Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rocktaxi 2011.04.13. 12:21:40 / # 321003
Ezt az állapotot TAGDÍJCSÖKKENTÉSSEL is el lehet érni! :-)
herczeg 2011.04.13. 12:21:28 / # 320995
avatar
Szerintem itt pont te kavarod a szart kollegám.Tudom,hogy neked sokat számit a tagdij kedvezmény... Mert mi azért egy hetet dolgozunk,amig az bruttóban összejön.De inkább maradj csöndbe és a pénztár mellett lévő kis kulipintyóban mondd el a véleményed.De ott egyikőtök sem meri megtenni mert szarháziak vagytok és csak a górétoknak bólogattok,de semmit nem tesztek. Nem szerveztek ellenőrzést,nincs idő mérés és ráadásul egy olyan ember ül ott bent aki folyamatosan nyúlta le a szállodákat.(505) Ez a 18-s idejében nem lett volna lehetséges,de az álszent 100-s Bélánál már ez is lehet.Neki elég bevinni egy üveg bort és máris el van sikálva. Fuvarszervezés??? Nevetséges,hát arra költeni kellene,ŐŐŐ meg nem olyan aki kidob az ablakon egy forintot is. Ki fogja vagy tudja neki elmagyarázni,hogy a TAXIZÁSHOZ nem ért???

szálka 2011.04.13. 11:54:32 / # 321002
avatar
Ááá..szerintem Te érted félre:-)) Nem azért akar olcsóért járni, mert többet remél. Csak abban bízik, hogy legalább annyit fog csörögni a telefon, hogy a tagdíjukat hozzá behordók nem pártolnak át más céghez. Szánalmas vérszívók!
Apuka 2011.04.13. 10:37:39 / # 321001
Félre érted a dolgokat! A sz@rt már felkeverték! Úgy hívják, csökkentünk 159-re! Van aki támogatja, van aki nem! Aki támogatja nem hiszem hogy helyesen gondolkozik! Elmagyarázom: - Mint írtam, jobbak az adottságok a másik társaságnál ha már szotyisodni kell - azzal, hogy tarifát csökkent a cég, nem lesz több utas. azt már felszívta a plusz! itt legfeljebb csak az érhető el, hogy a jelenlegi megrendelőket (ugyanazokat és nem újakat) fogjátok alacsonyabb áron vinni! - az alacsony tarifának köszönhetően a tapasztalt taxisok el fogják hagyni a céget! Kit tudtok majd felvenni helyette? Profit biztos nem, mert a 159-re nem fog oda menni (akkor már inkább a pluszt fogja választani). Akire alapozni lehet(ne) azok a ma újonnan pályára lépők! Melyik a jobb, a profit megtartani vagy az újat, a tapasztalant felvenni akihez majd ha beül az utas és mond egy címet (amit nem fog tudni a gps-be beütni) pl Old Mans, szegény, azt se tudja merre induljon. Egy taxis akinek az utas kell az útvonalat lépésről lépésre elmagyarázza. Csak borítékolom, ez az utas többet nem fog rendelni. 10 utasomból 8 megjegyzi, azért szeret velünk utazni mert itt a taxisok ismerik a várost és nem neki (utasnak) kell a sofőrt belenavigálni! (természetesen ez sok másik társaságnál is így van hiszen jó pár ezren vagyunk profik) De az a kis % miatt, aki valóban tapasztalatlan, könnyen elpártol a cégtől a megrendelő!
macskakő 2011.04.13. 10:14:03 / # 321000
avatar
ne keverd a szart
Apuka 2011.04.13. 10:07:55 / # 320999
Szia, macskakő! (hm.. új nick) miből gondolod hogy be lehet rángatni etikára azokat az embereket? Miből gondolod, hogy ha berángatják őket, az szó nélkül fog maradni? Ha neked tetszik a 159 akkor menj át a pluszhoz! de még ott is - Magasabb a tarifa (165ft) - alacsonyabb a tagdíj
macskakő 2011.04.13. 09:55:51 / # 320998
avatar
holnap nem balhézni kéne nektek, hanem megállapodni szépen, vagy tudomásul venni a vezetőség döntését. aki holnap ott lesz, majd legfeljebb mehet etikára.

Picur 2011.04.13. 09:52:26 / # 320997
avatar
Sajnos viszonylag rövid idő alatt. A taggyűlésen ha jól emlékszem nem volt szó negatív irányú tarifa módosításról, javítson ki valaki ha tévedek. Márpedig úgy lett meghirdetve, hogy a cég jövőjéről ,stb. lesz szó. Az utóbbi 1-2 hónapban nem emlékszem olyan piaci változásra, ami indokolná ezt a lépést, amiről akkor szó sem esett. Nagyobb cégnél is láttunk már ilyet, hogy hirtelen változnak a vélemények, ugye "Zoli". :)
nazoli 2011.04.13. 09:27:13 / # 320994
avatar
"Ön azt fejtegeti a riportban, hogy hogy a nagyon olcsó szolgáltatás mögött csalás rejtőzik és az olcsó fuvarszervezők azzal kábítják a taxisokat, hogy hatékonyabban dolgozhatnak náluk. Nos, most Önök arra készülnek, hogy ebbe a szegmensbe "törjenek" be." Változnak az idők, változnak a vélemények.
Taxi 2011.04.13. 08:36:36 / # 320993
avatar
Azért arra kíváncsi lennék hol van ilyenkor a sárgaspárga, cartman ,stopper ,watson meg a többi nagyszájú.

Taxi 2011.04.13. 08:34:37 / # 320992
avatar
Az a baj,hogy a fuvarszervezésre a cégvezetők csak egy megoldást tudnak. Tarifa csökkentést az majd mindent megold. DDDDDDDDDDDD. Álljon oda a csalán bokor elé és tegye azt amit velünk csinál. A másik része,hogy az etikások 4-5-6-an döntik el mi legyen a cégnél. S csak rájuk hallgat a józan észre nem. Ez a hajó már elment. Remélem belátja,hogy ez a megoldás sem a taxi4-nél sem a Mobilnál nem volt nyerő.(ráadásul a Mobilnál még havi 10.000ft tagdíjcsökkentést is kilátásba helyeztek) Remélem nálunk sem lesz az. Inkább a havi bevételéből kéne egy kicsit áldozni reklámra. Vagy felvenni fuvarszervezőt. Nem kell tv reklámra ,nem kell rádió reklámra milliókat költeni. Sima újság hirdetést pár tízezer forintért legalább ennyivel próbálkozna. Próbálkozhatott volna mióta átvette a vezetést. Remélem átjön a vezetőségnek akik itt dolgoznak azok miért is vannak itt. Ha szotyizni szeretnének már átigazoltak volna. Persze megértjük nincs meló sokat ülünk a tuttiban. De nem vagyunk kíváncsiak a csöves 800ft-os fuvarok tömkelegére. Nem akarunk napi 1-2 órával többet kint lenni ugyan annyi pénzért. Nem akarunk még több kilométert beletekerni a verdába közel 400ft-os üzemanyag ár mellett. Ha jól tudom a Plus is emelt már az áraikon már nem mindenkit visznek 150ft-ért. Kitartás kell még egy kicsit ami eddig is megvolt. Lehet nemsokára el lehetne kezdeni emelgetni is az árakon,de legalább szinten tartani a mostanit. Na de így mi lesz a vége. Előbb utóbb de inkább előbb,jön megint egy szotyi és kiragaszt 100ft-ott. Gondolkodhatnának oda fent egy kicsit miért megy a City a Főtaxi „normális” árban. (a Főtaxi a reptér előtt is ezen a tarifán szolgáltatott) Lehet,hogy ott vannak a fuvarszervezési díjért fuvar szervezők. Nem hiszem,hogy az egyetlen megoldás a tarifa csökkentést. Próbáljuk megállítani a szotyisodást.

KényelemrettegőOő 2011.04.13. 07:05:00 / # 320990
avatar
Urak! Taxisok és csak olvasgatók! Megbolydult a méhkas. Jó látni ennyi kommentet hazai és nem hazai játékostól. Igazatok van 100%-ban és gátat kell vetni ennek a folymatnak.( Ez volt a demagóg rész) DE árulja már el valaki hol a faszban volt akkor ez a sok jóakaró ember amikor az első szarházi diszkontcég a Minimobil megalakult aztán követte a Plusz később az álTURBÓmagyar Nemzeti TX. Nem most kéne demonstrálni meg hőzöngeni hanem az elején kellett volna kicsit észnél lenni. A régi bevált módszer Az erre szakosodott szakemberek pár 100 000.-ért 70 %-os nyomorékot csináltak volna ezekből az GECI emberekből (cégalapítókból)most semmi bajunk nem volna . Belekerült volna 3-4000 taxisnak fejenként 100 forintjába. MOSTMÁR KÉSŐ.

bemondó 2011.04.13. 03:51:37 / # 320989
avatar
Tisztelt Dióslaki Gábor! Engedje meg, hogy ismeretlenül is megszólítsam és kérdéseket tegyek fel Önnek. Ön-mint a Tőzsdei Egyéni Befektetők Érdekvédelmi Szövetségének elnöke és a Budapest Taxi résztulajdonosa-komolyan gondolja azt, hogy az Ön által részben tulajdonolt taxitársaság tarifaszerkezete elavult és az egyedüli megoldás a tarifa ilyen mértékű csökkentése? Valóban úgy gondolja, hogy a tarifacsökkentés a Budapest Taxi alvállalkozóinak és dolgozóinak megoldást jelent a jelenlegi borzasztó helyzet megoldására? Vettem a fáradtságot és meghallgattam a Gazdasági Rádiónak adott interjút és arra a következtetésre jutottam, hogy Ön egy Excel tábla részeként tekint a taxisokra és a lényeg a táblázat alján szereplő összeg nagysága. Nyilván Önt és a befektetőket főleg ez érdekli és ezt el is fogadom, de kérem, hogy nézzen az adatok mögé, üljön be egy taxis mellé néhány percre és hallgassa meg őket is. Ön azt fejtegeti a riportban, hogy hogy a nagyon olcsó szolgáltatás mögött csalás rejtőzik és az olcsó fuvarszervezők azzal kábítják a taxisokat, hogy hatékonyabban dolgozhatnak náluk. Nos, most Önök arra készülnek, hogy ebbe a szegmensbe "törjenek" be. Szó van itt ár-érték arányról, árstruktúráról, szabadversenyes kapitalizmusról, miegyébről. Ha már kijelenti, hogy az állam nem szereti a taxisokat, akkor Önöknek kötelessége segíteni minket, természetesen bizonyos határokon belül, de véleményem szerint az árcsökkentés ezzel tökéletesen szembehelyezkedik. Úgy gondolom, ha Önök támogatni kívánják a taxisok érdekeit, rendezett viszonyokat szeretnének a taxipiacon és ezért készek tevékenyen részt venni az átalakításban, akkor ezek a lépések hosszútávon az Önök cégének is komoly hasznot hozhatnak. Magyarul az Excel tábla alján is szép kövér összeg jelenhet meg:) Tisztelettel Egy álmodozó taxis

Apuka 2011.04.13. 01:28:48 / # 320988
Én is ott leszek!
madmax 2011.04.12. 23:19:59 / # 320971
avatar
Téged is meg az ismerőseidet is szívesen látjuk tele5ös

madmax 2011.04.12. 23:18:01 / # 320970
avatar
Aki egy kicsit is kételkedik a sikerünkben az nézze meg a 2991-es kommentben a belinkelt részt (A taxinégyesek megmutatták hogy kell)ez majd erőt ad!!

BP.Taxis 2011.04.12. 23:16:01 / # 320969
avatar
Tudtommal ott lesznek,sőt nagyon sokan szeretnénk belépni. Remélem lesz erre is lehetőségünk. Mind ketten ugyan arra gondolunk,de nekünk először sajnos a saját harcunkat kell meg vívnunk,egy nem várt helyzetben,mert akik kitartottak a BUDAPEST mellett,a minimális,de még élhető tarifa használata miatt tette. Így is egyszer már becsaptak minket a csoportos 169Ft-os tarifával. (Még egyszer nem fognak)

tele5ös 2011.04.12. 22:54:28 / # 320986
Igazad van ! De nem egyszerű ! Csak szabályozással lehet elérni azt, hogy tisztességes tarifával dolgozhassunk. Ezt szeretné elérni a TGFSZ !!!!!!!!! Segiteni Őket ! Belépni ! Ők TAXISOK ! Tudják hogy mi lenne a jobb nekünk ! Segítsük Őket !
BP.Taxis 2011.04.12. 22:24:30 / # 320985
avatar
NEM SZABAD MOST STRUCCNAK LENNI! Senki nem dughatja a fejét a homokba! -Tarifa le -Tag létszám fel -Bevétel le -Kiadások fel MEDDIG? Meddig engedjük a BUTA,TUDATLAN(szerinte cég vez.)URALMAT? Véget kell vetni a TAXISOK kizsigerelésének. Tudni kell megállni a szakadék szélén,és nem bele lépni. EZ MINDEN TAXIS ÉRDEKE. Aki mást mond az mit mond? Hát... Ha... (így nem kezdünk mondatot) Legyen bennünk tartás,ha már eddig volt. Ne adjuk fel a megmaradt reményt,egyszer még jobb lehet.Most igazán ki kell állnunk MAGUNKÉRT,nem másért.

tomajer 2011.04.12. 20:32:31 / # 320984
Ő másik alakulatban játszik:-) ... ahol 215.- a legalja...
Oldalszám: 184