Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2010.02.01. 07:18:41 / # 320042
avatar
Először is köszönöm, hogy reagáltál a soraimra! Dehogy haragszom! Sőt! Elkezdődik a párbeszéd, és kívánom mindenki kapcsolódjon bele... Figyú! Én csak egy viszonyítási alapot írtam, ami nem tényszerű, de valahogy fel kellett vezetnem. Van aki 100-nál megáll., de van aki 200-ig elmegy. Ez mindenki vérmérsékletétől függ... Köszi az észrevételt! Én a JÓ SZÁNDÉK! jeleként olvastam. Neked is szebb jövőt!
Tökfej 2010.02.01. 01:03:22 / # 320041
avatar
Szeva! Némileg vitába szállnék a számításaiddal,ha nem haragszol meg... Átlagban 30000-34000 közötti a havi fuvarmennyiség,és erre 220-250 közötti szolgáltató jut... Tehát az én számításaim alapján az egy főre jutó fuvarmennyiség: 130-147/szolgáltató...(230-as taglétszámmal számoltam) Ja,és nem a decemberi hónapot vettem alapul,mert az ugye csalóka... Azért ez távol van a 200-as "álomhatártól"... Ez csak egy észrevétel volt a részemről,semmi rossz szándék nincs ebben! Teli buxát,és szebb jövőt nekünk!
törölt felh. 2010.01.31. 23:53:56 / # 320040
avatar
Szép napot neked is! Amit leírtál azt egy hatalmas ÍGEN!-nel tudom támogatni! Már én is kiszámoltam régebben, és tényleg sok pénzt vesz ki a zsebünkből! Hogy miért a diszpi ad engedélyt rá?? Fogas kérdés, ismered azt a mondást: A hatalom nem mindig jár együtt az ésszel! És mitől lenne "taxis barát?" Az ő fizetése nem változik, maximum annyi baja lehet, hogy beveri a könyökét az íróasztalba, hogy a te zsebedből mennyi megy ki? Az a tulajt sem érdekli! SAJNOS! SAJNOS! Kollegiális tisztelettel:
törölt felh. 2010.01.31. 23:45:06 / # 320039
avatar
szia! Szinte mindenben igazad van! 20 évvel ezelőtt már taxiztam, épp ezért 100%-an igazad van! Az utasok elkényeztetése a cégek különböző egymásnak alá-ígérgetésével érték el. a sok tudatlant berendelgetném továbbképzésre4 ( miért vannak az etikások?) A pALYÁRÓL azért nem írok semmit mert nekem egy vörös posztó! Más cégnél jó ha 5 percig csővőn lehetne. A fonetika, az artikuláció, a magyar nyelv ismerete (!) számára ismeretlen! Amin talán lehetne segíteni. Amin nem lehet!: Az "arcoskodás", időn belül "bealszik", ha haver vagy ! (pajám).! Ha nem vagy "brancs beli" simán "leűvőlt" Ezt úgy hívják diszkrimináció! Nem vagyok finnyás, de, ha ilyen emberek a "feletteseim" már nem is csodálkozom miért is csökkent a forgalmazás. Szegény pAJA! most biztos jól megsértődik, koránál fogva nem várom el tőle, hogy némi önkritikát gyakoroljon, mert az -önkritika -szó értelmezésénél már elakadna... üdv neked
törölt felh. 2010.01.31. 23:21:20 / # 320038
avatar
Nem kell megijedni, nem hivatkozott senki rád! Akik elolvasták az írásodat felismerik az idézőjel értelmezését. A végén kezdem: itt nem sz@patásról van szó! Nagyra becsült szellemi kollégánkat (madhukri)idézem: A javító és segítő szándék legyen az alapelv! Írod: aki több időt van kinn az fizessen többet? Erre a nyugdíjasok zöme biztos felállna a kocsiban. Akinek sok az "állandósa" és azért van kinn sokat az is zümmögne - igazságtalannak érezné. Sajnos nem ilyen egyszerű eldönteni hogy lenne jó... Pont ezért jó beszélgetni róla. A tulaj fontosságát jobban lehetne csökkenteni, ha nagyobb lenne az összefogás, de amíg az "oszd meg és uralkodj" elv van, amíg egymást "marjuk" addig ő lesz a nevető harmadik! Üdv neked
törölt felh. 2010.01.31. 23:08:05 / # 320037
avatar
Üdv neked Zsolesz! Klasszikusokra hivatkozva Madhukarit idézem: javaslatokat, segítő szándékot kért, hogy jobb legyen nekünk! ezért nem tartom "meddő vitának" A tulajt minden cégnél tökön lehet rúgni, ha meg van az egység, de ez '91 óta nincs! Ha akkor egy kormányzatot le lehetett bénítani akkor most a cégtulajdonosokat nem lehetne? az ő hatalmuk igen törékeny, a legtöbb a pszicho terrorral tartja a markában a taxisokat ( no meg 10 - 20 tűz közeli janicsárral ) Én személy szerint nem siránkozok! BESZÉLGETEK KOLLÉGÁKKAL! Én személy szerint: annyi címet veszek fel amennyihez hozzá férek térben és időben! Azé köszi, hogy klaviatúrát ragadtál.
törölt felh. 2010.01.31. 22:54:15 / # 320036
avatar
üdv neked4 Nemtom mellik cég ahol a 300 db fuvar 1000 ft alatt van, mert ha lenne ilyen biztos nem dolgozna ott senki! A bp taxinál, ha a teljesített címeket elosztod a taglétszámmal 200-as az átlag. Szerintem a 150 - 250-ben lenne a zöme. A kiugróan kevés kb: 15-25 a kiugróan magas kb: 10-15 Ha a kevesebbet nézzük akkor a tagság 10%-a aki vagy lusta, vagy hajt. Ha így nézzük a közérzet azért jobb lenne, mert senki nem dünnyöghetne, hisz vállalta a cím fizetési kötelezettséget. üdv neked
nazoli 2010.01.31. 20:06:49 / # 320035
avatar
Én nem javasoltam semmit, csak kérdeztem! A javaslat Monstremanus topiktársé volt, tőle idéztem. Ott van az idézőjel. Én, egyébiránt, köszönöm szépen, jó tudok dolgozni, és nem is szándékozom nem jól dolgozni! Csak az érdekelt volna, hogy hogyan számolják az Urak az alapdíj összegét? Szerintem akkor lenne értelme ennek az alapdíjnak, ha a tagdíatokat(tagdíjunkat) jól elkülöníthetően különböző célokra használná a cég. De ezzel szemben az a helyzet, hogy a pénz a napi cég napi fenntartási költségeire megy el, a többit a tulaj kiveszi magának! Aki pedig az utcán dolgozik, a befizetett tagdíjáért 24 órás szolgálatot kap cserébe, amit azért ne bontsunk külön fuvarokra! lehet, hogy az egyik kolléga 6 órában megcsinálja azt a pénzt, amit a másik 12-ben sem! Akkor ki használta többet a céget? Szerintem mérni kéne a munkaidőt, és aki több időt tölt el a pályán, az fizessen többet! A tehetséget nem kéne büntetni, a tehetségtelenséget pedig nem kéne jutalmazni! Az a gyanúm, hogy ezzel a címarányos tagdíjjal már megint egymást akarjuk sz@patni!
oregrokker 2010.01.31. 17:25:08 / # 320034
avatar
Na örülök neki.
dog 2010.01.31. 16:50:07 / # 320033
Sajnos a BP taxinál nagyon sok tudatlan dolgozik,akik külön meg is kérdezik,hogy PLD:"Palyám indíthatom az órát,hiszen már tizennyolc perces vagyok?" Palya nagy kegyesen engedélyezi. Na akkor mit vársz ettől?Én részemről tíz perc után indítom az órát.Ennyi idő alatt az Eiffel toronyból is le lehet érni. Talán nem kellene ennyire lovat adni az utasok alá. Húsz évvel ezelőtt száz fuvarból százszor az utas ért először a kapuhoz,mert ismerte a régi mondást,hogy szaladok,mert ketyeg a taxióra.
üvegtigris 2010.01.31. 16:38:11 / # 320032
Szép napot urak. Jó az új álltalános,főleg az óraindítással kapcsolatos része. Kiszámolta már valaki,hogy ötévente egy vadiúj passátot dobunk ki a zsebünkből,csak a kapuk előtt való várakozással. Műszakonként 60 perc x 50ft=3000ft. Havonta ez már 90 000ft. Évente ez 1 millió 80 000ft. 5 év alatt= 5 400 000ft. Nos nem értem miért kell ezt még hosszabbítani több perccel? 10 percnél minden cég indítja az órát. Nekem miért a diszpécser ad engedélyt rá? Elég nagy fiú vagyok már ahhoz,hogy magamtól is eltudjam az órát indítani 10 perc leteltével. Nekünk minden perc számít,mert a kis számok tőrvénye szerint az idő nagy forintra nő. Kérjük az álltalános megváltoztatását és az óraindítást 10 perben való meghatározását. Tisztelettel

törölt felh. 2010.01.31. 15:45:35 / # 320031
avatar
öregrokker??NA! NA!

törölt felh. 2010.01.31. 15:07:15 / # 320030
avatar
Most már tudom ki vagy!
oregrokker 2010.01.31. 15:03:16 / # 320029
avatar
Azon sírnak,hogy ha 5 címmel kevesebbet vesz fel akkor 20000ft -al kevesebbet keljen fizetni.Menjenek fel a Jenőhöz aztán egyből többet tud felvenni.A 90%-a úgyis batyus.
törölt felh. 2010.01.31. 14:39:57 / # 320028
avatar
Hagyjad már sírni sokkal egyszerűbb!
oregrokker 2010.01.31. 14:32:25 / # 320027
avatar
Apám mindegyik csak sír inkább kimenne dolgozni.
oregrokker 2010.01.31. 14:30:31 / # 319791
avatar
Szeva Zsolesz.

törölt felh. 2010.01.31. 14:02:13 / # 320026
avatar
Meddő vita. A tulajt mit érdekli a ti nyomorotok! Miért nem veszel fel több címet te is ,és keresnél többet ahelyett hogy itt siránkozol(tok)? Érthetetlen!
törölt felh. 2010.01.31. 13:16:39 / # 320025
avatar
Na ja és az sem mindegy,hogy rendelőkből +200ft-ért viszed a fuvart 10ből 7x kerületen belül.
törölt felh. 2010.01.31. 13:14:38 / # 320024
avatar
Nagyon egyszerűen számoltam ki a 250ft/címet. 50.000ft/200címmel=250ft Szerintem mindenkinek más bevételt kell produkálnia. A 10-15 éves Vectrával vagy öregebb olcsó pár 100ezres autóval dolgozónak. Vagy a több milliós autó tulajdonosnak is. Vagy pl aki már idősebb és saját lakása van így vagy úgy,vagy annak aki albérletben lakik. Éppen úgy mint az egyedül állónak és annak is akinek 3-4 emberről kell gondoskodnia. Van akinek elég a 120-150címet fel vennie de van akinek a 200cím is kevés.
Oldalszám: 184