Felhasználó hozzászólásai
Téma: Mennyi marad?
Hozzáadva: 2010.05.13 11:01
Az alanyi mentességet 5millió/év 416.666 ft havi bruttó bevételig lehet vál. 416.666x12= 5.000.000 ez 4 +ÁFA
Téma: Mennyi marad?
Hozzáadva: 2010.05.13 10:55
Jól tudjuk. Ezért éveket adnak! Két választás van. Lecsuknak 6000 embert, ezt nem gondolom vagy tönkre megy 6000 család és az állam tartja el. Egyik sem jó. Küszködünk és egymás torkát harapdáljuk. Én 240 nel járok. Ez sem nagy lé, de legalább eltartom magam. Szebb jövőt!
Téma: Mennyi marad?
Hozzáadva: 2010.05.13 10:47
Határeset, de szerintem, nem marad. 500.000 nél az éves 6 mill tehát az 400+ÁFA. 400 ból nem marad 100 e
Téma: Mennyi marad?
Hozzáadva: 2010.05.13 10:40
4000 utas km 150x4000 ez 6 kiló 161 ezer az alap, ketyegő, jatt együtt! Kb. 850 fuvar/hó napi 28 ! Persze ez már délben meg van! Tehát ne 150.000 be gondolkodj! Legyen 200 ez 1 millió a taxiórába és ennek a 20% a nettó fizu. Szép? Az Áfa is ennyi!
Téma: Mennyi marad?
Hozzáadva: 2010.05.13 10:29
Üdv! Végre, valaki ezt is fölteszi kérdésnek! Bruttó bér 238.000 cégaut adó 15.000 kötelező b. 8.000 kocsirészlet 60.000 javítások 20.000 tagdíj kb 60.000 gázolaj 4000+2000km 198.000 iparűzési adó 10.000 itt már ÁFÁ ba be kell jelentkezni, mert túl van a NETTÓ árbevétel a határon, tehát +25 ÁFÁT is kell termelni! Ez 761.000 br.
Téma: Mennyi marad?
Hozzáadva: 2010.05.13 10:26
Üdv! Végre, valaki ezt is fölteszi kérdésnek! Bruttó bér 238.000 cégaut adó 15.000 kötelező b. 8.000 kocsirészlet 60.000 javítások 20.000 tagdíj kb 60.000 gázolaj 4000+2000km 198.000 iparűzési adó 10.000 itt már ÁFÁ ba be kell jelentkezni, mert túl van a NETTÓ árbevétel a határon, tehát +25 ÁFÁT is kell termelni! Ez 761.000 br.
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.05.11 13:43
Helló !
Talán, hagyni kellene az EGYESÜLETET,
hogy végezze az alakulást követő fela-
datait. Felnött emberek akik tudnak
dönteni, demokratikusan dönteni.
Nem gondolom,hogy nekem, belépni szándékozó vagy nem szándékozó taxisnak azt
kellene ITT olvasnom, hogy ki és mit
gondol személyekről vagy az általam
nem is ismert dolgokról. Én a jövő
miatt olvasom az oldalt és adok vagy
nem adok nevemmel felhatalmazást a
képviselstre. Nem gondolom, hogy szükségem van 1 ellenzékre, hogy dönte-
ni tudjak. Remélem, érthetően írtam
le, hogy az Egyesület léte érdekel és
nem az elmúlt 20 év a semmittevésével
és egyéb fa..ságaival!
Szebb jövőt !
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.08 19:08
Akkor a Te esetedben minden rendben. Ez a megol-
dás másnak is. Akinek sikerűl, megy tovább.
Akinek nem, Ő is megy tovább !
Szebb jövőt !
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.05.08 18:25
Helló !
Sajnos, nincs sok idő a lépésre.
Egyénenként változó, de mindenkinek el fog
fogyni az autója! Ma a kiadásokat figyelembe
véve, minimálbér mellett is 500.000.- forint
bevételre lenne szükség.
Ennek az összegnek a felét lehet megtermelni.
A kivételek korán halnak. Nem gondolom, hogy a
hosszú távon tartható a napi 18 órás műszak!
Olyan tarifát kell alkalmazni, ami mellett a
családot is látja a családfő.
Nem mindegy, hogy 2000 utas km t 230-240 ft
vagy 150-170 ft. ért megyek kilóméterenként
480.000 vagy 300-340 ezer. Van min gondolkodni
Lehet egyenként, külön-külön is és lehet a
közös problémákról közösen .
Szebb jövőt !
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.05.08 10:18
Helló!
LEÜLNI TÁRGYALNI A CÉGTULAJOKKAL?
A Fuvarközvetítők továbbra is fuvarokat fognak közvetíteni. Erre van szerződésük, erre veszik fel a lét. Nem taxistársaság! FUVARKÖZVETÍTŐ iroda. Nem több. A jövőben majd a taxisok döntik el, hogy milyen tarifával dolgoznak.
A fuvarközvetítő pedig azt a menyiségű rendelést fogja közvetíteni ami arra a tarifára
érkezik. Nem kell tartani attól, hogy egy 2 milliós főváros nem tud eltartani 4000 taxist!
Az más kérdés, hogy ez a létszám milyen arányban veszi igénybe a fuvarközvetítőket.
Talán 6 marad belőlük, persze elég is lesz.
Egy korszak lezárul a számukra is.
Szebb jövőt!