Név
Becenév Taxi
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.13 19:56

[b]A Budapest Taxi új tulajdonosai megzavarnák az állóvizet Ezt is érdemes meghallgatni. 1éven belül top 3-ba. DDDDDDDDDD Hátulról.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.13 19:47

[b][url=http://gazdasagiradio.hu/vendeg/52775]Dióslaki Gábor a Tőzsdei Egyéni Befektetők Érdekvédelmi Szövetségének elnöke, a Budapest Taxi résztulajdonosa és ügyvezetője[/url] Hallgassa meg a beszélgetés második részét....

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.13 08:36

Azért arra kíváncsi lennék hol van ilyenkor a sárgaspárga, cartman ,stopper ,watson meg a többi nagyszájú.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.13 08:34

Az a baj,hogy a fuvarszervezésre a cégvezetők csak egy megoldást tudnak. Tarifa csökkentést az majd mindent megold. DDDDDDDDDDDD. Álljon oda a csalán bokor elé és tegye azt amit velünk csinál. A másik része,hogy az etikások 4-5-6-an döntik el mi legyen a cégnél. S csak rájuk hallgat a józan észre nem. Ez a hajó már elment. Remélem belátja,hogy ez a megoldás sem a taxi4-nél sem a Mobilnál nem volt nyerő.(ráadásul a Mobilnál még havi 10.000ft tagdíjcsökkentést is kilátásba helyeztek) Remélem nálunk sem lesz az. Inkább a havi bevételéből kéne egy kicsit áldozni reklámra. Vagy felvenni fuvarszervezőt. Nem kell tv reklámra ,nem kell rádió reklámra milliókat költeni. Sima újság hirdetést pár tízezer forintért legalább ennyivel próbálkozna. Próbálkozhatott volna mióta átvette a vezetést. Remélem átjön a vezetőségnek akik itt dolgoznak azok miért is vannak itt. Ha szotyizni szeretnének már átigazoltak volna. Persze megértjük nincs meló sokat ülünk a tuttiban. De nem vagyunk kíváncsiak a csöves 800ft-os fuvarok tömkelegére. Nem akarunk napi 1-2 órával többet kint lenni ugyan annyi pénzért. Nem akarunk még több kilométert beletekerni a verdába közel 400ft-os üzemanyag ár mellett. Ha jól tudom a Plus is emelt már az áraikon már nem mindenkit visznek 150ft-ért. Kitartás kell még egy kicsit ami eddig is megvolt. Lehet nemsokára el lehetne kezdeni emelgetni is az árakon,de legalább szinten tartani a mostanit. Na de így mi lesz a vége. Előbb utóbb de inkább előbb,jön megint egy szotyi és kiragaszt 100ft-ott. Gondolkodhatnának oda fent egy kicsit miért megy a City a Főtaxi „normális” árban. (a Főtaxi a reptér előtt is ezen a tarifán szolgáltatott) Lehet,hogy ott vannak a fuvarszervezési díjért fuvar szervezők. Nem hiszem,hogy az egyetlen megoldás a tarifa csökkentést. Próbáljuk megállítani a szotyisodást.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.12 19:21

Tök egyszerű menjen a Plushoz aki erre kíváncsi. Ja hogy azok már elmentek. Akik meg itt vannak azok éppen a „normális” tarifa miatt vannak itt.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.12 19:02

Meg persze jönnek a 159-ft-ot érő taxisok is a csoda tákolt verdáikkal, a batyujukkal kütyüjükkel. Jönnek a Plustól kirúgót taxisok meg azok akik már ott se kellenek. De hát mint tudjuk a cégtulajdonosoknak a tagdíj mögött nincs személy nekik egy kód az 50.000ft semmi több.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.12 18:55

Igazad van;de azt tudjuk,hogy 10.000netto az sac13.000ft bruttó. Tehát az áltag 27.000ft az ténylegesen 35.000ft.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2011.04.12 18:33

Sokan mások is ,akárcsak én is azért jöttünk ide mert ez a cég nem volt szotyi. Eddig eljártunk a 214ft-os telefonos tarifával, a 202ft-os törzsutassal, a 189ft-os vip tarifával igaz már egy ideje kénytelenek vagyunk pár megrendelőt vinni 169ft-ért is. Aki 150ft-ért akart utazni,dolgozni az már nincs itt. Mi nem akarunk 159-169ft-ért szállítgatni. A mélyen tisztelt 505-ös etikás engem is megkérdezet mit szólok hozzá. Mondtam neki,hogy f@szság és akivel beszéltem az is ezt mondta legfeljebb csúnyában. Aki akar dolgozni az most is tudd. Csak nyomni kell a gombot meg a pedált, nem a kutakon kávézgatni meg ebédelgetni járni. A diszpécser meg könyörög vigye már el valaki a címet. Számoljunk egy kicsit: Ami most 202-189-169ft az 159ft lesz. Ha átlagoljuk az első 3-at az 186ft. 186-159=27ft/km-er bagatelnek tűnik. Egy átlag fuvar 5km. 5x27=135ft. Egy átlag taxi felvesz 8-10 óra alatt 8fuvart 8x135=1080ft Egy átlag taxis havi 25 napot dolgozik. 1080x25=27000ft. Nézzük: a kávézgatok havi 120cím körül vesznek fel nekik havi 16200ft mínusz. A hajtósabbak 250 címet vesznek fel 33750ft mínusz. Van pár munka hőse 350cím 47250ft mínusz. Na de átlagban 27000ft mínusz havonta marha jól hangzik. Na igen ennyivel kéne többet csinálni havonta,hogy ugyanannyit vigyünk haza. De hogy még többet legyek távol a családomtól a kislányomtól. Azt nem szeretném. A Taxi4 vezetője (ha jól tudom Pásztor úr) belátta,hogy ezt nem lehet csinálni az embereivel akik behordják a zsét havonta. A Bakucz úr is belátta nem lehet levinni a tarifát. Remélem a Dióslaki úr is belátja ezt nem szabad meglépnie. Kérek minden kollégát aki tud jöjjön el segítse jobb belátásra bírni a mi gorénkat is.