Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.06 16:06
Rászóltak a "társai", hogy inkább hallgasson.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.03.06 13:50
Sok még be is mutatkozik. A köszönés előtt, sokszor helyette is. "Kettes vagyok, Ötös vagyok, Nyolcas vagyok..."
Ez a vezetékneve.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2012.03.06 13:45
Itt minden amatőr módon folyik. Profi szolgáltatási díjat szednek be tőlünk, de ezért egyre amatőrebb (bocs, csúnya szó, de nem tudok jobbat) szolgáltatást kapunk.
Ez a bejelentkezős sztori már egy eredmény. Annak az eredménye, illetve a következménye, hogy amatőr módon mennek a dolgok.
Nem tudni, ki, és miért találta ki. Nincs gazdája a dolognak, és ezért nehezen is alakítható. Csak egy egyszerű eset. A Peti tegnap este úgy adta ki a címeket, hogy mondott egy számot. Nem tudtad, melyik sorból küldte. Előtte két nappal a Jutkát kértem, hogy mindja előre a sort, és utána a számot. Meg is tette. Egész jól működött. A Petihez vajon miért nem jutott el ez a módszer? Ki fog utasítást adni arra vonatkozóan, hogy mit hogyan csináljanak a bentiek?
Vagy például a taxisok amatőrizmusa is kiütközik. "Írjál be az akárhová. Hányadik vagyok, és ki után jövök." Kérdéseim. Mivel a bejelentkezés és a sorba való beállás időpontja megelőzi kb. egy másodperccel a bejelentkezést, vagy egyidőbe esik, nem látja a kolléga hogy hányan vannak? És nem mindegy, hogy ki után következik? Ha betartanának valami elemi szabályt a sorbanállásra vonatkozóan, akkor ezekre a kérdésekre semmi szükség sem lenne. Ki oktatja és ellenőrzi ezeket a szabályokat? Hát kiváló szakemberek. Az etikások. Menjek tovább is?
Ennyi faszt egy rakáson....
Megmondjam mi lenne a profi megoldás? Amit a Tomi javasolt. A ZTE bevetése. Amíg az nincs meg, addig viszont olyan etikásra kellene bízni a rendszer alakítását, aki tudja is, hogy mit akar elérni, folyamatosan fogyelni is tudja a forgalmazást, és veszi magának a fáradságot, hogy be is avatkozzon, ha kell. Jobbító szándékkal, nem pedig a két órák kiosztása miatt. Miért nekem kell telefonon kérni valamit a diszpécsertől?
A ZTE-vel kapcsolatban annak idején elmondtuk a vezetőségnek, hogy miket kellene tudnia a rendszernek. A töredékét nem tették bele. Erre nem lehet mit mondani. Évi húszmilliót szednek be tőlünk ezért a fosért. És akkor nekik kerül sokba. De bazmeg! Hát mi fizetjük! Akkor nem nekik kerül sokba, hanem nekünk! Én gyakorlatilag kezdem a gyűlölt szintjén utálni ezt a szart. Naponta többször lefagy. Akku ki-be, újraindít. És mindezt ugye menet közben. Nem tudom elolvasni a betűit szemüveg nélkül, és hiába kérem a Horváth Csabát egy fél éve, igen fél éve, hogy találjon valami megoldást erre, minden hónapban az a válasz, hogy folyamatban van. Most legutóbb a tagdíjfizetésnél kiabáltam vele, hogy miért szórakozik az egészségemmel, meg az életemmel. A pénzről nem is beszéltem. A Zengőnek is írtam egy levelet. Most mondjam azt, hogy basznak rá?
Hát valahogy így képzelem az amatőrizmust, és a leírtakból lehet következtetni a megoldásra.
Azt viszont valószínűnek tartom, hogy csak az egyik fél számára elfogadható megoldás.
Szerinted ettől észhez fognak térni? Nem. Csak a Norbit, engem, meg ezt a sok okostojást akadékoskodót fogják jobban utálni.
Az eszükbe sem jut, hogy ők hülyék ehhez.
Ennyi fizetésért, és azért a számonkéretlen szar munkáért, amit végeznek lehet, hogy nekem se jutna eszembe.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.03.06 03:53
"Úgyhogy összességében lehet, hogy tényleg szart sem értek."
Ott van ez a lehet.
Azt nézegettem, hogy egyre több hozzászólásban köszönnek vissza a szóhasználataink. Van egy-két ember, akinek kezd leesni, hogy mi is folyik itt. Attól, hogy te felismerted, attól, hogy én felismertem (meg kell mondanom, hogy nagyon sokban neked köszönhetően), még nem igazán fog megváltozni a helyzet. Azért tenni kell valamit.
Szerintem nem az van, hogy szart sem érnek (érünk).
Inkább az van, hogy sokan szart sem ÉRTENEK az egészből. Egyszerűen megkerülhetetlen, és megváltoztathatatlan tényként kezelnek dolgokat, és azt gondolják, hogy ezek mind rendben is vannak. Eszükbe sem jut, hogy ez nem így van. Sokan el sem tudják képzelni, de azt hiszem, aki esetleg el tudná, az meg nem meri elképzelni, és önmagának sem elhinni, hogy egész egyszerűen köztörvényes bűnöket követnek el ellenük azok az emberek, akikben megbíztak, megbíznak. Először el kell magyarázni, hogy miről is van szó. Sajnos nagyon sok magyaráznivaló van. Aztán amikor már mindenki, de legalábbis nagyon sokan értik, és ugyanúgy gondolják, és változtatni is akarnak a sorsukon (nem csupán szeretnének, hanem akarnak is), akkor lehet továbblépni.
Na majd akkor derül ki, hogy mennyit érnek.
De reméljük, hogy nem kell addig a lépésig eljutnunk.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.03.06 03:18
Mondjuk ez így nem általánosítható. De egy nem is kis része tényleg szarba se vesz.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.03.06 03:16
Nem utálnak, hanem szarba sem vesznek.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2012.03.06 03:09
Az nem baj, ha nem veszi igénybe ezt a lehetőséget. Az ő baja. Meg igazából nem is tudná megoldani ez a rendszer az egész problémát. Lehet, hogy tényleg semmi eredménye sem lenne. De amíg nem próbáltad ki, addig nem tudhatod. Viszont ha a szigetet a másodosoktól félted, az azt jelzi, hogy szerinted is eredményes tudna lenni a dolog.
Szerintem a dolognak ez a része a kicsinyességről szól. Amit azért nem értek, mert a Zoli egy másik oldalon viszont nagyvonalú.
Van szerintem egy másik oldala is, ami meghaladja azt a bizonyos 2-300 e Ft-ot. Azt gondolom, hogy inkább erről van szó. Ezzel se lenne baj. Ami jár, az jár.
A nagyobb baj az, hogy nagyon amatőr módon van megcsinálva az egész. Jó szokás, illetve a cégnél alkalmazott módszer szerint ennek sincs gazdája. Vagy lehet, hogy van. De az is amatőr.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.05 17:43
Vagy "cucolódok". Vagy "cucólódok". :-)
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.05 15:33
Lexikonokat kell olvasni az értelmazéshez.
Az sokáig tart ám. (Már megint cukkolódok.)
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2012.03.05 15:30
Persze, hogy nincs.
Csak az a baj, hogy amíg egy taxist megkaszálnak egy hibáért, aminek esetleg (és a legtöbb esetben így van) nincs semmi, az utas által érzékelt káros következménye, addig ha a taxis a központ, vagy akár az utas hibájából megég, időt, pénzt veszít, tehát közvetlen anyagi kára van belőle, azt senki sem téríti meg számára.
Nem egyenlő a mérce. Ez a nagyobbik baj.