Hozzászólások száma: 1764
Oldalszám: 89
Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nemtom 2013.11.10. 11:33:56 / # 87828
avatar
Emlékszem a kaján vigyorra az arcotokra amikor 2 órán belül 4-5 zakót adtatok a kályhában az idegennek.Persze a batyu kevés, ezért még megtoldottátok egy kis nagypályával is. Viszont most van egy rossz hírem: Amíg ti egyre magasabbra tettétek a lécet a bevételben, a többiek megtanulták beosztani a morzsát is amit hagytatok! Most majd ők röhögnek, ahogy reszkettek mert nincs meg a " 4 rántott hús", nem gyűlik a pénz a horror törlesztőre. Egyedül azt sajnálom, hogy a tényleg profik is szívnak. De ugye ezzel sem lenne baj, ha a fuvarkufár annyi eszkimót venne fel amennyinek elég fóka jut. Ez persze álom, de ez a kétpercezéssel sem volt jobb! Szerintem.

TGFSZ 2013.11.10. 11:27:45 / # 87827
avatar
Remélem, nem tendenciózus elfelejtésre gondolsz. Ne keverjük a rendszert a technikával. A technika a rendszer része, nem pedig maga a rendszer. A cél Bécsben (!) évtizedekkel ezelőtt az volt, hogy a jelentkező fuvarigényt gyorsabban ki tudja szolgálni. Az akkor 1000 taxissal dolgozó VÖT taxinál voltunk 1985-ben. Havonta kb. 200.000 rendelést kellett kiadni, ami a fóniás módszerrel egyre nehezebb volt. Akkoriban ott már olyan számítógépes technika volt, amit Magyarországon el sem tudtunk képzelni. Ezt hozták össze egy olyan technikai megoldással, hogy az URH készülékeket kiegészítették egy bejelentkező rendszerrel (billentyűzet), ami a számítógépre továbbította a taxi adatait. Ezt a gép kezelte, és a megfelelő logisztikával kiadta a fuvart a taxiknak. A taxiállomásra bejelentkezett taxik közül a legrégebben várakozó kapta a fuvart. Ha nem volt bejelentkezett taxi, akkor URH-n adták ki a fuvart. Német nyelvterületen van egy mondás. Leben und leben lassen. Élni, és élni hagyni. Vagyis legyünk tekintettel egymásra, egymás érdekeire, tartsuk tiszteletben egymást, egymás érdekeit. Ezt ők pontosan követték. Talán a vérükben van. Úgy találták ki a rendszert, hogy a fuvarközvetítő, a taxis, és az utas sem járt rosszul. Mindenki számára kiszámítható a rendszer, a fuvarközvetítés. Bejelentkezel, tudod hányadik vagy, nem sorolom. Mindent tudsz amire szükséged van. Már akkor is tudtad, az URH-s technikával. Ez mostanra annyiban változott, hogy a rendszert összehozták a GPS-sel. Ezért most már nem urh-n veszed föl a fuvart, ha nincs bejelentkezve a taxiállomásra, a körzetbe senki, hanem a GPS jel alapján tolja rád a rendszer, ha te vagy közelebb. Mindenki meg van elégedve, mindenki jól járt. Igen, jól érted. Minden taxis ezt az eszközt és rendszert használja. És nem azért, mert Bécsban (!)másak (!) a taxizási szokások. Azért, mert így célszerű Minek fejlesztgetni három rendszert (amikor ezt kifejlesztették, még három cég volt Bécsben (!), ha összedughatjuk a fejünket, és közösen csinálunk egy jót. Nem a taxizási szokások másak (!). Általában véve a szokások másak (!), a kultúra más. Ennek szerves része a taxizás is. Tudod, a leben, und leben lassen. Úgy teszem a dolgom, hogy tekintettel vagyok rád, és nem akarom, hogy rosszul járj. Figyelembe veszlek. Nem tudom, hogyan írjam le másképpen. Nem az van, hogy nem jó a két rendszert egymással szembeállítani, hanem az, hogy SZEMBE KELL ÁLLÍTANI! Ha soha sem állítunk szembe egymással dolgokat, nem hívjuk föl az illetékesek figyelmét, hogy "hahó, mi is itten vagyunk ám, minket is tessék számításba venni", akkor mindig át fognak lépni rajtunk. Mint ahogy tenni próbálják most is.
haliho 2013.11.10. 11:04:22 / # 87826
avatar
Sajnos, Te még mindig érdek ember vagy. A GPS rendszer önmagában sosem lesz alkalmas sok száz autó vezénylésére. Ezt a rendszert nem erre találták ki. Bécsben már 20 évvel ezelőtt jól működött, azóta csak tovább fejlesztették. De ott biztos sokkal butábbak az informatikusok, azért nem a GPS rendszert fejlesztették tovább. Olyan szerver parkot kívánna, a csak GPS rendszeren alapuló cím kiadás, amit egy taxitársaság sosem tud megfizetni. Egy működő rendszer megvásárlása, (még ha induláskor drágább is) még mindig jobb, mint hat-hét különböző rendszer fejlesztgetése, ami ráadásul rossz irányba is megy. Még szerencse, hogy Te mindenhez értesz, (sárgítás, informatika), s Neked mindig az volt a jó, ami a Te érdekeidnek megfelelt. Így is lehet, csak megint nekünk fog sokba kerülni.
Bao 2013.11.10. 11:04:04 / # 87825
avatar
Ez különösen tetszik: "Nem mondtam véleményt az osztrák rendszerről, mert én nem láttam. Ami így lejött belőle, hogy ez is egy többéves rendszer. Biztos jó, és kiforrott. De a mai technikához képest elavult." Pár éve vettem egy majrévasat, jó megkapaszkodni belé, ha útjaink nagy részén hajtok. Űrtechnika a taxiban, naná, hiszen kráterekben közlekedünk... Majd akkor sugalljátok a városvezetés fülébe a mai kor technikai vívmányai és az avulásról alkotott véleményeiteket, ha nem lesz rá szükségem. Na meg ha a városvezetés él a kor technikai vívmányaival és utakat is épít! Nem ártana az életszínvonalat is a sógorokéhoz növelni... Utána verjétek majd költségekbe a taxisokat az "igazságos űrtechnikai rendszereitekkel"!
tomajer 2013.11.10. 10:32:13 / # 87824
[i]"A város körzetekre van osztva, minden taxiállomáshoz tartozik egy körzet. Egy kerületen belül több taxiállomás, így több körzet van. A felosztás szisztémáját (mármint azt, hogy milyen szisztéma szerint alakították ki a körzeteket) Robi nem tudja, de fejből vágja az összes körzetszámot, ami a taxiállomás száma is egyben. Az eszköz, ami az autóban van, az erre a célra kifejlesztett eszköz. Van egy kis képernyő, mellette egy, a mobiltelefonokra hajazó billentyűzet. Numerikus billentyűzet, de betűket is lehet írni vele. A taxiállomásra, tehát a körzetbe, kézzel kell bejelentkezni, nem a GPS jelet rögzíti automatikusan a gép. Beírja, hogy - mondjuk – 231( ami azt jelenti, hogy a 231-es taxiállomáson állsz, vagyis a 23-dik kerület 1-es körzetében) és enter. Ekkor van bejelentkezve. A fuvart a taxiállomáson - általában, de erről majd később - a legrégebben tartózkodó, a megfelelő fuvarközvetítőhöz tartozó taxis kapja. Csak akkor jelentkezhet be a taxis a körzetébe, a taxiállomásra, ha is jelen van a taxiállomáson. Ha még nincs ott, akkor is kaphat fuvart a körzetében, de úgy, hogy ha mondjuk többen vannak, akkor a gép a címhez közelebbit küldi. Ám ha a taxiállomásra be van jelentkezve, akkor hiába van más közelebb a címhez a GPS jel alapján, akkor is a taxiállomáson bejelentkezett kapja a fuvart. Ha utassal halad egy másik körzetbe, be tud jelentkezni, hogy - mondjuk - a 102-es körzetben végzek 25 perc múlva. Ha oda bejön egy rendelés, és a 102-esben nincs bejelentkezett autó, akkor fölhívják telefonon a sofőrt, hogy pontosítsa a végzés időpontját, és neki adják a fuvart a pontos érkezési idő megjelölésével. Ha azonban szabad autó van abban a körzetben, akkor az fogja kapni a fuvart."[/i] --------------------------------------------------- Még mindig nem értem, hogy ez a rendszer hogy tetszhet jobban bárkinek, mint a most fejlesztődő gps-es rendszerek? Hogy lehet egy napon említeni ezt a mütyürt: .... egy tablettel, a 100%-osan drosztra kényszerített helyzetet azzal, hogy bárhol megállhatsz ahol szabályosan tudsz várakozni és lát a rendszer. (persze az időfaktort ebbe is bele kell(ene) tenni, de az még inkább az egyenlősdi felé visz... csak szólok:-)))

Franky 2013.11.10. 10:16:32 / # 87820
avatar
Gyuri. Az igaz, hogy a "pláza" elkéri a bérleti díjat, de nem ígéri meg, hogy majd küld vásárlót. Nem reklámoz folyamatosan Téged, csupán magát a plázát, ahol esetleg megemlíti a neved. A plázában sem egyforma a bérleti díj, mert a jobb helyen lévő üzlet többet fizet. Az, hogy miből termeled ki a bérleti díjat, na a legkevésbé érdekli a plázát. Szerintem nem összehasonlítható. De ez szubjektív véleményem. Azonban mit vársz, várunk a jelentől? Amikor végre (sokak szerint) már kellemesebb fuvardíjakkal lehet dolgozni, ennek ellenére hagyja a taxis, hogy a fuvarszervező megint árversenybe, kedvezményekbe kergesse. Lehet, hogy a csendes sokaknak visszaesést hozott, de ha 1 év múlva a Főváros úgy ítéli meg, hogy a kedvezmények miatt lejjebb viszi a rögzített tarifát, na az majd tényleg katasztrófa lesz. Talán ezt kellene megértenie azoknak, akik most vigyorognak a kedvezményes kártyák által biztosított előnyök miatt. A csendes ellen, mellett lehet érvelni. A kedvezmények ellen KÖTELEZŐ érvelni és harcolni.
kardigán 2013.11.10. 10:09:54 / # 87819
avatar
Faék.
tomajer 2013.11.10. 10:07:46 / # 87818
Hááát akkor vegyük sorba:-) Igen, nekem tetszik a bécsi. Legalábbis ahhoz képest, ami itt nálunk (Budapesten!!!) folyik. Persze maradjunk csak a címkiosztási résznél. Tehát, maradhatunk annyiban, hogy neked tetszik, egy 100%-ban bedrosztozott város. Nulla százalék menet közbeni címfelvétellel. Kizárólag a drosztról kaphatsz fuvart, bárhol a városban? Mondom, nekem ok. Tíz évvel ezelőtt leírtam: A drosztrendszer csak akkor oké, ha 100%-os. Ők rájöttek, megvalósították. Budapesten egyik cég se merte bevállalni. Megcsinálható ... lenne. Nem kell hozzá GPS se. A mostani 6x6-os technikával még csendesnek is lenne mondható. Kvázi bejelentkezel a drosztra, amikor a gép szerint te vagy az első, küldi neked a címet a droidra. Nem kell hozzá semmit fejleszteni. Holnaptól indulhat. Mondom, kíváncsi lennék az arcodra! :-) [i]Nézzük a Te kedvenc témáidat, úgymint batyu, meg nagypálya! Én kézséggel elhiszem, söt, tudom, hogy ez egy létező probléma! Már ha azt a max. 10%-ot problémának látjuk![/i] Ezt a 10% os problémát még fejeljük meg egy másik 30%-ossal. Azzal a helyzettel, hogy ha mondjuk a Flóriánról nem veszek fel egy Békást öttel (mert szerintem úgy húzós) akkor tízzel már levernek Pestről, a nagy szakmai tudással rendelkezők. Hogy odaérnek e? Mondjuk a Dráva tutiból, neadjisten a lépartról? Akár oda is érhetnek. ... ahogy én is odaérhettem volna a Flóriánról öttel.... talán, 140-el. Nna most nem azért nem nyomtam öttel, mert nem tudom hol a Hímző utca, hanem mert nem akarok 140-el rohanni egy címre. Még öt percet se. Mert az életem, az idegeim többet érnek. Ő rohan 140-el tízet. Nna persze csak mert olyan spiccen van szakmailag. Tudnék én is 140-el menni? Tudnék. Megy annyit az autóm, tudok vezetni, megtehetném. De?!? Nem teszem meg. Mert persze hülye vagyok a taxizáshoz. Így viszont amire normálisan szabályosan nyomhatnék, azt elviszi előlem a szakmailag toppon lévő kollégám. Lehet, hogy a csendessel megszűnik a batyu (a nagypálya nem fog), viszont kapsz a nyakadba egy új fogalmat, sokkal, de sokkal húsba vágóbbat! Úgy hívják: fuvar lenyúlás! Nem vagy te etikás véletlenül??? :-) Ezt a fuvarlenyúlás dolgot sose értettem. Ha egy utast le lehet nyúlni, akkor az a taxis valamit jobban tud mint a többi. Ha a megrendelő hajlandó rá várni, akkor....??? (és itt lép életbe amit a végén fejtegetsz.... igen, a megrendelő őt válassza) A fuvarlenyúlás, mint randa dolog, a fuvarszervezőnek fáj a legjobban. Én azt mondom: Egy taxis egy seggel egyszerre egy fuvart tud elvinni. Amíg csinálja a lenyúltat, addig nem nyom másra.... ha meg olyan marha, hogy a város másik végéből is átmegy érte, akkor az az ő dolga... meg az utasé, aki megvárja. Ha netán olcsóbban csinálja.... hááááát az már szabálysértési kérdés. Nehezen bizonyítható, nem lehet ellene sokat tenni. De ez az etikai bizottságok feladata. Eddig is az volt. Én ezzel a 3-400%-kal nem foglalkoznék, két okból: bárkitől hallottad ezt a számot, az hazudott! Nem lódítás, ahogy rosszqtya írja, hanem hazugság! Pedig egyszerű matek: Ott a lista minden hónapban. Vedd magad elé. Látsz rajta olyanokat, akik 100-120 címet vettek föl főállásúként? Igen. Látsz rajta olyanokat, akik 4-500 címet vettek föl? Igen. Kell még számolni? A személyeskedő részt kihagynám.... [i]No, tegyünk egy rövid sétát, mondjuk az Allee áruházban (tabletről dolgozóknak: XI. Október 23-a u., a volt Skála)! Találunk itt kb. 10-12 kávézót. Mindegyik közel azonos bérleti díjat (tagdíj!!!) fizet! És mégsem kell a vásárlókat "korrekten" elosztaniuk, képzeld el! Én például abba megyek, ahol a nagyobb mellű lány szolgál ki! Olyan is van, aki nem szereti a Segafredot, és keres Illy kávét! Kiváncsi lennék az arcodra! Meglepődtél? Menjünk tovább. A következő épület a piac. Sokkoló hírem van, Te Tomi! Itt is közel egyforma bérleti díj van! Beszarás, mi? Azért, valld be, kezd leesni az állad, igaz? Várjál, tudom fokozni: Bazdmeg, itt sincs korrekt elosztás!!! Ééérted????? Nincs!!!!! A vállalkozói szféra az már csak ilyen! Aki többet tanult, aki a szakmájában életrevalóbb, az élni fog! Aki meg nem, az választhat: vagy abbahagyja, vagy beledöglik!!![/i] (akkor mijja franc bajod van a fuvarlenyúlással??? ... jut eszembe, mielőtt valaki megtalálna vele: húsz éve leépítettem az utolsó állandómat is..... szomszédot, rokont se fuvarozok... /pénzért/ megadom a cég telefonszámát nekik.) Ésakkor: Csak tudnám akkor minek kínlódtunk a fix tarifáért? Nagy nehezen bebizonyítottuk a hatalmasoknak, hogy ez a piac nem hasonlítható össze a többi versenyszférában működő piaccal... erre most kiderül, hogy a taxisok sem értik. Nem kezdem el neked boncolgatni itt most a különbséget. nazoli pontosan tudja, hisz ezerszer magyarázta el a Tarlós, Vitézi, Komáromi teamnek. Azzal amit itt leírtál, tökélete muníciót adtál a fix tarifa ellenségeinek. Hangoztasd csak sokat, és hamar ott találjuk magunkat ahonnan indultunk, csak sokkal szarabb helyzetben. Igen vazze. Ez a rendelet nincs kőbe vésve. (mondták soxor) Egy mozdulattal vehetik ki belőle a fix tarifát, és hagyhatnak benne minden számunkra hátrányos szívatást. Hajrá!!! Basszuk szét azt a kicsit is amit elértünk!!! :-( Éljen a szabad verseny, éljen a kapitalizmus, éljen Baó, éljen, a 150.-os tarifa és a 4000.-os reptéri transzfer!!! Aztán: ...... vagy abbahagyjuk, vagy beledöglünk! :-(
6x6 163 2013.11.10. 09:27:14 / # 87817
avatar
Soha nem láttam, hogy bárki részéről ez érvekkel alá lett volna támasztva! Miért ne lehetne? Szolgáltatás a kávézó? Igen! Az ügyfél becsalogatása a cél? Igen! Bérleti(tag) díjat fizetnek? Igen! Van náluk "korrekt fuvarelosztás"? NINCS!!! Mellesleg... tényleg valaki megírhatná, hogy ez a "korrekt" elosztás, ez mitől korrekt? Attól, hogy amíg én-pl.- lemegyek a térképről, addig Te 800 ft-ért csinálsz egy fuvart, de van Neked is, meg nekem is 1-1 DARAB kanyarunk? Ez a korrekt? Mert akkor értem! Amit a bécsi útról írsz: ezért mondtam, hogy nekem is jobban tetszik az, mint ami itt történik! Merthogy itt KIZÁRÓLAG a lehúzásunk folyik!
6x6 163 2013.11.10. 09:01:55 / # 87816
avatar
Azt majd a jövő fogja eldönteni, hogy ki, és mibe fog beledögleni! Azt is, hogy ki fog elhúzni, és hova! Nem Te, de még csak nem is én! Viszont, barátom, ami igaz, az igaz! Nagggyon, de nagggyon kemény vagy... Mint a mammutszar!
törölt felh. 2013.11.10. 08:37:13 / # 87815
avatar
Másrészt. Elfelejti a beszámoló írója megemlíteni azt, hogy mi a célja bécsben az alkalmazott technikának. Ha én jól értettem akkor ott az összes taxis, ezt az egy fajta eszközt, rendszert használja. Természetesen mind ez azért mert egészen mások a taxizási szokások odaát. Itt "ugye" tudjuk, hogy mi a cél a fuvarszervezök részéröl. Növelni a saját bevételüket. Nem nézve semmi mást. Ott? Növelni a taxis bevételét mert abból lessz neki is több pénze. Na ezért nem jó a két rendszert egymással szembeállítani. A tévedés és elírás joga fenntartva :-)
törölt felh. 2013.11.10. 06:10:06 / # 87814
avatar
Ebbe az irányba kár menni! Ezt már többen bebizonyították, hogy a taxizást nem lehet a kávézohoz meg a piaci üzlethez hasonlítani. Ne káromkodj mert ki fognak moderálni.
Messerschmitt 2013.11.10. 04:54:09 / # 87813
avatar
Senki nem fog "beledögleni" semmibe kis pajtás,mert akár tetszik akár nem gps alapú címkiadás lesz minden cégnél. Mindenki egyenlő esélyekkel fog dolgozni az újak is meg a régiek is és ha ez neked nem tetszik akkor el lehet húzni a pics@ba.
6x6 163 2013.11.10. 02:30:38 / # 87812
avatar
Nna, akkor vegyük sorba: Igen, nekem tetszik a bécsi. Legalábbis ahhoz képest, ami itt nálunk (Budapesten!!!) folyik. Ugyanis -egyrészt- azon látszik, hogy olyanok csinálták, akik értenek hozzá, másrészt sokkal inkább arról szól, hogy hogyan segítsük a taxis munkáját, és ne szopassuk, ha kell, ha nem. Én nem tudom, a Gáborék elmesélték-e ennek a Robi gyereknek, hogy egy-két idióta mit, és hogyan próbál letolni a torkunkon, de ha igen, ezek az "elmaradott" osztrákok még most is ezen röhögnek! Nézzük a Te kedvenc témáidat, úgymint batyu, meg nagypálya! Én kézséggel elhiszem, söt, tudom, hogy ez egy létező probléma! Már ha azt a max. 10%-ot problémának látjuk! Azonban jó magyar szokás szokás szerint, nem a 10%-os gondot szűrjük ki, hanem csinálunk egy sokkal nagyobb gondot, amivel jól meg lehet szopatni a nagy többséget! Lehet, hogy a csendessel megszűnik a batyu (a nagypálya nem fog), viszont kapsz a nyakadba egy új fogalmat, sokkal, de sokkal húsba vágóbbat! Úgy hívják: fuvar lenyúlás! Még ha látod is, hogy valaki felvesz egy utast, akkor sem fogod tudni, hogy "csendesben" kapta, vagy "máshogy"! De többségében nem fogod látni! Viszont rövid időn belül fel fog tűnni, hogy sok-sok cím szőrén-szálán eltűnt! És az nem 10% lesz... Én ezzel a 3-400%-kal nem foglalkoznék, két okból: bárkitől hallottad ezt a számot, az hazudott! Nem lódítás, ahogy rosszqtya írja, hanem hazugság! Másrészt, pont Neked ezt a takkdíj :-) témát, talán nem kéne erőltetni! Vagy boncolgassuk, hogy VALÓJÁBAN miért mentél el a 6x6-tól a Plus-ba? Korrekt fuvarelosztás (hogy ezt bárki le meri írni, az önmagában egy vicc, az illető ráadásul egy főszerkesztő-hát én beszarok)??? No, tegyünk egy rövid sétát, mondjuk az Allee áruházban (tabletről dolgozóknak: XI. Október 23-a u., a volt Skála)! Találunk itt kb. 10-12 kávézót. Mindegyik közel azonos bérleti díjat (tagdíj!!!) fizet! És mégsem kell a vásárlókat "korrekten" elosztaniuk, képzeld el! Én például abba megyek, ahol a nagyobb mellű lány szolgál ki! Olyan is van, aki nem szereti a Segafredot, és keres Illy kávét! Kiváncsi lennék az arcodra! Meglepődtél? Menjünk tovább. A következő épület a piac. Sokkoló hírem van, Te Tomi! Itt is közel egyforma bérleti díj van! Beszarás, mi? Azért, valld be, kezd leesni az állad, igaz? Várjál, tudom fokozni: Bazdmeg, itt sincs korrekt elosztás!!! Ééérted????? Nincs!!!!! A vállalkozói szféra az már csak ilyen! Aki többet tanult, aki a szakmájában életrevalóbb, az élni fog! Aki meg nem, az választhat: vagy abbahagyja, vagy beledöglik!!! Esetleg megtanulja...
mercedes 2013.11.10. 02:21:46 / # 87811
avatar
(629) Bao (2013.11.10. 00:59:09) Tomajer elvtárs-pajtás haragos! Megviselte a taxis társadalomban lévő osztályharc. Fejébe vette, hogy a javak újra elosztásának érdekében szétzúzza a sztahanovistákat, a kiváló dolgozó fogalmát egyszer és mindenkorra törli a szótárból. A sokszínű világból, egyszínű, unalmas masszát akar gyúrni. Megszünteti a különbségeket, az igazságtalanságokat! Keressen ugyanannyit a kezdő taxis is, aki az első napján még azt sem tudja, hol a Parlament, mint a 20 éve taxizó, a várost házszámra ismerő sztahanovista! Mindezt az igazság, egyenlőség nevében! Éljen a tablet párt! Csak , hogy másnak már ne égjen ki a szeme.
Bao 2013.11.10. 00:59:09 / # 87810
avatar
[font color=red]Tomajer elvtárs-pajtás haragos! Megviselte a taxis társadalomban lévő osztályharc. Fejébe vette, hogy a javak újra elosztásának érdekében szétzúzza a sztahanovistákat, a kiváló dolgozó fogalmát egyszer és mindenkorra törli a szótárból. A sokszínű világból, egyszínű, unalmas masszát akar gyúrni. Megszünteti a különbségeket, az igazságtalanságokat! Keressen ugyanannyit a kezdő taxis is, aki az első napján még azt sem tudja, hol a Parlament, mint a 20 éve taxizó, a várost házszámra ismerő sztahanovista! Mindezt az igazság, egyenlőség nevében! Éljen a tablet párt! [/font]
rosszqtya 2013.11.09. 22:30:11 / # 87807
avatar
kicsit lódítasz... ennyi különbség nincs, de lesz! nem ekkora, hanem nagyobb!! ha valakinek nincs szerencséje, akkor lófaszt se kap! itt ugye 3 hete megy a teszt, no akkor első nap kaptam egy lőrincet hajnali 4kor... azóta semmit!!! no mégegyszer! SEMMIT! volt aki tegnap 3 óra alatt kapott 2! meséld már el tom öcsém, hogy mitől lesz hűdeigazságos a csendes!? sokkal sokkal szélsőségesebb lesz, mint eddig! pár dologra jó valóban! -a drosztlakó majmoknak, akik képtelenek még onnan is beletalálni a kódkapuba. apropó, itt ki a batyus és a nagypályás? a droszt második, ugye? :DD -a fuvarkufár munkáját segíteni, hogy kitudja adni a xarját -a fuvarkufár, fuvarnemszervezését elrejteni, mivel senki nem hall semmit ugyebár... -rádkényszeríteni a leadós fuvarokat, majd jólkipontozni havi 75ért... -rádkényszeríteni a problémás utasokat... és még sorolhatnám...
Rocktaxi 2013.11.09. 17:38:53 / # 87806
Ha megvette a tabot. :-)
tomajer 2013.11.09. 16:37:07 / # 87805
Az utcaseprő ugyanannyit tett bele mint a szívsebész???
69 2013.11.09. 14:56:50 / # 87804
avatar
Ez nem jó hasonlat, mert az utcaseprőhöz vagyunk közel nem a szívsebészhez! :-)
Oldalszám: 89