Hozzászólások száma: 720
Ugrás a hírhez Oldalszám: 36
Témakörök > Hírek fórumai > Itt a megoldás?!? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2007.02.13. 18:19:46 / # 64137
Na, összefoglalva, hogy értse mindenki, amiről írtam. 1, [b]NEM SZABAD A CÉGEKET ÁLTALÁNOSÍTANI, MERT VANNAK, AKIK OTT IS ÍGY GONDOLJÁK! 2, AZ, HOGY HA NEM NYOMSZ CÍMRE, NEM EGYENLŐ AZZAL, HOGY NEM KERESEL….SŐT!!! 3, VÁRNI KELL, MERT NEM SZABAD FALNAK ROHANNI. IGAZ, MINDEN ÓRA SZÁMÍT MÁR, DE CSAK RAJTUNK MÚLIK, HOGY MIKOR ÉRKEZIK EL EZ AZ IDŐ.[/b] Irányítsatok ide minél több kollégát, hogy ők is kifejtsék a véleményüket, hogy ötleteket adjanak, értesüljenek a fejleményekről! Ezt csak együtt tudjuk véghez vinni…és amit talán a legjobban tudatosítani kell mindenkiben!!!!: Ez az egész nem a cégek ellen készül, hanem önmagunkért!…hogy tudjál egy hosszúhétvégét tartani, és annak ne az legyen az ára, hogy utána 1 hónapig a kocsiban élj!!!

Gentile 2007.02.13. 18:15:39 / # 64136
avatar
Szerintem igen. Soroljam?
csogu 2007.02.13. 18:12:35 / # 64135
Én pár órája számoltam ki valakinek, hogy ha a 300 taxisa havi 40 millió csekket visz be és az ő állítása szerint 5500 magán megrendelője volt januárban, akkor a taxisnak az általa biztosított bevétele nem több, mint a tagdíj + az cégek által kierőszakolt milliós autó és járulékai + benzin. A TÖBBIT AZ UTCÁRÓL SZEDI ÖSSZE, VAGY OTTHONRÓL VISZI BE! Akkor ez most miért is jó nekünk?
csogu 2007.02.13. 18:05:56 / # 64134
Igen, a megégés szankcióját én is eltúlzottnak érzem. Nem keveset hallottam, hogy értsük meg, január van, meleg van, stb... De akkor ők is értsék meg, hogy akkor most nem 46-65 ezret fizetünk be tagdíjra, hanem 30 ezret. Ez miért nem jó? Azon az oldalon miért fix a bevétel, ezen az oldalon meg nem? Mert ott fix a kiadás? Nálunk nem? Jaaaaaaa családtól, magunktól, az autó szervizelésétől, a csekk eltolásától el tudunk venni...na igen, utána a család tiplit vesz, a bank megbüntet, de nem baj... a lényeg, hogy január van és meleg... Ezt tényleg igazságosnak érzi valaki???
csogu 2007.02.13. 17:59:22 / # 64133
Khhhm...:-))
csogu 2007.02.13. 17:55:55 / # 64132
Muci barátom, nagy jól látod, de hidd el, akik itt némileg viccelődnek is, azok véresen komolyan gondolják. Igazad van, nem kellene megvárni, míg a feleségeink elhagynak minket, amíg belebetegszünk, amíg az élet elrepül felettünk. Igazad van…kis türelem, erősödjünk meg, avassunk be minél több kollégát értessük meg velük, hogy ha nem veszünk fel címet, akkor is van melónk. MI keresni fogunk, minket senki nem büntethet meg hivatalosan azért, ha nem nyomsz a címre…maximum letiltanak 1-2 napra, de hát mit ér az, ha különben sem nyomsz a címre?:-DDD
csogu 2007.02.13. 17:48:35 / # 64131
Félreismerted:-) Képzeljétek el, ha mondjuk cégenként 20-30 ember nem érné el a repülőt, vonatot...nem érnének oda tárgyalásra. Nem lenne tárgyalási alap azonnal?:-)
csogu 2007.02.13. 17:39:51 / # 64129
Azért (istenem, hogy ennyi érzéke sincs hozzá......), azért, mert ha egy csütörtök, vagy péntek, amikor az emberek rohanásban vannak, meló, tárgyalás, meg mit tudom én. Reptér, vonat, stb... Minnél jobban megeszeik ezt az utasok annál nagyobb lesz a hangja az akciónak....nem vasárnap, a tomajer szuszóka idejére kell egy sztrájkot hírdetni bazzz:-DD
tomajer 2007.02.13. 17:20:29 / # 64073
Ez teljesen korrekt.

tomajer 2007.02.13. 17:19:03 / # 64072
Jelentem, az igényelt szavazás, a jobb felső sarokban megtalálható! :-)

Sas882 2007.02.13. 17:07:07 / # 64127
avatar
de mégsem igy müködik talán azért mert valamelyik adat - gyanithatóan a fuvarok mennyisége - nem igaz. Ha igen, akkor meg miért kéne azoknak akik napi 8 orát dolgoznak ugyannyit fizetni, mint akik 12-15 órát.

Gentile 2007.02.13. 16:56:25 / # 64128
avatar
Na, én is mindíg szerettem a teljesítmény arányos tagdij elméleti lehetőségét. Vegyünk egy alaphelyzetet: 400 taxis a cégnél, a tulaj által beolvastatott címmennyiség 15-16,000/hét, tehát napi (15400db/7nap) 2200 eladható fuvar naponta. 30 napra felszorozva 2200fuvarx30nap=66,000 fuvar/hó egy taxisra jutó átlagos fuvarszám 66,000/400= 165 fuvar/taxi/hó Ez egy alap amivel jól működik a képzelt társaság. Jelenlegi bevétele 400x 46,000.- HUF= 18,400,000.- Forint Teljesítmény arányos tagdíj: alaptagdíj: 15,000.- HUF/hó (cég szinten 400főx1,000.-=6,000,000.-) teljesítmény arányos díj átlag sofőrre: 165 teljesített fuvar darabja mondjuk 200.- forintjával= 33,000,- (cégszinten 400x33.000.-= 13,200,000.- Tehát egy átlag sofőr tagdíj terhelése (alaptagdíj+teljesítmény arányos díj=15,000+33,000) 48,000.-/hó A képzelt fuvarszervező iroda bevétele pedig 19,200,000.-/hó ------------------------------------------------------ Amennyiben a fuvarszervező igen jól dolgozik, címszerző brigádjai maximálisan jólvégzik a munkájukat és emelni tudják az eladott címmennyiséget mondjuk 15%-al (66,000+15%=75900 fuvar/hó) a bevétele változatlan létszám mellett (75,900x200.-=15,180,000.-+6,000,000 alaptagdij) 21,180,000 forintra emelkedne, a taxisok átlag fuvarszáma pedig 190 fuvar/hó lenne, ami igen jó adat. ------------------------------------------------------ Esetleg ugyanez a példa 10.000.- alapdijjal és 300 forint fuvaronkénti fizetéssel 165 fuvar/taxi/hó esetén 10,000.- alaptagdíj + 49,500,. teljesítményarányos díj= 59,500,-/hó A cég bevétele 400x59,500=23,800,000.- ------------------------------------------------------ Jól teljesítő címszerző brigádok esetén +15% cím 190 fuvar/taxi/hó esetén 10,000.- alaptagdíj + 57,000 teljesítményarányos díj= 67,000,-/hó A cég bevétele 400x59,500=26,800,000.- -------------------------------------------------------
tomajer 2007.02.13. 14:57:01 / # 64126
Nna akkó nekem végem!:-)
tomajer 2007.02.13. 14:56:08 / # 64125
Persze. Teljesen jó a javaslatod, egy komoly vitaalapnak. De pont annyi az esély a bevezetésére, mint a FIX-é!:-( Hamegmáá, akkor nekem a Fix a szimpatikusabb.
r069 2007.02.13. 14:52:31 / # 64124
avatar
Bizhatsz bennem! Ha kell meg is védelek. Ricsitől tanultam hogy kell ezt!
tomajer 2007.02.13. 14:48:15 / # 64123
Tuti?;-)
indi50 2007.02.13. 14:41:20 / # 64122
Az is benne volt a beírásomban.
Sas882 2007.02.13. 14:36:16 / # 64121
avatar
legyen egy hét, akkor nincs kibuvó:) Nem fogadom rokonommá, de igaza van, bár a megégés legyen üzleti kockázat. A hozzászólásokból kiderül, hogy a fixtagdijjas rendszer - ilyen árak mellett - a legfőbb akadálya a taxista és a fuvarszervező cégek békés együttműködésének. Az egyik szinte teljesitmény nélkül szedi be a maga dijját, illetve a teljesitményétől függetlenül kéri el ugyanz azt az összeget, ez gondolom többekbenis felmerült, hogy milyen inkorrekt megoldás. Csak azért szertnék én fizetni, amit a cégtől ÉN kapok, az , hogy van napközben X darab akármilyen fuvar, az engem nem érdekel, azért majd fizet az, aki megkapta. Ösztönző és igazságos is egyben, csak természetesen az egyik üzleti félnek nem annyira jó, mint a jelenlegi helyzet, de ajelenlegi helyzet, a másik üzleti félnek nem jó, most, csak az előbbi visszaél az erejével ( ha nem tetszik el lehet menni), ha mindenki elmegy, akkor lehuzhatják a rolót. (gyanithatóan azok akik jol gazdálkodtak(sic!) nem halnának bele)

r069 2007.02.13. 14:35:33 / # 64120
avatar
Tudtam én hogy csak szépen kell veled beszélni és kenyérre lehet kenni!Ne aggodj Csogunak nem mondom el.
tomajer 2007.02.13. 14:35:02 / # 64119
Indi! Az is nagyon jó lenne! Már ha kötelező minimáltarifa is van benne, és kötelező kiállási díj! Ennél már asszem könnyebb a fix tarifát kiharcolni!:-)
Oldalszám: 36