Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
málna 2012.03.29. 10:18:03 / # 326457
avatar
Tegyük fel, Te megteheted, hogy hitelre, némi készpénz befizetése mellett, holnap autót cserélsz..Mondjuk veszel egy Chevrolet Epicát..Olyan szép, nagy, drága autót, hat évre. Feketét, mert az úgy elegáns. Két hónap múlva lejön "általánosba", hogy jövőre, három év átfutási idővel, csak Ford Mondeo és Focus, illetve Skoda Octavia és Superb lesz az egységes kép alapja, szerintük. Neked, legjobb esetben is - futamidőt tekintve - marad még két éved a bank felé, plusz árfolyam különbözet (bár most azon azért nem buknál akkorát). Mit fogsz tenni?
tomajer 2012.03.29. 06:46:04 / # 326456
Ritkán szoktál odafigyelni arra, amit a másik ír, mi???:-) "tomajer válasz | 2012.03.27. 20:55:24 (4720)" Nem az a lényeg, hogy miből, hanem, hogy milyet. To'om, nagyképű kocsog vagyok, de jól érzem magam a Mercedesben, húznám még egy darabig. jja.. és nem utolsó sorban, ha a fix tarifa életre kel, a beáramlás lassítva van, akkor remélhetőleg, kicsit megemelkedik a munkánk jövedelmezősége is, és nem csak te élsz meg belőle.
Amsel 2012.03.29. 03:14:14 / # 326455
avatar
Mondjuk három év múlva miből veszel autót? Ha eddig nem tudtál félretenni, sok sok év alatt, az elkövetkező három évben akarod bepótolni a lemaradást? Hogyan?
tomajer 2012.03.28. 16:45:50 / # 326453
Hmmm... kiskaput még ebbe is hagytam.... majd én jól megveszem Amsel lelakott kétéves verdáját:-)))

tomajer 2012.03.28. 16:43:57 / # 326454
Gábor! Egy érdekképviselettől minimum elvárás, hogy a programjában szereplő dolgokat napirenden tartja. Akkor is, ha érzi tudja, hogy pillanatnyilag nem sok esély van a megvalósulásukra. És hogy lehet e??? Csak azt lehet elérni, amit követelünk. Amit sikerült agyonhallgatni, azt biztos nem. Nem hiszem, hogy valamilyen formában ne lehetne egy piacvédő "hálót" kialkudni belőlük. Ne jöjjön senki, azzal, hogy az diszkrimináció, és az tilos, mert nem tilos. Pozitív diszkrimináció:-) Van rá példa? Van. Nna akkor csak ki kell harcolni. [b]Az új szabályok 2013. 01. 01.-én életbe lépnek. A járművekre való szigorítások is, a homogén autóparkjukkal és persze a hőn áhított FIX tarifával együtt. De! A ma piacon lévő szereplők kapnak három év kifutási időt, a rájuk vonatkozó terhek teljesítésére.[/b] Bele lehet venni (habár egy kiskaput bezár, amit kinéztem magamnak) hogy autócserénél, már ránk is vonatkozna az új szabályozás. Tehát, a ma sárga rendszámmal rendelkező autók mehetnek még három évig, kifutó rendszerben.
törölt felh. 2012.03.28. 15:02:10 / # 326452
avatar
Számomra az oldalra lépés, hogy Te azt mondod, hogy ök azt mondták nem lehet. Töled, TGFSZ-töl én azt szeretném hallani amiért támogató tagjává váltam, annak reményében, hogy a Málnát ismerem, és amit ö képvisel (t) az szerintem elfogadható. Természetesen ha nem megy akkor nem megy. De azt érezni, hogy feladjátok az siralmas. LÉTSZÁM,TARIFA,DROSZT,ELLENÖRZÉS. Utána majd centizzük a tengelytávot meg a csomagtartót meg bla bla bla.....
zajos tücsök 2012.03.28. 14:05:28 / # 326451
Bár,az legalább biztos. Ez meg csak "hátha mégis"...
zajos tücsök 2012.03.28. 14:02:36 / # 326450
Igy van.Fél kiszállni a mókuskerékből,ezért marad benne örökre(illetve,amig birja). Csak közeledik az öszeomlása,de erről nem akar tudni. Pedig 100 tökös legény tudna változtatni ezen. De nem találok 10-et sem.... Mindenki a mókuskereket válaszja. Áldozatok nélkül viszont semmi nem lesz. (csak az összeomlás) Szép jövő.
nazoli 2012.03.28. 13:56:49 / # 326440
avatar
A rendeltalkotással kapcsolatban megkerestükm a BKK-t, és ez a válasz jött. Feladó: SOMODI László (BKK) Dátum: 2012. március 28. 12:04:13 CEST Címzett: Metál Zoltán Másolat: VITÉZY Dávid (BKK) , KOMÁROMI Endre (BKK) Tárgy: Válasz: Taxi egyeztetés Tisztelt Metál Úr ! Az ügyben a szakmai munka folyamatban van, természetesen a további egyeztetések is menni fognak. Üdvözlettel, Somodi László

málna 2012.03.28. 13:54:46 / # 326449
avatar
Egyébként kézzelfogható, félretett pénze valóban nincs, de az általad felsoroltak miatt (is).. A tőkeinvesztálás nem a folyamatos pénzbefizetést takarja, de szerintem pontosan jól tudod miről szól..Ha van munka, fizet érte. Ha még nincs, nem fizet, mert nem tudja kivárni, amíg lesz belőle valami. A családot el kell tartani, a színvonalat is próbálja, a költségeket is fizeti, de változtatni már nem mer. Az idő. Ami pedig idő, az pénz is. Egyszerűbb és gyorsabb lenne a változás mint azt valójában gondoljuk, de a fentiekben említetteken kívül azért betyárosan belekódolták a magyarba a megfélemlítést és a meghunyászkodást..ezért nem történik semmi sem.
nazoli 2012.03.28. 13:46:30 / # 326265
avatar
Csak egy mondat volt, és nem léptem oldalra. Az lett volna az oldalralépés, ha elkezdelek hülyíteni, hogy majd megoldjuk.

nazoli 2012.03.28. 13:35:37 / # 326448
avatar
Tamás. Ne mondj olyat, hogy ki lehet. Próbálkozni lehet vele, de nem mehetsz biztosra. Mint ahogy semmire sem az életben. Egyébként mely szabályokra gondolsz? Ha az autókkal kapcsolatosra, akkor még a rendelet 2012-es hatályba lépése esetén is van majd két éved.
nazoli 2012.03.28. 13:25:24 / # 326447
avatar
Látom, ragaszkodsz ahhoz, hogy igazad legyen. Nem a probléma megoldása érdekel, hanem az igazad. Úgy teszel, mintha semmit sem tudnál erről az egészről. Ez a gombnyomásra terelés csak egy képtelen válasz a te hmmm……képtelen felvetésedre. De majd rábeszélem a vezetőséget, hogy váltsunk szemléletet. Láttad a Penta sikerét. Mire vagy még kíváncsi? Alakítsunk szövetkezetet. Akkor majd egyik szövetkezet tesz a másik alá. Nem akarom részletezni. Ha te is úgy gondolod, hogy a dolog nem oldható meg egycsapásra, akkor a TGFSz kilengését tekintsd úgy, hogy most a helyzet éleződése, és a prioritások miatt történik. Ha nem a fuvarkereskedők teljes kizárását akarod, akkor egyetértünk. Ezt is írtam. Nem kell meggyőznöd arról, hogy messze áll a dolog az optimálistól. Összegzés. Általánosságban én is nagyon okos tudok lenni, tudok tanácsokat adni, és szépeket mondani. Akkor áll meg a tudományom, és akkor vagyok szarban, amikor konkrét döntéseket kell hoznom, és viselnem azok következményeit. Vagy ami még rosszabb. Amikor mások viselik az én döntésem következményeit. Ennek figyelembevételével arra kérlek téged, meg még néhány írástudót, hogy a pálya széléről felelőtlen és következmények nélkül való bekiabálás helyett inkább tevőlegesen segítsétek a TGFSz munkáját.
törölt felh. 2012.03.28. 13:24:59 / # 326446
avatar
Múlthéten kérdeztem a nazolit. Két mondatban oldalralépett a témában.
törölt felh. 2012.03.28. 13:20:06 / # 326445
avatar
Nem véletlenül vagy te föszerkesztö:) Te legalább érted a lényeget.
zajos tücsök 2012.03.28. 12:40:34 / # 326444
Sőt. Ha a cége úgy böfög,mert más tollával akar ékeskedni,máris rohan hogy milliós adósságokba verje magát. (Nincs pénze...hm)
zajos tücsök 2012.03.28. 12:33:08 / # 326443
"A taxis sosem fog összehozni egy új céget ezen a piacon." Igy van,nem fog. Mert erre nincs pénze. De 200ezres kauciokra,évi 800ezres takdijra,+büntipénzekre mindig akad. (ha kell,elhozza a család nyugdiját,felesége fizetését is) Furcsa egy faj vagyunk...
málna 2012.03.28. 12:21:34 / # 326442
avatar
Ott a pont.:)
málna 2012.03.28. 12:20:06 / # 326441
avatar
Egy valamit valóban nem szabad elfelejteni.. Történt egy hatástanulmányi vizsgálat, amelynek célja egy állami kéz alatt működő, magántőke bevonásával üzemeltet budapesti taxicég lenne..Több száz vagy ezres autószámra is lett ajánlat kérve, ez sem véletlen. A taxis sosem fog összehozni egy új céget ezen a piacon. Miért? Mert a tyúk és a tojás esete forog fenn..A Penta a legjobb példa, mivel mindenhez tőke kell..Mi is a sorrend, lássuk.. - Készíteni kell egy hatástanulmányt. (Ha nincs ki elkészítse, pénzbe kerül) - Készíteni kell egy komplett üzleti tervet. (Ha nincs ki megtegye, pénzbe kerül) - A fentieknek tartalmaznia kell már előre az arculat és a reklám költségeit, hiszen csak úgy nem megy a dolog. - Logisztikailag és technikailag a megvalósítás következik. - Kampány. - Reklám. - Telefondugó a falba. (nem biztos, hogy csörögni fog) - És a legvégén jön a taxis, ha csörög.. A TGFSZ nem teheti meg jelenleg, hogy összehozzon egy ilyet, hiszen ezt nem tartalmazza az Alapszabálya és az SZMSZ-e. Módosítás után lehetséges lenne, ha erre a bíróság bólint (és a tagság), hiszen minden módosítást újra be kell adni, illetve üzleti tevékenység egy közhasznú szervezet szempontjából külön elbírálási szakaszba kerül és adózásilag is más a kompetenciája. Meg lehetne csinálni, de jelen felállás szerint nem megy. Ezután jönne a fejtörés...Honnan lenne pénz? Hiszen itt azért súlyos millákról beszélünk..Sehonnan. Viszont aki várakozik a háttérben, annak megvan mindene ehhez.. :)
Rocktaxi 2012.03.28. 12:16:17 / # 326439
Ezt nem is írtam. :-) Tarlós Pista bá és vonzáskörzete.
Oldalszám: 321