Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Amsel 2012.04.06. 11:12:32 / # 92707
avatar
Valóban az lehet a háttérben, hogy várják a reakciókat a taxis szakma részéről. Ebben az esetben viszont nem kellene talán egy komolyabb akcióval kifejezésre juttatni a vállalkozások nemtetszését? Mert az akció reakció elmélet szerint ennek lenne itt az ideje! Esetleg terveztek-e egy gyors felmérést késziteni legalább a tagok között, hogy mi az álláspont a BKK tervezetével kapcsolatban? Úgy gondolom, hogy ha már a terveket a felsőbb szervek is elfogadják, akkor már a későbbiekben nagyon nehéz lesz megforditani. Szerény nyomott véleményem szerint, azokat a kitételeket, amelyek súlyos hátrányt okoznak a vállalkozásoknak, még idejében töröltetni kellene.A tárgyalásokon már emliteni sem volna szabad. Kérdezem,hogy a tárgyalásokon ott lesznek a fuvarközvetitők ?
csogu 2012.04.06. 10:47:45 / # 92706
Figyelj, bennem még élénken élnek Málna szavai, amit vagy 7 hónapja mondott.... - Tudod Csogu, az a baj, hogy nincs az a hülye, aki ezt elvállalná helyettem. Szóval Te csak ne akarj átadni semmit, senkinek:-))
nazoli 2012.04.06. 10:31:00 / # 92705
avatar
Szabad a pálya. Én szívesen átadom a helyet. Még meg is könnyebbülnék.
csogu 2012.04.06. 10:26:27 / # 92704
Talán lecsekkolják a reakciókat a végleges döntés előtt. Akkor rosszak voltak a delegáltak! Tomajer, hiénakutya és Bao kellett volna oda:-))
nazoli 2012.04.06. 10:22:58 / # 92703
avatar
Ez nem tárgyalás volt, hanem egy prezentáció, ahol a Főváros ismertette az elképzeléseit. Talán lecsekkolják a reakciókat a végleges döntés előtt. Nem tudom. A levegő munkacsoport megkerülhetetlen.
csogu 2012.04.06. 09:26:23 / # 92702
Ebben az egészben ez aggaszt engem is a legjobban. Egy tuti, érdemes lesz a disziket tenyerünkön hordozni....hogy ne valami vackot toljon ránk. Akkor valóban élet-halál urai lesznek.
rosszqtya 2012.04.06. 09:08:33 / # 92701
avatar
követeljük, hogy havi minimum 10k-t fizethessünk egy ZRT-nek(BKK) a havi tagdíj címén! a tagság önkéntes alapon legyen kötelező, de a kocsit ennek hiányában ne vizsgáztassák le! :o)

törölt felh. 2012.04.06. 09:05:59 / # 92700
avatar
Megalakítjuk a Budapesti Utasok SZövetségét. Odamegyünk és követeljük, hogy mi kell nekünk utasoknak. Akkor mit mondana vitézdávid? Követeljük hogy hallgatni akarjuk az urh hangját. Követeljük, hogy megfelelö áron (a taxisnak is megfelelö) vigyenek a taxisok. Követeljük, hogy csupasz matrica mentes autók jöjjenek. Követeljük, hogy csökkentsék a taxisok létszámát. Soroljak még?

törölt felh. 2012.04.06. 08:55:56 / # 92687
avatar
Majd megyünk tüntetni ha nem úgy alakul ahogy nekünk TAXISOKNAK jó lesz.

málna 2012.04.06. 08:36:40 / # 92699
avatar
Nem gond..Nekem volt egy ismerősöm, aki megunta ezt a "taxivállalat" dolgot és mindig azt mondta, hogy Ő a hónap dolgozója és a garázsból kapta jutalomként a Mercit.:)
rosszqtya 2012.04.06. 08:29:53 / # 92698
avatar
csinos lesz ez a GPS kiadás... kapsz egy nap 3 sztk-t óccsóért, azt így jártál!

nagyonkedves 2012.04.06. 07:54:08 / # 92697
avatar
Sajnos nincs. :D Ezúttal. Mivel ennyi baromságot ne olvassunk inkább kiterjesztve má'.
tomajer 2012.04.06. 07:43:08 / # 92696
Nem értik, nem értik nem értik. Ez a hibája annak, hogy gyakorlatilag csak céges taxis van. És képzeld ha egyformák is lesznek az autók... el nem fogja hinni, hogy a tiéd... te vetted... áhh! :-(
tomajer 2012.04.06. 07:41:44 / # 92695
A szakszervezet, és Metál úr nem ugyanaz a bagázs... még ha néha úgy is tűnik!
törölt felh. 2012.04.06. 07:29:33 / # 92694
avatar
Ez a világgazdaság nevü termék számomra mindíg olyan hitelesnek hozzáértönek tünt. De ez most megváltozott, mert már itt is a taxiscég alkalmazottai vágja meg az utast:)
kardhal 2012.04.06. 07:12:51 / # 92693
avatar
A szakszervezet találta ki ezek az Ő ajánlásaik. Elárultak mindenkit, a Metál úr nem tudott rendet rakni a Citynél és szalad a Fővaroshoz,hogy jajj jajj bácsi tessék rendet rakni.
Tomcab 2012.04.06. 06:51:43 / # 92692
avatar
Visszajön a hagyományos rendszer?Az már egyszer megbukott nem?Többe fog kerülni a szervíz mint amit beviszünk.Minden 3 perc lesz mint a régi szép időkben. Egyesbe tiltásig aztán le a kuplungról,hogy füstöljön az a kerék.
tomajer 2012.04.06. 06:47:32 / # 92691
[b]Van valakinek "Világgazdaság" előfizetése? Így vágna rendet a taxisok közt a főváros A jövő hét csütörtökéig várja a taxis fuvarszervező cégek, szakmai szervezetek és érdekképviseletek konkrét javaslatait a Budapesti Közlekedési Központ, hogy sok év után jövőre végre rend legyen a taxipiacon.[/b] Soha ilyen alapos összeállítás nem született eddig – kommentálta a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója által a fővárosi taxihelyzet szabályozására vonatkozó összefoglalót Országos Taxis Szövetség elnöke, Metál Zoltán. Tamás Miklós, a City Taxi elnöke pedig azt emelte ki lapunknak, hogy ideje, hogy szabályozzák a tarifát, a vállalkozás indításának feltételeit, a taxisok számát és az ellenőrzéssel kapcsolatos kérdéseket. A tegnap Vitézy Dávid BKK-vezérigazgató által ismertetett anyag szerint a főváros célja, hogy a taxik – külföldi mintára – egységes arculattal jelenjenek meg az utcákon, ami védi a piac jogkövető szereplőit és bizalmat ébreszt a fogyasztókban. Ma ugyanis ellenőrzás hiányában felismerhetetlen a jogosulatlan szereplő – magyarán a hiéna –, védtelen az utas, és a tisztességes taxis egyaránt. A piaci szereplők szerint még a legális taxisok is túl sokan vannak a fővárosban – 5700 engedélyt adtak ki –, így egy-egy kocsi kihasználtsága meglehetősen alacsony. A szakma sok éve szorgalmazza, hogy a főváros vegye kezébe az ellenőrzéseket, hiszen elterjedt az erőszakos utasfogás, a frekventált helyeken a taxiállomás-kisajátítás: a pályaudvarok, szórakozóhelyek környékén lévő drosztokat már régen szervezett csoportok foglalták el. Súlyos fenyegetések, és ha nem használt, atrocitások, rongálások történtek, így oda más meg sem próbál beállni. Vitézy Dávid felhívta a figyelmet arra, hogy ugyanakkor korlátozott az utasok védelme. Ma a legnagyobb cégek azonos vagy olcsóbb kilométer-tarifát ajánlanak, mint három éve. Ugyanakkor megjelentek kis tiszavirág-életű cégek, amelyek 150 forintos tarifát hirdetnek, a szakma azonban nem hiszi, hogy valóban annak alapján fizettetnek az utasokkal. A fuvarszervező társaságok ugyan ellenőrzik a gépkocsivezetőket, de néha még azok alkalmazottai is lehúzzák a külföldieket. További részletek a Világgazdaságban

Rocktaxi 2012.04.06. 04:41:44 / # 92690
Nem lesz munkanélküli! Valahol alig várják, hogy betoljanak a "rendszerbe" 1000-1500 autót. (Tarlós Pista bá és vonzás körzete) Óránkénti 2500 leadóval pompás lesz.
törölt felh. 2012.04.06. 03:57:48 / # 92689
avatar
A levegőmunkacsoport foglalkozzon a 30éves kibaszott buszokkal amik úgy okádják a füstöt,hogy meg lehet fulladni tőle.Menjenek a kurva anyjuk picsájába az elektromos autójukkal 16 milliónál kezdődik egy éppkézláb méretű autó!!!Mi a faszból???!!!Lakásjelzálog?Vagy mi???!!!Azért,hogy a hülyegyereket elvigyem a Mika Tivadarból a Szimplakertbe 650ft-ért.Talarodjon a gecibe ez a sok buzeráns aki ezeket kitalálja.
Oldalszám: 230