Név
Becenév OLW
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Akkor egy pár gondolat. Az egész taxizás egyik legjellemzőbb sajátossága az érdekellentét. Ha Te viszed a fuvart, én állok. A Te bevételed a tiéd. Az utas igénye nem kevés kompromisszum árán egyeztethető a Te igényeddel. Engedned általában Neked kell, hisz kínálati piac van.. Szép mondás a " leben, und leben lassen", csak először mindenki élni akar, aztán, egye fene, akár élni hagyni. És középen a telefonos, meg a diszpécser. Szeretem amit csinálok, hiszen rég abbahagytam volna, ha nem így lenne. De sokszor érzem magam tehetetlennek, és az dühít. Mindent nem tudunk, nem tudhatunk megoldani az összes résztvevő helyett. Nagyon célszerű gondolat a központlátogatás, de ha szabad javasolnom, próbáljátok ki, milyen is a konkrét munka., vagy ha ez bármi okból nem működik, akkor figyeljétek egy cím útját, ha lehet, ne a legegyszerűbbét, hogy mi minden kell ahhoz, hogy egyáltalán kiközvetítésre kerüljön. utána lehet, más problémákról is érdemben tudunk beszélgetni.
HA azt írom, hogy hiába látom a hibákat, és lehetőségeim korlátain belül kűzdöm is ellene, és az eredménnyel megsem vagyok/lehetek elégedett, az elfogadható?
HA azt írom, hogy hiába látom a hibákat, és lehetőségeim korlátain belül kűzdöm is ellene, és az eredménnyel megsem vagyok/lehetek elégedett, az elfogadható?
Visszadobjam? Dobom. El kell jutni egy szintre, hogy az előirásoktól, szabályoktól kis kockázattal eltérhess. Te tudod, hol vagy. (jobbik eset) Ő esetleg életében nem hallotta a /salak, integető, vetőkacsa,melegtér/ kifejezést. Arról meg végképp nincs fogalma, hogy ezt hogyan kell elfogadtatnia a programmal. Ha szerencséd van, mint mint a második esetben, belefutsz a rutinos kollégába, és két percen belül satu előtted a gép. Nem biztos, hogy a kezelő hibája, ha olyan igénnyel találkozik, melyre nincs felkészítve.
Talán nem annyira magas szintű tevékenység, de itt is vannak nehézségek és elvárások. Csupán érdeklődésből sem ártana ha a kollégák néha néha belátogatnának, hogy valamiféle reális képük legyen az itt folyó munkáról. Pár gondolat az egész céljáról. Tisztában vagyunk/vagyok hogy a taxisok elvárásai a pénzükért megfelelő kiszolgágás. Amit viszont sokan hajlamosak elfelejteni, az, hogy az utasnak is vannak elvárásai a pénzéért. A probléma csak annyi az egészben, hogy Ő nem taxis, nem érdeklik a szakma sajátosságai, cégek szabályai, Ő csak utazni akar. A központ feladata az elvárásokat lehetőség szerint megfeleltetni egymásnak. A gondok az ellentmondásoknál erősödnek fel. Vegyétek hozzá, amire utaltam, hogy nálunk kissé gyorsabban történnek a dolgok, mint az átlag. Mindez az utast nem érdekli. Néha a taxist sem.
Nem akarok. Jó pihenést, kellemes hétvégét kívánok.
Nagyon nem szeretnék (lásd a másik topicot) megint félreérthetően fogalmazni. Lehetnek olyan körülmények, amik ennyit tesznek lehetővé. minden emberne/cégnek vannak/lehetnek külvilágra nem tartozó dolgai. akkor is, ha a külvilág nem így érzi/gondolja
Amennyire tudom, minden diszpécserközpontban alkalmazottak vannak. Lehet, ez olyan kérdés, mely sokak számára az asztal tisztántartásával kapcsolatos.
Ha "azt a kérdést, MINDEN cég felé." nem biztos, hogy válaszolnak, akik megtehetik. Bocsánat, talán így érthetőbb.
Úgy legyen. Szintén. Szia.