Hozzászólások száma: 1764
Oldalszám: 89
Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bao 2013.11.09. 14:12:47 / # 87803
avatar
"1. Az, ahol nem alakul ki, 3-400% -os eltérés két azonos tagdíjat fizető kolléga között. " Keressen ugyanannyit egy szívsebész és egy utcaseprő is! :)
tomajer 2013.11.09. 13:58:02 / # 87802
Nem hülyéztem le. Azt kértem, ne mondjon véleményt olyanról amit még nem látott közelről. 1. Az, ahol nem alakul ki, 3-400% -os eltérés két azonos tagdíjat fizető kolléga között. 2. Amíg elkészül a Gps-es rendszeretek.
6x6 163 2013.11.09. 13:49:29 / # 87801
avatar
A hsz. nem arról szólt, hogy tetszik-e, vagy sem. Hanem arról, hogy lehülyézted-e a Nazolit, vagy sem. Viszont-mielőtt válaszolnék a feltett kérdésre-, segíts értelmezni két dolgot: 1., Mi a f@szom az, hogy "korrekt fuvarelosztás"? 2., Mit jelent, hogy "...átmeneti időre..."?
tomajer 2013.11.09. 12:58:22 / # 87800
20 éve! :-) meg három napja. A kettő között kicsit infóhiányos volt. Nem mondtam véleményt az osztrák rendszerről, mert én nem láttam. Ami így lejött belőle, hogy ez is egy többéves rendszer. Biztos jó, és kiforrott. De a mai technikához képest elavult. Nnameg a mi munkastílusunkhoz.... úgy elképzelem, hogy addig nem jelentkezhetsz be, és nincs esélyed fuvarra, amíg valamelyik drosztra be nem álltál... nna abból mekkora hiszti lenne itt?!? :-) ... meg kétszáz körzetet fejből vág... húú anyám:-) ... habár a drosztra biztos szép nagy betűkkel ki van írva a körzet száma... csak oda kell érni. Nna ehhez nem kell GPS-es rendszer. Ezt anélkül is simán meg lehetne csinálni... asszem a Mobil anno kb így indult. Sok okos dolog van a bécsi taxiszabályozásban a miénkhez képest. Sok sok évvel vagyunk lemaradva. De pont ez a technika, nem "követendő" hanem meghaladandó. Mondhatjuk, hogy ezt a lépést mi kihagytuk. Kár volt. Az urh-záshoz képest nekem ez is tetszett volna. De a nagy(szakmai)tudásúak miatt, ez nem lett nálunk bevezetve.... és sose lenne semmilyen korrekt fuvarelosztás, ha a "magasságos hivatal" rá nem kényszerít minket. Tehát a kérdésem: Neked a bécsi tetszik? Mert akkor javasoljuk, hogy a 6x6-nál az átmeneti időre vezessék be azt. Konkretice: Bedrosztozni az egész várost (200 droszt) amikor a drosztra értél, bejelentkezel urh-n. Szépen kiállod a sorod, szólít, kapod a címet, haladsz a fuvarra. Semmi gáz. Kíváncsi leszek az arcodra:-)))
6x6 163 2013.11.09. 09:47:11 / # 87799
avatar
Példálózott szegény Nazoli. Itt is. Nem is olyan régen. Le is hülyézte a Tomacsek. Meg olyasmit is mondott, hogy valamikor 30 éve volt a Nazoli Bécsben, és akkor láttott ilyet. Meg még egy csomó baromságot is mondott, amit régebben máshogy látott. Most meg majd azt fogja mondani, hogy ez nem igaz! Meg azt is, hogy ő (mármint Tomacsek), annyi mindent ír, hogy nem emlékszik...
TGFSZ 2013.11.08. 09:06:58 / # 87765
avatar
A "GPS alapú" címkiadó miatt mentünk ki. Azért, hogy a kint látottakkal, hallottakkal talán tudjunk változtatni ezen a "szakmai" hozzáálláson, ami itthon tapasztalható. Lényegében erről szólt az írás. Igaz, hogy volt benne egy kis tarifa is, de ez a rész arra próbált rávilágítani, hogy ....Nem mondom mire. Ki lehet találni. Szándékosan nem írtam le a következtetéseimet az egésszel kapcsolatosan. Ne én próbáljak bárkit is orientálni. Ha az írás, a tények nem orientálnak, akkor én nem tehetek semmit. Az írás megjelenése óta ebben a topikban, de a Hallon máshol sem, nem igazán jött elő senki a címkiadó rendszerrel kapcsolatban szakmai hozzászólással. Ennyire érdektelen a téma? De ha már így rákérdeztél. Robi alkalmazott egy vállalkozónál. Nem a hazaihoz hasonlóan, hanem ténylegesen. A dolog úgy néz ki, hogy heti 5 napot van nála a taxi, és napi 8-12 órákat dolgozik. A csúcssofőr kategóriába sorolta őt a cégtulajdonos. (Nem a fuvarközvetítő, hanem az taxi tulajdonosa.) Három kategória van. A top, amiben Robi van, van egy közepes, és egy alacsonyabb kategória. Az elszámolás úgy történik, hogy a TELJES BEVÉTELLEL EL KELL SZÁMOLNIA. Ebből kap vissza százalékot. Minden, a taxizással kapcsolatos költséget a taxi tulajdonosa fizet. MINDENT. A csúcssofőr 50 %-ot kap vissza. A közepes 40-e, az alatta lévő 35-öt. Ez marad meg nekik TISZTÁN. NETTÓBAN. De azért a biztonság kedvéért leírom. Még az adót, és a betegbiztosítást is a taxi tulajdonosa fizeti. A visszakapott összeget nevezik fizetésnek. Azt tudja elkölteni. A taxi tulajdonosának, akitől Robi béreli az autót, 30 taxija van. Saját műhelyében végzi a javításokat. Mindenfélét. De ezt is leírom a biztonság kedvéére, hogy aztán már ne kelljen rákérdezni. Az autószerelési, a karosszériás, és a fényező munkákat is. Még gumit is szerel. Nem tudom, kihagytam-e valamit. Mivel nem a vállalkozóval beszélgettem, ezért az autóvásárlásró, meg a finanszírozásról nem igazán tudok nyilatkozni. De mintha valami olyasmit mondott volna Robi, így egy fél mondatban, mintha a taxisok ingyen kapnának autót az államtól. De eben nem vagyok biztos. A munkaidőről és a szabadnapokról már írtam. Hogy ez mennyire kötelező, azt nem tudom. Szerintem semennyire. Robi egyszerűen tudomásul veszi azt a tényt, hogy ha nem dolgozik, akkor nem is keres. Ha többet dolgozik többet keres. Nem panaszkodott a fizetésére, sem a szabadidő hiányra. Nem szakszervezet van, hanem az ottani kamarának van a szállításon belül taxis tagozata. A létszámot nem tudta. Még egyszer leírom a nyomaték kedvéért. A csendes címkiadó rendszer miatt mentünk ki. Hátha leesik valakinek.

IST 882 2013.11.08. 07:14:40 / # 87798
avatar
Ja. Igazad van, ébresztő, mert belelóg a bilibe a kezed.
zenitó 2013.11.08. 02:58:36 / # 87797
avatar
Köszönjük a beszámolót. Ugyanakkor jó lett volna olvasni valamit a munkaidőről,a kötelező szabadnapokról,az ottani szakszervezet létszámáról is. Esetleg az autó vásárlás finanszírozásáról,szervizeléséről.
mercedes 2013.11.08. 01:25:12 / # 87796
avatar
Aft monta Pifta bá, nincs kőbe vésve semmi. Átgondolják. Ha olvassa Piftabá, lehet átgondolja. Aftán lesznek választások is. És akkor még az ébredésről nem is beszéltem. ÉBRESZTŐ!
IST 882 2013.11.07. 22:45:44 / # 87795
avatar
Az a probléma, hogy nem jó helyen voltatok. Sárgaság tekintetében a tengeren túlra kellett volna mennetek, mint Tarlós úrnak. A többi fa@ság meg lehet, hogy indiai ihletésű. Ki tudja a világ mely elmaradott részén ragadt rá valami. Egyébként érdeke, frappáns összefoglaló, köszönet érte. Kár, hogy nem a rendelet előkészítési fázisában "éheztetek meg". Talán egy-két dologgal lehetett volna példálózni. Szakmailag.
Rocktaxi 2013.11.07. 18:10:21 / # 87793
:-) Viccelsz, mókázol? :-) Utasok mondták még anno. :-)
luxbela 2013.11.07. 16:16:43 / # 87792
Tetszett ez az "Üllei" !!! Hol hallottad? :-)
zenitó 2013.11.07. 16:07:37 / # 87791
avatar
Persze,hogy lassan csinálják vissza a régi ütemet. Így próbálnak sumákolni. Hátha nem szúr szemet sz EU-nak. Mert EU-s pénzből lettel elkúrva a lámpák a combinók "gyorsabb" haladása miatt. A tuja így másfél percet nyert. Végállomástól-végállomásig. Ha egy pillanat alatt visszaállítanák a régi programot,akkor a a támogatást is vissza kellene csengetni. Ezt akarják megúszni..
alelölülő 2013.11.07. 16:03:52 / # 87790
1. lehetőség: Befordul a Wesselényibe, bár ez szabálytalan. Klauzál, a Rákóczinál megkapja az első pirosat. Corvin áruház mellett tovább, Somogyi, Rökk Szilárd, Krúdy, Mária. Barossnál villog éjszaka, Üllőinél megkapja a második pirosat. Át a Kinizsibe, balra Knézich, Bakáts tér, Tompa, Ferenc körút, innen már sárgán villognak éjszaka. 2. lehetőség: ismerni kell a lámpákat, hogy 15-90 között milyen sebességgel kell menni a következő zöldért. :-))
Rocktaxi 2013.11.07. 15:51:52 / # 87789
A lámpákat. tarlóspiftabá szerint aránytalanul sokat várakoznak az autósok a lámpáknál. Igen, próbálják visszaállítani a régi ütemet. :-) piftabának nem tetszett az új. .-)
Gyurcsányi 2013.11.07. 15:33:20 / # 87788
OK Állítgatják,de mit? A bitót? Nem is oly rég hozta a sajtó,hogy az orrtúró 47 millából programoztatja a lámpákat a körúton.Most meg akkor vissza??? Szerencsés ez a ratyi,hogy nem kínában él,mert ott már állítanák a bi..t! Szebb jövőt.
Rocktaxi 2013.11.07. 15:14:32 / # 87787
Állítgatják. Próbálják a "régi" ütemet visszaállítani. Nem kamuzik. A Dohánynál, a Kölcseynél kap lámpát meg az "Ülleinél". Ez három, de alakul. :-)
osztap 2013.11.07. 15:08:44 / # 87786
Csak azért lehet irigykedni rájuk, mert ott a városvezetés szakszerű munkát végez és nem a lehúzás a lényege a munkájuknak. Nehéz lett volna lemásolni?
hiénakutya 2013.11.07. 14:13:11 / # 87785
Te, Lajos! Volt valakivel egy vitám, hogy azt mondja, ő este/éjjel elmegyen a Wesselényitől a Petőfi híd budai hídfőéig 2 megállással. Visszaállították a lámpákat, vagy mi? Ha nem, akkor mint profi, soroljad mán nekem légyszíves, hogy hányszor és hol kapol pirosat! Mer' az nem 2 lesz, az biztos. hatvanhárom
no name 2013.11.07. 14:08:17 / # 87784
avatar
Ott a pont.
Oldalszám: 89