Név
Becenév OLW
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

megszakadt. Ítéljenek meg mások, saját szemszögükből, ez engem, amig realitásokról van szó, nem zavar, nem zavarhat. Kényes vagyok viszont a korrektségre.
Jó. Akkor elérkeztünk oda ismét, hogy mitől tartasz valakit jónak, profinak. Nálam az első kritérium, a tevékenység jellege miatt, a hatékonyság. Anélkül, hogy hosszabb fejtegetésbe bocsátkoznék, a mi tevékenységünk a kívülállók többségének felfoghatatlanul túlpörgetett, és itt most a komplex taxizásra gondolok. Egy adott probléma 1,2,5,10 perc múlva, az esetek majdnem teljes egészében már történelem, akkor is ha a maradék pár eset sokkal nagyobb figyelmet igényel, vagy vált ki. És esetleges kérdésedet megelőzve, én sem vagyok népszerű diszpécser.
Igen, erre próbáltam utalni. DE! Mi is az elvárásod, ha a " legjobb diszpécser is ellenszenves tud lenni számomra ha lekezelő, utasítgató stb.stb..." Akkor Számodra(!) miért Ő a legjobb?
Az első mondatodra: bármikor állok rendelkezésedre, időkorlát nélkül, de csak oly körülmények között, ahol más, elégséges információ nélkül, nem nyilváníthat véleményt. Ez nem vonatkozik az érinettre. Úgy gondolom, Ő elfogadná a véleményemet, akár a háta mögött is. a második: természetesen bármit tehetsz, csak ne vedd személyed iránti tiszteletlenségnek, ha olyan körülmények miatt, amiket nem mindig áll módomban ismertetni, nem válaszolok, vagy kitérek a konkrétumok elől.
Elnézésedet kérem, de engedd meg nekem, hogy konkrét személyeket ne értékeljek, és eseteket is csak akkor, ha az személyek azonosítása nélkül lehetséges. Jelenlegi kollégáimról nem érzem korrektnek, bár a véleményemet személyükről bízom benne, mondannyian ismerik. Ha személyeket akarsz értékelni, először határozd meg az elvárásaidat, és azok rangsorrendjét. Jó rég nem dolgozunk együtt, most t2000.-nél dolgozik Varga Tündi. emlékeim szerint az Ő forgalmazásában nem igazán lehetett kivetnivalót találni. Nem beszélve a sokunk számára nagyon kedves hangjáról.
Ez megint a szokásos, "melyik ujjamat harapjam" kérdés. A személyes véleményem, hogy ezzel a rendszerrel nem fásul bele, fárad el az urh operátor. Egyértelmű hátránya viszont, hogy rengeteg információ elvész(het) véltáskor, lásd: adott problémáról az új kezelőt "képbe tenni" A másik verzió, hogy egyvalakit hallgatsz végig, megfelelő személy esetén, kiküszöböli ezt a problémát, de nincs olyan ember, aki 120 percnél tovább koncentrálni tud, és ennek nem mond ellent a gyakorlat, csak az igénybevétel szintje hullámzik.

Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak

Hozzáadva: 2007.07.25 15:42

Persze, úgyis azt szánta Teremtője (?) ennek a kérdéskörnek.
Viszont a Megrendelő Először Vele kerül a Cégedtől kapcsolatba. Ha gondolod, nézz utána az első benyomás fontosságáról írt kazalnyi tudni(?)valónak.
Nincs is túl sok világhírű, hagyományos skót hangszeren játszó zenekar..
Nem csak téged. Igen, ez az egyik megoldás. De néha motivációs problémák kerülnek a képbe.