Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2013.04.18. 13:28:31 / # 94256
Rocktaxi 2013.04.18. 11:44:34 / # 94255
Ennyi jár szerintem, ha nincs üzemanyag költség. :-D
csogu 2013.04.18. 11:43:18 / # 94254
:-DDDDD
alelölülő 2013.04.18. 11:28:12 / # 94253
Már megint a trükközés és árletörés! BKV-nél kap valami kedvezményt? Nem bízom benned a fixtarifával kapcsolatban sem! :-D
Rocktaxi 2013.04.18. 11:26:28 / # 94252
Nálunk is bevezetni! :-) Az út végén kap 10% kedvezményt ha ügyesen tóóóóta a taxit: :-)
Rocktaxi 2013.04.18. 11:23:53 / # 94250
Igen! :-DDDD
alelölülő 2013.04.18. 11:23:03 / # 94249
Ez a legjobb hozzászólás a videóhoz jutubon: Ezért késnek a járatok! Sok a lusta utas aki nem tol, hanem ücsörög!

Rocktaxi 2013.04.18. 09:30:52 / # 94251
Napi BKV. :-)

MCCCXCII 2013.04.12. 14:28:30 / # 94247
Tükröm, tükröm mond meg nékem! Végignéztem a közgyűlésről készült videót, és kissé fel vagyok háborodva. Minden taxist csalónak nevez kivétel nélkül a közgyűlést levezető elnök úr. Konkrétan nem mondja, de többször céloz rá, hogy most már itt van az ideje a rendcsinálásnak. Az a legfőbb ok: hogy a taxisok ne tudjanak csalni. Ezzel azt sugallja, hogy minden taxis csaló. Nem mondom, akadnak csalók a taxisok között. De, ezeket a taxisokat kellene, vagy kellett volna már korábban kiszűrni egy igazi és jól működő ellenőrzéssel. De, ha már általánosítunk, akkor a honatyáknak nevezett urak is csalnak, hiszen a híradásokból kiderült, hogy volt közöttük olyan, aki már leszerepelt. Azaz szegényke megbotlott és ez még ki is derült. Ergo, ha minden taxis csal, akkor minden honatya is csal. A DNS láncunk, amiből felépültünk, nagyon hasonló. Egy két pontban eltérünk egymástól, mert nem vagyunk egypetéjű ikrek. Ezért tér el az ábrázatunk egymástól. Tehát, ha igaz a taxisokra a mondás, hogy mindegyik taxis csal, akkor igaz a másik csoportra is, akik ezt állítják. Ráadásul másnap egy reggeli műsorban azt ecseteli, hogy megengedhetetlen egy városban az, hogy büdös, koszos, ócska, rozoga, rongy autókkal öreg bácsikák taxizzanak. Most megkérdezném: Tükör van a közelben? Mert, ha belenéz, akkor láthatja, hogy ő sem egy húszon éves sudár dalia. Ő is csak egy öreg bácsika egy kis jóindulattal. Tehát, ha egy taxis öregen (hány éves kor a felső határ?) nem vezethet taxit, mert csak az a baja, hogy kicsit korábban született, akkor a honatyák között miért lehetnek olyanok, akik ugyancsak öreg bácsikák. Ráadásul ők nem egy gépkocsit vezetnek, hanem egy várost, vagy az ország vezetésében tevékenykednek. Itt nem számít a kor? Vagy ilyen esetben tapasztaltnak nevezzük az idős bácsikát? Az ilyen megkülönböztetés már kicsit hajaz a diszkriminációra. Ilyenkor mi van az egyenlő bánásmód elvével? Még azzal is ki lennék békülve, ha a pályára kerülés egyik feltétele az lenne, hogy be kell mutatni a vezetési tudásunkat. Elmondok egy példát 1983 februárjából. Volt három jelentkező, akik taxisok szerettek volna lenni az akkori egyik cégnél. Az egyik már korábban taxizott, csak egy kis kitérőt tett az élet rögös útján, és most ismételten taxizni szeretett volna. A másik már rendelkezett 5 éves jogosítvánnyal, és 3 éves gyakorlattal. Sőt volt saját kocsija is. A harmadik jelentkezőnek 1 éves és 3 napos volt a jogosítványa. Vezetési gyakorlata csak annyi volt amennyit az MHSZ keretében az oktatáson kapott, valamint magánszorgalomból vett 10 óra pótórát még a vizsga előtt. Valamint az egy éves jogosítványával egy XX-es autóval vezetett kb. 160 kilométert. Mindhárman fiatalok voltak, amolyan deli legények. Nos, mindenki azt gondolná, hogy az első kettőt felvették, és a harmadikat nem. A valóság az, hogy az elsőt és a harmadikat felvették, de a másodikat nem, mert ő nem felelt meg a vezetési teszten. Tehát, ezzel azt szeretném mondani, hogy nem a kor szabja meg azt, hogy ki hogyan vezet. Azaz, pontosabban fogalmazva én az eddigi életem során már találkoztam 70 év feletti fiatallal. És találkoztam húszon éves megtört öreggel is.
hiénakutya 2013.04.08. 19:06:35 / # 94245

tomajer 2013.04.03. 17:08:34 / # 94244
Bepakoltam a videókat is a cikkbe: Valóra válik a rémálom Hogy aki nem látta, vagy szívesen terjesztené, annak ne kelljen keresgélnie.

Apuka 2013.03.30. 01:57:54 / # 94243

gyuritaxi 2013.03.29. 19:52:19 / # 94242
avatar
RT5 Horváth Csaba 6x6 Zengő Zoltán Mobil Zengő Zoltán helyett Horváth Csaba Taxi 2000 Zengő Zoltán helyett Vonsikné Bódog Hajnalka Taxi4 Pásztor Gábor Zóna Taxi Pásztor Gábor helyett Reif Zoltán Budapest Taxi Dióslaki Gábor Max Taxi Szenttornyai Ferenc... sajnos ezek a vezető" emberek az orrunknál fogva teszik a dolgukat,a jó háttér"..a biztos alap".. /ahogy nagyban a politikában...s mi hagyjuk ,hogy a zsebünkbe turkáljanak, de közben egymást felfaljuk",egy-két ruppóért... / A családunk létét kockáztassák...bele vigyenek egy-egy nagyobb kilátástalannak ,soha vissza nem térülő hitelbe, okosságba... és ezzel valamilyen szinten függővé tegyenek.. még pálcát is törnek a fejünk felett, a kreált altörvényeikkel...mert nekik mindig igazuk van...segítség!!! összetartás...kollegalitás"...remény !? MI MINDENÉRT MEG KELL, HOGY FIZESSÜNK... ŐK CSAK LOBBIZNAK, S HA NEM SIKERÜL... AKKOR, MAX.. EGY HOPPÁ???! /ugye:hát ez benne van a pakliban...belefér nem?/
horvacsaba 2013.03.28. 21:57:14 / # 94241
avatar
Sajnos nem tudom bemásolni: http://figyelo.hu/upload_cikk/2013/03/26/1364313819/BKIK_1.pdf http://figyelo.hu/upload_cikk/2013/03/26/1364313819/BKIK_2.pdf Az aláírók: RT5 Horváth Csaba 6x6 Zengő Zoltán Mobil Zengő Zoltán helyett Horváth Csaba Taxi 2000 Zengő Zoltán helyett Vonsikné Bódog Hajnalka Taxi4 Pásztor Gábor Zóna Taxi Pásztor Gábor helyett Reif Zoltán Budapest Taxi Dióslaki Gábor Max Taxi Szenttornyai Ferenc

69 2013.03.24. 13:52:58 / # 94238
avatar
Örülök,hogy neked ehhez :-) jelet kell tenned!
törölt felh. 2013.03.24. 12:33:07 / # 94233
avatar
Igazából nem találom benne a MI érdekképviselőink sikereit. Viszont a pénztárgép lobby,a légkondis lobby,a matricázós lobby,a bkk lobby,az autóforgalmazó lobby rendkivül eredményesnek tünik...

törölt felh. 2013.03.24. 12:29:13 / # 94237
avatar
Visszatérve a főlapra.. Azt is szivesen olvasnánk,mi került bele a tervezetbe,amit eredetileg a kezdeményezők kértek,mi valósul meg abból ezután,és pláne kiemelendő az a rész is,ami az " innentől kezdve ez jobb lesz" számunkra. Nem nagyon találtam olyan ötletet benne,amire azt mondhatnánk hogy nekünk ettől jobb lesz valami. Abból áll egy szabályozás,hogy csak megkövetelünk mégtöbb anyagi áldozatot? Ennyi a képesség részükről?

törölt felh. 2013.03.24. 12:13:31 / # 94236
avatar
Velem ez szinte mindennap megismétlődik. Sajna terminátor blokkal nem lehet fizetni a kutakon,se a közértbe. Mindegy,ez technikai kérdés,pénztár függvénye hogy be lehessen váltani,még mielött likviditási gondok akadnak. Az egészben azt nem értem,hogy irhatnak elő ilyet? Kisvállalkozó közérteknek,fodrászoknak,trafikoknak,dugulás elháritóknak miért nem lesz kötelező? (pláne milyen alapon is?)Hisz ők is szolgáltatók. Miért cél többezer "épp elromlott" lehúzót ránk eröltetni?
szimi03 2013.03.24. 11:45:09 / # 94235
avatar
Nem kellene lenyelni!!! Kinek van manapság arra pénze hogy több száz ezrekért lefóliáztassa az autóját? Majdnem mindegyik taxisnak tartozása van, nem tudom miből tudnánk ezt kifizetni. Amiről 27.-én fognak tanácskozni azt szerintem mindenki felejtse el. Nem lesz fixtarifa hiszen akkor mi lenne a cégekkel? Mért fizetnének az emberek tagságit ha mindenki ugyan azzal az árral megy. Miért kötelezhetnének engem arra hogy bankkártya terminállal rendelkezzek? Gondoljatok bele van 10 utasod az első 9 kártyával fizet, jön a 10.-ik 10.000ressel fizet hogy adsz neki vissza? Nem kell semmit lenyelnünk!!!

zsenyka 2013.03.23. 08:14:16 / # 94234
avatar
A KATA-sok viszont nagyon figyeljenek oda! Az iparűzési adót TELEPHELYENKÉNT kell megfizetni, tehát ha valakinek a Fővároson kívül van a székhelye/telephelye, akkor oda is és a Fővároshoz is be kell fizetnie az évi minimum 50.000,- Ft IPA-t!!!
Oldalszám: 230