Felhasználó hozzászólásai
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 16:49
Na ja. Mert te legalább a hidakat ismered!:-D Nincs belőlük olyan sok, és azt a párat, ami van, könnyen meg tudod tanítani nekik!:-D
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 16:46
Szerintem fordítva ültök a lovon.
Az soha nem fog bekövetkezni, hogy a létszám fog sokkal gyorsabban fejlődni, mint a fuvarszám. Egy picit elmehet, de vissza is esik gyorsan. És csak a gond lesz vele. (Ld. nagytesó. Hogy fognak ezek utálni engem, hogy állandóan velük példálódzom, ráadásul nem a jobbik oldalukkal!:-D) Az utóbbi fogja meghatározni az előzőt. Tudod. A lét határozza meg....
A csapatot meg már most el kell/kellett volna elkezdeni építeni. Mert ebben az esetben is érvényes a mondás.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 16:36
Fölvesztek, főnök?:-)
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 16:32
Igazából egy nagy Pentának (vagy bármi másnak) lenne jelentősége, az egész szakma szempontjából.
Az, hogy alakuljon még sok kis Penta, 25000 címekkel, értelmetlen. Az ellentéteket szítaná. És akkor ott tartanánk megint, ahol ma. Csak nem a megáncégek szivatnák a taxisokat, hanem saját magunk.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 16:26
Ha ilyen az arány, már jelentkezem is a hozzátok!:-)
Ha TAXISOK vannak, akkor nem gond a kiszolgálás.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 14:30
Látod, látod, még igazából sehol sincs a cég, de már megy a szegregáció!
A második, harmadik, stb. száz már miért nem?
És ezzel meg van vetve az alapja az ismételt (ld. nagytesó) taxis tulajdonos, taxis nem tulajdonos ellentétnek.
Ez a legcsúnyább dolgok egyike. A taxis húzza le a taxist, mint tulajdonos!
Nem az van, hogy aki nem ide való, azt nem vesszük föl. Fölvesszük, csak kevesebb jogot, és lehetőséget adunk neki.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 10:16
Tudod, Tamás, én nektek szurkolok. Nem is annyira nektek (személy szerint), hanem az elvnek, amit képvisel az alapötlet. De mint te is írod, az ördög a részletekben van.
És amíg a taxisokkal nem tudja, vagy nem akarja valaki megértetni a részleteket, addig a állandóan hajszál lesz a levesben.
Mondjuk, ha csak egy hajszál lenne ebben a levesben, annak nagyon tudnék örülni. Mert sajnos, egy nagy rakás szar van benne!
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 10:10
Nagyon leegyszerűsítve a dolgot, egy vállalkozásnak abból lehetne kiindulnia, hogy mennyi jövedelmet akar kivenni a vállalkozó a vállalkozásából. E köré a szám köré kell felépíteni a cég költségvetését. No most. El tudod te képzelni azt, hogy valamelyik cégnél készül ilyen költségvetés? Én pontosan tudom, hogy nem!
A 6x6-nál, mikor elmondtam ezt a variációt, úgy néztek rám, mintha hülye lennék! Fogalma sincs egyiknek sem ezekről a dolgokról. Pedig nem nagyon bonyolult.
Tudomásul kell vennünk, hogy ebben a szakmában (de mondjuk máshol is) szabadrablás folyik.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 10:02
Szélsőséges a példa, de tényleg nem a nyugdíjas SZTK járatot fogja lenyúlni.
A többiből, a zsírból viszont nincs olyan túl sok. Ebből a tényből, valamint a címállomány pontos ismeretéből kiindulva (a jobb diszpécserek tudják ezt, és a taxisok egy része is pontosan tisztában van vele), minden ellenkező állítással szemben, nagyon könnyű lenne ellenőrizni a lenyúlásokat. Meg bele is lehet dőlni a lenyúlásokba. De mivel ez nem közvetlen anyagi érdeke a cégeknek, a cégvezetőknek, ezért leszarják.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 09:55
Elárulom neked, hogy a Penta sem fogja bevezetni. Igaz, ez nem elsőkézből kapott információ, csupán egy, a tapasztalataimon alapuló megérzés.
Soha sem fog egy taxiscég teljesen triviális, a józan logika mentén működő, normális döntést meghozni. Legyen az magán, vagy szövetkezeti tulajdonban.
Nézd meg csak a nagytesót. Ki, honnan, mikor, mennyiért stb. dolgozhat. Pedig a nem szöv. tag is ugyanolyan taxisból van, mint a többi.