Felhasználó hozzászólásai
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.16 12:29
Még nem.
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.16 12:29
Még nem.
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.16 10:52
Én inkább jogdíjat kérnék. :-DD
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.16 10:50
Remélem ki tudod bogozni. A szerkesztett változat értelemszerűbb.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.16 10:48
Hogy kinek mikor nyílik ki a bicska a zsebében, az több dologtól függ. Most nem sorolnám.
Nem írtam olyat, hogy napi 10 fuvarnál jött ki ez a szám. Annyit írtam, hogy 1 nap, 12 perc. Aztán fölteszel egy olyan kérdést, amire úgyis tudod a választ. Srácok blabla. Szerinted hányan tudnak erre olyan választ adni, ami valamilyen fölírt adatokon alapul? Te is tudod, hogy gyakorlatilag a nullával egyenlő a szám. (Meg hát elég népszerű dolog ilyeneket állítani, hogy ennyivel meg annyival marad kevesebb. Minél nagyobb lesz a szám, annál inkább fogják zabálni a dolgot, és te leszel az Isten. Hát legyél.)
Miért tartasz kizártnak egy ilyen átlagot? Mert a te számaiddal nem egyezik?
No meg aztán az sem mindegy, hogy hogyan dolgozol. Egy másik topikban leírtam
Időegységre jutó 221 fuvar, szépen, sorban, egy papírról.
3 perccel fölvett címek 38 db
5 70 db
10 74 db
15 5 db
Időajánlat 26 db
Szűkítés 8 db
Nem tudom, mi a csoda ebben. A három perces címeknél általában várni kell egy keveset. Az 5 perceseknél alig, aztán a többinél meg szinte semmit. Odaírtam, hogy nem akarom cáfolni, de nekem ez jött ki. A saját pontos számaimból. Még az is lehet, hogy egy másik időszakban más jönne ki, (többszörös biztosan nem), de hát erről sem te, sem én, sem Gyurcsányi, sem Kotász, sem senki nem írt, pedig az is fontos lehet. Az is. Nappal, éjjel, beszólt a taxis, vagy nem, milyen szabályok vannak az adott cégnél, milyen időket ígérnek a telefonosok, stb? Azt elhiszem, hogy egy olyan cégnél, ahol eleve 15-20 perceket ígérnek, mert olyan magas a rendelésszám a szotyi tarifa miatt, még 2 luxus Merci árát is el tudják bukni a taxisok. De erről viszont nem az utas tehet. Inkább arra kellene bíztatni a taxisokat, hogy ez ellen próbáljanak tenni valamit. De hát nem akarok én neked programot csinálni. Nehogy besértődj.
Miért próbálod kiforgatni, amit írtam? Ez a perverzitásod, vagy ez szórakoztat? Jó, csináld. Csak azt nem értem, hogy miért kell félrevezetni a taxisokat? Ha ezt nem szándékosan teszed, akkor valószínűleg azért, mert én nem értek hozzá, és marhaságokat beszélek. Ha meg szándékosan, azt nem akarom minősíteni.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.16 09:32
Akár hiszed, akár nem, ennyi jött ki.
Nem tudom, figyelted-e, hogy kinek válaszoltam.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.16 07:05
Jogos.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.15 21:19
Na látja! Amíg írtam, már több értelmes hozzászólás is érkezett.
És szerintem ők látják jól a dolgokat.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.15 21:17
Kedves Doki!
Arra a kérdésre válaszoljon legyen szíves, hogy hány fuvar átlagából jött ki Önnek ez a szám. De úgy látom, hogy nem a saját adatait használta föl. Miből gondolja, hogy Gyurcsányi kolléga számai pontosak, vagy megbízhatóak? Tudjuk-e, hogy milyen adatokkal számolt? Itt arra gondolok, hogy pontosan írta-e minden egyes fuvarnál, mondjuk csak egy hétig, hogy mennyi időt várakozott üresen? Elég elnagyoltnak tűnik ez a számhalmaz. Mintha a kolléga napi 10 fuvarral, fuvaronként 10 perc várakozási idővel számolt volna. A világért sem akarom cáfolni a dolgot, de azért leírom ide a saját pontos számaimat. Én ugyanis minden fuvaromnál írom a pontos időket. Mennyivel vettem, mennyivel értem oda, és mikor ült be az utas. Hangsúlyozom, átlagról beszélek. Még valami. Az előrendelések nincsenek benne. Ugyanis ha valaki időre rendel taxit, azért az könnyen belátható, hogy vele szemben, legalábbis a rendelés időponjáig méltánytalan lenne várakozási időt számolni.
Egy nap 12 perc. Innen kiszámolhatja, hogy a többi hogyan alakul.
De tudja mit? Kiszámolom.
Általában 25 napot dolgozom.
Egy hónap 300 perc x 70= 21.000 Ft
1 év 252.000 Ft
5 év 1.260.000 Ft
A világért sem akarom azt mondani, hogy ez nem kevés pénz. De köszönő viszonyban sincs Gyurcsányi kolléga számaival. Azt sem mondom, hogy nincs olyan eset, amikor több percet is kell várakoznom egy-egy utasra, de az átlag ennyi.
Inkább arra a kérdésre válaszoljon nekem, hogy ha ebből a várakozási időből ilyen magas szám jött ki, akkor milyen magas szám jönne ki abból, hogy itt nagyon sokan önszántukból mentek mondjuk a Plushoz dolgozni, 150 Ft-os kilométerdíjért, csupán azért, hogy elszipkázzák a többiek elől az utast, és ők maguk pedig olcsóbban fuvarozzanak, romba döntve ezzel az egész piacot, és milliárdokat húztak ki ezzel a lépésükkel a kollégáik zsebéből? Számításaim szerint havi szinten egy taxis minimum 100.000-et bukott ezen a bolton. És a többit ki lehet számolni. Na ott van az a szép autó!
Nem pedig a napi 12 perc várakozásban.
Egyébként elárulom, hogy a rendelet módosításában eredetileg az szerepelt, hogy az óra az utas beülésekor indítható. Ezt sikerült "lealkudni arra, amit alelőlülő kolléga említett. De képzelje, akkor mi lett volna?
Szerintem foglalkozzon mindenki azzal, amihez ért. De még az sem biztos, hogy aki taxizik, ért is hozzá.
De azért köszönjük, hogy fölhívta a figyelmünket erre az összefüggésre.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.15 03:38
:-DDDDDDDDDD