Témakörök > Droszt Híradó > F1 rajongóknak A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
törölt felh. | 2006.05.27. 15:57:21 / # 48239 |
|
Monte-Carlói Nagydíj - Időmérő:
01. - M.Schumacher - Ferrari (B) - 1:15.118 - 1:13.709 - 1:13.898
02. - Alonso - Renault (M) - 1:14.232 - 1:13.622 -1:13.962
03. - Webber - Williams (B) - 1:14.305 - 1:13.728 -1:14.082
04. - Raikkonen - McLaren (M) - 1:13.887 - 1:13.532 -1:14.140
05. - Fisichella - Renault (M) - 1:14.614 - 1:13.647 -1:14.396
06. - Montoya - McLaren (M) - 1:14.483 - 1:14.295 -1:14.664
07. - Barrichello - Honda (M) - 1:14.766 - 1:14.312 -1:15.804
08. - Trulli - Toyota (B) - 1:14.883 - 1:14.211 -1:15.857
09. - Coulthard - Red Bull (M) - 1:15.090 - 1:13.687 -1:16.426
10. - Rosberg - Williams (B) - 1:14.888 - 1:13.909 -1:16.636
11. - R.Schumacher - Toyota (B) - 1:14.412 -1:14.398
12. - Klien - Red Bull (M) - 1:14.489 -1:14.747
13. - Liuzzi - Toro Rosso (M) - 1:15.314 -1:14.969
14. - Button - Honda (M) - 1:15.085 -1:14.982
15. - Villeneuve - BMW (M) - 1:15.316 -1:15.052
16. - Heidfeld - BMW (M) - 1:15.324 -1:15.137
17. - Albers - Midland (B) - 1:15.598
18. - Monteiro - Midland (B) - 1:15.993
19. - Speed - Toro Rosso (M) - 1:16.236
20. - Sato - Super Aguri (B) - 1:17.276
21. - Montagny - Super Aguri (B) - 1:17.502
22. - Massa - Ferrari (B) -idő nélkül
|
törölt felh. | 2006.05.27. 15:56:13 / # 48238 |
|
Első etap
Az elmúlt versenyekkel ellentétben az élmenők már az első öt percben kilátogattak a monacói pályára, hogy elkerüljék a tréning utolsó perceiben a kavarodást.
A pilóták már hetekkel ezelőtt aggodalmukat fejezték ki azzal kapcsolatban, hogy az új időmérő rendszer miatt minden eddiginél kockázatosabb lesz a szombati időmérő edzés, hiszen egy esetleges baleset miatt szinte minden felborulhat, és olyanok eshetnek ki az első körökben, akik még a futamgyőzelemre is esélyesek lehettek volna.
Az első gyorskört a Toro Rosso versenyistálló olasz pilótája, Vitantonio Liuzzi teljesítette, ám nem maradt sokáig az élen, hiszen jött Alonos, aki átvette tőle a vezetést. A Renault spanyolja volt az első az élmenők közül, aki mért kört autózott, ám ideje nem volt túl meggyőző, amit az is bizonyít, hogy nem sokkal később Scott Speed át is vette tőle a vezetést.
Egyre többen hajtottak ki a pályára, ám nyolc perccel az edzés vége előtt megtörtént, amitől mindenki tartott. A Ferrari brazil versenyzője, Felipe Massa a kaszinó utáni kanyarban megcsúszott, és nekivágta autóját a gumifalnak. A tréninget azonnal megállították, ami Schumacher számára nagyon rossz hír volt, hiszen éppen akkor kezdte volna meg gyorskörét, melyet meg kellett szakítania, így továbbra is mért kör nélkül tanyázott az utolsó helyen.
Pár perc közjátékot követően, miután eltávolították Massa összetört Ferrariját a pályáról, ismét megnyitotta kapuit a boxutca. Az élen a Toyota olasz versenyzője, Jarno Trulli tanyázott.
A versenyzők azonnal megszállták a pályát. Fisichella után Alonso vette át a vezetést, miközben Schumacher az utolsóról felugrott az ötödik pozícióba. Nem sokkal később a McLaren finn sztárversenyzője, Kimi Raikkönen 1:13.8-as idejével átvette a vezetést, így bebiztosította helyét a második etapba.
Az első etap legnagyobb meglepetése kétségkívül Felipe Massa kiesése volt, aki már első gyorskörén összetörte a Ferrarit, így nem volt lehetősége a javításra. Az első tizenöt perces tréning végén a következő versenyzők búcsúztak: Christijan Albers, Tiago Monteiro, Scott Speed, Takuma Szato, Franck Montagny, és Felipe Massa.
Második etap
A második etapot ugyanolyan elánnal kezdték meg a versenyzők, mint az elsőt. A BMW Sauber istálló német versenyzője, Nick Heidfeld teljesítette az első gyorskört a második tizenöt perces edzés elején.
Heidfeld azonban nem örülhetett sokáig, mert jött a két Renault, akik azonnal átvették a vezetést. Alonso és Fisichella fantasztikus időt autózott, ám a McLaren finnje, Kimi Raikkönen még őket is felülmúlta, és 1:13.532-es idejével, új pályacsúccsal állt az élre.
Már csak hét perc volt hátra a második edzésből, mikor a Ferrari hétszeres világbajnoka, Michael Schumacher kimerészkedett a pályára. A német versenyző mindössze csak két tizeddel maradt el az élen álló Raikkönentől, és a negyedik helyre hozta be a 248 F1-es modellt.
Az ötödik helyen, Schumacher mögött, Mark Webber tanyázott, aki a Williams-szel kimagasló időt autózott. Öt perccel az edzés vége előtt a Honda brit versenyzője, Jenson Button, és a Toyota német sztárja, Ralf Schumacher is a kiesők között tanyázott, így már akkor kilátásban volt az újabb meglepetés.
A Red Bull Racing skót versenyzője, David Coulthard az utolsó pillanatokban hatalmsat autózott, és Schumacher elé, a negyedik helyre jött be.
A második etap után a következő versenyzők búcsúztak: Ralf Schumacher, Christian Klien, Vitantonio Liuzzi, Jenson Button, Jacques Villenuve, Nick Heidfeld.
Harmadik etap
Ahogy az lenni szokott, az utolsó mindent eldöntő 20 perces tréninget már a boxutcában felsorakozva várták a versenyzők, hogy minél előbb megkezdhessék az üzemanyag elégetését. Az első tíz perc tehát ugyanolyan unalmasra sikerült Monacóban, mint a korábbi versenyeken.
Kilenc perccel az edzés vége előtt elsőként Kimi Raikkönen hajtott be a boxba új abroncsokért, akit egy körrel később csapattársa, Juan Pablo Montoya követett. A kolumbiai pilóta után Fisichella, majd Alonso látogatott ki a szerelők közé és kapott új gumikat.
Az első figyelemreméltó kört Schumacher futotta, aki 1:13.898-as idejével átvette a vezetést. Négy perccel a tréning vége előtt Raikkönen ismét kilátogatott a boxba új gumikért. Nem sokkal később Fisichella és Alonso is megkapta az új gumikat, így a döntés ismét az utolsó egy percre maradt.
Az utolsó utáni pillanatra is maradt még meglepetés. Schumacher az utolsó gyorskörén elfékezte magát az utolsó előtti visszafordítóban, és kis híján neki is csapta autóját a szalagkorlátnak. A Ferrari keresztbe állt, azonban a többiek folytatták a száguldást.
Bár úgy tűnt, senki nem vette el a lábát a gázról az utolsó szekcióban, nyilvánvalóan lassultak a versenyzők, így már esélyük sem volt megverni a Ferrari hétszeres világbajnokát, aki ezzel megszerezte a pole pozíciót a Monte-Carlói Nagydíjon. Az esetet egyébként a stewardok kivizsgálják, ugyanis Schumacher akadályozta ellenfeleit a tréning végén.
Schumacher mellől, az első sorból a Renault világbajnok, Fernando Alonso, míg a harmadik pozícióból a tavalyi futam győztese, Kimi Raikkönen indulhat.
|
kettőötkilenc | 2006.05.27. 15:16:56 / # 48237 |
|
Még nem biztos.Vizsgálat alatt van az esemény.
Előzmény: #48236 Zaccmester 2006.05.27. 15:07:13 |
Zaccmester | 2006.05.27. 15:07:13 / # 48236 |
|
Schumi papa rendesen becumiztatta a mezőnyt! :D
Mindenesetre a pole az övé!!! ;)
|
Zaccmester | 2006.05.27. 14:40:39 / # 48235 |
|
Azt a szoros mindenit!!! A második szakaszban az első 6 helyezett 2 tizeden belül!!! Huhh, de kemény lesz a 3. etap :D
|
Zaccmester | 2006.05.27. 14:09:48 / # 48234 |
|
...és Massa máris megnézte a gumifal összetételét közelről, a hírhedt Casino kanyarban. 1 Ferrarival máris kevesebb. :(
|
Zaccmester | 2006.05.27. 13:54:42 / # 48233 |
|
Időmérőre fel! :)
|
törölt felh. | 2006.05.17. 04:31:34 / # 48232 |
|
A FIA kitart a motorok befagyasztása mellett
A sport irányító testülete, a Nemzetközi Automobil Szövetség határozottan visszautasította a csapatok kérését, akik arra szólították fel őket, hogy az előzetes tervekkel ellentétben, felejtsék el a motorfejlesztések betiltására irányuló törekvéseiket.
Mint ismeretes, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a költségek drasztikus csökkentésének érdekében három évre (2008, 2009, 2010) betiltaná a motorfejlesztéseket.
Nem egészen hat héttel a 2008-as szabályok véglegesítésének határideje előtt azonban egyre nagyobb a feszültség az irányító testület és a nagyvállalatok között, akik bár elkötelezték magukat a Forma-1 mellett, több kérdésben sem értenek egyet a szövetséggel.
Az elmúlt héten a csapatok képviselői ismét összeültek a FIA küldöttségével, hogy megvitassák a 2008-as szabálymódosításokat, és javaslataikkal előrébb vigyék a Forma-1-et. Azonban a 2008-as bajnokságban résztvevő 12 csapat közül 8-an a motorokfejlesztések betiltására irányuló törekvéseket kritizálták, ugyanis véleményük szerint ez akár meg is ölheti az F1-et.
Azonban a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnöke, Max Mosley hétfőn hivatalos levélben közölte a csapatokkal, hogy nem teljesítik kívánságaikat, és ragaszkodnak a motorok befagyasztásához a 2008-as idénytől.
Mosley azzal védekezett, hogy a motorfejlesztések kiszorítása - melyet a 2005-ös idény elején a Renault gondolt ki - az egyik alapköve a költségcsökkentő terveiknek. Az elnök továbbá azt is kihangsúlyozta, mikor a csapatok leadták nevezésüket a 2008-as bajnokságra, elfogadták az előzetes szabálymódosítási javaslatokat, melyek közt az említett megszorítás is szerepelt.
"A 2008-as Forma-1-es Világbajnokság kezdetével befagyasztjuk a motorokat" - mondta. "Ezzel a költségek drasztikus csökkenését szeretnénk elérni, valamint azt, hogy kiegyenlítettebb legyen a mezőny. Mikor a csapatok leadták nevezéseiket a 2008-as bajnokságra, elfogadták az addig kiadott szabálymódosítási javaslatokat, melyek közt fő helyen szerepelt a motorok befagyasztása."
"Sokan csak a költségek drasztikus csökkenése miatt adták le a nevezésüket, így nem tehetjük meg, hogy az egyik legfontosabb szabályt eltöröljük, hiszen ezzel ismét egekbe szöknének a költségek."
Eközben a Ferrari sportigazgatója, Jean Todt védelmébe vette a szövetséget, és a következőket mondta: "Ha valaki elolvasta a 2008-as szabályokat, akkor jól láthatta, hogy a motorokat a 2008-as, a 2009-es, és a 2010-es évre befagyasztják" - mondta a francia szakember. "Ha már egyszer jelentkeztél a bajnokságra, el kell fogadnod a szabályokat. Feketén fehéren le vannak írva a motorokra vonatkozó regulák.
|
törölt felh. | 2006.05.17. 04:16:41 / # 48231 |
|
Michael Schumacher a Spanyol Nagydíj előtt azt nyilatkozta, hogy mégsem jelenti be évközben, hogy folytatja-e karrierjét, a csapat ugyanis még több időt adott neki. A hétszeres világbajnok kijelentette, csak az utolsó futam alkalmával ad választ.
Niki Lauda erre úgy reagált, hogy biztosan aláírta a szerződést a Ferrari Kimi Raikkönennel, hiszen az olasz csapat nem engedheti meg magának, hogy sztárpilóta nélkül maradjon. Ám úgy tűnik a Renault is hasonlóképpen gondolkodik. Azok után, hogy aláírták a Concorde Szerződést, amivel hosszú távra elkötelezték magukat a Forma-1 iránt, most egy top versenyzőre hajtanak.
Alain Dassas a Renault F1 Team elnöke úgy nyilatkozott Spanyolországban, hogy a csapat hajlandó komoly pénzt áldozni azért, hogy egy élversenyző kerüljön a McLarenhez távozó Fernando Alonso helyére. Német lapértesülés szerint Flavio Briatore tárgyalt is Kimi Räikkönennel és 112 millió eurós fizetést ajánlott neki négy éves szerződés esetére.
Eddig a Renault-nál a többi nagycsapathoz képest jóval kevesebbet kerestek a pilóták, miután a csapatvezetés úgy gondolta, hogy saját nevelésű, illetve olcsóbb pilótákkal is versenyben lehetnek. Flavio Briatore korábban azt mondta, inkább az autóra költik a pénzt.
A Räikkönenért vívott harcban a McLaren is szeretne részt venni, hiszen a csapatvezetők egyértelművé tették, hogy Juan Pablo Montoyával szemben Kimi Räikkönent látnák szívesen jövőre Alonso mellett. A McLaren vezetői abban bíznak, hogy az idei év sikerei meggyőzik majd a finn pilótát a maradásról, csakhogy az idei évben a sikerek messze elkerülik Räikkönent.
Várhatóan egy hónapon belül eldőlnek a fent említett kérdések, hiszen a McLaren vezetője Ron Dennis, a Renault versenyzője Giancarlo Fisichella és a Ferrari csapatvezetője Jean Todt is ilyen nyilatkozatokat tett
|
törölt felh. | 2006.05.13. 21:20:52 / # 48230 |
|
Ahogy azt már korábban is mondtam, számomra teljesen mindegy, ki a csapattársam" - kezdte a finn versenyző a Spanyol Nagydíjnak helyet adó Barcelonában. "Döntésemet ettől teljesen függetlenül fogom majd meghozni jövőmről. A legjobb megoldást fogom választani. Ha kell megyek, ha kell maradok."
Raikkönen egyelőre még nem tudja, hol fogja folytatni pályafutását a 2007-es idényben. A McLaren ugyan minden erejével azon van, hogy megtartsa versenyzőjét, azonban Kimit a Renault-val és a Ferrarival is szóbahozták már - egyesek szerint utóbbival már meg is kötötte szerződését.
Eközben a Ferrari hétszeres világbajnoka, Michael Schumacher pénteken elhintette, hogy csak az év végén hozza meg döntését jövőjével kapcsolatban. Raikkönen azonban nem aggódik, hiszen elmondta, a német versenyzőtől függetlenül hozza majd meg végső döntését.
"Nem Michael áll a középpontban. Mindenkitől függetlenül, a saját érzéseimre hallgatva fogom meghozni döntésem, és csak bízni tudok benne, hogy minden rendben lesz" - magyarázta Kimi.
|
törölt felh. | 2006.05.13. 21:06:58 / # 48229 |
|
Napos, meleg időjárási körülmények között vette kezdetét a Spanyol Nagydíj szombati időmérő edzése, ahol 24 fokos levegő, és 42 fokos aszfalt hőmérséklet fogadta a csapatokat.
Első etap
Az Európa Nagydíjhoz hasonlóan Barcelonában is a Toyota versenyzői futották meg az első mért köröket a kvalifikációs edzésen. Az első öt perc eltelte után Ralf Schumacher állt az élen, akitől nem sokkal később csapattársa, Jarno Trulli vette át az első pozíciót.
Az élmenők közül elsőként a McLaren versenyzője, Juan Pablo Montoya hajtott ki a pályára, aki azonnal át is vette a vezetést. A Ferrari német versenyzője, Michael Schumacher éppen megkezdte volna felvezető körét, mikor hét perccel az első etap vége előtt járva a reggeli edzéseken remeklő David Coulthard elvesztette autója felett az uralmát, kicsúszott a kavicságyba, majd a falnak csapta autóját.
Az edzést azonnal megállították. A skót versenyzőnek szerencsére nem esett baja, ám 200. versenyét csak az utolsó helyről kezdheti majd meg.
A közel ötperces közjáték után ismét megkezdődhetett a körözés. A piros zászlós periódust követően elsőként a Ferrari sztárversenyzője, Michael Schumacher teljesítette gyorskörét, aki azonnal átvette a vezetést, ám nem örülhetett sokáig, mert jött Raikkönen, aki 1:16.613-as idejével felülmúlta riválisát.
A spanyol rajongók nagy örömére, hazai kedvencük, Fernando Alonso is kilátogatott a pályára, aki egy fantasztikus körrel azonnal az élre állt, ahonnan már senki nem tudta őt elmozdítani.
Az utolsó percekben ismét hatalmas volt a forgalom a pályán, ám az élmenők nem voltak veszélyben. Az első etapot a Renault duója, Fernando Alonso és Giancarlo Fisichella fejezte be az élen, akiket a McLaren pilótapárosa követtet a Ferrari két versenyzője, Schmuacher és Massa előtt.
Az első etapot után a következő versenyzők búcsúztak: Scott Speed, Tiago Monteiro, Chrsitijan Albers, Takuma Szato, Franck Montagny, David Coulthard.
Második etap
Az első etappal ellentétben a második tizenöt perces edzésre nagyobb elánnal hajtottak ki a versenyzők. Elsőkét Jacques Villeneuve teljesítette mért körét. A BMW Sauber kanadai versenyzője azonban nem örülhetett sokáig, hiszen a Toyotát terelgető Jarno Trulli nemsokkal később átvette tőle a vezetést.
Tíz perccel e második felvonás vége előtt megkezdte gyorskörét Alonso is, aki azonnal fantasztikus időt teljesített és kényelmesen felugrott a lista élére. A McLarn finn versenyzője, Kimi Raikkönen ugyan mindent megtett, ám végül nem sikerült letaszítania a trónról az élen álló Alonsot, így be kellett érnie a második hellyel.
Nem kellett sokáig várni, és megjelent a pályán Schumacher, aki új pályacsúccsal, 1:14.637-es idővel, majd fél másodpercet ráverve Alonsora, azonnal az élre ugrott.
Öt perccel a tréning vége előtt Mark Webber és BMW versenyzői is a kiesők között volt. Montoya, Fisichella és az őket követő Ralf Schumacher sem érezhette biztonságban magát, hiszen csak a nyolcadik, kilencedik, illetve tizedik helyen tanyáztak. A Toyota német versenyzője nem is várakozott sokáig, azonnal megkezdte gyorskörét, aminek meg is lett az eredménye, hiszen felugrott a negyedik helyre.
Fisichella ismét kockáztatott, az utolsó pillanatban teljesítette gyorskörét. Az olasz versenyző azonban semmit nem bízott a véletlenre, és mindössze csak egy tizeddel maradt el az élen álló Michael Schumachertől, így a második helyre ugrott fel.
A második etap legnagyobb vesztese kétségkívül a McLaren kolumbiai versenyzője, Juan Pablo Montoya volt, aki csak a tizenkettedik helyen landolt, így nem jutott be az utolsó, mindent eldöntő etapba.
A második kört Michael Schumacher nyerte a Renault olasz versenyzője, Giancarlo Fisichella, és a toyotás Jarno Trulli előtt, akiket a hazai pályán vitézkedő világbajnok, Fernando Alonso követett.
A második etap után a következő versenyzők búcsúztak: Mark Webber, Juan Pablo Montoya, Nico Rosberg, Jacques Villeneuve, Christian Klien, Vitantonio Liuzzi.
Harmadik etap
Ahogy az lenni szokott, az időmérő utolsó, mindent eldöntő felfonásának első 10-15 perce rém unalmasra sikerült. A versenyzők folyamatosan köröztek, hogy minél több üzemanyagot égessenek el, és a relatíve könnyű autóval a tréning végén megtegyék gyorsköreiket.
8 perccel az edzés vége előtt a versenyzők megkezdték a kerékcseréket, hogy az új abroncsokkal felszerelt autójukkal harcba szálljanak a pole pozícióért. Az igazi izgalmak azonban most is az utolsó öt percre maradtak.
Az első figyelemre méltó kört Michael Schumacher futotta meg, aki után azonnal megérkezett Fernando Alonso. A Renault spanyolja jobb időt futott a Ferrari versenyzőjénél, és átvette tőle a vezetést. Raikkönen teljesítette a következő gyorskört, azonban a McLaren finn pilótája igencsak elmaradt az élen állóktól.
Három perccel az edzés vége előtt ismét kijöttek gumikért a versenyzők, tehát a döntés az utolsó két percre maradt. Schumacher és Raikkönen az utolsó pillanatokban hajtottak ki a boxba.
Eközben Alonso fantasztikus köt futott az utolsó percben, és egy századdal futott csak lassabb időt, mint Michael a második etapban, ám ez éppen elég volt ahhoz, hogy bebiztosítsa első helyét. Nem sokkal később jött Fisichella és behozta a Renault a második helyre. Ugyan Michael Schumacher még gyorskörön volt, de a Ferrari pilótája csak a harmadik helyre tudta behozni tűzpiros versenyautóját, tehát Alonso mögül, a második sorból kezdheti majd meg a vasárnapi futamot.
A negyedik helyen a Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa végzett, aki mögött a Honda színeit képviselő Rubens Barrichello futott be. Őket a Toyota duója, Ralf Schumacher és Jarno Trulli követte a hatodik, illetve a hetedik helyen, míg az első tíz sorát Jenson Button, Kimi Raikkönen, és Nick Heidfeld zárta.
|
törölt felh. | 2006.05.13. 21:04:33 / # 48228 |
|
Spanyol Nagydíj - Időmérő edzés:
01. - Alonso - Renault (M) 1:15.816 - 1:15.124 - 1:14.648
02. - Fisichella - Renault (M) 1:16.046 - 1:14.766 - 1:14.709
03. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:16.049 - 1:14.637 - 1:14.970
04. - Massa - Ferrari (B) 1:16.359 - 1:15.245 - 1:15.442
05. - Barrichello - Honda (M) 1:16.266 - 1:15.258 - 1:15.885
06. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:16.234 - 1:15.164 - 1:15.885
07. - Trulli - Toyota (B) 1:16.174 - 1:15.068 - 1:15.976
08. - Button - Honda (M) 1:16.054 - 1:15.150 - 1:16.008
09. - Raikkonen - McLaren (M) 1:16.613 - 1:15.422 - 1:16.015
10. - Heidfeld - BMW (M) 1:16.322 - 1:15.468 - 1:17.144
11. - Webber - Williams (B) 1:16.685 - 1:15.502
12. - Montoya - McLaren (M) 1:16.195 - 1:15.801
13. - Rosberg - Williams (B) 1:17.213 - 1:15.804
14. - Villeneuve * - BMW (M) 1:16.066 - 1:15.847
15. - Klien - Red Bull (M) 1:16.627 - 1:15.928 6
16. - Liuzzi - Toro Rosso (M) 1:17.105 - 1:16.661
17. - Speed - Toro Rosso (M) 1:17.361
18. - Monteiro - Midland (B) 1:17.702
19. - Albers - Midland (B) 1:18.024
20. - Sato - Super Aguri (B) 1:18.920
21. - Montagny - Super Aguri (B) 1:20.763
22. - Coulthard - Red Bull (M) idő nélkül
|
törölt felh. | 2006.05.13. 18:13:42 / # 48227 |
|
2005-ben.......
Az egyéni pontversenyben behozhatatlan előnyre tett szert
Brazíliában Fernando Alonso, akit világbajnokká avattak.
|
Zaccmester | 2006.05.13. 18:11:06 / # 48226 |
|
Talán a véleményem volt a durva? ;)
Látod, ebben pedig nem hiszek! Miből gondolod, hogy csak a pénzért, a pénznek lehet örülni? Pontosan azért kedvelem, mert annak él, ami a munkája, és ráadásul ért is hozzá, a jelenleg élők közül a legjobban! Láttam én már szar autóval is nyerni, és más csapatnál is a dobogó legfelső fokán. Mert tud, a vérében van amit csinál, és amíg élvezi a munkáját nem is fogja abbahagyni. Ha nem mindig nyer, vagy támadják a kritikusai, még akkor sem! Mert ezért él, és ebben hisz, én pedig őbenne! ;)))
Előzmény: #48224 2006.05.13. 17:59:20 |
törölt felh. | 2006.05.13. 18:10:34 / # 48225 |
|
Michael Schumacher
Michael Schumacher a Forma1 történetének legsikeresebb versenyzője. 7 világbajnoki győzelmmel rendelkezik, szinte minden rekordot megdöntött már. Schumi 1969-ben látta meg a napvilágot. Az 1991-es belga nagydíjon kezdte el F1-es pályafutását. Csapata a Jordan volt, majd a Benetton tagja lett. Első teljes szezonjában, 1992-ben már futamot is nyert, és harmadik lett a pontversenyben. 1993-ban szintén egy futamot nyert, negyedik lett a világbajnokságban. 1994-ben már senki sem állíthatta meg, parázs csatát vívott Damon Hillel, és világbajnok, ezt a szezont azonban beárnyékolta Senna és Ratzenberger halála. 1995-ben Schumacher duplázni tudott, sőt hála Jonny Herbert, csapattársa jó teljesítményének, a Berntton a konstruktőrök kupáját is elhódította. Az 1996-os évadot már a Ferrari volájánálEddig hétszeres világbajnok töltötte, egészen napjainkig ennek a csapatnak a tagja. 96-ban Schumi 3 futamgyőzelmet aratott, és harmadik lett. 1997-ben már a világbajnoki címért szállt harcba, az utolsó futam előtt még vezetett is. Ebben az évben öt versenyen is diadalmaskodott. Az utolsó versenyen ütközött Villeneuvevel, Villeneuve azonban még így is bedöcögött a harmadik helyre, és világbajnok lett. 1998-ban is második lettSchumi, ezúttal Hakkinen McLarenja előzte meg. 1999-ben Silverstoneban eltörte a lábát, így ki kellett hagynia az év jó részét, csupán az ötödik lett. 2000-ben aztán újra összejött a világbajnoki győzelem de ez már a Ferrarival. Ezt ismételte meg 2001-ben, 2002-ben, 2003-ban és 2004-ben. Ráadásul 1999 óta csapata, a Ferrari sorra nyeri a csapatvilágbajnokságot. Sok fiatal pilóta pályázik trónjára, de eddig vehetetlen volt. 2005-ben is rajthoz áll a Ferrari színeiben.
És jött 2005 ...................
|
törölt felh. | 2006.05.13. 17:59:20 / # 48224 |
|
Kicsit durva amit irtál. De annyi pénzért amit ő kap azért örülhet is.
Remélem csak, holnap nem lesz miért őrülni-e.
|
Zaccmester | 2006.05.13. 17:38:18 / # 48223 |
|
Sennával ne hasonlítsd össze, mert sajnos nem azok az idők jöttek. :(
Akik élnek, azokkal kell megkűzdeni nap, mint nap! Különben csak bámulnánk magunk elé valamely fa tetején, miközben legyezzük magunkat a farkunkkal... :D
Igen, a béka alól is láttam benne vmit, és nekem lett igazam. :) Tisztelem azért, amit elért, és ha láttad a múltheti győzelmét, akkor Ő még mindig élvezi a munkáját, és minden egyes győzelmének tud örülni! Az agresszív kis kertitörpe kokainbáró-bérencet pedig kifejezetten rühellem, úgyhogy remélem nem akarsz rábeszélni! :D
Előzmény: #48222 2006.05.13. 17:30:37 |
törölt felh. | 2006.05.13. 17:30:37 / # 48222 |
|
Tudod ő abban az évbe lett előszőr világbajnok amikor a Senna meghalt balesetben. Sehol nem volt ő éppen csak a béka f.... alatt. Meg se érdemelte a címet könnyű ugy legyözni valakit ha már nem él. Meg se érdemelte akkor és át sem vettem volna a helyében. Csak ennyit róla. Nem utálom csak nem szeretem. Nem lesz ő fiatalabb és csak elmegy egyszer. :)
Előzmény: #48221 Zaccmester 2006.05.13. 17:20:40 |
Zaccmester | 2006.05.13. 17:20:40 / # 48221 |
|
vesztes ügy mellett ragadtál. :(
Kimi még csak-csak, de Montoya soha nem fogja vinni semmire...
Én már akkor Schumi rajongó lettem, amikor először belépett az F-1 világába. Láttam rajta a tehetséget, az akarást, és a sikert! Ki is tartottam mellette a szurkolásommal, és nem is bántam meg soha, pedig nem volt mindig seggig tejfel, vagy hogymondják, no ;) Hálás sztár, világbajnok nem sokszor, csak 7x! :D
Előzmény: #48220 2006.05.13. 16:24:38 |
törölt felh. | 2006.05.13. 16:24:38 / # 48220 |
|
Ahogy látom nagyon jo lesz a futam és bár a mult évit felidézve nincs minden eldölve. Én azért kitartok a Kimi-Montoya páros mellett.
Előzmény: #48215 Zaccmester 2006.05.13. 16:00:52 |