Hozzászólások száma: 3872
Ugrás a hírhez Oldalszám: 194
Témakörök > Hírek fórumai > Max Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
fradika 2012.12.02. 16:07:29 / # 331273
Olyan még nem volt!:-)
csogu 2012.12.02. 15:50:25 / # 331271
:-DDDDDDDDD ...és mi van akkor, ha már magadnak sem kellesz?:-)))
fradika 2012.12.02. 15:47:44 / # 331270
Bár azt megköszönném, ha valaki írna nekem egy olyan dolgot, aminek csak előnye van :-))) A m.sz...bálás! Nem kell utána beszélgetni! :-)

csogu 2012.12.02. 15:33:17 / # 331272
Legmélyebb Tiszteletem Művész úr! Ez egy lufi, amit az adott helyzet teremt. Szó sincs arról, hogy valakit a keletiből kiküldenének Újpestre. Maximum annyi, hogy ha lát a diszi egy autót szabadon Palotán, Újpest határához közel, akkor egyeztetve a kollégával, szóval inkább megkérve rá, kap egy fuvart a taxis és nem üresbe kell neki bejönnie, illetve a kezdők legalább megismerik a város más szegletét is, és nem csak azt, ami a lakókörnyezetük. Amiből a konfliktus szokott származni, az a következő: - 734, egy Erzsébet krt. 33 esetleg? - Nem jó, mert az ellenkező irányba haladok. Művész úr, ilyenkor felrémlik előttem a szép kezdő korszakom, amikor még nem voltak Demszky gumók a sínek mellett és úgy pörögtem a krt.-on, mint vasorrú bába a mágneses viharban. Hol érdekelt engem, hogy melyik irányba haladok, csak én kapjam meg a címet és igyekeztem odaérni. Kényelem és a nagyobb profit reménye. Ez a két fő ok, ami a rendszer ellen ágálókat hajtja, hiszen rohannak vissza a drosztjainkra, hogy ott a lehetséges beülősöket vihessék és nem fűlik a foguk a telefonosra. Természetesen ez a cég kisebb százaléka és mint azt Te is biztos már megtapasztaltad, mindig ez a réteg a hangosabb. Tegnap megjegyeztem magamnak az egyik kódot, aki ezzel a nem abban az irányba haladok dumával próbált érvelni, majd amikor a diszi mégis csak rávette, hogy menjen a címre, akkor közölte, hogy oké, de legalább 12-15 perc, mert meg kell fordulnia. Persze 3 perc múlva már a kettesen verte a gombot, hogy reklamáljon. Na, szóval megjegyeztem magamnak, mert hétköznap úgy ver le 5 perccel arról a címről engem, mintha nem is nyomtam volna...és persze sokkal messzebbről kinyomva rá. Tudod, arra a címre nyom, amit hétvégén is kiszolgáltunk és ez miatt rendel tőlünk hétköznap is... Szerintem, ha másban nem is, de abban egyetértesz velem, hogy egy héten 2 napból (hétvége) nem lehet megélni, ahhoz a hét minden napján kell tudni dolgozni. Na és ez a rendszer ebben segít... Természetesen ez is egy olyan dolog, mint minden a világon: NEM CSAK ELŐNYEI VANNAK! Bár azt megköszönném, ha valaki írna nekem egy olyan dolgot, aminek csak előnye van :-)))
művészúr 2012.12.02. 09:59:51 / # 331269
avatar
Kedves Csogu! Távol álljon tőlem, hogy kibicként beleszóljak a dolgokba, de egyet egyszerűen nem értek. Ha jól tudom - legalább is így indultatok -, a max, egy "éjszakás" cég, bár biztos van nappali megrendelés is, mert látom mozogni az autókat nappal is. Még azt is elhiszem Neked, hogy elméletileg jó ötlet ez a gps - es követés, hasonlóan a teljes csendeshez. Na, de ez a dolog csak akkor működhet a Ti tarifátok mellett, ha a címkiadó figyelembe veszi a címre való haladás hosszát. Én azt elhiszem, hogy ha pl.újpestre keresnek autót és a legközelebb újpesthez csak egy éppen a keletinél végző autó van, azt kiküldeni, a tarifátokkal csak akkor lenne a sofőrnek rentábilis, ha legalább 40 km - re menne, ahol ismét kapna egy címet ( mondjuk azért közelebbre)...Különben ráfizet a szerencsétlen! Ezt viszont tudjuk, mennyire esélyes...:-) Vagy ez mindegy? Mondjuk én eleve nem látom át, "hogy jön ki a matek" a 167 - el?! Nekem általában, csúcsidőben úgy számolom, 50 Ft egy km. Nálunk hétköznap a legtöbb fuvar 184 - es... Fáj nagyon - nagyon, de azért előfordul sokszor normális is.Meg azért a hétvége - talán - kompenzál. De ha a 167 - ből csak az 50 - et levonom, a maradék 117 - ből kéne megélni, szervizelni, tagdíjat és egyebeket fizetni, ráadásul ócska gurulóval?! Hát én ezt nem értem...
csogu 2012.12.02. 09:46:10 / # 331259
Itt kérlek demokrácia van! Majd Én eldöntöm, hogy Te mit és mire értettél, rendben?:-)) Na, mentem aludni, további kellemest:-))

zajos tücsök 2012.12.02. 09:25:47 / # 331268
Na mostan valamit félre értettünk. Amiről irtam,arra kb olyasmit vártam hogy "ugyan,no para,képtelenség" refrénnek: "és nesztek banyek" (pár év múlva;))
csogu 2012.12.02. 09:21:21 / # 331267
Nézd, talán eddig minden olyan helyzetet kihasználtam, amikor tomajerbe egy "szálkát" döfhetek, már csak úgy megszokásból is :-)) Viszont az a cég, akiről írtál, sok embernek egy személyes tragédia, amin úgy érzem, hogy nekem nem szabad viccelődnöm, illetve alantas, önös szórakozásom érdekében felemlegetni... Természetesen más megteheti :-)
zajos tücsök 2012.12.02. 09:09:25 / # 331266
gigalájk. És kiegészitésnek: Mindenki azt mondja,hogy egy taxisok által működtetett,maguk által összedobott, nem lehúzós saját cég nem tud működni,nem lehet összehozni,ahol nincs here fölöttünk. (a refrént Rád bizom;))
csogu 2012.12.02. 08:56:11 / # 331265
Szia! Pár olyan dátum és esemény a szakmánkban, amikor egyesek azt prognosztizálták, hogy valaminek befellegzett. Jelzem: a teljesség igénye nélkül! Egy kis szakmai történelemmel kezdeném. Budapesten maga a taxizás 1913.06.01.-én vette kezdetét. 1914-ben kirobbant az első világháború, amikor a fogatosok, a régi fiákeresek úgy gondolták, ez kinyírja a konkurenciát. Zab mindig lesz, de üzemanyag nem. Próbálj meg Pesten zabot venni! 1915-ben Haltenberger Samu megvásárolta a hamburgi Drost Tivadar találmányának, a telefon-diszpécser központnak a szabadalmát, amire azt mondták a „szakmabeliek”, hogy nem fog beválni, mert sosem(!) fognak az emberek olyan létszámban drosztról rendelni, hogy az számottevő legyen. Nem kicsit tévedtek! 1922-ben üzembe állítottak 150db 2 személyes autót, azaz kistaxit, amit azonnal kudarcra ítéltek a „szakmabeliek”. Tévedtek… 1925-ben Haltenberger Samu világosszürkére festette valamennyi taxi-járművét, amiről a mai taxisok vajmi keveset tudnak. A maga korában megvetették az ötletet és nem kis lázadást szított, hogy erőteljes képzés indult, az egyenruha bevezetéséről már nem is beszélve. A „szakmabeliek” biztosra vették a kísérlet bukását. Ehhez képest a Szürke taxi itthon és külföldön egyaránt közismertté vált. 1930-ban mintegy 750 taxi közlekedett Budapest szerte. Vagyis, megint tévedtek páran… Jött a II. Világháború, ami után ismét elindult a budapesti taxizás 150db autóval és 1951-re fokozatosan visszavonták a magántulajdonban lévő taxiengedélyeket. Ez egészen 1982-ig tartott. Ezen időszak alatt élte a budapesti taxizás a fénykorát. Ez az a időszak volt az, amiről Mi már elképzeléssel sem rendelkezünk. Volt a taxisnak becsülete, a „halandó” ember felnézett rá s ami a legfőbb…LÉTBIZTONSÁGA volt. A fiatalabb versenyzőknek ajánlom a google-t, írják be oda ezt a szót, hogy létbiztonság, mert Ők ezt sajnos nem ismerhetik. Szóval 1983-ban elindult a maszek korszak és erre az időpontra datálható a City taxi megalakulása is. Ekkor minden „szakmabeli” azt jósolta, hogy a Főtaxinak hónapjai vannak hátra és mostantól kolbászból lesz a kerítés is. Gondolom felesleges mondanom, hogy ismét tévedtek… …és akkor pár olyan „jóslat”, amiről mára már tudjuk, hogy nem jött be. Rádiótaxi - Sosem fog tudni felfutni. Tévedtek, a mai napig létezik, ha nem is abban a formában, amiben alakult. 6x6 - Emlékszem mennyien „röhögtek” a szabadjelzőjükön. Nem nagy jövőt adtak neki…azt tessék. Hamburgertaxi, azaz Taxi2000 - Mindenki kiröhögte… Buda – Tele5 élt, él és élni fog…hááát nem tudom, reinkarnációban hisznek páran… Plusz Taxi Egy hülye gyerek próbálkozása, semmi sem lesz belőle…mondta ki az ítéletét a szakmai orgánum. Nesztek banyek, itt a semmi. Max Taxi 10 autós gittegylet…no para…. Szóval kedves Mr anonymus kolléga, ez csak pár szösszenet, de már ebből is látszik, hogy nem egy Nostradamusok jellemezték a megmondó embereket a szakmánkban. De tessék még pár adalék, ami talán elgondolkodtat: Taxióra a magánvállalkozóknak…”kizárt”, ez nem fog beválni.. …mert csak hogy tudd, amikor 1982-ben újra lehetett magánvállalkozóként taxikázni, akkor nem volt taxióra, hanem a megtett km alapján számoltak a srácok…az biztos, nem kerestek rosszul :-) Sárgarendszám Az integetőn vélni tudták, hogy ez a szakma vége, mára már természetes, senki nem ütközik meg rajta, aki a szakmába bekerül. Évenkénti vizsgáztatás „Ezt már nem nyomják le a torkunkon”!!! Háááááááát, lenyomták… Drosztdíj!!! „SOHA!!!” :-) Ehhez képest mindenki szépen fizeti…vagyis majdnem mindenki :-) Kedves Mr anonymus, a szakma már többször bebizonyította, hogy csak az tud túlélni, aki előremenekül…és minél gyorsabban teszi ezt, annál jobban fog menni a szekere. Pár példa: Normális öltözet. Nagyon ellenkeztek a fiúk, még én magam is pólóban nyomtam 2005-ben..ma is szívesebben tennék így, de mára már az a kirívó, ha valaki egy gallér nélküli pólóban taxizik, talán mára már csak a Budapest taxinál találkozhatunk ilyen kollégával, a számottevő cégek közül… Kategóriázás!!! Első időszakban az egész szakma felhördült, majd a taxisok egymást taposva rohantak drágább és még drágább autókat hitelre kihozni, hogy az álom „A” kategóriát megkaphassák. Aki meg „E” kategóriás, azaz exkluzív, az meg maga az Isten lett. Ekkorra az öltözet már alapból ing, öltöny, nyakkendő…hol voltak már azok, akik a póló mellett kardoskodtak? Az „A”, vagy az „E” kategóriás autóikban feszengtek… Kaució!!! RABLÓÓÓÓÓÓÓK!!!!...üvöltötte a szakma, és azok, akik olyan cégnél voltak, ahol még nem vezették be, totál idiótának tartották a másik cégnél lévőket, akik ilyen címen befizettek nem kevés pénzt. Kedves Mr anonymus, neked van bent valamelyik cégnél kauciód? Ugyehogyugye? Kicsit felpörgetem, hogy a mondandóm lényegéhez érjek… GPS, bankkártya-lehúzó, terminál, címkiadó droszt, transzfer, reptér, többszemélyes autó, pacsi pénz, ingyen hirdetés az autódon, ingyen kiállás, ingyen várakozás, működő és egységgel feltöltött mobil, különböző kedvezményre feljogosító kártyák elfogadása…de nem is sorolom tovább, mert csak nekem is felb@szódik az agyam. Ez ellen mind-mind-mind „lázadt” a szakma! Mi lett mára már lázongásból? MEGSZOKÁS!!! Kedves Mr anonymus, egyet jegyezzél meg, egy taxiscég „életében” nem Te, vagy Én vagyok az érték(!!!), hanem az utas, amiért Te befizetsz egy céghez. Gábriel Taxi, nem menekült előre…béke poraira. Expo Taxi, nem menekült előre…béke poraira. Főnix Taxi, nem menekült előre…béke poraira. stb…stb…stb… Mini Mobil, nem menekült előre…nem is tudja mára már tartani a megszerzett piaci helyzetét. Budapest Taxi, nem menekült előre…nem is tudja mára már tartani a megszerzett piaci helyzetét. Volán Taxi, nem menekült előre…nem is tudja mára már tartani a megszerzett piaci helyzetét. stb…stb…stb… Kedves Mr anonymus és most jön a lényeg…azoknak, akik most jönnek a szakmába, azoknak már ez lesz a normális, az elfogadott…A TERMÉSZETES…és ha bejön, akkor azok a cégek, akik előre menekülnek, átveszik a rendszert és ott is az lesz a „normális”. Én egyet tudok, ha megengedsz egy egyéni véleményt…annál nincs rosszabb, mint amikor 6-7 órát ülsz egy tutiban és meredsz bele a sötét éjszakába…olyankor nagyon rossz gondolatai támadnak az embernek…és néha a gondolatokat tettek váltják fel…és azok tragikusak lehetnek…és Én erre mondom, hogy SOHA többé nem akarom ezt átélni…és ha ennek az az ára, hogy vezényelnek a címekre, ezzel megtartva a megrendelő állományt,hát akkor vezényeljenek. Biztos sokan olvastak Rejtőtől és jókat mulattak írásain. Ajánlanám, hogy egy-egy írását ne egyszer olvassátok el, hanem 2x-3x, mert a humor mögött iszonyatos nagy igazságokat lehet felfedezni… ...az egyik ilyen az, hogy a sivatagban csak egy irány van, az ELŐRE…és aki csak körbe-körbe halad, az meghal… Persze lehet, hogy az is, aki előre…de legalább megpróbálta… Egy percet sem bántam meg, amit eddig a szakmában töltöttem el, viszont minden pillanatot szégyellek, amikor elfelejtettem megmaradni embernek.
Mr anonymus 2012.12.02. 06:54:56 / # 331264
avatar
egz dolog teljesen biztos.amennyiben nem változik hamarosan a hozzá állás akkor a maxnak löttek. és csak gratulálni tudok hozzá ha erre van szükség!!!! Az új nyomkövetö rendszerbe fognak belebukni pont azért mert már igy is sokan mentek el.aki mág kitart azoknak is elpattan egyszer a cérna, hogy rendesen bújkálni kell a városban. mellesleg teljesen törvénytelen a megfigyelés!!!!! nekem anno azt tanitották hogy az utas útvonalát harmadik fél részére kiadni TILOS!!!!!Egy embert szeretnék csak aki azt mondaná hogy ő bármibe beleegyezett a megfigyeléssel kapcsolatban,hogy bármit aláirt.aki tud az már hétvégére levetközik mert ott tartunk h közel 70 ezerért a diszpécser mondja meg mikor mit csináljak.Neki mindegy ö küld bárhonann bárhova. amig csak a drosztról küldtek semmi baj nem volt mert mindenki tisztában volt vele ha utolsó akkor veszélyben van van de most már bárhol vagy veszélyben vagy!!!!Hétről hétre kisseb a létszám mire egyszer csak elfogy a cég és mindenki mehet amerre lát!!! Az élhetö dolgoyható cégből egy karikatúra társaság lett........

Bao 2012.12.01. 12:43:09 / # 331263
avatar
torzsutas167 2012.12.01. 12:22:36 / # 331262
avatar
A család megbecsült tagja. Éjszaka is hiéna, csak álruhában.Nincs baj ezzel.
Jocó 2012.11.30. 14:27:48 / # 331261
avatar
Ne csodálkozz nappal ott hiéna éjszaka meg az ötkernél ETIKÁS hiéna BIZONY.
csogu 2012.11.30. 08:37:59 / # 331260
:-DDDDDDDDDDDDDDDD
torzsutas167 2012.11.29. 16:22:54 / # 331258
avatar
Ki van zárva, mert nem tudom.
torzsutas167 2012.11.29. 16:22:18 / # 331257
avatar
Az általános szerint túlszámlázott. Állítólag nem először. De akkor miért nem rúgják ki sofort ? Inkább behúznának egy valag pénzt aztán maradhat. Ez még egy utas barát hozzáállás. Inkább taxisbarát:)))
hiénakutya 2012.11.29. 13:09:37 / # 331256
Szervezett bűnözői csoport.

Rocktaxi 2012.11.29. 09:32:33 / # 331255
Köszi a helyreigazítást! :-) Legalább a szám stimmelt! :-)
Brian May 2012.11.29. 08:58:22 / # 331254
avatar
Az gyönyörű!De mit csinált fél millióért?Szemen köpte a főnököt,vagy mit?
Oldalszám: 194