makacskodott, hogy az 1-es terminálról akar elrepülni. Persze a rendnek éber őre rögtön ott termett, és beígérte a büntetést, ha azonnal nem megyek el. Hát nem mentem el. Vitatkoztunk is rendesen, hogy kinek mi a dolga. De amikor elővettem a fényképezőgépet, hogy a helyszint lefotózzam, akkor érdekes módon megváltozott az éber őr véleménye. Hogy addig nem látta, azt két „bazi” nagy buszt? Biztosan eltakarta a „védelmi” pénz, vagy valami más. „ … ezért tudott a Jenő is dolgozni a terminálból!” Szerintem nem a terminálból kell dolgozni, hanem a taxiállomásról. „Mecsoda” különbség! Az a szerencsétlen utas talán odatalál a taxiállomásra, ha szüksége van kocsira. Ha meg nem akkor minek kell zaklatni unos-untalan, hogy „Taxi plizz?” Képzeld el a körúti combino vezetőjét, aki a körút mellékutcáiban szaladgál, és mindenkit leszólít, hogy „Combino plizz” Az utas, az nem hülye. Ha utazni akar majd utazik, és kiválasztja a számára szimpatikus gépkocsit, annak vezetőjével együtt. Lehet, hogy engem választ, lehet, hogy téged, vagy azt a szőke fitos kissé bandzsa kékszeműt, dzsesszes járásával, mert neki éppen az a kolléga a szimpatikus. Tudod nekem sem tetszik az a mentalitás, hogy „csak” én dolgozhatom innen. Legyen ez a repülőtér, vagy akár a város bármely pontja. Ebből adódik az, hogyha valaki kiszorul egy „megszokott” helyről, akkor rögtön igazságért kiabál. Előtte, amíg élvezte az előnyeit, addig természetesnek tartotta, hogy ez a rend, és az igazság. De most felteszek neked egy kérdést. Ha nem akarsz rá válaszolni, akkor ne válaszoljál. Szerinted az a kiírás a BA részéről, hogy csak „vadi” új autókkal lehet onnan fuvart elvinni, az olyan nagyon igazságos? Mert én azért kíváncsi lennék arra, hogy 3-4 évente vesznek-e új repülőt, amivel az utasokat szállítják? Vagy csak végzik a rendszeres karbantartásokat, amivel üzembiztos gépeket biztosítanak. No, ez csak olyan kitérő volt, nem is tartozik nagyon a témához. Csak úgy eszembe jutott mint kérdés. A Bumerángot meg nem hallgattam. Én csak a Hír TV-re vagyok „rácuppanva”, de sajnos nálunk nem jön be, így nem tudom magam teleszívni sok okossággal. : )))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.12 00:41

Csak figyelem az eseményeket, csak figyelem. De, olyan ismerősnek tűnnek ezek a problémák. Ma láttam az egyik csatorna egyik híradójában, hogy a Zóna Taxi képviselője a BA szóvivőjével vitatkozott kamera előtt, hogy a reptér az közterület, meg stb., stb. Érdekes fejlemény! Pár évvel ezelőtt ugyan ez a terület „magán” terület volt. Akkor ez volt a természetes. — Tessék má, nekem most megmondani, hogy arrébb tóták a repteret, vagy csak átestek egyesek a lú másik odalára? Ozt onnan másképp látszik minden mint a tetejirű.