Hozzászólások száma: 147
Oldalszám: 8
Témakörök > Droszt Híradó > Még soha nem ment tönkre annyi taxis, mint idén A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
alelölülő 2009.11.26. 12:51:07 / # 57693
Zónáról meg annyit, hogy lehet sok a bevétel, de nagyon sok ott se marad belőle. Nem vagyok naprakész, utoljára valami 150e körüli havi tagdíjat hallottam. Havi 8-10 ezer km futásteljesítmény. Fekete Passatot és Superbet sose vennék, mert esélyes, hogy három évesen nem 86, hanem 300 ezer km van benne, ha zónás volt. Ha van pénzem, teli tankolok, pusztán takarékosságból. Nehogy elessek egy fuvartól azért, mert épp tankolnom kell. Múltkor megnéztem a kútoszlopnál míg fizetett, mennyit tankolt zónás kolléga. 4000 ft-ért. Napi teljesítményét tekintve aznap még kellett tankolnia. Persze, százezreket keres. Máskor meg minden perc számít, ezért mennek 140-el vissza is, hogy egy hellyel előrébb legyenek a sorban. Sokáig nem lehet azt a munkát csinálni, mert rámegy az egészsége. Látjuk, hány kocsit zúznak össze, mert fáradtságból előbb-utóbb a hiba is összejön.
Rocktaxi 2009.11.26. 12:36:46 / # 57692
Bár lehet ilyen cég ahol összejön!! :-)) Csogu!! Húzd a mézesmadzagot!! :-)
Rocktaxi 2009.11.26. 12:34:37 / # 57691
A szomorú az, hogy aki ilyet mond az el is hiszi ezt. Mikor haza megy, akkor meg csak néz a brifkójába és látja, hogy üres! :-(
alelölülő 2009.11.26. 12:10:17 / # 57690
Kollégának egyéni humora van. Elég baj, ha valaki komolyan veszi. Taxisnak idegesítő, kivülállónak csábító.
JANI 19 DCI 2009.11.26. 12:07:13 / # 57689
avatar
30-50ezer naponta?HúúMár hallotam ojat is,hogy a zónánál megvan havi 1guriga ha igaz,soknak hangzik.ezt hallani itt vidéken.Most megyek melózni megvolt a müszaki 20800.talán 3nap alatt meglessz.
JANI 19 DCI 2009.11.26. 12:00:45 / # 57667
avatar
Bocs el.asztam!

mew 2009.11.26. 11:00:23 / # 57688
avatar
Állítólag a 6-os busz is régen taxis volt, csak beruházott egy csuklósra. Nézd meg azóta, hogy befutott! Vett több csuklós buszt is, és már több éve csinálja!
istipapa1 2009.11.26. 09:58:53 / # 57687
avatar
Te is megteheted hogy veszel egy egyterű járműt miért nem teszed miért nem cselekszel,szerinted a kategorizálás hogy kivagy szorulva a fuvarok tőbbségéből(ha olyan az autod)az korrekt.Aki beruház vigye is el az olyan fuvarokat ahol tőbb embert is ellehet fuvarozni,lehet hogy sokkal tőbbet fizet az autoért mint Te. Szerintem ez igy jó ez a vadkapitalizmus.Más lenne a megoldás csak 2000 kiadott licensz elég lenne Budapest taxis problémájára,bevezetni a minimál tarifát,és csk saját iparral rendelkező taxista dolgozhatna.
Kiváncsi 2009.11.26. 08:41:36 / # 57686
avatar
Sokan keresünk annyit, csak nem találunk...
törölt felh. 2009.11.26. 05:18:37 / # 57685
avatar
Azt a kb 25-30% utas egy részét elvitték a 7,8,9 fős taxik.Ez itt a nagy probléma!!!!
istipapa1 2009.11.26. 03:56:13 / # 57684
avatar
Ezért van ilyen kereslet a mi szakmánk iránt őssze-vissza hazudoznak saját magukat kábitják,és olyanokat állitanak ami sosem volt igaz.
csogu 2009.11.26. 03:28:11 / # 57683
Biztos hetit akart mondani, bruttóban :-))
törölt felh. 2009.11.26. 02:42:27 / # 57682
avatar
Hazudott,de jó nagyot mint anno öszödön a volt nemzetvezető...,de hát ezt mindenki a saját börén is érzi...
mew 2009.11.26. 01:23:00 / # 57681
avatar
A minap megálltam egy droszton és a kolléga neki áll panaszkodni: "Jaj de rosszul megy... Jaj de rosszul megy a 2 évvel korábbihoz képest!" Mondja, hogy manapság már csak 35-50 ezret keres NAPONTA! Azt gondolom, hogy ezek azok a taxisok, akik valószínűleg pénzt kapnak a vezetőségtől, hogy a drosztokon egy "fáj a hátam" mondat mögé szúrva terjesszék a hülyeséget és a kilépésén gondolkodó taxisokat győzködjék, hogy maradjanak és így fizessék a tagdíjakat a tőkéseknek. Mindenki szem a láncban!- szól a híres vers. A spiclik és hamis igék terjesztői a cégektől zsebbe csúsztatott pénzekért hülyítik a többi kollégát!

törölt felh. 2009.11.26. 01:02:28 / # 57680
avatar
És még mennyi taxis fog itt tönkre menni...Először azok,akik felvették a lakás,autó és egyéb hiteleket nyakra főre.Még az a szerencse,hogy ebben a szakmában lehet naponta 10-16 órákat dolgozni.De akkor meg a családja,egészsége, meg a magánélete megy tönkre a taxisnak.De "sebaj",majd jön helyette,egyből 2 munkanélküli alkalmazott.Egyébként amig nem vezetik be a létszám stoppot és a fix tarifát,cudar jövő vár itt a régi taxisokra.Még ídőben kéne lépni...

tomajer 2009.11.25. 21:47:07 / # 57679
A félreértések elkerülése végett: Nem én írtam. A Heti Világgazdaság cikke.
puccos 2009.11.25. 20:37:10 / # 57678
avatar
Kedves Tomajer! Nem tudok ugy elmenni az irásod mellett, hogy ne reagáljak rá. Természetesen csak a Főtaxis irásodra. A Hausz Ur enyhén szólva is csusztat. Nem illik uriembernek uriembereket nyilvános fórumon hazugnak nevezni.A Főtaxinak "fénykorába" százezer közelében, vagy egy jobb hónapban akár e fölé is ment a megrendelésszáma. A mostani hetvenezerhez képest szerintem ez inkább harminc százalékos megrendeléscsökkenés. Lakossági megrendelés,a botos járat (SZTK) sajnos ezek az emberek pár év mulva kihalnak, még harminc százalékos megrendeléscsokkenés. A főtaxi számottevő céges megrendelői: Elmű, City bank, már sajnos egyik sem a mienk. Újak? Kik azok? A Raiffeisen, vagy talán a Trilak? Hetente rendelnek kb. három autót. A Garamszegi éréban büszkén hirdették, hogy a cél a létszámban az ezer fő. Olyan kilencszázig fel is tudták pumpálni a létszámot. Ha megátlagoljuk az akkori kilencszázat, és a mostani ötszáznyolcvanat, az akkor kb. hétszáznegyven.Volt olyan hét, hogy ötvenen léptek ki a Főtaxitól. A Hausz ur szinez, a Főtaxinak meg egyre nagyobb sebességgel áldoz le a csillaga. Ha a "tisztelt" vezetők nem figyelnek oda azt veszik észre, hogy holnap ők bukják be a hiteleiket, és állnak munkanélküli segélyért sorba.
istipapa1 2009.11.25. 20:29:35 / # 57677
avatar
T.Tomajer Ezt hivják őntisztulásnak emlékszel rendszerváltás idején "Van jogsija van autoja, menjen taxizni.A sok világtalan meg ment taxizni ezért tartunk itt ahol tartunk egyet sem sajnálok aki abba hagyja ALKALMATLANSÁG miatt.Feléltek mindenűket de foggal kőrőmmel ragaszkodnak ahoz hogy Ő taxista legyen ,járulékot nem fizet kolonc az állam nyakán és a tőbbi becsűletes taxis fizeti helyette a járulékokat.Hagyják is abba, én nem értek az atomfizikához nem is ott szeretném megkeresni a kenyeremet.Minnél tőbben hagyják abba a tevékenységet annál tőbb marad.
lolkabolka 2009.11.25. 20:23:19 / # 57676
avatar
A fejlesztések irányába menekülnek... Röhög a vakbelem, 20 éve nem változott semmi. Esetleg az kártyalehúzó a fejlődés, vagy az, hogy a telefonos program felismeri a megrendelő telefonszámát? Ezzel a mariska nénit még le lehet nyűgözni, de 2009-ben ez már édes kevés!!! Vagy abban versenyeznek a t. fuvarszervező irodák, hogy melyiknek van nagyobb vízfeje? Mondjuk már az is haladás, hogy nem merik magukat taxitársaságnak nevezni!

a-kinti 2009.11.25. 20:15:03 / # 57675
avatar
te jani itt mit kell nézni???
Oldalszám: 8