Hozzászólások száma: 179
Ugrás a hírhez Oldalszám: 9
Témakörök > Hírek fórumai > TommyCab A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2010.10.16. 19:01:53 / # 53705
hiénakutya 2010.10.16. 18:58:26 / # 53704
Én egyszer vezettem, hát, valami förtelem... :-D De az biztos, hogy elpusztíthatatlanok voltak. Csak a korrózió ugye... Úgy 20 év után. :-)
tomajer 2010.10.16. 18:56:46 / # 53703
A vezetési élményről meg nem nyitok vitát olyannal, aki kínai autót vezet:-)
tomajer 2010.10.16. 18:54:51 / # 53702
Nem reklámozunk, nagyapa!:-)
tomajer 2010.10.16. 18:54:11 / # 53701
A 123-assal egyetértek! Öt évig dolgoztam egyel. 15 volt amikor megvettem:-) De nagyon fiatal Tommyboy, szerintem ilyent nem is látott közelről:-)
Dodi 2010.10.16. 18:53:50 / # 53678
avatar
És a

hiénakutya 2010.10.16. 18:42:58 / # 53700
Tiltakozom! :-D Minden idők legjobb taxija a W123. Megbocsáthatatlan, hogy kimaradt. Budapesten még fut belőle egy borzalmassárga példány taxiként, majd megpróbálom lefotózni. Egy ideig nem láttam, azt hittem, vége, kimúlt, de nemrég újra fölbukkant. Gondolom, restaurálták. Nagyon jó kiállású autó, pedig biztos vagyok benne, hogy a város legöregebb taxija, szerintem már beleszaladt a harmincba, vagy csak hónapjai vannak hátra. Összehozhatnál róla egy riportot... :-) A W123-hoz képest a 124 egy kotla. Gyakrabban hibásodott meg és sokan panaszkodtak a váltójára is. Sofőrszemmel nézve egyébként mindkét típus iránti rajongás megmagyarázhatatlan. Tiszta fapad mindkettő; vezetési élményt nagyjából annyit nyújt, mint egy csőrös Zil teherautó, azzal az árnyalatnyi különbséggel, hogy ez utóbbi, az eredeti V8-as, benzines motorral egy picit jobban megy, mint az előbbi egy kétezres szívódízellel. A W211 vonatkozásában a "nagyon nagyon tágas" költői túlzás. "A motor nagyon erős..." - hát, már amelyik. Az Octavia 1.4-es motorja nem csak gyenge, nem csak az olajat eszi, hanem kétszáz-egynéhány ezer kilométer után meg is pusztul. Aztán, hogy "a maga kis középkategóriás szintjén tágas"... Hát, nem. Az Octavia egy átb@szás. Kívülről egy nagy autó benyomását kelti, de valójában nem az. Nem is lehet az, hiszen a Golf padlólemezére épül, ami meg egy compact-kategóriás autó. Hátul három embernek rettenetesen szűk, elöl pedig összeér a gépkocsivezető és az utas könyöke. Sok sikert a továbbiakhoz, TommyCab, de soha ne írj úgy cikket, hogy az internetről levadászol néhány általánosságot, adatot, aztán hajts! Az ugyanis nem újságírás.

tomajer 2010.10.16. 18:41:11 / # 53696
Figyelni fogok..:-)
nagyonkedves 2010.10.16. 18:39:43 / # 53695
avatar
holnap becserkészem :)))
tomajer 2010.10.16. 18:25:59 / # 53694
Azéé van még kedves, ne add fel...:-) Juteszembe haccorhat megvót má?
nagyonkedves 2010.10.16. 18:20:14 / # 53692
avatar
azok mán fúzijonáltak :)
tomajer 2010.10.16. 18:17:48 / # 53691
Tizet?:-( És a többi cég?:-)
nagyonkedves 2010.10.16. 18:15:43 / # 53690
avatar
nnna...én asszem inkább összegyűjtök 10 törzsutas kártyát mint egy ilyet...:DDD
tomajer 2010.10.16. 18:11:47 / # 53689
Nehéz a bányászok élete:-( :-) Szerintem mesélj.... úgyis alakul már itt egy ilyen klubféle, vagy micsuda:-)
Zsuzska 2010.10.16. 17:42:30 / # 53688
avatar
Hát jobb lett volna.A pofád az igen mocskos, de hát mit lehet várni egy t.......
tomajer 2010.10.16. 17:17:54 / # 53687
Halló!
Kempes 2010.10.16. 17:10:23 / # 53686
avatar
én kú***lak, nyögtél rendesen, nagyon szar volt, jobb lett volna kiverem.

tomajer 2010.10.16. 17:00:05 / # 53682
Szentségtörőő!:-)

Zsuzska 2010.10.16. 16:14:48 / # 53693
avatar
Én utas voltam a Mercedes W 124-ben de ugy éreztem magam, mint egy betegágyban. Nyögött rendesen.

Oldalszám: 9