Név
Becenév OLW
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A mundér védelmében. A piacvezető? helyzet, bár tagadhatatlan piaci előnyökkel jár, de nem jelent, sajnos, meghatározó szerepet. Volt alkalmam tapasztalni, hogy a kollektív bölcsesség igenis képes hatékonyan működni. (ha csak a több szem többet lát elvet tekintjük...) A csoport jó esetben több, erősebb, hatékonyabb lehet, mint a részei összege. Természetesen, mindennek megvannak az árnyoldalai is. Ha belegondolsz, éppen egy csoport képes megfelelő körülmények között racionális, előző álláspontját megváltoztatni, az egyéni presztízs nem esik akkora súllyal latba, mint egyszemélyi döntéseknél, viszont néha nehézkes.
Köszönöm. Ugyanígy gondolom. Nem nagyon látok másik, előrevezető utat. Egyelőre búcsúzom, sok sikert
Szándékosan használtam a szervezet megnevezést, és, amire Te kérdezel, konkrétan részletkérdés,csak, fogalmazzunk így, belső megállapodás technikai része. Az, hogy a T. Megrendelő mit preferál, és az igényének hogyan felel meg a kiszolgáló, az másodlagos. Természetesen a meglévő különbségek tompulnának, viszont a tényleges tevékenység biztos, hogy gazdaságosabb lenne. Biztos, hogy nagyon komoly ellenállást kell ennek létrehozásához legyőzni, készséggel egyetértek cbtaxis véleményével, és köszönöm tapintatát, de meggyőződésem, még ha csak az utánunk jövő második generáció idejében lesz az alternatíva időszerű, valami hasonló fog kialakulni. Hogy a jelenlegi piaci szereplők közül ki fog megmaradni, és milyen formában, vagy változások után, az még jóslásnak is túl rizikós
Gondolom, tarifa oldali megközelítésben már mindannyian találkoztunk azzal az elképzeléssel, hogy a Bp-i megrendelések meghatározó része, én ezt tényleg hasraütéses becsléssel kb 70 %-ra teszem, egy (az egyszerűség kedvéért most cégforma meghatározása nélküli) szervezethez érkeznének be, ami a kartellveszély semlegesítése miatt fontos, el lehetne mozdulni a jelenlegi tarifaszintről. Ugyanakkor, az erőforrások bősége miatt(elnézést, de normálisan meghatározni hosszadalmas) egyenletesebbé lehet(ne) tenni a szolgáltatást, vszínűleg gazdaságosabbá a konkrét taxizást. Hogy mindez mennyire utópia, nem tudom. Tudom viszont, hogy a piaci folyamatok, ha lassan is, de ebbe az irányba hatnak, és úgy vélem, aki ezt megéri, normális körülmények között, tervezhető módón tud majd tevékenykedni, non plus ultra, a taxi a közlekedésben el tudja foglalni megfelelő helyét
Azt a tényt, hogy az igény hullámokban jelentkezik, nem is említettem, pedig ez is tény. Messzire vezetne azon az alapvető stratégiai kérdésen agyalni, hogy mire is legyen képes a cég. Konkrétan: - Legyen alkalmas minden beérkező rendelés teljesítésére: ún csúcskapacitásra tervezés, méretezés. Előnye: utasok imádnák, Te éhenhalsz. - Átlag fuvarigényre alkalmasság: előbb-utóbb komoly problémát okoz a teljesít(het)etlen rendelésekből eredő utaspanasz.
Nem vígasztalni akarlak, de bölcsek szerint az emberiság 98%-a azért halt meg, mert rosszkor volt, rossz helyen. Kicsit komolyabban, mindannyian ismerjük azt a bosszantó érzést, hogy az összes címet "mögém adja" illetve, "látja hol vagyok, azért nem rendel oda" Ha tudnám a megoldást, hidd el, könnyíteném mindannyiunk életét a folyamatos fuvaroztatással. A legrosszabb az egészben, hogy önmegát erősítő folyamatok tudnak ilyenkor megindulni. Kűzdünk, hogy összenyomásokból kiadjuk végre-valahára a címeket, a többi cím addig "sorbanáll" és csendben kihül. Dühítő tudat, hogy ott voltam két percre a címtől, mégis a kedves utas hosszabb időt várt rám. Ez bentről úgy néz ki, hogy kezdünk úszni, majd fuldoklani, aztán jönnek a klf. módszerek az időszak túlélésére, A legenyhébb, hogy egyszercsak abbamarad a szabályos/szabatos/előírásos címfeldobás, aztán néha a kolléga, teljesen érthetően, csak sejtésre nyom a címre. Kinn az utcán meg őrlödsz, hogy mit is csinálj. Állj egyhelyben, hogy majd csak mond ide vmit, vagy kövér gázzal száguldj a káosz közepébe,legalább történjen vmi jeligére.
És ez igaz csúcsidőszakokra is.
Szia. Érdemi tapasztalatom, tehát, ami nem elavult adatokon alapszik, csak saját cégünkről van. Eddigi tapasztalataim alapján és úgy gondolom, ez minden Általad nagyobbnak nevezett nagyobb cégre igaz,a központok átbocsátó képessége szinte minden esetben meghaladja az adott cég szállító kapacitását. Magyarán, több cím van/lenne, mint amit eltudunk vinni.
Jó napot kívánok! Lehet, félreértettél, válaszadásra szerénytelenkednék.
Várom. Igaz, de a fő témák? kérdések? problémák?, úgy tűnik, meglehetősen hasonlítanak. Átadom.