Hozzászólások száma: 1288
Ugrás a hírhez Oldalszám: 65
Témakörök > Hírek fórumai > Ősszel drasztikus mértékben nőhetnek a budapesti viteldíjak A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
MCCCXCII 2008.06.30. 22:44:45 / # 91141
"Reggel beköszönsz, gép jegyzi hogy mikortól dolgozol, x idő után, nem vehetsz fel címet, mert lejárt a napi penzumod." Most pillantnyilag minden hónap elsejétől a hónap utolsó napjáig szól napi 24 órára a tagdíjam. Ha a gép jegyzi, hogy mikortól dolgozom, és egy idő után nem dolgozhatom, pl.: 8 óra naponta, akkor a gép azt is figyelembe fogja venni, hogy egyharmad tagdíjat kell majd fizetnem? (:o)
MCCCXCII 2008.06.30. 22:34:09 / # 91140
Egyetértek veled. Sőt megtoldanám azzal, hogy a címre induláskor kell az órát indítani, hiszen már "foglalt" vagy. Foglalt kocsi meg nem lehet szabad. Az állapotot pedig a taxióra mutatja. Azt meg, hogy miért igérnek 10-15 percet az utasnak? Egyszerűen azért, mert a központ sose tudja, hogy a cím "kapós" lesz-e, vagy sem. Te meg old meg problémádat, ha olyan meggondolatlanul belenyúltál 2-3 perccel.:)))
MCCCXCII 2008.06.30. 22:22:36 / # 91139
Pedig én még mindig a "tarifaollót" látom. Emelni az utcain, azután a kedves csak továbbra is rendel, és nem integet. Sőt ha hűséges "hozzánk", akkor kedvezményeket kap. Sántít ez az emelés is egy kicsit. De nekünk így is jó. Az álmomról azért nem nyilatkozol, mert nem mersz álmodni?:)))
MCCCXCII 2008.06.30. 22:10:33 / # 91138
Ügyes taxis majd két autót bérel.:)))
888 2008.06.30. 22:05:57 / # 91137
avatar
Te is tudod, én is. Mindenki zagyvál mindent össze-vissza, Amelyik taxis normálisan dolgozik, az havi 120-150 munkaórával ki tudja fizetni a költségeit. Amit ez után dolgozik abból él. Tehát, innen már csak életszinvonal kérdése az egész.
tomajer 2008.06.30. 20:11:03 / # 91135
A történelem, nem ismételné önmagát, mert már sajnos nem integet: fű, fa virág! :-((( Ha a cégek ellenőriznék, akkor természetesen mezitláb dolgozhatnál tovább. Sőt talán azt is meg lehet csinálni, hogy időajánlatost felvehess, mintha le lennél tiltva. Azért úgy már nem érné meg olyan nagyon, tehát, szvsz a többség hazamenne a családjához. Ha állami kézbe kerül a dolog, tehát tényleg tachográf, akkor viszont nyista fusi, mert tuti lelkesen ellenőriznének a yardok!!!
taxista 2008.06.30. 19:43:43 / # 91134
avatar
OK.,utána jöhet a fusi. És a történelem majd ismétli önmagát.
Apuka 2008.06.30. 19:25:48 / # 91133
Anno a VOLÁN-nál egy hosszú műszak 20 óra volt. Utána 2 pihenő nap. Majd jött a tachográf és ugyanannyi maradt a munkaidő csak éppen amit álltál két járat között azt már nem számolták bele. Tehát CSAK papíron volt kevesebb a munkaidő. Persze a fizetés gyakorlatilag is kevesebb lett:( Megkötések nélkül napi 8 óra, max. egyszeri 1órás huzamos pihenő idővel megszakítva. Támogatom!! Meglepődnél, hogy ennek ellenére a bevételed egyáltalán nem csökkenne!!!
Apuka 2008.06.30. 19:16:31 / # 91132
Erről (is) szólt volna az-az emil amit elküldtem kétszer is ám a gyanakvó rendszered nem engedte, hogy belenézhess! Majd egyszer magamhoz veszem a "kézigépemet", megkereslek, oszt megmutatom. Ha kapnék egy mobil számot akkor könnyebb lenne. Üdv
tomajer 2008.06.30. 18:31:33 / # 91131
Bármit ki lehetne találni. De a cégek egy percig nem fogják támogatni. Betegek, ha nem tudnak minden "kedvesnek" öt perces autót küldeni:-( Ahhoz meg az kell, hogy minden sarkon szívjon egy k.cs.g taxis, és a gombon legyen a keze!!! Ha akarnák, ők maguk megoldhatnák, szabály nélkül. Reggel beköszönsz, gép jegyzi hogy mikortól dolgozol, x idő után, nem vehetsz fel címet, mert lejárt a napi penzumod. Ennyi. És ezt lehetne finomítani extrákkal, pl. a megszakítás lehetősége, hogy én se járjak rosszul:-)
Bao, a FŐNÖK! 2008.06.30. 18:17:22 / # 91130
avatar
Biztos ki lehetne találni olyat,hogy mondjuk max. 12 óra vagy 8 óra de az csak vezetés.
tomajer 2008.06.30. 18:14:03 / # 91129
Akkor sem biztos hogy helyes napi 14-16 órát az autóban ülni. Én megvallom már öt hat óra után elegem van a világból. Ezért is szakítok meg. A kétszer öt óra elviselhetőbb. Tehát, én pl. a nyolc órát, de meg lehessen szakítani verziót támogatnám. De nem akartam ezerféle variációt beletenni.
Bao, a FŐNÖK! 2008.06.30. 18:03:32 / # 91128
avatar
Nem mintha munkamániás lennék,de szerintem ez a tachográfos dolog csalóka nálunk. Ritkán vezetünk többet egy huzamban fél óránál,nem úgy mint a kamionosok.
yoda 2008.06.30. 18:01:31 / # 91127
avatar
Jó a matek...Tényleg helyénvalók a számok! Én el sem tudom képzelni,hogy havi 430 címet mennyi idő alatt lehet felvenni.Nem sajnálom tőle,biztos megvan a helye a pénzének.De akire én gondolok nálunk(6x6),az éjszakás,nappal nem hallom!Tehát,ha minden nap 14 órát(!)dolgozik,akkor tudja ezt prezentálni.De nincs kint ennyit!(Mások mondották!)Hmmm... Tahográfot neki is!!!
tomajer 2008.06.30. 17:51:55 / # 91126
Nna hoppá! Eddig öt null, a tachográf javára. Ezen meglepődtem. Akkor most csinálok egy szavazást a kérdésről, lássuk mi sül ki belőle.
yoda 2008.06.30. 17:49:48 / # 91125
avatar
Detto!!!
attus 2008.06.30. 17:44:05 / # 91124
avatar
CSATLAKOZOM!
dog 2008.06.30. 16:53:53 / # 91123
Bocs tomajer,ezt nem neked szántam,csak rossz hejre klikkeltem.

dog 2008.06.30. 16:51:32 / # 91122
Nem fogjátok elhinni!!! DE a rádiónál dolgoznak a legbutább taxisok!!!! Még most sem tudják alkalmazni az ÓRAINDÍTÁS szabályait. Egy héten át olvasták be a szabályokat,ennek ellenére a fuvarok 98%-ában 12-13 percnél a rádiós reklamál és megkérdezi "Indíthatom az órát?" Indítsd bazdmeg és dőlj hátra 24 órára,ha ennyire hüje vagy,hogy még ezt a zsebedet érintő egyetlen szabályt sem tudod megjegyezni!!! Van cég ahol ezt büntetik. Ezért van az,hogy odamegy egy értelmesebb taxis a rendelésre.Szabályosan jár el és az utas lebassza,hogy miért megy az óra,mert neki ingyen áll ki minden taxis. Kedves etikás urak!!!Erre is tessenek már odafigyelni a jövőben,ha már megválasztatták magukat erre a titulusra.
Neduddgi 2008.06.30. 16:41:53 / # 91121
avatar
Ennek a hozzászólásnak inkább, a "nagyotmondókban" lenne a helye! :-) "Elég lenne napi 10 fuvart csinálni, aztán a többi időt pihenésre szánni." Tudtommal, a cégesek átlag több fuvart csinálnak, mint a mezitlábasok. Ezért cégesek. Viszont tudtommal, ma nincs olyan cég Budapesten, akinek az átlag havi fuvarszáma, 200/fő fölött lenne. Ergó, ma egy átlag Bp-i taxis, max hét nyolc fuvart csinál egy nap. Persze van aki többet, de ebből adódóan sokan vannak akik kevesebbet:-( Ezen segíthetne Gump ötlete. Munkagépek, pihenő!
Oldalszám: 65