Felhasználó hozzászólásai
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.20 22:13
Attussal beszélgettünk, még a TE újraélesztési kísérlete alatt, és ugyanezt vizionáltuk. Jönnek majd az új versenyzők, és lehet, hogy elhajtják a régieket.
Abban egyeztünk meg, hogy ez benne van a pakliban. És még az is lehet, hogy jobban fogják csinálni.
De akkor is el kell kezdeni valakinek.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.20 13:15
Kimaradt egy e. Szerencsevadászat.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.20 13:13
Kicsit mindig elnagyolja. Lehagyott a végéről egy nullát!:-D
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.20 13:12
OK.
Én megpróbálok az egész rendszerben gondolkodni. Nem biztos, hogy igazam van, de a példák azt mutatják, hogy igen.
Próbáljuk meg, nem érzelmi alapon megközelíteni ezt a kérdést.
Nem hiszem, hogy komoly helyen, van még ennyi cég mint Budapesten. Szakmailag semmi sem indokolja. Egyetlen dolog hajtja ezt a cégszaporulatot. A szerencsvadászat. Ez meg is látszik a piacon.
Szakmailag, és ezt hangsúlyozottan értsd, három-négy cég lenne az ideális. 800-1200 fős cégek. ezek rendelkeznének olyan potenciállal, hogy nem lenne az, amit a Csogu is írt, hogy gondjaik vannak bizonyos frekventált időszakokban a címkiadással. Persze, gondok akkor is lennének, de nem ilyen mértékban. Ld. 60-100 Wien. Vagy már nem tudom, most mi a nevük. Mindenki magtalálja a számítását. A taxis, az utas, és a cég is. Egyik sem érzi kiszolgáltatottnak magát. Sokkal jobb lenne/lehetne a gazdálkodás. Kevesebből többet lehetne kihozni. Nem fogom ezt most részletezni, de gondolom, tudod miről beszélek.
Nem akarok ezen a topikon összefüggéseket elemezgetni, mert ez nem a Penta topik, meg az észt sem akarom mindenkinek, és nyilvánosan osztani. (Majd neked, személyesen.:-D) De ha ezeket figyelembe vennétek, nagyobb eséllyel lehetnétek sikeresek.
És ebből tudna fölállni az egész szakama is.
Szerintem.
Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!
Hozzáadva: 2011.05.20 12:39
A hülyék!:-DD
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.20 10:26
Bocs! Most megyek pingpongasztal lábat ácsolni.
Majd délután tovább veszekszem veled.
Mert úgysem hagyod abba!:-D
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.20 10:21
Na ezt megkaptad Ricsi!:-DDDDDDDDD
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.20 10:20
Tamás!
Én nem állítottam olyat, hogy ezek bűnök! Légy szíves ne csúsztass! No meg kértem, hogy ne hozzátok föl ezt a tulajdonos-közgyűlés stb. maszlagot! Mert ez ebben az esetben üres duma!Próbáljunk meg felnőtt, racionálisan gondolkodó fiúk lenni!
Tudomásom szerinti dolgokat soroltam föl, amelyeket lehet cáfolni, ha nem igazak.
És a tökénél ragadtad meg a problémát! Jómagam pont azt tartom az leggusztustalanabb dolognak ebben a szakmában, amikor az egyik taxis, a másikkal szemben tulajdonosként lép föl! Vagy ez a cél? Az egyszerű taxis, tulajdonossá akar lenni, hogy lehúzza a még nála is egyszerűbb taxist? Mert lóvéja, esze, bátorsága nincs, hogy saját maga céget gründoljon, ezért összefog a hasonszőrűekkel, hogy szopassa a többit!
És innen kezdve, a kígyó a saját farkába harap. Jön ugyanaz a rohadék duma, hogy ha nem tetszik el lehet menni. Csak most egyik taxis fogja a másiknak mondani! Hogy csak ezt az egy, legegyszerűbben megtanulható terminológiát mondjam! És az összes többi szépen, sorba fog utána jönni!
De megint kihangsúlyozom! Nem biztos, hogy igazam van! De cáfolj meg, vagy biztosíts afelől, hogy ez nem következhet be!
Márpedig ha ez így működik, a faszom se kér a Pentából! Meg még sokan vagyunk ezzel így! Akkor mi is a különbség x cég és köztetek? Hol épiti magának a taxis a céget? Csak az a száz, vagy mittudomén mennyi! A többi meg ugyanúgy, mint x cégnél, a tulajdonos zsebét tömi lóvéval, mint egyéb helyeken!
Csak ott egy embernél több marad. Mert az az egy, ugye, kevesebben van, mint ti százan!
Nem tudom, érted-e?
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.20 09:55
Én is így értelmeztem. Csak a Tamással (Értsd Tomajer. Ezek a Tamások!:-) ) ellentétben semmiféle iróniát nem fedeztem föl benne.
Mint ahogy nem is volt benne. De, mondjuk, a Miklóst sem a humoros oldaláról ismerem. No meg elég sokat olvasni a nyilatkozatait, melyekben a szakma élharcosaként jelenik meg, és sorolja az eredményeiket. Azt gondoltam, ezekre utalt.
No meg azt sem igazán szeretem, ha valaki megpróbálja megmondani, hogy mivel foglalkozzam inkább. Még ő sem. Erre próbáltam utalni, csak nem ilyen direkt módon. Úgy látszik, tőlem viszont ez nem ment át, mint irónia. (Mondjuk nem is nagyon volt benne.) Lehet cáfolni, vitatkozni. De megmondani, hogy miről beszéljek? Hááát... Kell hozzá egy kis arc! Lehet, hogy kevésbé ironikusan, de én meg erre próbáltam utalni.
Nem akarok az írásod rám vonatkozó (2535) részével foglalkozni. Nem azért, mert kellemetlen lenne, vagy ilyesmi. De ha érted az előző mondataimat, akkor ez nyilvánvaló. Ez a dolog nem rólam szól. Vagy ha úgy érzed, hogy igen, akkor régen rossz! Messze nem ez a lényeg. Ha egyszer összefutunk, és érdekel, elmondom a véleményemet erről is.
(Azért egy valamit kérdeznék. És őszinte választ várok! Szépnek tartasz?:-DDD)
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.05.19 22:54
Szia Miklós!
Ebben nem vagyok biztos.
Nem fóbia. A Penta, egy szövetkezeti alapon működő cég. Mindössze attól szeretném óvni őket, hogy ne lépjenek teljesen a nyomdokaitokba.
Ha jól tudom, nálatok pl. a nem szöv. tagoknak magasabb a tagdíjuk. Ha jól tudom, vannak olyan helyeitek, ahonnan közönséges földi halandó Citys, nem vehet föl fuvart. Ha jól tudom, vannak bizonyos időszakok, amikor nem mindegyik tagotok vehet föl fuvart egyenlő feltételek mellett. Ha jól tudom, nem minden tag rendelkezik nálatok egyenlő jogokkal. Ha ezek a dolgok nem igazak, úgy elnézést kérek tőletek. De ha igazak, akkor azt gondolom, hogy ezekben a dolgokban nem vagytok követendő példa. De az is lehet, hogy csak én gondolom ezt így, és minden úgy helyes, ahogy ti csináljátok. Nem szükséges felhívni a figyelmemet arra, hogy mindezeket a dolgokat közgyűlési határozatok szabályozzák. Az én felfogásom szerint akkor sem helyesek.
Sikertörténetek? Megalakult a Penta. Gratuláltam nekik, és biztosítottam őket arról, nekik szurkolok, és ha tudom, segítem őket. Plus Taxi. Sikertörténet, de nem igazán ínyemre való. Hadd ne mondjak véleményt. TGFSZ. Ott voltam a bölcsőjénél, egy bizonyos szintig még tevőlegesen is segítettem őket. Beléptem, és mindenkit agitálok, hogy kövesse a példámat.
Mit szeretnél még? Mit csináljak? Milyen sikertörténeteket idézzek? Ha megmondod, én eleget teszek a felkérésednek. Azokat is idézni fogom.
Szerintem nem jó helyen kopogtatsz, amikor meg akarsz találni ezzel a diszkréten szemrehányó módszerrel. Ez nálam nem jön be. Nem azért, mert lepereg, hanem azért, mert egyike vagyok azon kevés taxisoknak, akik tudják, hogy mit beszélnek, megalapozott tudás áll mögöttük, és tesznek is valamit a szakmáért, és az előzőekben leírtak miatt, tényszerűen sem illik rám, hogy csupán szájember lennék.
Üdvözlettel: Telegdy Gábor 6x6 353