Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tom485 2012.05.12. 06:33:00 / # 92887
avatar
Ehhez taxis érdekvédő szervezetek a nevüket nem adhatják, és kutya kötelességük megszervezni a legkeményebb ellenállást! Amennyiben ez a legkeményebb ellenállás, milyen lehet a kérem? Ez már két napja itt van nálam, csak elfelejtettem.
tomajer 2012.05.12. 02:20:49 / # 92886

tomajer 2012.05.11. 11:48:39 / # 92885

törölt felh. 2012.05.11. 10:02:51 / # 92884
avatar
tómajer, amig csak szöveg van röhögnek ezek a markukba.Szervezd az ellenállást!De gyorsan mert már tegnap is késő lett volna.Itt mindenki tacsra fog vágódni.Ébresztő aki még nem droid.
baupexim1 2012.05.11. 07:40:13 / # 92883
avatar
turul 2012.05.10. 16:27:41 / # 92882
Ki ez az ember? ... és mit akar? Ez az ember egy korrumpált gengszter.Van az a pénz amiért BÁRKI,mégegyszer BÁRKI megvehető! Egy emberé lesz a taxipiac és bizony megfogtok lepődni. Rövid úton sec-perc alatt nyírja ki a pesti taxisokat. Ez az em..r meg asszisztál hozzá. Na üdv.
tomajer 2012.05.09. 22:55:23 / # 92881
[b]Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?! Látnunk kell, (és reméljük, akik végig kitartottak velünk tényleg látják) hogy ez a tervezet nem a budapesti taxipiac rendezését szolgálja, hanem a ma Budapesten taxiszolgáltatást végző vállalkozók szisztematikus és tudatos kiirtását. Ehhez taxis érdekvédő szervezetek a nevüket nem adhatják, és kutya kötelességük megszervezni a legkeményebb ellenállást![/b]

törölt felh. 2012.05.09. 18:35:00 / # 92880
avatar
1937-ben írta József Attila. Néhány szerintem magvas gondolat, idézet. S a hozzáértő dolgozó nép gyülekezetében hányni-vetni meg száz bajunk. Az erőszak bűvöletében mint bánja sor törvényhozó, hogy mint pusztul el szép fajunk!......... ........S a gondra bátor, okos férfit, ki védte menthetlen honát, mint állatot terelni értik, hogy válasszon bölcs honatyát. Cicáznak a szép csendőrtollak, mosolyognak és szavatolnak, megírják, ki lesz a követ, hisz „nyiltan” dönt, ki ezer éve magával kötve mint a kéve, sunyít vagy parancsot követ......... .......A munkásnak nem több a bére, mint amit maga kicsikart, levesre telik és kenyérre s fröccsre, hogy csináljon ricsajt......... ........Szövőlány cukros ételekről álmodik, nem tud kartelekről. S ha szombaton kezébe nyomják a pénzt s a büntetést levonják: kuncog a krajcár: ennyiért dolgoztál, nem épp semmiért.........
vapi 2012.05.09. 08:44:29 / # 92879
avatar
A kis fikázó most nyilatkozott boldogan, hogy forgalomba helyezték a 8 éves EURO 3-as leselejtezett import buszokat a hirtv-én.

törölt felh. 2012.05.08. 20:22:58 / # 92878
avatar

törölt felh. 2012.05.08. 15:52:59 / # 92877
avatar
Igen lehetett volna csak két mondat. De tényleg csak azért másoltam ide mert azt mondják a nagyok, hogy olvassák a hallot. Márhogy a fövárosiak. A másik meg nekem tetszett, hogy más is hasonlóan értékeli a bkk munkáját.
hiénakutya 2012.05.08. 14:38:06 / # 92876
Mit akar? A Vitézyt és Dajcsot szarozni. Mondjuk ehhez két mondatot is elég lett volna írnia.
Rocktaxi 2012.05.08. 14:33:56 / # 92875
"1998-ban maximálták a tarifát, 240 Ft-ban! Tizennégy évvel ezelőtt, ez több mint duplája volt az akkor általánosan használt árnak. Azóta se nyúlt hozzá senki, nem is kellett, hiszen ma is van társaság ahol 150(!) Ft a kiírt(!) tarifa! Talán egy vállalat van, amelyik ma 240 Ft-on hirdeti a szolgáltatását, de ott is csupán elenyésző kisebbség utazik ennyiért, hiszen szinte mindenki kap valamiféle kedvezményt. Ennek ismeretében vajon mi indokolja a fix tarifát, amely a tervek szerint szintén 240 Ft lenne? Azért ez nem egy felhasználóbarát elképzelés szerintem! Nem lenne nagy öröm 20-30-50 %-kal többet fizetni a taxiért is, mint minden egyébért. Az biztos, hogy a taxisok örülnének neki, hiszen évek óta azeretnék elérni, hogy a piac igényei helyett a hatóság szabjon meg egy magasabb árat. Eddig azonban süket fülekre találtak követeléseik. " Ezt vajon hova tegyem, hogy értsem? :-) Az elején kevesli a tarifát, utána nem szeretné, ha 240 lenne, mert sokallja, később meg nem tudja! Ki ez az ember? ... és mit akar?

hiénakutya 2012.05.08. 14:14:42 / # 92874
Hát, ööö... Nyilván zene füleinknek, hogy valaki az orrtúrót szarozza, de Naszályi Gábor így kezdi az írását: "Nem gondolom, hogy valaki mindenhez érthet." Ezt követően viszont mindjárt Ő maga kezd értekezésbe a taxizásról, aztán meg a buszokról. Hát, ez így, hogy is mondjam...
törölt felh. 2012.05.08. 08:05:38 / # 92872
avatar
Mekk Mester bkvsokk | 2012-05-04 05:18:54 Címkék : bkv, keksz, Naszályi Gábor , gabo Nem gondolom, hogy valaki mindenhez érthet. Még akkor sem, ha papírja van róla. Hát még ha nincs! Szakmai tapasztalat nélkül semmi esetre sem. Mégis van egy ember, aki megkapta a lehetőséget és igyekszik is élni evvel a lehetőséggel, alapjaiban megváltoztatva mindent, ami idáig valahogy működött. Mert azt én nem feltétlenül tekintem szakmai tapasztalatnak, ha valakinek gyerekkorában a 49-es buszon a „Vezetőbácsi” megengedte, hogy mondja a megállókat. Lehet, a taxizáshoz is azért ért a tisztelt vezérigazgató úr, mert régen a szivargyújtót nyomkodhatta? Mert láthatjuk, ért mindenhez. A taxizás alapvetően nem egy bonyolult rendszer. Annak idején, mikor csak egy „szolgáltató” volt, az állam, Fővárosi Autótaxi néven működtette saját vállalatát, majd később beszállt a Volántourist, amely elsősorban saját fuvarjait intézte, ezen fuvarok mellett segítette ki a Főtaxit. Ekkorra ugyanis egyre nehezebbé vált a szükséges mennyiségben autót beszerezni, még állami vállalatként is. Mivel azonban még ebben a formában sem tudták kielégíteni a folyamatosan növekvő igényeket, nyitni kellett(?) a „magánszektor” felé. Innen indult ki az a kaotikussá, kezelhetetlenné vált helyzet, ami elvezetett az adattárolós órák és a sárga rendszámos autók kötelező tételéhez, 1992-ben. 1998-ban maximálták a tarifát, 240 Ft-ban! Tizennégy évvel ezelőtt, ez több mint duplája volt az akkor általánosan használt árnak. Azóta se nyúlt hozzá senki, nem is kellett, hiszen ma is van társaság ahol 150(!) Ft a kiírt(!) tarifa! Talán egy vállalat van, amelyik ma 240 Ft-on hirdeti a szolgáltatását, de ott is csupán elenyésző kisebbség utazik ennyiért, hiszen szinte mindenki kap valamiféle kedvezményt. Ennek ismeretében vajon mi indokolja a fix tarifát, amely a tervek szerint szintén 240 Ft lenne? Azért ez nem egy felhasználóbarát elképzelés szerintem! Nem lenne nagy öröm 20-30-50 %-kal többet fizetni a taxiért is, mint minden egyébért. Az biztos, hogy a taxisok örülnének neki, hiszen évek óta azeretnék elérni, hogy a piac igényei helyett a hatóság szabjon meg egy magasabb árat. Eddig azonban süket fülekre találtak követeléseik. A főváros tömegközlekedését is megoldja. Természetesen így, egy személyben. Példaként Londont hozza fel. Pici kis probléma van a példával. Való igaz, Londonban élvezet közlekedni. De ott pont két nagyságrenddel többet is költenek a közösségi közlekedésre! Lefordítva ez azt jelenti, ami itt egy milliárd, az ott száz. Igaz, sokkal nagyobb a város, mondjuk ötször annyi lakosa van, mint Budapestnek… Azért a különbséget érezni lehet. Most éppen elrendelte a Citarok azonnali javítását. Ő, ezt is így, egy személyben. Dajcstomi a maga végtelen és keresetlen egyszerűségével már rég megkérdezhette volna, hogy „ki a fasz az a Vitézy Dávid?” Én nem fogalmazok ennyire alpárian (így hát már semmi esélyem fideszes politikusi karriert csinálni), de azért nagyon furdalja az oldalamat a kíváncsiság, mi hajtja ezt a srácot, főleg ki tolja ennyire őt? Üstökösként bukkant fel a VEKE színeiben, belekötött mindenbe, mindent jobban tudott, osztotta az észt bőkezűen. Hova lett ez az óriási buzgalom? Vagy mire fecséreli energiáit? Mercedes Citarot vesz? Vajon valaki megnézte ezeket a buszokat, milyen állapotban vannak tíz év városi tömegközlekedésben való részvétel után? Valakinek van fogalma arról, hogy ezek az autóbuszok ennyi futásteljesítmény (10 év, hat-hétszázezer!!!! km) után selejtezésre kerülnek? Hogy előző tulajdonosa esetleg nem azért adta-e el, mert ahelyett, hogy rengeteg pénzt ölt volna a bontásukba, inkább sok milliót nyert az eladásukon azáltal, hogy talált rá balekot? Elhiszi-e valaki Vitézy úr azon állítását, miszerint egy 415-ös Ikarus felújítása pont annyiba kerül, mint amennyiért ezeket megvették (kb. 20 millió/busz! hagyjuk ezt!)? Mellesleg ezek nem felújítva nem lettek, de még a hibáikat sem javították ki! Az első nap óta esnek szét. Nem csak a légkondi használhatatlan, az csupán rendkívül látványos eleme a hibák tömkelegének. Az aknák tele vannak a szétesőben lévő Mercikkel, nem jut hely és nem jut ember a többi járműre. Igen, ember sem jut, ugyanis az embereken részben bércsökkentéssel, részben viszont leépítéssel takarékoskodnak. De ez megérdemelne egy külön írást. Elég az hozzá, ma beszéltem egy szerelővel, aki elmondta, ahol ma ketten dolgoznak, azelőtt nyolcan voltak! Se szabadság, se betegség, mert ki marad akkor, ki végzi el a munkát? Az mindenesetre érdekes kijelentés, szintén hősünktől származik, a Mozgásban című BKV-s lapban jelent meg, miszerint szerinte nem szabad, hogy egyebek között bármilyen emberi szempont felülírja azt a közcélt, amire szerződtek. Ez bizonyára így is van, mármint ez biztos az ő véleménye. Én viszont mindig az embert tartottam, tartom a legfontosabbnak és nem tudok elképzelni olyan közcélt (békeidőben legalábbis), amiért embereket kell tönkre tenni, kizsákmányolni. És amíg módomban áll, lehetőségeimhez mérten teszek is ellene. Talán ez is közrejátszik, hogy többen a jobb feltételek ellenére sem akartak átmenni a BKV-tól a BKK-hoz. Mert milyen dolog az, hogy a BKV-nál felmondják a Kollektív Szerződést, a dolgozók több tízezer forintot buknak havonta, közben az átkerülők éves cafetéria kerete 395 ezer Ft? Sem munkakörük, sem a foglalkoztatási feltétel nem változott! Félreértés ne essék, az összeg éppen csak elégséges, nem az a baj, hogy a BKK-nál kapják a dolgozók, hanem érthetetlen, miért nem jár a maradóknak automatikusan május 1-től? Csak a Jóbácsi ad? De a Jóbácsi a BKV- nál is adhatna, hiszen ott is ő dönt mindenről! Nem kell megvárni az új KSZ-t, nem utasítják vissza a dolgozók! Szívszaggató írást olvastam a BKK, azon belül Vitézy gyors intézkedéséről a klíma nélkül üzemelő Citarok azonnali javításáról. Hogy hol? Természetesen a BKK honlapján. http://bkk.hu/2012/05/azonnali_intezkedes_klima/ Könny szökött a szemembe! Arra gondoltam, szegény Dávidnak senki sem hívta fel eddig a figyelmét a karbantartás szükségességére! Hiszen a Volvók jelentős részében sem működik a klíma! Évek óta méghozzá! Mert aranyos beállítás, hogy a BKK mindent megold, már rajta is vannak az ügyön, de ismét emlékeztetni szeretnék arra a nem mellékes tényre, hogy az Elnök Úr egyúttal a BKV igazgatóságának is tagja, nem is tegnap óta! Arról sem szól az írás, hogy esetleg vannak-e egyéb gondok a klímával, a buszokkal. Szemérmesen hallgat róla a propagandista. Azt viszont leírja, hogy mennyire hirtelen és sürgősen kellett forgalomba állítani őket, holott tavaly októberben lettek vásárolva, részben 2011 év végi üzembe állítási céllal. Vajon mikortól kezdtek volna közlekedni, ha marad a Nógrád? Ugyanis eddig még, mint kiderült, a futó javítások, karbantartások se lettek elvégezve rajtuk, nemhogy a szükséges átalakítások! Magyarul fél év alatt hozzájuk se nyúltak! Olvasom fent említett lapban, hogy alaptalanok a kritikák, meg a bulvársajtó, meg minden egyéb. De hiszen ez eddig is így ment! Dávid, Te is szívesen nyilatkoztál VEKE elnökként becsmérlőn! Abban is nyilván volt sok igazság. Kedves fiú vagy Dávid, de nem tudom, mit képzeltél? Nem ismered a mondást, miszerint aki kurvának áll, azt előbb-utóbb megbasszák? Azt gondoltad, csak Te fikázhatod más munkáját, a Tiédre meg mindenki csak jót mondhat? Kijöttél a csatatérre, Kis Herceg, még a rózsádat se takartad le! Ez már nem a milliomos csemete „Ki nevet a végén” társasjátéka, ahol mindig csak Te nyerhetsz, a Te bábudat nem ütheti le senki, miközben a Tiéd végigtarolja a pályát. Elirigyelted a BKV vezérigazgatójának pozícióját, rólad szól minden, miközben ő csendben teszi a dolgát a háttérben, Te állsz a rivaldafényben és osztod az észt. Egy dologról azért ne feledkezz meg! Aba Botond óta nem volt népszerű vezetője a vállalatnak, úgyhogy a dicsfénnyel az utálatot is magadra vontad. Sajnos, aki egy személyben intézkedik, dönt és végrehajt, egyedül végez érdemi munkát egy ekkora vállalatnál (amit én azért nem hiszek ám el, bármennyire is így állítod be), az a balhét is egyedül kell elvigye. Márpedig a balhét előbb vagy utóbb el kell vinni valakinek… Részemről, kedves Mekk Elek, ezt a cégért már levertem volna az ajtód fölül. -gabo- Nem kommentálható!
fradika 2012.05.06. 15:51:28 / # 92871

hiénakutya 2012.05.06. 14:06:15 / # 92870

nagyonkedves 2012.05.04. 08:46:07 / # 92869
avatar
A kombino az egyetlen normális bkv jármű az egész városban, még mosolyog is rád, mikor beáll a megállóba, de az utastérben folyamatos és állandó fingszag van. Én nem tudom, hogy az automatikusan záródó ajtók vagy/és a légkondi miatt, de még nem szálltam úgy fel soha, hogy ne hánytam volna azonnal el magam. :D A többin legalább változatosabb illatok terjengenek: bomlófélben lévő hajléktalanoknak és/vagy alkeszeknek köszönhetően. A hétköznapi utastársakból áradó száj- és hónaljszag már simán elfér ezek mellett... :D Én felszállás után gyorsan ki szoktam nézni magamnak valami nőcikét és odarohanok a parfőmfelhőcskéjébe, még mindig az a legkevésbé büdös megoldás. :DDD
tomajer 2012.05.04. 06:35:33 / # 92868
[b]Betiltják a Ladákat az Eurovízió miatt Az azerbajdzsán főváros utcáiról kitiltották az orosz gyártmányú taxikat, amelyeket a londoni taxikkal váltanak fel.[/b] Május 1-től nem használhatnak taxiként orosz gyártmányú autókat Bakuban a közlekedési minisztérium döntése értelmében. A tilalom megszegőit 100 eurós bírsággal sújtják. A minisztérium ezt azzal indokolta, hogy a városban május 26-án tartandó Eurovíziós dalfesztiválra európai színvonalat akarnak teremteni az azeri fővárosban. Ennek érdekében az orosz kocsik helyére londoni taxikat, a TX4-es, Kínában gyártott modellt állítják. A város már vásárolt is ezer darabot 26 millió dollárért, s számukat az év végéig 3000-es kívánja növelni. Némileg kérdésessé teszi a vágyott európai színvonal elérhetőségét az a tény, hogy a dalfesztiválig csak az első ezer taxi állhat szolgálatba a minisztérium által kifejezetten erre a célra létrehozott, magántulajdonban levő Bakui Taxi Vállalatnál, miközben ennek többszörösével csökkenti a tilalom a taxik számát a fővárosban. Május 1-től kizárólag ennek a vállalatnak van joga taxit üzemeltetni Bakuban, és legfeljebb ötezret.

alelölülő 2012.05.03. 17:54:44 / # 92867
békávéputri-híradó mai felvétele: locsolják a sineket, hogy ne kunkorodjanak. Múltkor egy villamossín keresztezését a biciklim hátsó kereke bánta. Annyira kiállt a sín, olyan ütést kapott tőle a kerék, hogy kitört három küllő és centírozhatatlan lett.

Oldalszám: 230