Hozzászólások száma: 551
Ugrás a hírhez Oldalszám: 28
Témakörök > Hírek fórumai > Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Bao 2012.05.14. 07:14:37 / # 51513
avatar
Néha azért nem árt a nagyobb motor, nemde vezér? :D

csogu 2012.05.14. 07:14:12 / # 51516
Még Dorner Lajos nyilatkozott a legjobban.

csogu 2012.05.14. 07:02:33 / # 51527
"...akkor alig vánszorognak végig a gyorsforgalmi úton" Csak jól hallom...még nem is az Istenhegyin, hanem a gyorsforgalmin. Eddig mi voltunk az utak réme, a renitensek, akik száguldoznak, most meg cammogunk. Kérni kellene egy igazolást, hogy ha 4 utassal vagyunk + 2db bőrönddel, akkor annyival cammoghatunk, amennyivel csak az autó bírja, és ha lekap a traffipax, akkor azt a nyilatkozó állja. Szerintem lenne gondja...
tomajer 2012.05.14. 07:01:32 / # 51526
Én még nem néztem meg... pedig tele van vele a postaládám... valahogy nem volt rá időm:-)
csogu 2012.05.14. 06:56:11 / # 51525
Sőt, jól értettem, a vánszorgást a gyorsforgalmi útra mondta?
csogu 2012.05.14. 06:54:22 / # 51524
Állj! Hogy mondta, ki mondta (07:10-nél), mert szaggat a felvétel, hogy 1600 köbcenti alatt, öt emberrel és 2db bőrönddel, szenved, cammog csak az autó??? Valaki mondja már meg, hogy ezt ki mondta, mert nekem a kép nem jön be mindig. Indoknak az van felhozva, amiért vagy 3000 ezer taxisnak autócserét kell beiktatnia, hogy nehogy az Istenhegyin, amikor 4 utasom van és 2 db bőröndöm, akkor nehezen cammogok felfelé?!! Drága barátom, 50km/h a megengedett ott, nem 110 km/h. Ez az egyik. A másik, egy olyan példát hoztál fel, bárki is legyél, mert mondom, nem látom, ami nem életszerű, vagyis pontosabban fogalmazva, a legritkább kihasználtság...4 utas, 2 db bőrönd + az Istenhegyi út...felfelé! Akkor, mert ilyen "szakmai" alapon ezt is vehetnénk, csak az lehessen taxi, ami a Fóti siratófalon felmegy...4 utassal és 200 kg ólommal a csomijában. ...és a végén, erre megvan a törvényi felhatalmazásuk... A történelemben sok dologra meg volt a "törvényi" felhatalmazás...mára meg nem győzik tagadni... Láthattátok, eddig én nem nagyon zsizsegtem ez miatt a tervezet ellen, mert nem érdekel...érintett vagyok, de nem érdekel. De könyörgöm, ekkora blődséget ne nyilatkozzon már le senki. Mondják azt, hogy azért, mert csak...Mi vagyunk a hatalom és kész, de ha megállapítanak egy sebességkorlátot, ami egyik sebességfokozatban sem jó, egyik autónak sem, kiemelve egy városrészt, azt is full kihasználtságban...felfelé..., alapul véve, hogy mind a sofőr, mind a 4 utas, kóros elhízásban szenved...ezzel indokolva egy döntést, ami cirka 3000 családot kényszerít VÁRATLAN beruházásra...hát, nem is tudom.
tomajer 2012.05.14. 06:53:30 / # 51523
tomajer 2012.05.14. 06:35:52 / # 51522
Minnyá átjutubosítom.
csogu 2012.05.14. 06:22:21 / # 51521
Mat, Te ezt szerintem nagyon vágod. Lenne rá mód, hogy lementeni ezt valahová, ahonnan leszedhető...mert nézhetetlen, úgy akadozik a felvétel...legalábbis nálam, pedig nem lassú a netem. hmmm?:-))
Mat 2012.05.14. 04:38:35 / # 51518
avatar
Egységesítés HírTv Keresztmetszet
piszkos fred 2012.05.14. 03:29:15 / # 51517
avatar
ma volt 18 30-kor a hír tv-n a keresztmetszetben,hogy mi lesz szegény taxisokkal:)!!gondolom még egy pár ezerszer megismétlik

gyuritaxi 2012.05.13. 20:56:56 / # 51515
avatar
igen vágom , hogy te csak egy kérdést tettél fel,én meg így reagáltam le..remélem azért érthető volt , azoknak is akiknek szolt!!
tomajer 2012.05.13. 13:16:00 / # 51514
Aki fél az inkognitóját feladni, az PAINT-el, radírozza ki a rendszámot, (azéé a színe nem baj ha látszik) szabadjelzőt, felségjeleket, azonosítókat.
hiénakutya 2012.05.13. 13:11:34 / # 51512
ÉS TE? TE MILYEN AUTÓVAL DOLGOZOL? Nem tudom, mit akarunk, ha már attól is fostok, hogy az autótokat feltöltsétek ide.

málna 2012.05.13. 13:03:16 / # 51511
avatar
Inkább nem foglalkozom vele, csak felhúznám magam. Megyek és tisztába rakom az egyik kisembert... most olyan, mint a szakmánk és benne szereplők..nyakig szaros.:)
tomajer 2012.05.13. 11:52:28 / # 51510
Megkérdezte valakitől: Aszontták neki ötezer forint. Gyaníthatóan már a kérdés feltevés is rossz volt:-)
málna 2012.05.13. 11:24:07 / # 51507
avatar
Várjál...Először Pénzügyminisztériumi (Nemzetgazdaságiizé) törvénymódosítás kellene, amely a taxaméterek működési elvét megváltoztatni hivatott. Erről egy bizottság dönt, nem kevés idő... Oszt utána adójogszabály módosítás, megint idő, majd ha ez megvan, akkor az óragyártók kezdhetik a gyártást, ez is idő. Ha ez is megvan, akkor a NAV tesztelésre (hitelesítésre) szólítja fel a gyártókat (asszem fél év) és csak ez után lehetne piacra dobni. Nos, ez cirka három év lenne. Ért hozzá a bácsi, ez nem vitás. :DDD
megmondó 2012.05.12. 21:03:26 / # 51509
avatar
Pedig sanszos,hogy adni fogják! Az a legszönyübb az egészben,hogy a rendezés csupán az állitolagos érdekképvilet segitségével teljesithetetlen korlátok közé szoritja a taxisokat! Ha igazán érdekvédők lennének akkor pl csak 1 dolog!! Miért nem kérik v, követelik ,hogy ne lehessen 3 percel cimet kiadni egy fuvarszervezőnek sem!!! Lehet sok régi kolléga még élhetne! Mert azt lássuk be Bp-en jó szivvel mit érhetsz el 3 percel?! Infarktust maximum!! Abnormális szabályokkal telitüzdelt munka körülmények. Ezeket kellene rendbe tenni aztán mehetnénk tovább!
megmondó 2012.05.12. 20:51:41 / # 51508
avatar
Ha már nyugat europai elvárásokat támasztanak akkor nyugat europai árak is dukálnának! Kis izelitő Az új bécsi taxi viteldíj 2011/02/ Árak (érvényes 2011/10/02) Nappal ráta (hétköznap 6-23 óra): Alapdíj + 169,7 m 2,50 € Minden további 153,3 méter 4 km 0,20 € 1,30 € / km 4 km-re minden 201,2 m 0,20 € 0,99 € / km 9 km-re minden 207,7 m 0,20 € 0,96 € / km Várakozási idő 26,86 sec minden zBAmpel 0,20 € 27,00 € / óra Felárak alatt Éjszakai ráta (hétköznap 23-6 óra) Vasárnap és ünnep aránya (0-24 óra): Alapdíj + 141,4 m 2,60 € Minden további 143,3 méter 4 km 0,20 € 1,49 € / km 4 km-re minden 170,9 m 0,20 € 1,17 € / km 9 km-re minden 184,7 m 0,20 € 1,08 € / km Várakozási idő 29,27 sec minden zBAmpel 0,20 € 24,60 € / óra Felárak alatt

tomajer 2012.05.12. 12:44:35 / # 51506
És a végére egy kisszines, már csak szórakozásként: - 700 forintos alapdíj, amiben 1 km utazás is benne van Asszta már megint hogy ért hozzá, aki kitalálta! Életében nem kapcsolt még be taxamétert, az tuti! A ma használatos taxamétereink ezt a funkciót nem tudják kezelni. A modernebbek, szoftverfrissítéssel alkalmassá tehetők rá (kb 25-30 000.-/taxióra) de a régebbi, még sokáig használható, engedéllyel rendelkező készülékeket le kéne cserélnie a tulajdonosuknak (kb 120 000.-/ taxióra) Mindezt azért, hogy nesze semmi fogd meg jól, a 300.- alapdíj helyett, kapjunk 460.-at, amit az utas 700.- nak érez, tehát minket utál érte. (mindezt nem fixen, tehát, nagy eséllyel ki se használhatnánk) Nagyon okos. Gratulálunk! Egy ilyen szoftverfrissítésnek a szakma szempontjából akkor lenne értelme és haszna, ha ezzel a mozdulattal be is vezetnénk egy sávos tarifarendszert, amilyen mondjuk Németországban van. Az alapdíj magas, az első kilométerek viszonylag drágák, és a megtett távolság függvényében egyre olcsóbbak. Ennek a haszna az, hogy a taxis számára fajlagosan gazdaságosabb hosszabb utakat dotálja a rövid fuvarokhoz képest. Egy ilyen tarifarendszer fixen kőbevésve már szolgálná a szakma és az utazóközönség érdekeit!
Oldalszám: 28