Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.04.22 19:40
Azért az A.Gy-re vonatkozó megjegyzése messzemenően igaz.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2010.04.22 19:34
Nincs ebben semmi ferdítés, vagy félremagyarázás. Napi 1500-2000 Ft, az évi 525.000-700.000 Ft tisztán, amit a droidtól kapsz! Ez csak matek, semmi félremagyarázás. A munkaidőre ez vonatkozik. Évi 360 órával többet dolgozik a droid, azért, hogy neked ezt a pénzt leadja. Ez is csak matek, és semmi félremagyarázás.
Nem kis munka mondatonként kielemezni egy írást, csak, mint az elején írtam kezd tele lenni a gatyám azzal, hogy azt mondjátok (és ebben sajnos a jó gondolkodású droidok is beleértendők), hogy nem is olyan sok a különbség!
Volt egy reklám, ahol egy csap csöpögéséből kiszámították, hogy az évi hány tízezer Ft. pazarlás. Hát ez is egy ilyen dolog. 1500-2000 Ft. tényleg nem sok pénz. De ez minden nap, éves szinten annyi, amennyit kiszámoltam! Az pedig nem hevés! Csak a sok (már elnézést a kifejezésért) hülye droid, ezt nem számoljy így ki, hanem megeszi ezt a "nem is olyan sok", meg a "megéri" dumát, amit ti nyomtok neki!
Mondom, nem rátok haragszom, hanem a rendszerre, amelyik ezt megengedi. Ha ez nem lenne, akkor legalább kétezerrel kevesebben lennénk, és neked sem okozna gondot, hogy kitermeld a közterheidet.
Hogy világosabb legyen. Ez egy kiskapu, ahol visszajönnek a körbe azok az emberek, akik már többszörösen kijátszották magukat innen! Akármiért, akárhogyan. Van lehetőség a nagykapun is bejönni, de nem akarnak. NEM LENNE SZABAD VISSZAENGEDNI ŐKET? KISKAPUKON ÁT! Semmi keresnivalójuk a szakma közelében! Oldalakat lehetne írni, hogy miért, de megkímélek mindenkit ettől.
Végül. Ez nem egy szükséges rossz, hanem ez egyszerűen rossz! És teljesen szükségtelen! Még mielőtt megvádolnál, hogy kiforgatom a szavaidat. A szükséges rossz ebben az esetben azt jelentené, hogy kevés a taxi, hát engedjük vissza az alkalmatlanokat. De nem kevés,ezért nem is szükséges rossz!
Ugyanez vonatkozik a többi állításommal kapcsolatos megjegyzésedre, mely szerint ferdítek, vagy számításilag tévedek. Utóbbit könnyen bebizonyíthatod, ha beszorzod az 2000-et 350-nel, és neked nem 700.000 fog kijönni. Sőt! Caddy megjegyzése is teljesen jogos! Az általad leírtak logikájából egyenesen következik, amit írt!
Abban igazad van, hogy nem itt kéne ezt kitárgyalni, de hát itt kezdődött. Tényleg nyithatna valaki egy topikot a droid tartásról is.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2010.04.21 16:32
Nem érted? Megpróbálom elmagyarázni.
Igaz, hogy nem az én bizniszem, de kezdek besokallni ettől, ami itt folyik.
„Szálka.
Kiszámoltad már valaha, hogy mennyibe kerül neked havi szinten a vállalkozásod ? És mennyiért lehet manapság autót bérelni? Nincs a kettő között túl nagy különbség.”
Nem tudom, hogy ő kiszámolta-e, de én igen. Valahol igazad van. Nem olyan sok a különbség. Én nem is értem, hogy miért nem bérel mindenki autót, valami jólelkű, a megmentésünkre fölesküdött vállalkozótól. Azt megmondom, hogy én miért nem.
Van egy kedves ismerősöm, aki autót bérel. Úgy számol, és valószínűleg igaza is van, hogy nem nagy a különbség. Hogy mennyi? Ő azt mondja, hogy napi egy-két fuvar, vagy 1500-2000 Ft. Ez a különbség. Átszámolva. Ha egy óra alatt – szerencsés esetben – megcsinál két fuvart, az napi egy óra. Általában havi 30-at dolgozik, ami évente minimum 360 óra! Ez egy normál munkaidőben dolgozó alkalmazott számára csak két hónapot jelent évente. Ez nem olyan sok ám. Mármint a különbség. Csak ennyivel kéne kevesebbet dolgoznia, ha te nem lennél olyan jó, és nem adnád neki bérbe az autódat. Ha óránként megcsinál két fuvart, az 720 fuvar/év, amit a zsebedbe dug. Ez sem olyan sok, csak a két hónapra eső fuvarmennyiség.
Forintosítsuk. Legyen 2000 Ft átlagfuvar? Legyen csak 1500. Az 1.125.000 Ft, ami a zsebében maradna. De legyen ennek csak a fele, mert ugye költségei is lennének. Az már csak 562.500 Ft. Ami, ugye, két hónapi, egész jó jövedelem lenne a számára. Csak hát te olyan jó vagy, hogy ezt bezsebeled tőle. Nem olyan sok.
„És ha felveszek egy, vagy akár két alkalmazottat, azzal nem más szekerét akarom tolni, hanem a sajátomat. Csakis a saját pénzügyi helyzetemet akarom ezzel stabilizálni.”
Ja. Nézzük meg, hogyan. Két, vagy több autót tartasz 5.000.000 Ft alatt, hogy az Áfa mentességed megmaradjon, és természetesen az adókat, és a járulékokat is ennek alapján fizeted be. Ne gyere nekem azzal, hogy mindenki ezt csinálja, mert ez nem igaz! Ha valaki normálisan dolgozik, nem eszement 3-400 órákat, akkor semmi szüksége a csalásra. De ti, kedves, jóakaratú bérbeadók tömegesen ezt csináljátok! Ne várd, hogy ezért szeressünk benneteket! El fog jönni az az idő, amikor tele lesz a töke minden vállalkozónak veletek, és reményeim szerint, tömegesen fognak följelenteni benneteket az APEH-nál!
„Feltételezem, hogy te is meg a nagyon okos szálka is vállalkozó. Ezért nyilván ti is tisztában vagytok azzal, mennyire nehéz is manapság fenntartani a vállalkozást úgy, hogy ne csússz el a járulékok befizetésével sem, és az autód részletfizetésével sem.”
Ha ez olyan nehéz, akkor képzeld el, hogy a droidodnak, vagy rabszolgádnak- vagy nevezhetjük bárminek őket, hasonló kategóriákon belül – milyen nehéz lehet! Még jó, hogy olyan kegyes vagy hozzájuk, hogy megteremted számukra az autóba rohadás lehetőségét!
„És ez csak két példa, de ettől sokkal több dologra kell figyelnünk nekünk / nektek is / vállalkozóknak.”
A szívem szakad meg érted, hogy milyen sokfelé kell figyelned! Gondolom, ha valami baj van a kocsival, te viszed javítani, hogy az alkalmazottad közben tudjon dolgozni, a csere autón. Ha mondjuk vizsgázatni kell, te viszed végig a soron, hogy az alkalmazottad közben a megérdemelt pihenését töltse.
„Ha azonban olyan szerencsés helyzetben vagy, hogy van kiadott autód, akkor az alkalmazott / hogy neked is érthető legyen: droid; néger; rabszolga / által neked megtermelt összeg nagyban segít ezeknek a költségeknek a pontos és időben történő befizetésében.”
Ha nem lenne az a szerencsétlen, akkor neked, magadnak kellene előteremteni azt a pénzt. Lehet, hogy nem is menne egyedül?
„Ezáltal megteremtődik az a biztonság érzeted, aminek köszönhetően nem kell nap mint nap gyomorgörccsel kijönnöd dolgozni, nem kell 16 órát az autódban ülnöd. Legalábbis neked; vállalkozónak.”
A droid meg menjen az anyjába, a biztonságérzetével együtt, a gyomorgörcsére meg szedjen Nospát. De ihat Salvus vizet is. Az nem ember.
Úgyhogy ne csodálkozz, ha nem szeretnek a normális vállalkozók! Nélkületek sokkal egészségesebb lenne ez a szakma, és lényegesen több jutna a tisztességes vállalkozónak, vagy nyugodtabban meg tudná keresni a pénzét!
Igen. Lehet, hogy a Szálka hülye, hogy nem ad bérbe autókat. De lehet, hogy csak törvénytisztelőbb, mint te, mert nem akar olyan mértékű csalássorozatba belemenni, amiket ti csináltok!
Lehet, hogy most azt hiszed, hogy haragszom rád, rátok. Személy szerint nem, de gyűlölöm ezt a rendszert, amely lehetővé teszi a többiek szó szerinti kizsákmányolását, helyzetének kihasználását!
És mindennek tetejébe, még hülyének is próbálsz nézni minket! Legalább maradnál csöndben, és ne osztanád szét a tudományodat!
Te, és a hozzád hasonlók terjesztik ki egyre inkább ezt az egész rohadt módszert, aminek köszönhetően egyre több lesz a lecsúszott taxis, akinek egyébként semmi keresnivalója nem lenne a szakmának még a környékén sem!
És reménykedem, hogy egyszer, nem is olyan sokára, fel fognak figyelni rátok, ott ahol kell!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.04.18 07:54
Szia Peti!
Az a baj, hogy a dolgokat nem a helyükön kezeljük.
A batyu kérdése. Szerintem, a 6x6-nál, nincs több batyus, mint 10. Ez a véleményem a saját tapasztalataim alapján alakult ki. Én nagyon sok tutit használok, és nincs több, mint 10, akitől mindig, hangsúlyozom, mindig púdert kapok. Pedig 10 W alatt van a rádióm. És ezek közül sem mind az. Csak egyszerűen jobb, mint én. Meg jobb a rádiója. Aztán, ha megkérdezed az etikásokat, akiknek ehhez szeme van, és érti a dolgát, ők még ennél is kevesebbre teszik ezt a számot. Pedig ők látják is a lényeget.
Aztán. A batyu is csak akkor ér valamit, ha a használója tud taxizni, és tud rádiózni. Ha hülye hozzá, akkor semmire sem megy a batyujával.
A múltkoriban összefutottam egy kollégával. Azt hiszem, már nincs itt. Az 508-al. Beszélgettünk, és a batyukról is szó esett. Kijelentette, hogy én is batyus vagyok, mert ő hallja ám a kódomat! A Bajcsy tutiban találkoztunk. Kb fél méterrel volt a jó helytől, és zsinórban nyelte a púdereket. Meg elmondta, hogy minden nap, két- három órát áll a Tahi sarkon a tutiban, mert ott kezd, és mindenki leveri. Amikor megkérdeztem, hogy minek áll ott annyit, miért nem jön beljebb, és próbál meg dolgozni, úgy nézett rám, mint ha nem értené, hogy miről beszélek.
Van egy - én úgy neveztem el - pszichés batyu. Ez azt jelenti, hogy mindenki batyus, aki engem lever. Ebből aztán nagyon sok van. Ahelyett, hogy az illető magába nézne, és felülvizsgálná a munkamódszerét, rásüti a többire, hogy csal. Ez önbecsapás. Az is igaz, hogy nincs annál szarabb érzés, mint beismerni, hogy én bizony egy elég gyenge taxis vagyok! A várost sem ismerem, a rádiózáshoz sem értek, lassú vagyok, nem ismerem a tutikat, térerő mérőm sincs, meg külső adásindító gombom, menet közben sem tudok nyomni, mert azt sem tudom, hogy hol vagyok, és autót vezetni sem igazán tudok, stb. stb. Sokkal könnyebb azt mondani, hogy mindenki batyus, meg csaló!
Peti!
Nagyképűség nélkül állítom, hogy én a jobbak közül való vagyok. De hidd el, hogy én is a többszörösére nyomok, mint amit megkapok! Nyomok mondjuk 1000 címre havonta, és ebből megkapok 250-300-at. És ezzel a 400 címet fölvevők is így vannak! Tudod, mi a különbség? Hogy az, aki 300-400 címet vesz föl havonta, az motiváltabb, mint te! Többet megy, jobban pörög! Három, négy évvel ezelőtt én is minden hónapban a spiccen voltam, és évente legalább három- négy alkalommal a legtöbb címet én vittem el a cégnél. Most meg már úgy vagyok, hogy elég nekem ennyi. A motivációm szűnt meg, illetve másfajta lett. Ma már jobban odafigyelek magamra, és kevesebbet, meg kevésbé intenzíven dolgozom. És ez nem azt jelenti, hogy kevesebbet tudok, mint mondjuk a 334, vagy a 314, vagy sorolhatnám a többieket is. Nem sértek vele személyiségi jogokat, mert mindenki láthatja a statisztikát. Te sem vagy rosszabb taxis, csak kevésbé vagy motivált! Ismerjük egymás életét, azt hiszem, elég jól. Ha most azt mondom, hogy ha olyan körülmények között élnék, mint te, akkor én sem vennék föl ennyi címet. Te nagyobb biztonságban vagy, és nyugodtabb az életed. Meg a szíved miatt is vissza kellett venned a tempóból. Most nem azt mondom, hogy hű, de jó neked, nekem meg milyen rossz. Csak a tényt állapítottam meg. Ez az a bizonyos motiváció! Azt mondod, hogy nem a tudás miatt vesz föl valaki 400-at. Tudni is kell hozzá valamit (elismerem, hogy van néhány, aki azt a sokat ugyanabból a tutiból, és ugyanabból a kerületből veszi föl), de a lényegesebb dolog a motiváltság!
Ennyit a batyukról, meg a csodákról.
Drosztok.
Én nem vagyok drosztellenes. Csak a sok, és értelmetlen drosztot ellenzem! A 8584-es írásom 6-os pontjában megpróbáltam szakmai, és gazdaságossági érveket állítani, és egy olyan megoldást javasoltam, ami reálisan megvalósítható lenne, megfelelő hasznot hozna, és sokkal kultúráltabbá tenné a taxizást. Ez külföldön működik. Egy nagy taxikoncepció egyik elemeként. De nálunk, és nem csak a 6x6-ről beszélek, nincs a társaságoknál ilyen elgondolás, terv, amitől az egész jól tudna működni. És amikor ilyesmiről beszélsz egy vezetővel, vagy tulajdonossal, meg sem érti, hogy mit akarsz, úgy néz rád, mint ha hülye lennél, és csak udvariasságból, meg a régi ismeretségre való tekintettel nem küld el az anyádba!
Nálunk, és ez viszont a 6x6-ra is vonatkozik, rablógazdálkodás folyik a taxisokkal! Nem érdekel, hogy hogyan csinálod meg, de hozd be a 65.000-et! Szarok rá, hogy mennyit vagy kinn, szarok rá, hogy milyen a létszám-cím arány a cégnél, hozd be a lóvét, és ne is lássalak! A szakma, az ember az nem érdekes, csak a pénz! És ha megpróbálsz ettől eltérően gondolkodni, akkor hülyének néznek! Mondd azt, hogy jusson mindenkire 200, akkor azt mondják, hogy minek hiszen a múlt hónapban is át kellett vinni a másik céghez 97-et! Érted? 97-et! Pedig ha csak ezt a 200-as arányt tartanánk be, nem kellenének a drosztok, és igazából egy csomó probléma egy csapásra megszűnne! Téged sem érdekelne, hogy batyus-e X vagy Y, és X, vagy Y sem tenne batyut az autójába, és Z sem nagypályázna, mert röhögve meg tudna élni! És nem kéne stresszelni, hogy nem érsz oda, mert több lenne az 5-10perces címfeldobás, és nyugodt lennél, mert tudod, ha valamiről lemaradtál, majd jön a következő! De ezt nem lehet, mert akkor kevesebb lenne a cég bevétele! Baszki! Rohadj meg az autódban, meg a drosztokon, de a cég bevételének meg kell lenni!
Petike!
A droszt, az nem azt a célt hivatott szolgálni, hogy a batyuzás, a taxizni nem tudás, a motiválatlanság, a tehetségtelenség, butaság problémáit oldja meg! Régen, még az ősidőkben, Haltenberger úr idején, azért voltak, hogy a frekventáltabb helyeken az úri közönség beülhessen a taxiba. Aztán később telefont is szereltek a konzolba, hogy az előbb említett úri közönség telefonon is tudjon taxit rendelni. A Fötaxis időkben azért voltak, mert nem volt minden taxiban URH, és hogy a mezítlábasok meg tudjanak állni a frekventáltabb területeken, és az úri közönség bla bla bla. A CB-s időkben eszünkbe sem jutott, hogy drosztokat csináljunk a Citynek, vagy a Budának! Tettük a dolgunkat, és jöttünk mentünk a címekre.
Az URH korszakában, mi a bánatnak kellenek? Van néhány kiemelt megrendelő, vagy objektum, ahol egyetértek vele, de ez a droszttömeg amit itt akarnak, az tényleg a szakma halála! Legyen a T Mobile miatt, az Westend irodaház miatt, a reptéren, a TVnek. De ennyi elég! A többi az tényleg csak karitatív szerepet tölt be, segítve a tehetségteleneket, és szopatva a dolgozni akarókat! Pedig csak egy pár, mondjuk 40 emberrel kéne kevesebben lennünk! És ha a tagdíj különbözetet meg akarnák fizettetni veled, még mindig csak kb. 5000-rel lenne több a tagdíjad, amiért havi átlagban 20-30 címmel többet tudnál fölvenni! Ami meg 40-60000 Ft többlet bevételt adna! És egy olyan csapatot kéne kialakítani, amely motivált, és taxizni is tudó emberekből állna. De hát ez meló, és gondolkodás igényes feladat. És a többiek sem ezt csinálják. Sokkal könnyebb a többi céget majmolni. Legyen az akármilyen rossz rendszer, de ha nekik jó, akkor nekünk is jó lesz!
Aztán nehogy azt hidd, hogy több cím fog jutni neked, vagy a drosztpártiaknak, ha ilyen sok droszt lesz! Nem fog! Mert mindenki, aki több címet akar, az napi 16-ot fog ott állni, mert muszáj lesz neki! És ha úgy sem fogja megkeresni a pénzét, akkor odébbáll. Elmegy oda, ahol tud dolgozni, és nem ácsorogni fog a drosztokon. Ha ne adj Isten, a drosztpárt nyer, megpróbálom a szavazatokat elkérni, és feldolgozni. Arra lennék kíváncsi, hogy ha bevezetik ezt a sok drosztot, akkor vajon jobban járnak-e a rá szavazók, mint előzőleg! Az a gyanúm, hogy nem! Ugyanis ettől még nem lesz valakiből jobb, és motiváltabb taxis!
Azzal kezdtem, hogy a dolgokat a saját helyükön kellene kezelni. A batyust megfogni, a nagypályást leboritani, a tehetségtelent megtanítani taxizni, vagy lecserélni egy tehetségesebbre, megtanítani a kollégákat vállalkozóként gondolkozni, számolni, és az élni, és élni hagyni elv szerint létezni! De ma, mindezek helyett kapjuk a drosztokat! Ez az üdvözítő megoldás minden problémánkra!
Sajnos, ez az egész, ami körülöttünk folyik, nem rólunk szól, nem a mi érdekeinket szolgálja. A drosztosítás sem. Illetve, az végképp nem! Minden a cégek hasznáról szól.
Már megint sikerült jó hosszúra nyújtanom, de hát sajnos ez a dolog nem egyszerű. És még lenne mit írnom.
De majd egyszer jól kibeszéljük személyesen.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.04.17 19:44
Ez nem jó válasz. Több okból sem.
1. Az Orbán kb. 1 hónapja jelentette ki, hogy tele van a töke a drosztokkal. És mondott egy példát is. A Westend mellett ment hazafelé, tele volt a droszt, és senki nem vtte föl a Bessenyei utcát, pedig már vagy negyed órával dobálta a diszpécser. Ezt ő mesélte. Az igaz ugyan, hogy egy évvel ezelőtt, még azt mondta, hogy drosztpárti, de hát változnak az idők.
2. Ha balul üt ki, hiába keni bárkire, akkor is balul ütött ki. Attól, hogy az ember kifogásokat keres, még nem változnak kedvezővé a dolgok.
3. Ha meghamisítják a szavazás eredményét, akkor valami nagyobb érdekek mozognak a háttérben. Mik lehetnek azok?
4. Nem hinném, hogy meghamisítják az eredményt. nem fűződhet személyes érdeke a Lajosnak a drosztokhoz.
5. Egy határozott vezetésnél, az, hogy egy pár faszkalap bemegy siránkozni, még nem lehet indok arra, hogy fenekestől felforgassák az emberek életét. Az persze más lenne, ha szakmailag meg tudnák indokolni egy ilyen drosztrendszer kialakítását. De ilyet még, többszöri kérdés ellenére sem hallottam senkitől. Mindig az volt a válasz, hogy többen bementek sírni, és így igazságosabb lesz a fuvarelosztás!
De baszki! Mi az igazságos abban, hogy én megtanultam taxizni, és most azért kell majd több időt elbasznom az utcán, hogy megcsináljam ugyanazt a pénzt? Elbaszott időnek tartom, a droszton való ácsorgást! Mert a tisztelt kollégáim nem ismernek mást, csak a hülye drosztjaikat, és ha elviszik onnan őket, már alig találnak vissza! A következő szavazás meg arról fog szólni, hogy csak bizonyos emberek állhassanak, bizonyos drosztokra!
6. Minden szakmai, és gazdaságossági érv, a drosztok ellen szól! Ha nagy a forgalom, és címet akarsz fölvenni, oda kell menned, be kell állnod. Ez idő kilométer, és pénz! Mikor odaértél, és vártál fél órát (ennél kevesebbet még nem álltam droszton átlagosan) utána mehetsz vissza oda, ahonnan jöttél! A forgalomban eddig is eltűntek az autók, ezután fokozottabban el fognak tűnni! Nem lesznek gyors autók a címekre. A kilométrem is több lesz, romlik a gurulóm, és az azonos bevételért, több időt kell kinn töltenem!
Ugyanazokra a drosztokra, ugyanazok az emberek fognak beállni! A kedves utasnak, tele lesz a gatyája azzal, hogy mindig ugyanaz az arc fogja vinni, mert már utálja a hülyeségeit hallgatni nap, mint nap!
Lenne ugyan megoldás, amit támogatni tudnék, de az pénzbe kerül. A körzetesítés, és nem kell fizikailag jelen lennem a droszton. Lehet egy virtuális drosztrendszert kialakítani. Bejelentkezel, és ha te következel, akkor te viszed a címet. Bárhol is vagy a körzetben. Ezzel tényleg lehet időt, és kilométert spórolni. Csak szervezés kérdése az egész. Persze, több más szempontot is figyelembe kellene venni. Már ezt is javasoltuk, de lesöpörték az asztalról. Mondván, hogy megnézté külföldön, és arra a kérdésre, hogy mi van akkor, ha ömlés van, az volt a válasz, hogy akkor visszaállnak URH-ra! Most akkor mi lesz, ha ömlés lesz? Bezárjuk a drosztokat? Akkor meg minek? Jó, mondjuk, mostanában biztos nem lesz ömlés. Nálunk nem.
De ez nem megy, mert ezzel tényleg dogozni kellene, és akkor talán kiderülne, hogy annyira nem is értenek a szakmához! Meg ezt még senki sem csinálta, és nem lehet leutánozni a másikat! Dolgozni kellene rajta! Meg gondolkodni! A drosztrendszer meg ugye adott. Azt csak le kell utánozni. Azt mondják, hogy ha a Fötaxinak, meg a Citynek jó, akkor nekünk is az lesz. De hát azoknak sem jó!
7. Szerintem az ok az, hogy nem tudnak mit kezdeni a jelenlegi helyzettel, és ezért valami határozott döntést kell hozni, amivel igazolni lehet, hogy dolgozik a menedzsment. Az igaz, hogy ennek semmi köze a lényeghez, de legalább eltereli a figyelmet (a sajátjukat is!) a valódi bajokról.
A megoldás egy címarányos létszám kialakítása lenne. De hát még ezt sem csinálta senki, ezért nem lehet leutánozni! Nem kellene, hogy ennyien legyünk, és ilyen sok képzetlen, és motiválatlan balfasz legyen!
Tényleg próbálom összerakni a dolgokat, de sehogy nem áll össze a kép.
Segítséééééég!!!!!!!!!!!!!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.04.17 15:05
Akkor meg csináljuk azt, amit a Gyuri mond! Hozzunk még egy, vagy jó sok embert, és szavazzuk le a drosztlakókat! Bár ők is rá fognak b...ni, ha sok droszt lesz. Mert akkor, ugye, mindenki be fog állni, és még ennél is kevesebb fuvart tudnak majd fölvenni!
Egy érdekesség. Az idén eddig havonta 498, és 500 között volt a címet fölvevők száma. Januárban 234-en, februárban 250-en, márciusban szintén 234-en vettek föl átlag alatt.
Ez azt jelenti, hogy többen vesznek föl átlag fölött! Elvileg a drosztelleneseknek kellene többen lenni. Csak valakik, valamiért megpróbálják meggyőzni az embereket, hogy mennyivel jobb lesz a droszt. Még olyanok is aláírták, akik bőven 200 fölött teljesítenek! Vajon miért? Azt gondolja, hogy akkor még többet fog fölvenni? Nem értem.
Kiknek, és milyen érdekük fűződik ehhez az ostoba drosztosításhoz?
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.04.17 11:20
Figyejjéte! A hamutó nem lehet berúgni!
Nem teccik, amit s drosztokról írtam? Kit érdekel? Igaza van a vezetőségnek, hogy így erőlteti a drosztokat! Igenis! A hülyéknek is meg kell élni valamiből! Azé, me valaki hülye, azé még neki is kell pénzt keresni a taxizásból!
Anná jobb, minné több hülye, meg lusta van, mer azokbó több pézt lehet csináni a tagdíbó, mer fizetik a késedelmi kamatot, ami napi 1000! Én nem akarok tagdíjemelést! Inkább fizetek napi ezerrel többet, mer az nekem jó! Azt nem tudom, hogy mé, de nekem azt monták benn. Rám nagyobb szükség van, mint rád! Na? ehez mit szósz? Ezt is benn monták! Még, hogy én hujjak ki? Hujjá ki te! Énbelőlem maj jó droid lessz, valami haccorhatos autón, asztán mindenki elmehet, ahová akar! Nehogymá megmongyad, hogy hol, és mennyit aluggyon a kolléga! Ha akar, akkó legyen kinn 16 órát, a droszton, me ott is lehet aludni, és te meg mennyé el, ha nem teccik! És akkorisveddtudomásul, hogy a sok droszból lessz a jó sok fuvar! A droszt, az minden problémát megold! Mé kell ezt állandóan mondanom? Nekem ezt mondták benn, és ez így is van! Hogy mé, azt nem tudom, de biztosan! Nem véletlenül erőlteti a vezetőség, és ő csak jót akar nekünk!
Azé se mondok le! Monnyá le te!
Na! Erre varjá gombot kisgyerek!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.04.17 05:45
Na, hazajöttem. Kipróbáltam és tényleg jó ott ácsorogni a drosztokon.
Ma, csak drosztokon álltam. Álltam. Nem tudtam menni sokat, mert alig mondott valamit a drosztokra, de jó volt állni, mert legalább nem mentem. Nem fogy a gázolaj! Az egészet megúsztam annyiból, hogy bementem, meg hazajöttem! Jó olcsón megúsztam a mai napot!
Aztán beálltam a Fötaxi drosztokra is. Örültek nekem, és jól kikérdeztem őket. Azt mondták, hogy igazam van! Amióta ilyen sok drosztjuk van, nem kell törődni a munkával! Sokkal kényelmesebb! Csak bejön, és hazamegy! A többiek meg rohangálnak a címekre! És azt is mondták, hogy amióta ez a sok droszt van, sokkal több az utas! És sokkal jobban keresnek! Én is láttam! Annyi utas állt a Nyugatinál, hogy nem láttam tőlük a buszt! És jobban is kerestek! Meg arra bíztatták a Dudás Zolit, hogy csináljon még drosztokat, mert néha már nagyon sokan állnak benn. Ha minden taxisnak lenne egy drosztja, akkor lenne a legjobb! Majd én is javasolni fogom az Orbán úrnak! És a Fötaxinál nem motoros futár, hanem postagalamb viszi a taxisoknak a címet. Sokkal olcsóbb, mert kevesebbet fogyaszt! Ezért van minden Fötaxiban szolgálati szotyi! Szerintem nagyon jó ötlet! Még a diszpécsereken is lehetne spórolni, mert ha mindenkinek saját galambja van, akkor nem kellenek a diszpécserek sem! És ha nem megy a bolt, akkor a galambot meg is lehet enni! A diszpécsert meg nem! Olyan galambokat használnak, amik már eleve sültek! Csak füszerezni kell őket! Tudnak ezek!
A Citysekkel nem beszéltem, de azokat úgyis figyeli a vezetőség. Bár előbb, utóbb, ott is bevezetik a galambokat, mert az a legjobb ötlet. Akkor majd nálunk is lesz. Mert nálunk minden van, vagy lesz, ami a Citynél!
Már azon is spekuláltam, hogy megtanulok taxizni, és akkor talán nem kell droszt. De az fárasztó, meg igazából hülye is vagyok hozzá. Mondta is az anyukám, hogy taxisnak jó leszek, akármilyen kevés eszem is van, mert ott vannak a drosztok. Abból is elég, ha egyet megtanulok, és akkor már minden rendben lesz. Csak arra kell vigyázni, hogy ha onnan elvisznek, akkor visszataláljak! De az lenne a legjobb, hogy aki tud taxizni, az elviszi az utast a drosztomról, és ideadja nekem a pénzt! Ez nem tetszett ugyan a kollégáknak, de nem tudnak mit csinálni, mert ezt is megszavaztatom a vezetőséggel! Ők vannak kevesebben! Hahahahaha!
És micsoda disznóság történt! Az egyik kollégát, a 95-öset az Eurocenternél leborította a Hadúr, mert elaludt a droszton, és nem jelentkezett a címre! Pedig igazán megtanulhatná az öreg, hogy hagyni kell aludni a kollégákat, mert fáradtak. És akkor aludni kell. A többieknek meg kéne várniuk, amíg fölébred, és akkor odaadni neki a címet. Az utas is lehetne egy kicsit türelmesebb!
A Jucus is rossz volt ma este. A Westenden nem jelentkezett a kolléga másodszorra sem, és kiadta utcáról a címet. És a kolléga, az 523 hiába mondta, hogy ő ott van, már nem vette vissza, és nem adta neki oda a címet! Ez felháborító! Addig kell mondogatni, hogy Westend, Westend, amíg nem jelentkeznek! Nem tudom, miért kell figyelni! Na, de nem baj, majd ha jönnek a galambok, nem kell a diszpécser, és akkor majd kereshet magának másik munkát!
Jól van, most már megyek aludni, mert holnap hosszú napom lesz.
Korán akarok kimenni, hogy jó sokat álljak a droszton!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.04.16 20:36
Norbi!
Én nem értem, miért akadékoskodsz! Mindenki egész pontosan tudja, hogy a 6x6 mai, legfontosabb problémáira, ez a megoldás! Az egyetlen, az azonnali eredményt hozó, rapid megoldás!
Csökken a fuvarszám, és csökken a létszám, csökken a taxisok bevétele, csökken a cég bevétele, nem jut pénz semmire. Nincs pénz reklámra, nincs pénz mondjuk arra, hogy hétvégén, amikor kicsit jobban megy a bolt, több telefonost állítson be a cég, nincs pénz a kártyalehúzós rendszer bevezetésére, korszerűbb logisztika kialakítására, vagy kicsit korszerűbb cégarculat kialakítására, a taxisok és a központ dolgozóinak továbbképzésére, nincs pénz egy belső kommunikációs rendszer kialakítására, nincs pénz egy etikai szabályzat kidolgozására, nincs pénz az ellenőrök megfizetésére, nincs pénz egy valamilyen cégstratégia kigondolására(ja, ahhoz nem kellene pénz, ahhoz más kellene)nincs pénz arra, hogy... Lófaszt. Nincs pénz semmire.
Elmennek cégek, elmennek magánmegrendelők - valószínűleg azok többen - csökken a fuvarátlag.
Kedves Norbi!
Vedd tudomásul, hogy a DROSZTOSÍTÁS A MEGOLDÁS MINDEN PROBLÉMÁNKRA! Ettől majd lesz minden, és mindenre pénz, amiről az előzőekben írtam! Azt nem tudom, hogy hogyan, milyen áttételeken keresztül, de hidd el, hogy lesz! Mindenki ezt csinálja! City (tudod, az a legfontosabb, hogy ők mit csinálnak!), Fötaxi - azok már különlegesen magas szintre fejlesztették ezt a drosztosítást, T5 stb! Nézd meg, nincs is semmi problémájuk! Dübörög a bolt, azon gondolkodnak, hogy még több URH csatorna kell, mert nem tudják kiadni a címeket! A tagdíjbevételekből meg visszaosztanak a taxisoknak, mert nem tudják mire költeni a rengeteg pénzüket!
Norbi! Ne akadékoskodj!
Ha minden nagy cég ezt csinálja, akkor ez biztosan egy nagyon jó cégstratégia! Én ugyan nem látom, hogy miért, de nem is ez a dolgom, hogy lássam, vagy ezen gondolkodjak! Gondolkodnak helyettem, helyettünk a cégvezetők! Ők ehhez jobban értenek!
Nekem az a dolgom, hogy beálljak a drosztokra, és ne gondoljak semmire! Csak arra kell vigyáznom, hogy el ne aludjak. Mert akkor nem kapok címet. Csak azon imádkozom, hogy mindenhová tegyenek drosztokat, hogy mindenhonnan tudjak dolgozni, mert nem ismerem a várost, és nem tudok eléggé figyelni az URH-ra, hogy halljam, hogy miket beszélnek raja! Az a sok recsegés, meg érthetetlen beszéd! Komolyan! Kiidegeli az embert! Mondják is az utasok, hogy ők sem értik, miről van benne szó, pedig ők aztán tudják, és sokat hallgatják! Ezért van az is, hogy a kollégák lekapcsolt szabadjelzővel mennek vissza a drosztokra, mert ők sem értik! Igazából az lenne a legjobb, ha a droszton sem kellene hallgatni az URH-t, mert ott sem lehet érteni, álló helyzetben sem, mert zavar a madárcsicsergés! Az a terv, hogy motoros futárral küldik majd ki a címeket a drosztokra a taxisoknak, hogy ne kelljen figyelni az URH-t! De ez még csak terv. Majd ha már sok pénze lesz a cégnek, a drosztok miatt, akkor majd erre is fognak tudni költeni! Addig sajnos figyelni kell az URH-t!
A múltkor te adtál nekem egy papírt, amin voltak aláírások, amiket a kollégák írtak oda, hogy kérik a drosztokat! 45 aláírás volt, és ebből 25 olyan kolléga írta alá, akik havi 200 címet, vagy annál többet vesznek föl! Hát ha nekik ez jó, akkor neked miért nem? Miért nem jó neked az, hogy te megtanultál taxizni, és most a többieket nem hagyod tanulni, mert minden címet elviszel előlük? Milyen kolléga vagy te? Önző! Vedd tudomásul, hogy a többieknek is kell tanulni, és majd ha mindenki megtanulta a szakmát, akkor majd nem kell droszt. Aztán majd jól megnézheted magad! Nem lesz hol ácsorognod!
Norbi!
Most mennem kell, mert ma még egyetlen drosztra sem álltam be. De majd ha beálltam, leírom azokat amiket még gondolok erről, és megosztom veled!
Csak azért, hogy ne essél kétségbe! Sokkal jobb lesz neked a drosztokon!
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.04.16 04:13
Nem hiszem el, hogy nem értitek!:))))