Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Erzsébet-híd

Hozzáadva: 2007.10.26 21:13

Csak most kapcsolódtam bele a melyik kép készült előbb kérdésébe. Valóban a 11-es kép készült előbb, és utána a 10-es. Én nem a gyalogosokat néztem, hanem a két másik érvet. Az egyik a kép bal oldalán a pillér mellett füstölő kémény. A füst rajzolatát megnézed, akkor a 10-es képen kissé jobbra, és magasabban még kivehető az alakzat. Tudom, a füst elszáll. De a másik nyomósabb ok a „tuja”, ami a keleti felé halad. A 10-es képen a híd közepén egy kicsit túl van. A 11-es képen pedig még benn áll a megállóban. (Nagyíts ki a képet.) Ez pedig biztos, mert „indi50” is csak „szerintem” határozta meg. Mivel a jobb oldalon mentek a tuják ez tuti így van. A két kép között alig van egy perc különbség. Ez pedig a hídpillér árnyékából látható, ami a hídpályára vetődik. A villamos felső vezetéket tartó keresztszálak aránylag jól behatárolják a látószöget. Igaz a két kép nem állványról készült, hanem kézből, de ugyan arról a helyről. Talán az expoziciós időn lett változtatva, de az előhíváskor biztosan különböző megvilágítást kapott a papír. Tehát a nyertes, aki a 11-es képre szavazott: ”cbtaxi”, valamint ”indi50” Sajnos ”csogu” most nem nyert. Bocsi a hosszú fejegetésért (.-))))
"hogy bármi baj érhetné ha így van szólj csak nyugodtan , besegítek!" MILYEN IRÁNYBAN? (.-))) Jó ez csak vicc volt. Csogunál meg érdeklődöm, mert neki tudom az e-mail címét, és majd jelentkezem. Most megyek dolgozni, mert asszony már kezdi összevonni a szemöldökét, mint Rózsa Sándor.

Téma: Erzsébet-híd

Hozzáadva: 2007.10.26 10:43

Én kinéztem a szemem, de villamost nem látok csak sineket. (.-)))
Kedves góré001 és tsai! Tetszik ez a „felháborodási” álca. Kidomborítani, hogy:” … azt szerettem volna elérni , hogy 600-legyen az alap azért , hogy ezzel tisztán egy jó taxis megkeresse a tagiját pluszba!” HOGYAN VAN EZ? Egy korábbi hozzászólásban éppen az ellenkezőjéről olvastam. Ott a nyári akció pont azzal lett „magyarázva”, hogy most azért kell akciózni, mert a kedves utasok nyaralnak. Így kisebb a torta, amit „osztani” lehet. A kisebb tortából meg úgy lesz több, ha „kevesebbet” adunk érte. Ez azt jelenti, hogy a kedvest olcsóbban kell szállítani, mert a sok kevésből lesz a több. De ez már a múlt. Igaz csak egy-két hónapos. Na most a jelenben ezek után beadni egy kérvényt, hogy a 300-as alap legyen 600, mert nem tudnak a taxisok megélni, enyhén szólva kicsit nevetségesnek tűnik. Mondjuk egy ésszerű magyarázatot azért hozzá lehetett volna fűzni indok gyanánt (pl.: sok nyaraló nem jött haza), mert az rossz indok, volt hogy ebből a tarifából nem lehet tisztességesen megélni. Főleg a nyári akció után. Az hogy a jelenlegi tarifának sincs kihasználva a maximális értéke, lásd telefonos, szerződéses, törzskártyás stb. Ezek ugye jóval alacsonyabbak a hatósági maximált árnál. Ha így van, akkor az alapdíj emelése a megélhetés miatt ugyancsak kissé nevetségesnek tűnik. De még további kérdésem van. Egyre többször tapasztalom, hogy olyan fuvarok vannak leadva a csövön, hogy szerződéses a kedves, csak készpénzzel fizet. Hogy is van ez? Nincs csekk, de olcsóbban utazik? Mi a büntetése annak a taxisnak, aki telefonos tarifával viszi az ilyen kedvest? Az elkövetett bűn a „túlszámlázás” lesz? Ugyan miért? Ha nekem van BKV bérletem, de nincs nálam, akkor miért büntetnek meg, ha jegy nélkül akarok utazni? Hiszen van bérletem, csak nincs nálam. Na most én úgy tudom, hogy az a cég, aki csekkel rendelkezik nem minden dolgozójának minden útját „támogatja” csekkel. Ez az én értelmezésemben azt jelenti, hogy hivatalos utakra adnak csekket, de a gyerek oviba szállítására nem stb. Tehát ha nincs nála csekk, ami feljogosítja a szerződéses tarifa igénybevételére, akkor miért kell szerződésessel szállítani, és miért nem lehet telefonossal? Talán előbb ezeket az abnormális szerződéses fuvarokat kellene megszüntetni. A tarifákat közelíteni a hatósági maximált árhoz. Megszűntetni az ingyenes kiállást és várakozást. Talán ha ezek megvalósulnak, és még mindig nem lehet megélni a bevételből, talán akkor lehet majd komolyan beszélni a hatósági maximált ár megemeléséről. Amíg ez nem így van, addig minden beadott kérvény nevetségesnek tűnik és elvetik a tárgyalását. „Elnézést , hogy a hazudozó politikusok miatt mérges vagyok!” Ezek után meg csak annyit, hogy én nem csípem nagyon a politikusokat, bár vannak közöttük is normálisak, de ebből van a kevesebb. Most „a hazudó politikusok miatt mérges vagyok”, enyhén szólva kis csúsztatás. Lehet, hogy ők is csupán hallottak a nyári akcióról? „Elnézést, hogy nem csak miattad vagy tán miattatok nem oly lelkesedéssel de folytatom!” A taxizás nem olyan, mint a konfekció, hogy nyáron a raktárban maradt fuvarokat kiárusítjuk fél áron, mert jönnek az őszi új színek, divatirányzatok. Sírva könyörgöm ezek után maradj csak a lelkesedés mellett, mert így nem kell folytatni. Valaki egyszer azt mondta nekem, hogy egy ügynek a legtöbbet a jó szándékkal lehet ártani, hozzáértéssel meg tenni is lehet érte. Ez utóbbi nem mindig látszik jó szándéknak. „[i]Elnézést hogy Te aki sem magadért sem másért azon kívül , hogy itt szentségelsz szidalmazol mindenkit nem csináltál soha semmit, azért Te is élvezheted a reménybeli végeredményt! Elnézést , hogy nem biztos hogy Teérted és az ilyen típusú emberekért kell nekem tennem bármit is! OLD MEG MAGAD MAGADNAK , úgyis ezt TESZED!![/i]” Mi nem rendelkezünk „országos” hatáskörrel, de mivel a taxizást kenyérkereset miatt ki kényszerből, ki lelkesedésből stb. űzi, talán „értünk” annyit a taxizáshoz, mint az, aki egy íróasztal mögött ül, s mivel néha azért szokott utazni taxival, akkor már „sokat” tud e szakmáról. Hogy nem tettünk valamit magunkért, vagy másért a szidalmazáson és szentségelésen kívül, azért ezt nem mondanám. Lehet, hogy mindenkinek más a vérmérséklete. Ennek megfelelően reagál dolgokra. Az „erős” megnyilvánulásokat én sem szeretem, mert ez nem vezet sehova. De ha ilyen van, akkor annak talán van oka is. Ezen meg azért el lehet gondolkodni. Többször voltam „berendelve” az EB elé, amikor egy-két abnormális dolgot csak úgy tudtam tárgyalás alá vetetni, hogy az „érvényes” szabályt szándékosan megszegtem. Olykor kaptam érte még büntetést is, de valami változás, ha pici is, de azért történt. Most lehet, hogy ezért az írásért is kapok valamit. No biztos, hogy nem Haltenberger Samu-díj lesz a jutalmam. De ígérem, majd elmondom. Elnézést, hogy így megcéloztalak (bocs a tegezésért, bár személyesen nem ismerjük egymást) az írásommal, de muszáj volt kiírnom magamból. Üdvözlettel Bodnár László

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.10.24 09:56

Képzeld, ha nem "vagytok" egy véleményen! (:-))
Azért kell mindig mondogatni, hogy legyen egy „nagy” kutya, aki esetleg elkezd érdeklődni. Most hiába számolgatunk, hogy mekkora alapdíj kell ahhoz, hogy az ingyenes kiállási díjat és az első tíz perc várakozást, ami szintén ingyenes, azt fedezze. Arra való hivatkozással nem engedik a magas alapdíjat bevezetni, mert „állítólag” van egy árképzési szabály, ami „szigorú” arányokat tartalmaz az alapdíj, a fuvardíj és a várakozási díj tekintetében. Ez pedig olyan, mint egy törvény, és ehhez nagyon sokharmados többség kell, hogy megváltoztassák. De például mikor lesz olyan benzinkút, ahol az első 6-8 esetleg 10 liter tankolása ingyenes. No nem azért, mert jótékonykodni akarnak, hanem azért, hogy minél többen tankoljanak azon a kúton. Ezen kívül még rengeteg ötletem van. Csak pár szóban: A vendéglőben például az első fogás ingyenes, vagy az első két korsó sör. A cipőboltban az első pár cipő. Nem ez nem jó. Inkább csak a fél pár. Ez lehet a jobbos vagy a balos. Attól függően, hogy melyikből van több a raktáron. Közlekedésben a Debreceni vonalon Szolnokig ingyenes lenne az utazás. A metrón az Őrs vezér tértől a Keletiig szintén ingyenes utazás. A hentesnél az első fél kiló hús legyen ingyenes. A kenyérboltban az első 70 deka kenyér legyen szintén ingyenes Stb. stb. stb. No ezekből az ötletekből pedig egyenesen következik a magasabb árbevétel, hiszen a forgalom „erősen” meg fog növekedni. Most nekem ne mondja senki se, hogy ez nem így van! Egy másik szolgáltatási ágazatban (taxi) ez nagyon jól bevált. Ingyenes kiállás, ingyenes várakozás, áron aluli fuvarozás, egyre magasabb komfortú kocsikkal. Az eredmény pedig magáért beszél. Egyre több fuvar, egyre magasabb bevételek. (Sok kicsi sokra megy elvén.) Ebből azután telik mindenre. Új még drágább kocsira, magasabb tagdíjra, drosztdíjra, évenkénti vizsgáztatásra stb. stb. Még egy-két dolgot a nyakunkba lehetne varrni, hiszen biztosan van bennünk valami tartalék, csak nem jöttünk még rá, hogy mi az. Ilyen például, hogy minden 20-ik, vagy 15-ik megrendelő ingyen utazhatna. Lásd a minden tizedik betelefonáló nyer című vetélkedőket. Most azt mondod, hogy hülyeségeket irkálok? Lehet. De tulajdonképpen mit várnak tőlem, egy egyszerű személyszállítótól, ha mindenki „hülyének” nézi a taxist. Én is csak taxis vagyok. Vagy csak egyszerűen nem vagyok normális, hogy taxis vagyok. (:-D)

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2007.10.23 20:28

Pedig tele van a város. kivilágított "taxis" szobrokkal. (.-))

Téma: Vicceskedjünk!

Hozzáadva: 2007.10.23 20:22

Fiatal pár szeretkezik, kérdi a lány: - Jó neked? - Nekem jó! - mondja a fiú. - Jó neked! - sóhajt a lány.

Téma: Taxisok Biztonságáért Alapítvány

Hozzáadva: 2007.10.23 20:16

forgatjuk akartam vólna írni.

Téma: Taxisok Biztonságáért Alapítvány

Hozzáadva: 2007.10.23 20:15

Köszi a felvilágosítást. Vigyázó szemünket, majd erre is fogatjuk! (.-)))