Felhasználó hozzászólásai
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 16:36
megszakadt.
Ítéljenek meg mások, saját szemszögükből, ez engem, amig realitásokról van szó, nem zavar, nem zavarhat. Kényes vagyok viszont a korrektségre.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 16:34
Jó.
Akkor elérkeztünk oda ismét, hogy mitől tartasz valakit jónak, profinak.
Nálam az első kritérium, a tevékenység jellege miatt, a hatékonyság.
Anélkül, hogy hosszabb fejtegetésbe bocsátkoznék, a mi tevékenységünk a kívülállók többségének felfoghatatlanul túlpörgetett, és itt most a komplex taxizásra gondolok.
Egy adott probléma 1,2,5,10 perc múlva, az esetek majdnem teljes egészében már történelem, akkor is ha a maradék pár eset sokkal nagyobb figyelmet igényel, vagy vált ki.
És esetleges kérdésedet megelőzve, én sem vagyok népszerű diszpécser.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 16:16
Igen, erre próbáltam utalni.
DE!
Mi is az elvárásod, ha a " legjobb diszpécser is ellenszenves tud lenni számomra ha lekezelő, utasítgató stb.stb..."
Akkor Számodra(!) miért Ő a legjobb?
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 16:13
Az első mondatodra: bármikor állok rendelkezésedre, időkorlát nélkül, de csak oly körülmények között, ahol más, elégséges információ nélkül, nem nyilváníthat véleményt. Ez nem vonatkozik az érinettre. Úgy gondolom, Ő elfogadná a véleményemet, akár a háta mögött is.
a második: természetesen bármit tehetsz, csak ne vedd személyed iránti tiszteletlenségnek, ha olyan körülmények miatt, amiket nem mindig áll módomban ismertetni, nem válaszolok, vagy kitérek a konkrétumok elől.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 15:59
Elnézésedet kérem, de engedd meg nekem, hogy konkrét személyeket ne értékeljek, és eseteket is csak akkor, ha az személyek azonosítása nélkül lehetséges.
Jelenlegi kollégáimról nem érzem korrektnek, bár a véleményemet személyükről bízom benne, mondannyian ismerik.
Ha személyeket akarsz értékelni, először határozd meg az elvárásaidat, és azok rangsorrendjét.
Jó rég nem dolgozunk együtt, most t2000.-nél dolgozik Varga Tündi. emlékeim szerint az Ő forgalmazásában nem igazán lehetett kivetnivalót találni. Nem beszélve a sokunk számára nagyon kedves hangjáról.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 15:50
Ez megint a szokásos, "melyik ujjamat harapjam" kérdés. A személyes véleményem, hogy ezzel a rendszerrel nem fásul bele, fárad el az urh operátor. Egyértelmű hátránya viszont, hogy rengeteg információ elvész(het) véltáskor, lásd: adott problémáról az új kezelőt "képbe tenni"
A másik verzió, hogy egyvalakit hallgatsz végig, megfelelő személy esetén, kiküszöböli ezt a problémát, de nincs olyan ember, aki 120 percnél tovább koncentrálni tud, és ennek nem mond ellent a gyakorlat, csak az igénybevétel szintje hullámzik.
Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak
Hozzáadva: 2007.07.25 15:42
Persze, úgyis azt szánta Teremtője (?) ennek a kérdéskörnek.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 15:40
Viszont a Megrendelő Először Vele kerül a Cégedtől kapcsolatba.
Ha gondolod, nézz utána az első benyomás fontosságáról írt kazalnyi tudni(?)valónak.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 15:38
Nincs is túl sok világhírű, hagyományos skót hangszeren játszó zenekar..
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.07.25 15:35
Nem csak téged.
Igen, ez az egyik megoldás.
De néha motivációs problémák kerülnek a képbe.