Hozzászólások száma: 85
Oldalszám: 5
Témakörök > Droszt Híradó > TAXI és BKV bontó! Avagy az utasok szállításra alkalmatlan gépjárművek galériája A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
69 2012.05.17. 17:55:48 / # 40652
avatar
69 2012.05.17. 17:28:04 / # 40651
avatar
http://www.taxioftomorrow.com/web/index.php Ezzel példálóznak,de itthon ez sem jó! 1600ccm alatt van!

pupák 2012.05.17. 14:06:32 / # 40650
avatar
Bocsi az eddigi OFF-ért... viszont pótolom a lemaradásomat: 2200 cm3: az megfelel kétzónás klíma: az is megfelel tengelytáv: az is megfelel Törésmentes külső, makulátlan belső. Nemdohányzó, szép, tiszta kényelmes autó, DE jaj!: novemberben elmúlt 10 éves, így már csak tyúkketrecnek lenne alkalmas - egyesek szerint:(

tomajer 2012.05.17. 13:42:58 / # 40649
Arról volt szó, hogy ebben a topicban csak képek lesznek. Van vagy öt ami erről a témáról szól. Mindjárt kiválasztok egyet nektek, és átviszem.

attus 2012.05.17. 11:30:55 / # 40648
avatar
Arckönyv tagok előnyben Elnézést kérek azoktól akiknek nincs facebook hozzáférése, de nincs időm ezeket a fotókat mind egyenként idecibálni!:-( Az albumban található hulladékok fele Január 1. után kuka! A másik felét sem tudnánk új taxiként üzembe helyezni, mert mind elmúlt 5 éves!

tomajer 2012.05.17. 06:27:51 / # 40647

hiénakutya 2012.05.16. 14:44:09 / # 40646
Mérhetetlen büszke vagyok erre a képre, pedig az élet komponálta, nem én. :-)
hiénakutya 2012.05.16. 14:40:32 / # 40645
Na, és akkor itten van ez az állatorvosi lú is! Mercedes-Benz 2,9T TD – 1997 Borzalom. Motor: 2874 köbcenti (taxisul: köpcenti), diesel, EURO 2 Felszereltség: mindenki gondolja végig az általa ismert extrákat, és ami most hirtelen nem jut eszébe, ebben az is benne van. A csomagtartó az 520 Liter, vagy valami ilyesmi, ha a csomagtér-elválasztó rolóig mérjük. Azt nem tudom, hogy ez a batár mennyivel tudja felvonszolni magát az Istenhegyin, de az ukránok, az ugyanilyen motorral szerelt Mercedes Sprinterekkel (az egy teherautó- Dácika kedvéért), 130-140-nel veretnek fölfele az érdi emelkedőn, úgyhogy komolyan le kell nyomnom a pedált, mikor ki akarom zavarni őket a belsőből. De a 21-es buszt talán még lehagyná. Ilyen hitvány, elavult romhalmazokkal már csak olyan elmaradott, harmadik világbeli országokban lehet taxizni, mint Németország, vagy Ausztria, a fejlett Magyarországra ez már nem való. Mert kérem, ahogy az a háttérben is látható, „együtt fejlődünk”.

pupák 2012.05.16. 08:47:45 / # 40644
avatar
Kb ugyanaz a dilettáns barom találhatta ki, aki annak idején megálmodta, hogy a lóerők alapján kell az autók luxusadóját kivetni, és az istennek se voltak hajlandóak megérteni, hogy egy bivaly erős motorú kocsi is érhet egy kalap szrt, közben meg egy 10 millás autó meg lehet gyengébb motorú.
Yuri 2012.05.15. 22:27:48 / # 40643
avatar
Ford Mondeo 2.0 TD 2003-as évjárat, "Ghia" felszereltség (teljes elektromos csomag, plüss ülések, elektromos napfénytető, automata klíma, stb.) Hibátlan, karcmentes állapotban, valamivel több, mint 200e km-rel. Nem kicsi...

thomas 2012.05.15. 22:27:00 / # 40642
Az 1.2-es meg 105 LE,de kit érdekel itt a lóerő.... A köbcenti,meg az évek,ezek számítanak most. Ja,meg a színek.
Yuri 2012.05.15. 22:22:18 / # 40641
avatar
Mazda 626 2.0 DiTD 2002-es évjárat, japán autóhoz méltó felszereltséggel. Nagy, kényelmes.

Yuri 2012.05.15. 22:17:15 / # 40640
avatar
Skoda Octavia 1,4 2007-es évjárat, 2512 mm-es tengelytáv. Még több, mint egy évig hitellel terhelt. A taxizáshoz szükséges minimális elvárásoknak megfelel (klíma, elektromos ablak, stb.)

Yuri 2012.05.15. 22:09:19 / # 40639
avatar
De az 1,6-os is "csak" 1595 cm3...
thomas 2012.05.15. 21:11:47 / # 40638
A majdnem taxi! De elmarad a csapatás az Istenhegyin az ezerháromszáz-nyolcvan köbcentivel!

Slytaxi 2012.05.15. 20:47:12 / # 40637
avatar
VOLVO V40 1.9 D, 116 le, Évjárat:2002/01, Automata klíma, elektromos ablakok – elektromos tükör – faberakás – fényszóró magasságállítás – 1000 légzsák – indításgátló – könnyűfém felnik, csomagtartó 413 liter és a kora miatt KUKA.

MCCCXCII 2012.05.14. 18:47:05 / # 40636
Opel Zafira 1,8-as benzines Külső méretek: Tengelytáv: 2694 mm Teljes hossz: 4317 mm Magasság: 1634 mm Teljes szélesség külső tükrökkel: 1999 mm Fordulókör (faltól falig/ szegélytől szegélyig): 11,25 / 11,85 m Csomagtér mérete: 140 – 645 –1820 liter Motor adatok: Henger űrtartalom: 1796 köbcenti Maximális teljesítmény: 92 kW Maximális sebesség: 188 km/h Évjárat: 2004 (2003. októberében típusváltás volt) Első üzembe helyezés: 2003 december 17 Futott kilométer: 214 523 km (csak taxi üzemmódban) Meglepő módon nincs „lelakva”, fogyasztása városban 8,5-9 liter között mozog, olaj utántöltésre nincs szükség, 15 ezrenként olajcsere volt, szakszervizben csak egyszer volt. Van benne légkondi, ami működik is, bár már kis zaj hallható működés közben, elektromos ablakemelők, 2013 karácsonykor pedig a parlament előtt talán lángolni fog.

Kowalsky 2012.05.14. 11:23:56 / # 40635
avatar
2003-as Toyota Avensis 2l-s 116 Le diesel 9 légzsák, két zónás digit klíma,4 elektromos ablak, ABS, TRC, ASR,

művészúr 2012.05.13. 19:36:08 / # 40634
avatar
Szegény Kislányom... 2003 - as, C 220 CDI 143 LE 315 Nm, Juró 3 - as motrot találunk benne, 5 fokozatú Ottó - mata váltó 455 L raktár 10 lég - Jacques ABS ESP [ÁCS... :-)] 2 karikás manuális klíma Törés, sérülés mentes. Illatos, szép, hát még a fosőrje... NEM KŐ!!! Pont tíz éves lesz a Lelkem... Gazdája meg állástalan AND DROID... :-(

606 2012.05.13. 18:53:28 / # 40633
avatar
A jelenlegi.2007.07 havi 74000 km,első+oldal légzsák, félautomata klíma,euró 4 motor Május 22-től gázos is,560 csomagtartó,festés és törés mentes de csak 1400 köbcenti ami a városi közlekedésre több mint elég :((( Hitel szerencsére nem terheli

Oldalszám: 5