Felhasználó hozzászólásai
Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Hozzáadva: 2007.07.25 15:31
Ehhez, szerintem, nem a legmegfelelőbb topicban vagyunk.
A meglátásod megfogalmazásánál, szerintem, kicsit siettél. Nem biztos, hogy szükséges, de lehet, célszerűbb az egész kérdéskört vizsgálni egy adott jelenség változtatásához.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 15:25
Nézz el nekem egy (rém)álmot.
Több nyelven beszélő, teljes létszámban aktív taxisokból álló központ.
És a válasz a ki nem mondott okokra.
HA van benn aktív taxis, akkor rengeteg olyan információ kerül a képbe, amelynek más eszközökkel bevitele iszonyatosés indokolatlan költséget jelentene.
Érzékeltesd egy kíválóan kommunikáló frissen kezdett, minden szempontból megfelelő KEZDŐ munkatárssal, miért nem célszerű a Szt István krt 2 elé előrendelést minden további nélkül felvennie..
Az általánosításokra csak bólogatni lehet, vagy pontosítani. "többségében"
Mi a konkrét elvárás??
Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Hozzáadva: 2007.07.25 15:17
Ez mind Igaz!
De!
Te saját megjelenésedért vagy felelős.
A Cégek imázsát viszont valahol, valamennyire célszerű, szerintem is, egységesíteni. Ennek egyik első lépése lehet az öltözködés bizonyos szintű előírása. A félresikerült eredmények nem biztos, hogy az ötletgazda/feleős hibája. Nem szeretnék okoskodni, de gondold magad az ellen(?)érdekelt fél helyébe is.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 15:11
Igen, taxizom.
A helyzetkomikum általában ártatlan. Ha valaki túl komolyan veszi magát, és Ő a szenvedő fél, hajlamos megsértődni. El kell jutni egy szintre, és ez sokszor bizalmi kérdés, hogy mit engedhetek meg saját rovásomra.
Téma: FODESZ - Érdekvédelem
Hozzáadva: 2007.07.25 15:07
apróbb kommunikációs zavar..
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 15:05
Vigyorgok magamban, de sokan ezt helálosan komolyan gondolják.
Vö: "kilóra, mint a marhahúst, csak libamáj árában"
ez talán közelebb áll hozzád..
Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Hozzáadva: 2007.07.25 15:00
Nem szemben.
Taxis kollégáimmal.
Egyetértek nagyon sok elvárással, jelentős részét természetesnek tartom, és nem vagyok tudadthasadt állapotban, amikor össze kell egyeztetnem központban végzett tevékenységemet a taxizással. Emiatt örülök, hogy viszinylag nyugodt körülmények között tudok beszélgetni? mindenkit érintő, és, remélem, érdeklő kérdésekről.
Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Hozzáadva: 2007.07.25 14:54
Bocsánt, nagyot fordítanék a témán, visszatérve a topik címéhez, de még inkább központokkal kapcsolatos másik témához.
Sokszor találkozom azzal a problémával, hogy alapvető tényeket, és okokat kell először ismertetnem, rosszabbik esetben elfogadtatnom már ahhoz is, hogy az esetleg negatív véleményt egyáltalán árnyaltabbá tegyem.
Talán, ha ezen a fázison hamarabb túl lehetne jutni, kevesebb energiát igényelne az előrelépés.
Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Hozzáadva: 2007.07.25 14:39
amit regálhatnék, szerintem több, egymástól független forrásból megtudhattad...
Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Hozzáadva: 2007.07.25 14:33
Nehézkes megmagyarázni, egyáltalán frivol a helyzet, ha már magyarázkodni kell, hogy nem ilyen a szolgáltatáskor elvárt öltözet.
Általában az első benyomás meghatározó.
Ne feledd, még vélt hátrányból is nehéz nyerni.