Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nazoli 2012.03.01. 12:17:52 / # 326096
avatar
Ennyire nem tudom történeti szemmel nézni ezt a dolgot. Ha csak a legújabb kori (1982 utáni évekre gondolok) történéseket nézem, akkor is több variáció létezik. Mondjuk a Pali megcsinálta a cégét, a Rádiótaxit. A taxisok hathatós segítségével elérte, hogy lettek a cégnek címei. Ezzel idáig nem is lenne semmi baj. A baj az eztuán következik. Amikor azt mondja, hogy ezek az ő címei, az ő utasai, az ő taxisai. De ez nem csak rá vonatkozik. Vegyünk egy másik esetet, amikor egy második generációs tulajdonosról van szó. Aki gründolta, hanem vette a céget. Az ugye címállománnyal, és közreműködő taxisokkal együtt vette, és nem is kis összegért. Egy ilyennek még nehezebben tudod megmagyarázni, hogy ezek nem az ő utasai, és a taxisok sem az övéi. Azt kellene tudomásul venni, hogy normális keretek között kellene együttműködnie a cégnek és a taxisnak. Egyenrangú, és nem alárendelt félnek kellene lenni. Egyiknek sem. Jól pedzegeti Pali ezt az erőfölényes dolgot. Hát pont ez az, amit meg kellene szűntetni.
góré001 2012.03.01. 12:16:43 / # 326095
avatar
A Francba mindig elmentem aztán küldöm na most nem t5ettem hát el is veszett!
Rocktaxi 2012.03.01. 12:15:25 / # 326094
Viccelsz, mókázol? :-) Minden potenciális utas már fuvarkufár tulajdonaként születik. :-D ... és az utcai integető is a fuvcsidíler tulajdon. Mert ha ők nem lennének az utas már meg sem találja a taxit. :-)
góré001 2012.03.01. 12:13:07 / # 326084
avatar
IGEN valóban MARCI nem is itt élsz IGEN AZ AUTÓTAXI VÁLLALAT 100 ÉVES !!!!!!!!!

Rocktaxi 2012.03.01. 12:09:15 / # 326083
Csak egy ötlet. Írd le a "jegyzettömbbe". Utána meg másold át a "Hallókára".

warrior 2012.03.01. 12:05:23 / # 326085
Rólunk már zenét is írtak. O40 sec-től kifejezetten aktuális.

góré001 2012.03.01. 12:02:40 / # 326093
avatar
A fene egye meg túlléptem az időkorlátot és elment egy hatalmas anyag amit az Apukáéra írtam!! majd újból neki futok!

törölt felh. 2012.03.01. 11:48:09 / # 326092
avatar
Feléli az autójában levö tartalékot. Feléli a szervezetében levö tartalékot. Talán ez a két tétel fedezi a veszteségeket. Próbálj heti 5 munkanapon napi 8 órai munkával eredményt elérni!
törölt felh. 2012.03.01. 11:35:09 / # 326091
avatar
Én még nem vagyok olyan rég taxis, hogy ezt tudhassam segíts legyél kedves! A tyúk vagy a tojás volt elöbb? Vagyis a taxison keresztül jutott a fuvarközvetítökhöz a megrendelés vagy a fuvarszervezö elöbb magához 'szerzödte' az utasokat és csak utána szerzödte magához a tagdíjj fizetöket?
nazoli 2012.03.01. 10:49:23 / # 326090
avatar
Pali! Szerintem fussunk neki még egyszer, egyenként. Az a problémád, hogy a cégeddel szerződésben álló taxisok lenyúlják tőled valamilyen módszerrel, és ezzel, amennyiben címarányos fizetés lenne, megkárosítanának téged? Idézlek. 1. "Azokkal a fuvarokkal mit csinálsz amit lekártyáznak ( ugye hallottál ilyent!)" Ez azt jelenti, hogy a taxis névjegykártyát ad az utasnak, hogy legközelebb ne a központot hívja, hanem közvetlenül őt? Mert ezzel megkárosít, mivel azt a fuvart nem tudnád kiszámlázni. 2. "Vagy mit csinálsz azokkal a fuvarokkal akik az én hatékony reklám hadjárataim miatt a ráköltött sok sok millió miatt kivesznek bármikor bármelyik sorból?" Ez meg azt, hogy ha valahol sorban áll, és onnan elviszik, akkor azért a fuvarért nem fizet neked? Mert ezt megint nem tudod kiszámlázni. 3. "Vagy mit csinálsz a sok sok kisegítő eszközös erő fölényt kiharcolókkal szemben akik elviszik előled a címeket??" Erre nem kérdezek rá külön. De ez nem is téged károsít meg, mert ez a központon keresztül jelentkezik, és ki tudod számlázni. Ezzel "csak" a másik taxist károsítja meg. 4. "Vagy mit kezdesz ha ez bevezetődik a cím lopókkal??" Kik azok a címlopók? Esetleg itt is a lekártyázott fuvarokról van szó? 5. "Csak kérdezem melyik cégnél nem tudja megcsinálni 2 karton marlboro árát a taxis??" Ez a Marlboro dolog hogyan károsít meg? Szeretném megérteni a problémádat. A könnyebb érthetőség kedvéért menjünk ezeken sorba.
nazoli 2012.03.01. 10:16:51 / # 326089
avatar
Így legalább értem, hogy miért értelmetlen a válaszod.
nazoli 2012.03.01. 10:10:19 / # 326088
avatar
Ajjaj! Ezt elbasztam! "Ha jól értem, akkor az a problémád, hogy a cégeddel szerződésben álló taxisok lenyúlják a fuvarokat egymás tőled valamilyen módszerrel (Batyu, névjegykátya osztogatása stb.), és akik ezt elkövetik, a címarányos fizetés miatt kevesebbet fizetnének neked. Javíts ki, ha nem jól írom." Te érted ezt? Mert én nem. A kijelölés folyamán valamit áthúztam valahová, és nem figyeltem oda, mi kerül föl a lapra, meg maradtak is ki belőle dolgok. Ezért van ez a katyvasz. Én sem nagyon értem a saját szövegemet.
góré001 2012.03.01. 08:51:28 / # 326087
avatar
Kedves focilabda! Mi is volt vele a baj??? Az hogy Bp - Gödöllö- Bp fuvart vihettél jó áron vagy mi is?? Már nem emlékszem de azt tudom sok sok fuvar volt!Volt aki üresen vissza ment és ott drosztolt!!
góré001 2012.03.01. 08:44:52 / # 326086
avatar
MERT ELBASZTÁTOK!!-????? Mit is azt , hogy -30 40 50 ezerért annyit kereshetsz amennyit csak tudsz? Hogy a rádiókban Tv ben a te céged telefonszámait üvöltik?? hogy ez neked hoz bevételt hogy olyan technikákat vezetnek be amiben szinte semmit nem kell csinálnod csak vissza igazolnod és pénzt keresni? Tényleg nem érdekli a taxist a cég mennyi profitot termel?? - Nos szinte csak erről hallani! Hogy Te vesztességet termelsz?? Akkor miből tankolsz , miből fizeted ki a sárga csekkeket?, miből tartod el a kocsidat családodat,hogyan tudsz nap mint nap kint dolgozni az utcán?? vesztességet termelsz?? Jól hangzik csak nem IGAZ !! persze lehetne jobb sokkal jobb de ahhoz a pénz világ mai állása az ország helyzete a sok sok ránk nyitott negatív helyzet nem teszi lehetővé!! VESZTESSÉGET TERMELSZ??? miért csinálod miért szenvedsz benne miért nem hagyod abba hiszen veszteséggel semmire sem mész!VESZTESSÉGET TERMELSZ mert mi elbasztuk??? mikor ülsz le magadba és nézel körbe egy kicsit a világban , ma hogyan is van , mint is van a helyzet ha sajnálatos módon szinte mindenkinek a milliomosok a tűzhöz közel állókon kívül mindenkinek minden szarul megy! Ma ezt a világot éljük!!SAJNÁLATOS és mindenkit rosszul érint és sajnos ebből sem TE sem én sem egyikünk sem maradhat ki!!
góré001 2012.03.01. 08:17:54 / # 326082
avatar
Tudod huszonöt éve próbálja meg mindenki kiszűrni a kütyüt batyut stb soha senkinek nem sikerült mert amit ember csinált azt ember is tudja megváltoztatni,így aztán folyamatos fejlesztések vannak jelen erre mindig van pénze mindenkinek!Persze minden munkában munkahelyen vannak hiba százalékok de azt kijelenteni , hogy bármelyik vezető erre blazirozik ez hatalmas csúsztatás!Azt írod a szerződések csak a vezetőket védik??? Nos ha ez így van mivel ez egy kétoldalú szerződés - MIÉRT ÍROD ALÁ??? Ha nem tetszik a Pannon ,szerződsz a Vodafonnal és így tovább!Folyton azt hirdetitek hogy a " cég" vezetők népnyomorítók!Ezt nem is értem Minden bejegyzett munka helynek KFT-nek BT nek vezetője vezetősége van ki ilyen ki olyan miért gondolja bárki is hogy a Taxizásban a "CSORDA " elmélet a leg űdvözitőbb ???Azaz mindenki cégek cég vezetők nélkül szabadon az utcán!ILYEN SOHA SEM LESZ!!Tudod az a baj , hogy nem magaddal vagy egyenként magával foglakozik mindenki , hiszen neki egy céghez tartozás csak 30-40-50-60 ezer Forintjába kerül ezért nem értelmezhető miért érdekli hogy 400-500-600 X ennyit szed be a vezető?? Mindkét félnek ez egy vállalkozás ha neked megéri befizetsz ha nem nem ha ő ki tudja gazdálkodni a fenntartását akkor meg marad ha nem elbukik! Senki még megsaccolni sem tudja mennyi mennyi pénzbe kerűl a cég talpon maradása az nem zavar senkit ha a cég 200 milliókat költ reklámra (plussz-T4 )hogy sok száz ezrekért a legjobb diszpécsereket technikát, címeket vesz meg de ha vesz magának egy házat autót na az skandallum! Egyik vezető sem nézi meg , a Taxisa milyen házban lakásban lakik nem is rá tartozik de fordítva ez éles probléma( nekem volt egy pár olyan taxisom akinek csoda kategória háza volt nem irigyeltem tőle!)Szóval szerintem mindenkinek a saját dolgával kellene foglalkozni és ott taxizni ahol a befizetett összeg megtermeli azt a bevételt amiből a saját vállalkozását és a családját eltartja!És ahol a kétoldalú szerződés nem bántja a szociális érzékenységét!
Amsel 2012.03.01. 00:52:09 / # 326081
avatar
Több esetben is használtad a "félrevezetett" taxis jelzőt ! A félrevezetésre tudnál példát mondani?
Amsel 2012.02.29. 23:43:34 / # 326080
avatar
Elhamarkodottan irtam, hogy "végre ezt akartam". Ezennel bocsánatot kérek Tőled, mert galád módon osztozni szerettem volna a Neked méltán kijáró tapsos elismerésben. Igy hát az lenne a tiszteletteljes kérésem, hogy legyen nekem csak a szerényebb ÉLJEN- vagy HURRÁ felkiálltás, mint e felém irányuló szeretet és megbecsülés kinyilvánitása.
Amsel 2012.02.29. 23:20:46 / # 326079
avatar
Véééégre ! Hát ezt akartam !
Amsel 2012.02.29. 23:16:13 / # 326078
avatar
Csak azért kérdeztem rá a cimarányos "tagdijra", mert feltűnt a hirtelen feltámadt szociális érzékenységed. Mert őszintének, akkor tudnám elfogadni, ha annak szellemében tennél.De mint olvasom Te is úgy alkitod a dijszabásod, hogy az Neked hasznot termeljen.Ez elfogadható akkor,ha a veled szerződésben álló vállalkozónak is megteremtődik a fenntartható működés feltétele. Az hogy megvizsgáltad 10 évvel(fogalmam nincs mit) ezelőtt a kutyát sem érdekli. Ma mások a körülmények ha eddig nem vetted észre. Minthogy például a technikai robbanás korát éljük,pillanatok alatt elérhető bárki, és igy bizony előfordul, hogy a megrendelő szimpátia , vagy más indittatástól vezérelve, esetleg nem téged mint fuv.közvetitőt hiv.Nekem is fáj amikor, csak állok ,és látom, hogy jön a céges és viszi a fuvart.Pedig hidd el Én is költök reklámra.Ezt elkell fogadni.De a reklámköltség nem lehet magyarázat és hivatkozási alap a magas fuv.közvetitési dijra. Főleg úgy nem,hogy nyilván nem kevés bevétel származik a taxigépkocsikon elhelyezett reklámokból.Ezzel kapcsolatban épp most futom a köröket, meglátjuk mit lehet kihozni belőle. Ez a cigarettás példa nagyon jól szemlélteti a mai gazdasági helyzetet a taxis piacon.Számoljunk. Bár nem dohányzom, de állitólag a cigi 700 ft/dob. az összesen 140.000 ft a két karton. 67.500 ft "tagdij", mondjuk 60.000 ft államfelé befizetendő kötelezettség, az 127.500 ft.Ja ! Az autót meg toltad.Teljesen fals számok ezek, de a lényeg, hogy mindketten tudjuk,többek között a jelenlegi fuv.közv.dijak mellett nem lehet gazdaságosan fenntartani egy vállalkozást.Ne 30......67.500 ft-ért közvetits fuvart, hanem a közösen kialkudott dijért. Nyilván akkor már más lenne a felállás.Az már neked sem tetszene, mondván hogy nincs akkora haszon. Hát bizony vérzik a szivem.Senkit nem érdekel, hogy Neked mennyi a hasznod, mint ahogy Téged sem hogy a taxis milyen körülmények között termeli ki a VESZTESÉGET. Hogy sokat kell seggelni !? Igen! Túl sokat ! Távol a családtól, gyerektől,nélkülözve, lemondva pihenésről,stresszben élve. Tudod miért ? MERT ELBASZTÁTOK ! Igyekszünk tenni róla ,hogy tovább ne nehezitsétek az életünket ! köszönöm, hogy válaszoltál a feltett kérdésemre.
nazoli 2012.02.29. 22:58:18 / # 326077
avatar
Na, már neked is vannak tapsosaid.
Oldalszám: 321