Témakörök > Droszt Híradó > CSENDES CÍMKIADÁS 2013! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2013.11.13. 17:00:56 / # 88080 |
A nyugdíjbamenős résszel nem értek egyet. Ahogy elnézem, nekem simán meglesz az ötven év....:-(
Előzmény: #88079 2013.11.13. 16:56:30 |
|
törölt felh. | 2013.11.13. 16:56:30 / # 88079 |
|
Tisztelt exec úr!
35 év taxizás után készülödjél inkább nyugdíjjba vonulni.
Ha akarod ha nem a világ változik.
Ez a csendes rendszer is a változás része.
Valószinüen régóta olvasod a hallotaxit, és olvastad már pár héttel ez elötti hozzászólásomat amiben leírtam és most mégegyszer ideírom.
Ezen a weboldalon a taxisok nagyon kicsi százaléka hallatja a hangját.
Azok közül is még kevesebben foglalkoznak a csendes címkiadás minösítésével. A miérteket most haggyuk.
Tehát ne ringasd magad abban a tévhitben, hogy a többség ez ellen van.
Maradok tisztelettel egy a sok közül aki szívesebben dolgozik a csendes címkiadásos rendszerrel mint az urh-s rendszerrel.
Előzmény: #88070 exec 2013.11.13. 16:32:54 |
tomajer | 2013.11.13. 16:56:17 / # 88078 |
Tisztelt exec kolléga!
Én még csak 27 éve taxizom.Soha nem volt batyum... igaz tudom hogy néz ki. Napról-napra hónapról-hónapra, évről-évre szedtem össze a szakmai tudásomat.... ami már évek óta semmit nem ér.
A többit nem helyettesíteném be. Nem tudom melyik cégnél vagy.
De!
A fuvarszámvisszaesés, nem a tabnak köszönhető elsősorban, hanem a (mondjuk) 184.-/km-es és a 280.-/km-es tarifa különbözetének. Viszont, végösszegben lehet hogy nem is állsz olyan rosszul.
Újra leírom. A tab miatt egyetlen darabbal se lesz kevesebb megrendelő. Ugyanannyi taxis ugyanannyi fuvart visz el. ... csak igazságosabban. Akinek komoly visszaesés jelentkezett, az eddig többet vett ki mások kárára. És hidd el, a 27 évemmel én se vagyok null kilóméteres taxis... és sok sok tizenhuszonéve taxizó kollégát tudok, aki szintén hasonló cipőben járt az elmúlt években.
Te a 230-270 címeddel, természetesen nem tartozol a kiemelkedően "gyanús" kollégák közé. Ha visszaáll a normál fuvarszám, mert hiszek benne, hogy aki eddig taxizott ezután is fog... csak elsőre sokkolta a sajtó "reklámhadjárata" a brutális áremelésről, akkor semmivel nem fogsz kevesebb bevétellel hazamenni mint régen.
ui: Hidd el, hogy beszélek annyi TAXISSAL, amennyit te még nem láttál összesen. Helyzetemből, és a publikus telefonszámomból adódóan, van némi rálátásom a szakma véleményére.
De nekem is tetszene egy ilyen felmérés.... mert végre meggyőzne benneteket, hogy nem ti vagytok a többség.... ahogy a hangosak mindig csodálkoznak, ha szavazással a "kocsog drosztlakók" megint megszavaztak egy drosztot.
Maradok tisztelettel:
tomajer
Előzmény: #88070 exec 2013.11.13. 16:32:54 |
|
tomajer | 2013.11.13. 16:42:46 / # 88071 |
Az irígység ronda dolog:-)
Levezethetem mennyi időm és pénzem megy el, a számotokra ingyenes hallotaxira és holmi piszlicsáré taxisügyekre....
De lealacsonyító lenne.
... nomeg ki is vághatnám innen a témát, mint magánügyet.
De nincs rajta mit szégyellnem.
Viszont lássuk be, ez tőled igen kicsinyes, és téged minősítő megjegyzés volt.... kár, hogy nem bíírtad kihagyni:-(
Előzmény: #88069 nazoli 2013.11.13. 16:21:09 |
|
exec | 2013.11.13. 16:32:54 / # 88070 |
|
Tisztelt Tomájer úr.
Én 35év taxizom,soha sem volt batyum.Azt sem tudom hogyan nézz ki.Napról-napra,hónapról-hónapra,évről-évre szedtem össze a szakmai tudásomat.Ami mostantól semmit nem ér.Igen előnybe voltam a kezdő O-kmes kollégákkal szemben. Több címet vettem fel mint az átlag kb havi 230-270cím/hó. Ami óta ezt kell használni azóta ez lecsökkent 155-167 címre. Ennyi bevételből nem lehet fenntartani egy vállalkozást.Sajnos én még régi rendszerű vagyok fizetek áfát,béfát,omegát. Tudomásul kell venni,hogy ön szerint a taxisok többsége a gps-es címkiadás mellett áll. Hát a valóság ezzel szemben más képet mutat. Kérem beszéljen TAXISOKKAL mielőtt nyilatkozik az Ő nevükben. Lehet egy aláírás ív kitöltését minden cégnél kezdeményezni kéne,s abból kiderülne a többség akarata.
|
nazoli | 2013.11.13. 16:21:09 / # 88069 |
|
Tényleg a magánügyed.
Mennyi a tagdíj a Plusnál? 60.000. Bruttóban kb. 120. Az hány fuvar? 60? Az a csendessel másfél hét meló. Na ennyivel kell kevesebbed dolgoznod, és ennyivel kell kevesebb fuvart kapnod mint egy tagdíjasnak.
Nem kell feltétlenül a Plust dicsérned. Elég ha a "GPS címkiadót".
Előzmény: #88066 tomajer 2013.11.13. 14:11:36 |
csogu | 2013.11.13. 16:14:14 / # 88068 |
Te most személyeskedsz?:-)
Én tehetek arról, hogy az én véleményem egyezik a többségével?
Elvégre a többség kenyérharcos, mint én, szóval nincs ebben semmi meglepő.
Előzmény: #88056 tomajer 2013.11.13. 13:28:02 |
|
tomajer | 2013.11.13. 14:11:36 / # 88066 |
Juteszembe... tagdíjmentesség.. ami látom sokak csőrét bassza ( a Magyar már csak ilyen)
Akkor szólj, ha egyetlen mondatot találsz tőlem amiben a Pluszt elvtelenül érdemtelenül, a valóságtól elrugaszkodva dicsértem.
Ha ezt nem tettem, akkor nem tudom mivel is tartanám szem előtt a saját tagdíjmentességemet..... ami meglátásom szerint különben a magánügyem!
Előzmény: #88065 WinstonWolf 2013.11.13. 14:00:12 |
|
tomajer | 2013.11.13. 14:07:39 / # 88067 |
Hát nem. Órákat állni két fuvar között, nem normális dolog. Igaz eddig senkit nem zavart, hogy én... és normális társaimmal fordult ez elő rendszeresen....
"Maximum 20% lehet".... aki rosszul jár..... szerintem.
Különben, bármit, és mindent bevezetni Budapesten, csak a létszámszabályozással együtt szabadott volna. Nnade azt nem sikerült elérni.
Így aztán, abból főzünk amiből lehet.
Persze ha sok pénzetek van, erre is alakíthattok pertársaságot:-)))
Vagyis:-(((
Tudod az a baj, hogy a taxista csak itt nagypofájú, és csak utólag.....
Ez a rendelet lehetett volna sokkal jobb is..... nem kellett volna hozzá más, mint párezer tökös taxis.... nem volt, mert nyomkodott:-(
Előzmény: #88065 WinstonWolf 2013.11.13. 14:00:12 |
|
WinstonWolf | 2013.11.13. 14:00:12 / # 88065 |
|
Az egész szakma szemszögéből!?
Maximum 20% lehet, akinek a szemszögéből nézel, azok, akik eddig is csak a fuvarkufárok ügyeskedéseinek köszönhetően tudtak bekerülni, és bent maradni a szakmába.
Pár hónapja még te is egyetértettél azzal, hogy egy ilyen rendszer csak a létszám szabályozásával együtt lehet kedvező a taxis számára.
Szerintem te csak a saját tagdíjmentességedet tartod fontosnak, ezért akarod mindenkivel megetetni, hogy órákat állni két fuvar között az teljesen normális dolog.
Előzmény: #88056 tomajer 2013.11.13. 13:28:02 |
WinstonWolf | 2013.11.13. 13:43:32 / # 88063 |
|
Hétvégén sok a megrendelés, nem fér bele, hogy a taxik a GPS rendszer pontatlansága (20m!) miatt felesleges köröket fussanak a városban.
Előzmény: #87989 dr.Kotász 2013.11.12. 17:38:07 |
tomajer | 2013.11.13. 13:42:14 / # 88062 |
Aki később kezd tesztelni, hátrébb van vele.
Akik most büszkén verik a mellüket, hogy ők még nem szívnak... azok majd akkor fognak szívni, amikor a többiek már elégedetten használják.
Persze lehet valahol ügyesebb programozó, aki kevesebb hibát vét, vagy hamarabb megoldja a felmerülő problémákat... nincs két egyforma rendszer... párhuzamosan fejlesztenek vagy hatot. Hasonló, de különböző problémákkal.
Előzmény: #88060 alelölülő 2013.11.13. 13:38:05 |
|
tomajer | 2013.11.13. 13:38:23 / # 88061 |
Valamit a működéséről is írhatnál.
Előzmény: #88059 alelölülő 2013.11.13. 13:36:48 |
|
alelölülő | 2013.11.13. 13:38:05 / # 88060 |
Nem a szerencsétől rapszódikus, hanem attól, hogy van, amikor hiába lennék első, nem lát a rendszer, és akkor lehet várni a semmire.
Előzmény: #88059 alelölülő 2013.11.13. 13:36:48 |
|
alelölülő | 2013.11.13. 13:36:48 / # 88059 |
Rapszódikus.
Tegnapelőtt szívtam, tegnap szuper volt.
Alig tettem ki az utast a város szélén, rámtolt egy visszautat.
Előzmény: #88057 tomajer 2013.11.13. 13:28:35 |
|
luxbela | 2013.11.13. 13:29:34 / # 88058 |
Azért ez egyszerű matematika.
Beérkezik X rendelés. Eddig kiment URH-n. Most ezen a kütyün. Csak más arányban.
Nem,nem is matematika. Csak számtan.
Előzmény: #88054 tomajer 2013.11.13. 13:19:52 |
|
tomajer | 2013.11.13. 13:28:35 / # 88057 |
A Budapest, és a Plusz. A tietekről nem tudok semmit.
Előzmény: #88055 alelölülő 2013.11.13. 13:24:56 |
|
tomajer | 2013.11.13. 13:28:02 / # 88056 |
Jut eszembe... Tamás, veled ellentétben nem azt szokta írni amit az emberek olvasni akarnak, hanem a valós véleményét... veled ellentétben, nem mindig a saját szemszögéből nézi a dolgokat, hanem az egész szakma szemszögéből....
Hmmmm...igen....
Van ilyen is....
Tamás leszarja a népszerűséget, ha valamit fontosnak tart.
És most fontosnak tartja, hogy ha egyszer már valami kötelező, akkor értsük, és ne utáljuk.
Tamás csak ezért ugat.
Előzmény: #88050 csogu 2013.11.13. 11:22:03 |
|
alelölülő | 2013.11.13. 13:24:56 / # 88055 |
Melyik az a két cég?
Előzmény: #88054 tomajer 2013.11.13. 13:19:52 |
|
tomajer | 2013.11.13. 13:19:52 / # 88054 |
Annyit biztos dolgoztam vele mint te:-)
És nem tudom nem tűnt e fel, hogy azok akik tényleg használják, napról napra pozitívabban nyilatkoznak róla???
Nna persze nem azok, akik eddig ugye nagyságrenddel többet vettek ki mint az átlag.
Azt látom, hallom, hogy annál a két cégnél, ahol normális irányba fejlődő rendszert használnak, egyre jobban kezdik elfogadni... megismerni, megszeretni.... a többiek hőbörgése meg blablabla...
Előzmény: #88048 csogu 2013.11.13. 11:04:15 |