Felhasználó hozzászólásai
Téma: Szigorúbb szabályozás a taxiközlekedésben
Hozzáadva: 2012.01.16 10:36
A program nem a számszakiságon múlik.
Ha van olyan program, ami a jelenleginél jobb, nem gondolom, hogy bármelyik TGFSZ tag elutasítaná. Elő kell állni vele.
A reakciósebességben van igazság. De abba is be lehet segíteni. A Gyuri, ha a mindennapos "közírói" munkássága során ha bármi javaslatot tesz, szerintem nem talál süket fülekre.
Akár tag, akár nem, mindig adtunk a véleményére.
Téma: Szigorúbb szabályozás a taxiközlekedésben
Hozzáadva: 2012.01.16 05:26
"A programjuk szart sem ér, lassan reagálnak és akkor sem megfelelően. Ezért én is szoktam szarozni őket, és ezért nem vagyok tag sem."
Lehet jobbat mondani, meg lehet gyorsan reagálni. Senki sem tiltotta meg, hogy megtedd. Sőt. Még kértünk is rá, hogy segíts ezekben.
Téma: Szigorúbb szabályozás a taxiközlekedésben
Hozzáadva: 2012.01.16 05:07
Csak kérdezem. Miért jogszerűtlen a rendelet?
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2012.01.16 04:42
Kedden fél kettőkor lehet menni a T4 központja elé, erősíteni a kollégákat!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2012.01.16 04:38
Vidéken működik. Budapesten állítólag alkotmányellenes.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2012.01.16 04:32
OK. Csináljuk.
30-9-353-353
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2012.01.15 11:28
Biztos megéri. Nem igazán tudok arról, hogy tömegesen szóvá tennék a kollégák a megfelelő helyeken.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.01.06 21:57
Szerintem a többiben sem.
Olyan mértékű a szakmai tudatlanság, hogy neked arról fogalmad nincs. Ez utóbbi eset csak azt bizonyítja, hogy a saját szakmájukhoz (jog) is ennyire értenek.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.01.06 21:32
Hihetetlen, hogy mekkora a tájékozatlanság, és a csodavárás ebben a GPS alapú címkiadó ügyben.
Ausztriából kapott adatok szerint, a kihasználtsági adatokon gyakorlatilag semmit sem változtat. Az egy tévhit, hogy ettől majd a mostani 30%-os kihasználtság rögtön 60-70%-os lesz. A jelenlegin talán 3-5%-ot változtatna. Ami viszont lényegesen megváltoztatná, az a létszámcsökkentés-csökkenés, vagy a fuvarok számának drasztikus átlagos emelése lenne, és nem csak egy-egy cégnél, hanem minden taxisra vonatkozóan, és általuk elérhetően. De mivel ez utóbbi gyakorlatilag elérhetetlen, ezért az első megoldás a kivitelezhetőbb. Ezt azonban sem a Főváros, sem a fuvarszervezők nem akarják, ezért ebből nem lesz semmi. Marad a GPS, amit majd megint velünk fizettetnek meg, és semmi hasznát sem vesszük. Ugyanis a kihasználtság és a gazdaságosság alapvetően nem a GPS-től, vagy a soroktól függ, hanem az egy taxisra átlagosan jutó fuvarok számától. Ausztriából kapott adatok szerint a bécsi taxik átlagos kihasználtsága 50%. GPS-sel együtt. Van viszont 450 lakosra egy taxis (Budapest 320), és egy taxisra 300 fuvar (Budapest 162). És nem elhanyagolható tény a kihasználtság szempontjából: két fuvarszervező van! Nem huszonkettő, mint Budapesten! A tarifáról nem beszélek, mert az a kihasználtság szempontjából, ha nem is teljesen, de közömbös. Na itt van a különbség! Osszuk le a budapestit hasonlóan, és mindjárt meglesz az 50%-os kihasználtság! Ez az, amiről évek óta pofázunk. Elég lenne 4000 taxi Budapesten. Ha leosztjuk, annyi jön ki.
Arról nem is beszélve, hogy miképpen is fog kinézni a GPS címkiadó rendszer. Ahány fuvarszervező, annyi változat. Ahogy a félcsendesek kinéznek, sok jóra nem lehet számítani.
Mielőtt a kihasználtsági mutatók javítására szolgáló jó megoldás (létszámstop és létszámcsökkenés) megszületne, előbb megetetik velünk az összes szart. Kifizetjük a GPS-t. Majd sajnálkozva tárják szét a kezüket, hogy mégis rosszul gondolták. De lehet, hogy még ezt sem teszik meg.
A lényeg, hogy a pénz zsebben legyen.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2012.01.04 10:21
Így már mindjárt más.