Hozzászólások száma: 401
Oldalszám: 21
Témakörök > Droszt Híradó > Ilyenek vagyunk!? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Kovács Zoltán 2007.01.31. 12:12:42 / # 59324
avatar
Mindíg csak az a rohanás! Ezt akartad! Te akartad! megérdemled! BUÉK!
Kovács Zoltán 2007.01.31. 12:11:28 / # 59323
avatar
Hidd el a bankkártyás fizetésnél is a kártyatulajdonos fizet. Egyrészt éves díjat, másrészt a bent lévő pénzének a forgathatóságát. Nem percdíjra gondoltam, hanem darabszámra. Minden hó végén a telefontársaságok elszámolnak a taxitársaságokkal, a kapott pénzt pedig elosztják az adott hónapban állományban lévők számával, és a következő tagdíjból levonják az egy főre jutó pénzt. Például erre is jó lenne az a tömörülésük, hogy senki se kerülje ezt ki. Nekik semmivel sem csökkenne a bevételük, nekünk pedig valamelyest csökkenne a kiadásunk.
Zsemle 2007.01.31. 11:59:21 / # 59312
avatar
A szakszervezet akkor felléphetne hivatalosan. Lehet rosszul látom, nem nagyon értek ezekhez a dolgokhoz, de az érdekképviseletet erre találták ki.

Kempes 2007.01.31. 11:56:05 / # 59322
avatar
Nagyon jó ötlet, szuper. Lehet meg is valósítják, csak a te vagy az én tagdijam ettől nem fog csökkenni egy ruppóval sem.
Fox 2007.01.31. 11:45:56 / # 59321
avatar
Utólag is BUÉK Zoli, bocs a múltkoriért. Utasaim voltak és rohanni kellett :\
tomajer 2007.01.31. 11:24:28 / # 59320
Húúú! Percalapúra:-) Hogy vonalban tartanák mindet, amíg megkérdezik, mennyi idő is az autó!?! :-))) Én ezügyben inkább a kiállási díjat, támogatnám! A plusz szolgáltatás díja inkább a mi zsebünkben csörögjon, ne a cégekében! Valahogy nem hiszem, hogy ebből mi akár csak egy fillért is látnánk!:-(
malom 2007.01.31. 11:19:46 / # 59319
avatar
Percalapúra gondolsz, vagy egyszeri díjazásra? Mert sok az értetlen telefonos és jogos lenne a panasz, szándékosan értetlenkedik, ezzel növelve a cég bevételét.
csogu 2007.01.31. 11:13:17 / # 59318
Sajnos egyet kell értenem, bármily fájdalmas is ez nekem:-) De mikor unjuk már meg azt, hogy a legjobb ötletek is azonnal elbuknak a cégek egymással való versengései miatt? Jó, unni már unjuk, de tenni... Ezért nem bánnám, ha a TFTSZ egyeduralkodóvá válna a piacon. Nem lenne lehetősége senkinek sem megszegni az egységes lépéseket és ezzel minket (taxisokat) lehetetlen helyzetbe hozni. Ez a megosztottság a legnagyobb gond ebben a szakmában!!!
tomajer 2007.01.31. 11:08:53 / # 59317
Ne harapd le a fejem!:-) Mondom, az ötlet szuper! De a megvalósíthatóságát, kb a nulla körülire teszem:-(
csogu 2007.01.31. 11:05:56 / # 59316
Mint ahogy a bankkártyás fizetés esetén sem a vásárlóval fizettetik meg a tranzakció költségét! Miről beszélsz?...és mi van ha a világon (hogy te milyen információkkal rendelkezel:-D) sehol sem működik? Itt Magyarországon meg sok dolog működik, ami a világon sehol máshol sem? Még a harmadik világban sincs olyan, hogy az érdekvédő cégvezető...akkor meg miről beszélünk?:-))
csogu 2007.01.31. 11:03:41 / # 59315
Ebben az egész TFTSZ-ben egy lényeges pont van számunkra. Legalábbis ennyit találtam eddig. Mennyire fognak tudni együttműködni, mint konkurens cégek? Mennyire fogják tudni a piacot kézben tartani, milyen befolyással lehetnek a kis cégek felé, hiszen ez nekünk (taxisok) még jó is lehet. Viszont ha ez megint csak a mi kihasználhatóságunkra született, akkor ismét csak egy problémával több, amivel számolnunk kell.
tomajer 2007.01.31. 11:03:32 / # 59314
Le is írtad a buktatóját! Nekem is a zöld szám jutott először eszembe!:-( Pedig mit zokognak a telefonszámla mértéke miatt! Ez az ötlet kreatív, és nagyon jó példája lenne annak, hogy nem mindig mindent velünk fizettetnek meg. De valljuk be, (információim szerint)a világon sehol nem működik! Mint ahogy a bankkártyás fizetés esetén sem a vásárlóval fizettetik meg a tranzakció költségét!
Kovács Zoltán 2007.01.31. 11:00:10 / # 59313
avatar
Az én múltamban bárki nyugodtan vájkálhat, én erről itt már mindent leírtam régebben! De, aki benne akar vájkálni, és némelyik cégtulajdonos tud is, az azért számoljon azzal, hogy én is tudok az Övékéban kapirgálni! A most létrejövő szervezetük pont az ilyen kilógásokat hivatott megszüntetni. Vagy nem? Már régen nem az a gond, hogy a taxis hogy viselkedik, túlszámláz-e, milyen az autója? Sokkal nagyobb gond van a cégvezetők egymáshoz fűződő viszonyával!
csogu 2007.01.31. 10:49:46 / # 59311
Na itt állj meg!!! Érdekes dolog ez, amit mondasz, mert a napokban mi is ezen agyaltunk az egyik kollégával. Azt firtattuk, hogy minden más területen a fogyasztókra terhelik rá a vállalkozással járó emelkedéseket. Lényegében a tagdíj egy kényes része a szakmánknak, és amit te itt most leírtál, egy megoldás lehet. Nem tudom, hogy ez az emeltdíjas telefon mennyit hozna a cégeknek és mennyit a telefonközpontnak, de nem kellene ezt egyből temetni. A buktatót a dologban ismét a megosztottságban látom, ha ezen túl tudnánk egyszer lépni, és nem az lenne, hogy 2-3 cég bevezeti, míg a másik nagy matricákkal hirdeti azt, hogy ők továbbra is zöldszámon ingyenesen hívhatók, akkor egy nagyon jó ötletnek tartom! Igen Zoli, ilyen ötletek kellenek, és nem a múltban vájkálni, meg egymás zsebében, mert csak is az egymáshoz közelítő tervekkel érdemes foglalkozni!
Kovács Zoltán 2007.01.31. 10:37:00 / # 59310
avatar
Na jó! Igazad van. Ezzen vitatkoztunk tegnap este a Gyurkával elég hosszan. Én szerintem is előre mutató javaslatok kellenek. Egyet elmondtam neki is meg, nemrégen a Palinak is. Még egyik sem hallott ilyet! Megpróbálom közkincsé tenni: A megrendelő amikor felhív egy fuvarszervező céget, igénybe vesz egy szolgáltatást. Azért mert az úgy olcsóbb, kényelmesebb, biztonságosabb. A taxis még nem is került képbe. Ezért a szolgáltatásért Ő egy árva fillért sem fizet. Csak a taxis! Pedig Ő vett igénybe egy szolgáltatást, Őneki jár előnyökkel! A fuvarszervező cégek nem karitatív tevékenységet folytattnak, hogy ingyenes legyen a munkájuk! Feltalálták már az emeltdíjas telefonszámokat. Ha csak 100 forintjuk maradna meg telefonálásonként / ekkor nagyjából 140ft-nak kéne lennie a hívás díjának./ akkor 100.000 beérkező hívásnál az már TÍZ MILLÓ FT. Ez 400 embernek a havi tagdíját 25.000ft-al csökkentené. Én valami ilyenekre tudok gondolni. Biztosan nincs igazam, azt ,ár megszoktam!
csogu 2007.01.31. 10:25:34 / # 59303
A jelenlegi taxistársadalom a legalapvetőbb összefogásra is képtelen.
csogu 2007.01.31. 10:24:50 / # 59309
Figyelj Zoli. Egy ilyen beszélgetésre nem úgy kellene menni, hogy na majd én most megmondom a frankót. Azt annyiszor megmondtad már, annyiszor kifakadtál, hogy az már nem újdonság és elérni ezzel semmit sem lehet. Szerintem a gondokkal, a problémákkal nagyjából mindenki tisztában van. Amiről beszélni kellene, az a megoldás. Azzal is tisztában kell lenni, hogy mindenki a saját vállalkozását védi, ezért olyan ötletek, elképzelések eleve kudarcra vannak ítélve, amik ebbe nem férnek bele. Vagyis csak értelmetlen feszültségkeltés. Gondolok itt a címarányos tagdíjra, az azonnali óraindításra, a cégek önálló tarifa emelésére stb… stb… A rövidtávú rendezés nem működik, hiszen a problémák sem most keletkeztek, és nem is egy-egy dologról van szó. Itt csak egy hosszú távú rendezési tervről lehet szó, ami a két vállalkozást egymáshoz közelíti, tiszteletben tartva mind a két fél érdekeit. Ehhez türelemre, megértésre van szükség. De mindig ennek a mondatnak kell a szemetek előtt lebegnie, mind a két oldalnak.
Kovács Zoltán 2007.01.31. 10:17:35 / # 59308
avatar
A válasz tömör, lesz és rövid: NEM!!!
ata8 2007.01.31. 10:10:00 / # 59296
avatar
Arra lennék kiváncsi,hogy a saját érdekeinkért egyszer,LEGALÁBB EGYSZER képesek lennénk-e összefogni? Pl.mindenki egy napra ütemezné a heti szabadnapját? Mit gondoltok?

Kovács Zoltán 2007.01.31. 10:05:33 / # 59307
avatar
Most már nyugodt vagyok. Bebújok széles válai mőgé, és még a szél sem érhet!
Oldalszám: 21