Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
alelölülő | 2012.05.22. 09:22:34 / # 92907 |
Előzmény: #92906 csogu 2012.05.22. 03:54:59 |
|
csogu | 2012.05.22. 03:54:59 / # 92906 |
A topik címéhez ezt fűzném hozzá....
A BKK divízióvezetője az InfoRádióban azt mondta: nem érti, hogy miért akarnak demonstrálni a taxisok, amikor a piac rendezésére kidolgozott rendelet a taxisszövetségek javaslatait tartalmazza.
|
|
alelölülő | 2012.05.22. 02:10:44 / # 92905 |
Dávidkáék hozzáértéséből eredően a budapesti városképhez épp úgy hozzá fognak tartozni a Dacia taxik, mint Londonéhoz az ottaniak, és lássuk be, ennek a fos putrivárosnak még az is túl jó lesz.
|
|
alelölülő | 2012.05.21. 22:53:36 / # 92904 |
-marad
Előzmény: #92903 alelölülő 2012.05.21. 22:52:51 |
|
alelölülő | 2012.05.21. 22:52:51 / # 92903 |
A legolcsóbb is 7 milla.
Ha nem találnak ki még 1-2 új feltételt, tényleg marad a Dacia Logan lesz a nyerő.
Előzmény: #92899 csogu 2012.05.21. 18:46:54 |
|
baupexim1 | 2012.05.21. 22:14:05 / # 92902 |
|
ez nem az én irományom, ezért is van idézőjelben:)
de tetszetős
Előzmény: #92901 nemtudom 2012.05.21. 16:51:48 |
csogu | 2012.05.21. 18:46:54 / # 92899 |
|
|
nemtudom | 2012.05.21. 16:51:48 / # 92901 |
|
Remélem az írásodat Vitézy úr is elolvassa.
Nagyon olyan sejtésem van, hogy valahol már gyártják a leendő budapesti taxikat. A táblázat szerint 2200 db autócserével számolnak. Nagyon kíváncsi kezdek lenni, hogy új szereplő érkezik a piacra vagy valamelyik jelenlegi fuvarkereskedő kíván alkalmazottakkal dolgozni. Ennek az egésznek nagyon olyan kinézete van mintha teljesen szándékosan tennék tönkre a jelenlegi vállalkozásokat. Hiszen semmilyen problémát nem oldanak meg, viszont a 240 Ft-os tarifáért olyan követelményeket támasztanak amit nem lehet teljesíteni.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy ki volt az az agyatlan aki kiszámolta mennyi bevételre van szüksége egy taxit üzemeltető vállalkozásnak. Mert ha kiszámolta volna tudná, hogy 240 Ft-ból a jelenlegi kihasználtság mellett nem lehet legálisan üzemeltetni ilyen típusú vállalkozást. Most ugye éjszaka mehetünk 336 Ft-ért akkor most árat csökkentünk azért, hogy milliós beruházásokat keljen végrehajtani. Miért nem tud az idióta tól-ig határt szabni, praktikusan mondjuk 240 és 336 között. Talán így elfogadható lenne az elképzelés, persze leírt baromságaik nélkül.
Előzmény: #92898 baupexim1 2012.05.21. 13:49:03 |
tökmindegy | 2012.05.21. 15:48:55 / # 92900 |
|
Az a baj ,hogy szerintem túl átlátszó ez a színlelt hozzá nemértés...mert ember ennyire ostoba nem lehet...vagy ha igen akkor húzzon vissza a TT terepasztalhoz...mert annak a használata nem tesz tönkre emberi sorsokat..
Dr "báb" bukott rendőr....nem mondták a kedves szüleid ,hogy hazudni csúnya dolog? (info rádió ma du.)
Ki a jó ribanc anyátoknak akartok piacot csinálni??
|
baupexim1 | 2012.05.21. 13:49:03 / # 92898 |
|
"Tisztelt Vitézy Dávid !
Önnek műszaki képzettsége nincs, vagy ha van, akkor azt jól titkolja. Az elmúlt években erre többször felhívtam a figyelmét.
Elképzelése sincs, hogy mit jelent a közforgalmú, és városi személyszállító jármű. Az elmúlt 15 év BKV jármű beszerzése ezt tökéletesen bizonyítja. Ezt az ostobaságot a taxinál is be akarja vezetni.
A legkisebb hengerűrtartalmú 4 ajtós, 5 személyes személyautó képes 50 km sebességre az Istenhegyi úton, ahol a józan ész megengedi. Legnagyobb sebesség 130 km országunkban, amire minden taxinak alkalmas személyautó képes, amit vásárolni lehet.
Tehát a hengerűrtartalmi korlátozás mosott hülyeség. Csomagtartó korlátozás hülyeség. Minden autó annyi csomagot képes pluszban szállítani, amennyi a tetőcsomagtartóra elfér.
Inkább az összecsukható tetőboxot szorgalmazná.
Egységes szabad-jelző ráfér, árnyékolás miatt a légkondi fogyasztása kisebb, és akár napelemmel is kiegészíthető. Talán erről kellene a formatervezőkkel, és a taxisokkal egyeztetni.
Hosszú tengelytáv nagy fordulási sugarat eredményez, ami nem a városi közlekedés jellemzője.
Valójában egy gyártó van az unióban, aki taxit gyárt, de az Ön paraméterei szerint ez sem jó nálunk. Ha 10 évben korlátozza a taxi életkort, akkor valamilyen finanszírozást is mellé kellene rendelni. Színben is vannak elképzelései, amit sületlenségnek tartok. Egységes megjelenéshez a múltban tökéletesen megfelelt a kocka, amit a világ számos részen mai napig használnak.
Rally csík matrica az oldalán is, oszt jó napot. Fakezű is rá tudja ragasztani, olcsón, egyszerűen. Sárga fekete színben, több kivitelben.
Ha tíz év alatt cserélni szeretné az országban a taxikat, akkor ez több száz járművet jelent évente. Ilyen szériánál érdemes lenne megfontolni saját jármű gyártást. Hogy milyen legyen arról értelmetlennek találom egy "mőbius" gondolkozású embernek írni, akinek probléma az anyacsavar működése is, de megpróbálom.
Aluminium, mint a csokipapír, vagy műanyag, mint az ásványvizes palack, karosszéria építésre alkalmas anyag, melyből a városi járművet építeni kell. Elektromos meghajtás, nagy nyomaték készletű fokozat mentes váltón keresztül, alacsony indulási energia felvétel mellett, a fékezési energiát ez képes vissza nyerni, kizárólag ez alkalmas városi hajtásláncnak.
Mivel üzemanyag cella még nem kapható, ezért a motorja gáz-gőzturbinás vízgázreakciós égésterű generátor lehet az áramforrás, mert jelenleg ez a legnagyobb hatásfokú, és ez szennyez a legkisebb mértékben.
Ha talál ilyet akkor erre kell a pályázatot kiírni, ha nincs, akkor gyártani, és a nullszériát nyúzó próbára díjmentesen a pesti taxisnak adni. Ami tíz évig kibírja, azt kell gyártani, és a világon mindenhol sorba fognak állni érte.
Ma olyan járművet kell gyártani, ami a kor igényeinek megfelel. Angol taxi utastér évtizedek óta bevált, ez a hajtáslánc azonnal megépíthető. Mindent feltaláltak, csak használni kellene.
Ha valaki igényes, akkor találjon finanszírozót is az igényeihez. Ha valakinek nincs pénze, és tehetsége, hogy jobbá tegye a világot, akkor legalább annyi esze legyen, hogy ne rontson rajta. Drágul a parkolás, jön a dugódíj, a jelenlegi leamortizált BKV-t sem tudják fenntartani, a taxikat most teszik tönkre.
A megnövekedett igényeket a Vitézy járatok fogják kielégíteni. Nyakkendős, hangosbeszélős szendvics emberek, akik belváros feliratú egyszínű táblát viselnek elől-hátul, és egy madzagot húznak gyalog maguk után, és minden megálló táblára az elektronikus jegykezelőt felszerelik. Kerékpáros, vagy gyalog riksával. Tandem riksa meg gyorsabb lesz. Lehet azonos színű, meg legyező légkondival, meg bio-kipufogóval. Szép új világ.
Ázsiában 160 köbcentivel megoldják két személy fuvarozását. Igénytelen, egyszerű, de megfizethető. Ha van rá vevő, akkor ez is elfogatható, és felesleges korlátokat nem kell felállítani, de ez a jármű sem kapható. Utasnak, aki csak ezt tudja megfizetni megfelel.
Taxisnak mindegy, ha megél belőle. Ha az állam ebből a forgalomból is megkapja az adót akkor nem mindegy?"
Tisztelettel: Árpás István
Előzmény: #92897 tomajer 2012.05.20. 13:22:36 |
tomajer | 2012.05.20. 13:22:36 / # 92897 |
|
|
tomajer | 2012.05.20. 11:20:53 / # 92895 |
Mindhárom szórólap nyomtatható változata, a IN MEMORIAM BUDAPESTI MAGÁNTAXI c. cikkben.
|
|
tomajer | 2012.05.17. 06:28:09 / # 92894 |
A Május 28.-i demonstrációról, ha kérhetem, akkor az "IM MEMORIAM BUDAPESTI TAXI" c. topicban beszélgessünk
Mert nincs energiám, mindent hatszor leírni!:-)
Előzmény: #92893 tomajer 2012.05.17. 00:02:05 |
|
tomajer | 2012.05.17. 00:02:05 / # 92893 |
[b]IM MEMORIAM BUDAPESTI TAXI
Mély fájdalommal tudatjuk mindenkivel akit érint, hogy szeretett szakmánk haldoklik.
Orvosai szerint, hetei vannak hátra.
Az alattomos gyilkos kór, ami megtámadta, gyógyíthatatlannak tűnik.
[font size=3]Azt mondja a szólás: „Kinek halálhírét keltik örökké él.”
Akkor temessünk!
|
|
higgadt | 2012.05.16. 20:18:43 / # 92892 |
|
Mit szóltok ahhoz, ha számszerűsítjük Vitézy múlt heti ötleteit.
1. autó teljes matricázás: 5500 autó x 200 000 Ft = 1 milliárd 100 millió Ft
2. 700 Ft-s alapdíj tartalmazzon 1 km-t:
- 2500 taxiban szoftver csere 16 000 Ft ( ha visszatartják magukat a szervízek) + hitelesítés 14 000 Ft = 75 millió Ft
- 3000 taxiban taxióra csere x 130 000 Ft /taxióra + 14 000 hitelesítés = 432 millió Ft
3. 1600 cm3- minimum: érint kb. 2500 autót!
Nem az új autó ára, kizárólag az autócsere költsége: (illetékek, vizsgák, hitelesítések, taxióra állítás, ki-beszerelés, taxiengedély, igazolások összesen:kb. 300 000 Ft/autó) 2500 x 300 000 Ft = 750 millió Ft
Dávidka! remélem olvasod ezen sorokat! A fix tarifa bevezetése helyetti ötleteid miatt nem szeretnénk kidobni az ablakon : 1 milliárd 100 millió + 75 millió + 432 millió + 750 millió , azaz összesen 2 milliárd 357 millió Ft-t. Kapaszkodj meg! Ebben az összegben nincs benne a forgalomba helyezendő új autók árai. Ez csak a "légbőlkapott" ötleteid ára!!!!!!!!!! melyhez legalább ezen összeg L a s s a n m o n d o m h o g y m e g é r t s d ! négyszeresét kell bevételként produkálnunk, hogy kifizessük!
|
málna | 2012.05.13. 11:29:22 / # 92873 |
|
Szervezd meg te inkább.
Vagy a fotelből kívántad nézni inkább?
Dumálni, azt tudsz nyuszifül.
|
tökmindegy | 2012.05.13. 07:51:02 / # 92890 |
|
Na most vagy odabaszunk ezeknek az arrogáns ,köcsög ,hozzá nem értő báboknak...
....vagy maradunk puha pöcsök...és életünk végéig sirathatjuk ,hogy hagytuk mások által még jobban elcseszni az életünket..
..a Budapest taxis rabszolgatartó és a szarát nyalogató pribékek most kussoljanak!
Köszi!
|
atuska | 2012.05.12. 22:00:40 / # 92891 |
|
És jogában áll minden féregnek,dögnek tiltakozni ha életére törnek.
Előzmény: #92880 2012.05.09. 18:35:00 |
hiénakutya | 2012.05.12. 18:33:19 / # 92889 |
|
|
nagyonkedves | 2012.05.12. 08:34:37 / # 92888 |
|
Ez, kérem, a "kommunikálni valaki felé", avagy a legkeményebb ellenállás kötelező előjátéka, mellyel a partnert mintegy bevonjuk az általunk megálmodott aktusba. :)
Előzmény: #92887 tom485 2012.05.12. 06:33:00 |