Hozzászólások száma: 1764
Oldalszám: 89
Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tele5ös 2013.10.06. 20:00:43 / # 87517
Csak 1 megoldás. Mezitláb.
Brian May 2013.10.06. 19:55:01 / # 87516
avatar
VALAKI TUDJA, HOGY AKKOR MI A MEGOLDÀS, HOGY MEGSZABADULJUNK ETTŐL A SZARSÀGTÓL????????

Bao 2013.10.06. 19:54:42 / # 87515
avatar
Szia Apu! "a bevezetése melletti egyik érv (a sok közül)" Légyszi sorold fel az ÖSSZES ÉRVET! Az ellenérveket kérném kollégák megosztani velünk!
Apuka 2013.10.06. 19:35:48 / # 87514
abban egyetértek veled, hogy egy rosszul megirt program valóban szerencsefüggövé teszi a taxizást és erre bizony semmilyen üzleti tervet nem lehet késziteni. Többek között ez is az érveink között szerepelt amikor elutasitottuk ennek a kötelezövé tételét. a bevezetése melletti egyik érv (a sok közül) pont nekünk taxisoknak köszönhető, mégpedig annak, hogy akár itt a hallo-n, akár a taxis ujságban állandóan ment a panasz a batyus rádiókra, a nagypályásokra, a 2 perces feldobások miatti kényszer száguldásra. ezt szembesitették velünk azzal indokolva, hogy egy ilyen rendszer a fenti problémákat mind megszünteti, tehát teljesült a taxisok kérése! további okok egyike a fuvarszervezöknél jelentkezö lemondott cimek tömkelege. Namármost ott tartunk, hogy ezt a rendszert ránk eröltették, de csak azt határozták meg, hogy a legközelebbi kocsi kell a cimet kapja. itt jön képbe a szerencse faktor amit te is emlitesz és igen, igy nem müködtethetö biztonságosan egy vállalkozás. Ha már itt van és használnunk kell, akkor célszerű lenne azokat a paramétereket meghatározni ahol már nem a szerencse a domináns.
Bao 2013.10.06. 18:22:34 / # 87513
avatar
Egyet lehet veled érteni Apuka! :)
Apuka 2013.10.06. 16:22:25 / # 87512
nekem attól volt sikerérzetem, - hogy megtudtam csinálni az aznapi tervemet anélkül, hogy szétgurultam volna magam. - hogy elégedetten szálltak ki az utasaim a fuvar végén. - hogy elkerültek a "Dioszegi féle" utasok - hogy abban az idöben még kollégák voltunk és nem konkurenciák - hogy abban az idöben nem "csak kódok" voltunk viszont mindig is irritált - ha valakinek "nagyon összement a város" - ha valakit igazságtalan elönyhöz juttattak - ha valaki körbe pisilte a területét és még a csapattársát is elzavarta onnan.
Kekec 2013.10.06. 16:07:04 / # 87511
avatar
Gyerekek kicsit szolidabban ezért a képért betilthatják a honlapot.

hiénakutya 2013.10.06. 13:32:21 / # 87510
Vagy most kezdődik. (Számomra) :-) harminchét
dodonna 2013.10.06. 13:29:06 / # 87509
avatar
Jesszus, tényleg vége a világnak :( :)
hiénakutya 2013.10.06. 13:26:49 / # 87508
Hiénakutya április óta nem taxis. :-) hatvankettő
Bao 2013.10.06. 13:24:18 / # 87507
avatar
Akkor sem megy, ha az útvonal mindig ugyanaz... Lásd bkv. :)
dodonna 2013.10.06. 13:24:01 / # 87506
avatar
Hiénakutyának nem lesznek ilyen problémái, neki féjsztuféjsz jön a keletinél a cím, nem tabletten .)
Bao 2013.10.06. 13:20:33 / # 87505
avatar
Tényleg nem akarok genyó lenni, de lehet ez a rendszer jobb pl.: az Erdélybe tartó buszok koordinálásra, mint a Bp.- taxizásra. Indul: keleti, 2 fő felvesz békéscsaba, 3 fő temesvár stvb.

hiénakutya 2013.10.06. 13:19:40 / # 87504
Betanított szalagmunkás. ötvenhárom
dodonna 2013.10.06. 13:17:39 / # 87503
avatar
A program kérdése; az sem mindegy hogy a fuvarszervezőcég; A.)már máshol is mükődő, hibáktól mentes progamot vesz meg B.)kifejleszt egyet vmilyen formában és annak elkészülte után 2 év mire kijavítják a müködésben közben felmerülő, "addig azt hitük ilyen nem lesz" hibákat. C.) egymást közt "matyál"-nak de egy, max két szoftver fejlesztő cég termékével, és sosem lesz kész A pogramnak szerintem azt kéne figyelembe vennie címkiadánál (mint a most is alapesetben 10 perces "mérföldkövet"),első körben, hogy 10 percen belül melyik a legrégebben szabadon várakozó autó.10 percen túli körben - mivel az már utasérdek - a legközelebbit küldje. Információ megjelenítésként kerület,utca,házszám, kiegészítések, név (innen,onnan a bejárata stb), ígért idő (nagyon fontos!!!) és a rendelés felvétele (telefonon keresztül) óta eltelt idő így elsőre a kávé mellett ennyi :)
Bao 2013.10.06. 13:16:47 / # 87502
avatar
Régen a taxis a vagányság, jófejség szinonímája volt. 15 éve csinálom, még engem is tanított, illetve ismerek olyat. Ebbe a csendes rendszerbe nem fér be se a vagányság, se a jófejség. Ül a nyíri birkapásztor vagy a meghasonlott dronyó a taxiban. A képernyőre szegezi a tekintetét, megváltásként éli meg, ha szól hozzá a rendszer... Nem tud semmit, nem érez semmit, csak úgy van... ... lerágott a csont... :(

Bao 2013.10.06. 12:54:01 / # 87501
avatar
Apu! Te ugye már nem taxizol? Kb. egy időben kezdhettük, ne mondd már nekem, hogy nem volt folyamatos sikerérzeted a tudásod növekedése által?! Azt elismerem, hogy sajna sok a negatív dolog! Pl.: nálunk egy kontrollos, a helyemről, leveri a másfélszer erősebb podi utca végét, nem értem milyen erkölcsi felhatalmazást érez ehhez magának... de az ilyen és hasonló visszaélések ellenére is, igenis nagyon jól működik a(z) (elavult) rendszer! Az orvosság:ellenőrzés, ellenőrzés.... stb....
6x6 163 2013.10.06. 12:49:08 / # 87500
avatar
O.k. Zsolti! Nincs róla tapasztalatom, de tudom, milyen! Azt kéred,ne legyen fikázás! Rendben van! Akkor mindössze a néhány hsz.-szel korábban feltett kérdése(i)mre szeretnék választ kapni: Ha feltesszük (márpedig-szerintem-feltehetjük!), hogy a "nem csendes" időszakban, tudástól függően, 50-50, vagy 40-60, vagy 30-70% a tudás és a szerencse aránya (kéretik a számokba nem belekötni), a csendesnél pedig 100-0-ra "nyer" a szerencse, akkor ez most tetszen, vagy ne tetszen? Hogy lehet megtervezni egy bevétel-kiadási arányt, egy üzleti tervet úgy, hogy lövésem sincs arról, fogok-e egyáltalán címet kapni, ha igen, akkor milyen minőségűt, és hány darabot? Pártunk, és kormányunk azt hirdeti hónapok óta, hogy a "tudás" birtokában lévő embereket vissza kell hozni külföldről, mert a tudásuk a magyar nép számára felbecsülhetetlen! Ránk, taxisokra, meg rá akarnak erőltetni valamit, ami egyik részről színtiszta szerencsejáték, ezzel elvéve a tudásunkat, másrészt, a világ jobbik felén egy ilyen rendszert évekig tesztelnek, és nem a majdani felhasználókat használják kisérleti patkánynak! Ráadásul a mi pénztárcánk terhére!
Apuka 2013.10.06. 12:34:23 / # 87499
Szerintem először a rendelet által előírt követelménynél van a probléma. A rendeletalkotó határozta meg "a címhez legközelebbi" c. elvárást, ami a jelen környezetben nem működik jól mert mint írtad, "te vagy a legközelebbi a műhold szerint, de közted van négy záróvonal, meg öt lezárás" vagyis program kérdése. Tegyük fel, hogy szabad kezet kapnak a programozók és a fuvarszervezőcégek, hogy valami jót is alkothassanak. Hogy kellene kinézzen egy ilyen rendszer ami a taxisnak a munkáját segíti anélkül, hogy akarat és tudás nélküli robot váljon belőle? - mit kellene tudjon - mit vegyen figyelembe címkiadásnál - milyen információkat kellene megjelenítenie (az azért nonszensz, hogy a taxi4-nél megjelenik a " címed érkezett" felirat és fogalmad sincs, mit veszel fel) stb stb
Apuka 2013.10.06. 12:16:06 / # 87498
zenitó! egyszerű vagy mint egy faék! Feltettem egy egyszerű, legalábbis a többség részére egyszerű kérést, kérdést a gps-es rendszer (lehetséges)előnyével, hátrányával kapcsolatban azért, hogy a másik fikázása nélkül minél többen írják le a tapasztalatukat, legyen az pozitív vagy negatív, illetve alkossanak véleményt róla.
Oldalszám: 89