Név
Becenév Kérdések
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A Gellérthegyen dolgozó taxisok, rendészek és árusok a múlt héten még úgy tudták, június 15-től belépőt szednek a Szabadság-szobornál, a kérdés csak az volt, hogy nyolc, négy vagy két eurót. Egyelőre úgy néz ki, csak az őrző-védő csoport létszámát háromszorozzák meg, pénzt majd csak később szednek. Lehet hogy minden így szokott kezdődni? "Múlt hétfőn, a reggeli eligazításon jött a hír, hogy mégsem kezdjük el szedni a belépőt. Nyár végéig fokozatosan fogják bevezetni, először csak amikor műsor van, hogy az emberek lássák, kapnak is valamit a pénzükért. A tulaj költségeit fedezi a fagyi-kávé forgalom, és amúgy sem ebből él, de ne tőle kérdezősködj, inkább menj fel a veresur.hu-ra, ott rajta van, hogy mivel foglalkoztunk" - tájékoztat a biztonsági őr a napokban épült középkori hatású fáklyás várkapunál.
Lehet hogy a reptéren is próbálkoztak már? A Citadellára engedély nélkül teraszt építő vállalkozó újabb pénzforrást fedezett fel a Gellért-hegyen. Belépődíjat szedne a Szabadság-szobornál, ami szerinte "állami tulajdonú magánbérlet". A tulajdonos főváros nem is hallott Veres ötletéről, a Kincstári Vagyoni Igazgatóság szerint pedig a vállalkozónak erre nincs joga. Veres István ennek ellenére már felépítette a kaput, és fokozatosan bevezetné a fizetős rendszert.
Lehet hogy válasz azoknak a topictársaknak akik hiányolják a multimédiát pedig én is nintedóztam volna? Hasonló a helyzet a pályázati kiírásban szintén szereplő, az első ülések fejtámlájába szerelendő multimédiás berendezésekkel. Szollár Domokos tájékoztatása szerint "biztonsági aggályokat vetett fel az ötlet, baleset esetén ugyanis előfordulhat, hogy a berendezés járulékos károkat és sérüléseket okoz".
Lehet hogy tündéri mese? Egy éven belül mintegy 1,2 milliárd forintért vásárol személygépkocsikat a ferihegyi taxitender győztese, a Zóna Service Konzorcium - közölte Veres István, a konzorciumi tagok képviselője.
Lehet hogy ez is tetszik? A Tourist Taxi pedig hivatalosan nem is indult, csupán a cég ügyvezetője magánemberként adott be pályázatot. Ennek a pályázatnak az érdekessége, hogy – a repteret üzemeltető Budapest Airport Rt.-től kapott információk szerint – a konzorciumnak az ügyvezető Szakál Józsefen kívül számos tagja van. A konzorcium részese ugyanis az Euro Taxi Bt., az Utax Bt., a Next Autó Kft., az Office Service Concept Kft., továbbá Magyaroszág legnagyobb Ford-kereskedője, az Autó Petrányi Kft., és a repülőtér biztonsági feladatait ellátó Airport Security Kft.
Multimédiás autók A nyertesnek egy éven belül kell új autókkal lecserélni a kezdeti autóparkot: az egységesített, fekete színű, kétszázas flotta döntő részét Ford Mondeok adják majd, mellettük 28 Opel Zafira és tíz londoni taxi is működik majd. Az autók mindegyikében nem csak gps-rendszer lesz, hanem a két első ülés támlájában display, melyen turisztikai információkat futathat, illetve a taxiról azonnali értékelést is adhat az utas. Az osztályozás a gps-n keresztül azonnal be is fut a központba, így a reptér vezetése folyamatos képet kap az értékelésekről.
Lehet hogy akkor frissíteni kell a memória chipeket? Tíz hónap felfüggesztett börtönre és egymillió forint pénzmellékbüntetésre ítélte nem jogerősen Veres Istvánt, az egykori Citadella 4-u kft. ügyvezetőjét régészeti lelőhely megrongálása miatt a Budai Központi Kerületi Bíróság kedden - közölte a Fővárosi Bíróság sajtótitkársága az MTI-vel.
Lehet hogy már ideje nagyon taxisnak lenned? Lehet hogy sok sikert kívánok,talán abból bajom nem lesz?
Lehet hogy azért köszönöm a topictársaknak a vélemény nyílvánításokat?
Lehet hogy nem velem kéne foglalkozni sames, hanem a reptérnek kifizetni a sarat meg a bűnöző elemeket eltakarítani a reptérről meg a tendertben leírtakat maradéktalanul teljesíteni? Lehet hogy Csilla Lexusát azért nem kellett volna szétbarmolni?