Név TE
Becenév nazoli
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.08.29 07:04

Mágnestalpasnál egyszerűbb ellenőrizni. Végigmész a drót mellett, és ha van valami, már ki is derült! Nem kell keresgélni. De ha van valami újdonság, amiről nem tudok, vagy esetleg ezt nem jól tudom, akkor világosítsatok föl! Mármint batyu ügyben. Komolyan.
Valaki mondta nekem ezt a kristályvíz dolgot. Simán lehülyéztem. Ezek szerint nem kellett volna!:DDDDD
Aggyunk neki!
Tudja ő ezt, csak engem zrikál! De most bekerült a célpontok közé!
Van egy ilyen infrás éjjellátóm. Azon gondolkodom, hogy egy puskát is veszek hozzá. Van néhány ötletem, a célpontok vonatkozásában! A Gubacsi-híd tuti nem tartozik a kedvenceim közé. Inkább alatta, a Dunapart. De ha ott tutizol, lehet, hogy majd én is odaszokok! Ha harc, legyen harc!

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.08.25 11:14

Ez Bp-n is így kezdődött valamikor! A Budataxi, és a City is ilyen alapon szerveződött, és működött nagyon sokáig! Csak aztán jött a fránya állam, és szabályozott keretek közé kényszerítette a szabadcsapatokat. Aztán jöttek a megváltást ígérő befektetők, és az ostoba taxisok gombokért eladták nekik a céüket. Sajnos a taxisok nagy része úgy gondolkodik, hogy mindig másoktól, kívülről várja a megoldást. Valaki segítsen, de ingyen, mert az egy taxisnak alanyi jogon jár! Aki ma céget akar alapítani, és nem az a célja vele, hogy a taxisok kárára gazdagodjon, az nehéz, mondhatnám megoldhatatlan problémával néz szembe. Fuvart manapság csak szotyi tarifával lehet szervezni, és jobb érzésű ember ilyet nem alapít. Aki pedig nem ezt akarja, hanem korrekt céget akar alapítani, annak nem leszfuvarja, és ezért a létszámát sem tudja fölfuttatni. Pedig egy cég fejlődéséhez erre szükség van. Azt összehozni, hogy valamiféle szövetkezeti formába tömörüljenek a taxisok, és közös tulajdonú cégük legyen (mint pl. a City), szinte lehetetlen. Volt mostanában ez a TE (Taxisok Egyesülete) kezdeményezés, amelynek ez lehetett volna az egyik leágazása, de megdőlt az egyéni érdekek miatt. Körülbelül itt tartunk, és ezek a lehetőségek. Sajnos nagyon kevés igazán elkötelezett ember van közöttünk, akinek szívügye ez az egész, tenni is tud érte, megvannak a képességei, az anyagi lehetősége, és a kitartása. Aztán ha végre akad valaki, akiről azt hiszed, hogy ilyen, rövid időn belül kiderül, hogy a király meztelen! Tudnánk erről mesélni néhányan.
No, nem azokra a pillanatokra gondoltam! Mindössze arról van szó, hogy egész este, éjjel járod a várost, mindig történik körülötted valami, ami egyébként nem lenne, ha egy bezárt munkahelyen töltenéd a munkaidődet. Nagyon sok ilyen van, csak észre kell venni. Tegnap éjjel a Holdat bámultam a Gubacsi híd alatt a Kis-Duna parton. Kedvem lett hozzá, és lazítottam egy negyedórát egy padon ücsörögve. Kiszállsz a Citadellánál, vagy a Thomán István buszfordulónál, és pár percig nézegeted az éjszakai fényeket. Vagy az állandó mozgás. Az egyik percben még mondjuk Zuglóban vagy, 20 perc múlva meg már Budafokon. Van aki még életében nem volt Budafokon. Itt egy új építkezés, ott egy baleset. A szemed előtt változik a város. És ezt minden nap megteheted anélkül, hogy külön programot kellene szervezni rá. Olyan érzés, mintha a tiéd lenne az egész. És ha akad végre egy normális utasod, akivel még beszélgetni is lehet, az a hab a tortán. Ilyesmikre gondolok. Ettől nem megy tönkre az ember magánélete.
A Szálka csak hülyéskedett! Poénnak nem is volt rossz. Ha ezt érted a sikeresség alatt, akkor egyetértünk. Az már sikernek számít, ha az ember azt csinálja, amit szeret. Ha a többi is megvan, az már hab a tortán. De nagyon céltudatos, elkötelezett és megértő nőnek kell lenni a feleségnek-barátnőnek ahhoz, hogy a közös célokat elérjék! Bevallom, nekem sajnos a feleségem sem volt ilyen, meg utána a barátnőim sem. Inkább hátráltattak. Nagyon sok volt a vigyél ide, vigyél oda, ezt intézd el, azt intézd el mert te úgyis ráérsz napközben intézkedni, de azért a pénz is legyen meg, és rám is legyen nagyon sok időd. Mert a taxizás az egy ilyen laza, jópofa dolog. Hát ez nem így van. Ha az ember ezt nem úgy fogja föl, mint egy "normális", helyhez, és időhöz kötött foglalkozást, akkor el van veszve! Tény, hogy bizonyos értelemben szabadabb, kötetlenebb vagy, de ezt inkább az élet ajándékaként kell kezelni, élni a lehetőséggel, és élvezni azokat a pillanatokat, amelyek ezzel járnak. Viszont bizonyos vezérlő elveket föl kell állítani ahhoz, hogy ne tévedj el benne! Mert nagyon könnyen el lehet! De hát ez csak azoknak sikerül, akik más területen is így gondolkodnak.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.08.23 13:49

Szia Nuova! 1. Igyekszem tájékozódni, és racionálisan gondolkodni. Valamint magamban keresem a hibát, ha nem sikerülnek a dolgaim. 2. Taxizom. Tíz év kihagyással 1973 óta. 3. Sikerült. Nem volt egyszerű, és nem is ment gyorsan. Csak akartam, és megcsináltam. Nulláról, de inkább mínuszról kezdtem 10 éve. Kellett hozzá 5 év. 4. Aki akarja, annak sikerülhet. De nem én vagyok a példa. Vannak ebben a szakmában nálam sokkal "példaértékűbb" emberek!

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.08.23 01:18

Persze hogy meghal szegény cigány a Suzukiban! Nyakára tekeredett a vastag aranylánc, és az fojtotta meg!