Név
Becenév OLW
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak

Hozzáadva: 2007.07.25 15:31

Ehhez, szerintem, nem a legmegfelelőbb topicban vagyunk. A meglátásod megfogalmazásánál, szerintem, kicsit siettél. Nem biztos, hogy szükséges, de lehet, célszerűbb az egész kérdéskört vizsgálni egy adott jelenség változtatásához.
Nézz el nekem egy (rém)álmot. Több nyelven beszélő, teljes létszámban aktív taxisokból álló központ. És a válasz a ki nem mondott okokra. HA van benn aktív taxis, akkor rengeteg olyan információ kerül a képbe, amelynek más eszközökkel bevitele iszonyatosés indokolatlan költséget jelentene. Érzékeltesd egy kíválóan kommunikáló frissen kezdett, minden szempontból megfelelő KEZDŐ munkatárssal, miért nem célszerű a Szt István krt 2 elé előrendelést minden további nélkül felvennie.. Az általánosításokra csak bólogatni lehet, vagy pontosítani. "többségében" Mi a konkrét elvárás??

Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak

Hozzáadva: 2007.07.25 15:17

Ez mind Igaz! De! Te saját megjelenésedért vagy felelős. A Cégek imázsát viszont valahol, valamennyire célszerű, szerintem is, egységesíteni. Ennek egyik első lépése lehet az öltözködés bizonyos szintű előírása. A félresikerült eredmények nem biztos, hogy az ötletgazda/feleős hibája. Nem szeretnék okoskodni, de gondold magad az ellen(?)érdekelt fél helyébe is.
Igen, taxizom. A helyzetkomikum általában ártatlan. Ha valaki túl komolyan veszi magát, és Ő a szenvedő fél, hajlamos megsértődni. El kell jutni egy szintre, és ez sokszor bizalmi kérdés, hogy mit engedhetek meg saját rovásomra.

Téma: FODESZ - Érdekvédelem

Hozzáadva: 2007.07.25 15:07

apróbb kommunikációs zavar..
Vigyorgok magamban, de sokan ezt helálosan komolyan gondolják. Vö: "kilóra, mint a marhahúst, csak libamáj árában" ez talán közelebb áll hozzád..

Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak

Hozzáadva: 2007.07.25 15:00

Nem szemben. Taxis kollégáimmal. Egyetértek nagyon sok elvárással, jelentős részét természetesnek tartom, és nem vagyok tudadthasadt állapotban, amikor össze kell egyeztetnem központban végzett tevékenységemet a taxizással. Emiatt örülök, hogy viszinylag nyugodt körülmények között tudok beszélgetni? mindenkit érintő, és, remélem, érdeklő kérdésekről.

Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak

Hozzáadva: 2007.07.25 14:54

Bocsánt, nagyot fordítanék a témán, visszatérve a topik címéhez, de még inkább központokkal kapcsolatos másik témához. Sokszor találkozom azzal a problémával, hogy alapvető tényeket, és okokat kell először ismertetnem, rosszabbik esetben elfogadtatnom már ahhoz is, hogy az esetleg negatív véleményt egyáltalán árnyaltabbá tegyem. Talán, ha ezen a fázison hamarabb túl lehetne jutni, kevesebb energiát igényelne az előrelépés.

Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak

Hozzáadva: 2007.07.25 14:39

amit regálhatnék, szerintem több, egymástól független forrásból megtudhattad...

Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak

Hozzáadva: 2007.07.25 14:33

Nehézkes megmagyarázni, egyáltalán frivol a helyzet, ha már magyarázkodni kell, hogy nem ilyen a szolgáltatáskor elvárt öltözet. Általában az első benyomás meghatározó. Ne feledd, még vélt hátrányból is nehéz nyerni.