Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
mano10 2011.04.15. 18:41:25 / # 321136
Be vagy rúgva? A t4 is szotyi, meg az RT5(de szép) is! Kit akarsz tologatni? Cseber-veder!
hiénakutya 2011.04.15. 18:10:49 / # 320931

nazoli 2011.04.15. 18:02:29 / # 321135
avatar
Ződ nincs?:-D
hiénakutya 2011.04.15. 17:58:36 / # 321134
nazoli 2011.04.15. 17:57:49 / # 321133
avatar
A Nusshauser ezt is kimondta a tárgyalás alkalmával, az egyik résztvevő kolléga szerint.
nazoli 2011.04.15. 17:44:24 / # 321132
avatar
A Rocktaxi látja jól. 3091.
alelölülő 2011.04.15. 17:13:47 / # 321131
RE: aki elküldi nekem SMS-ben a Budapestes kódját,és telefonszámát Még jó, hogy nem a netbankos nevét-jelszavát kéred ismeretlenül.
alelölülő 2011.04.15. 17:11:22 / # 321130
A cégváltás gondolatával egyetértek, max. addig dolgoznék egy ilyen cégnél, amíg a befizetett tagdíjam tart. DE! Gondolod, hogy pont a te segítséged kell ehhez? A hitelességhez minimum a nevedet kellene adnod egy ilyen akcióhoz.
tudomis(kibic) 2011.04.15. 16:41:57 / # 321129
avatar
Esküszöm, most elveszem a gyerektől a WIFI-t, és megnézem hány SMS jött. Reggelente dugom be a PENT,de mindenkit csak bíztani tudok!

osztap 2011.04.15. 16:30:22 / # 321128
Lehettek ezek akár 10 éves ollók is?
Dodi 2011.04.15. 16:16:36 / # 321127
avatar
Egyszer volt, hol nem volt……. Volt egyszer egy utca. Dolgozott benne két fodrász. Meg volt a maguk ügyfél köre, eléldegéltek egymás mellett, békességben. Öt napot dolgoztak, napi 8 órában. Tisztességes megélhetést biztosított a szakmájuk. Jutott pénz az alkalmazottakra, fejlesztésre, új ollókra, minőségi hajápoló szerekre, stb. Jól ment az üzlet, állandóan tele voltak várakozó vendégekkel Látva ezt egy harmadik fodrász, úgy gondolta szerencsét próbál és boltot nyitott ő is az utcában. Egy-két forinttal dolgozott csak olcsóbban. A két régi fodrász vendégei közül néhányan, kipróbálták az újat. Mivel még kevés ügyfele volt, így hamarabb sorra kerültek. Sőt, a régi boltokból néhány alkalmazott átszerződött az új üzletbe és így, ismerősként a megszokott szolgáltatást nyújtották a régi ügyfeleknek. Alig érezhetően ugyan, de csökkent a két régi bolt bevétele, míg a harmadiké, szép lassan felzárkózott a erre a csökkentett szintre. Teltek, múltak a hetek, hónapok és egyszer csak beütött a ménkő! Hirtelen mindenki óriási üzletet látott ebben az iparágban és fodrászvállalkozók hada jelent meg az utcában. Egyre másra nyitottak az új üzletek, egymástól néhány lépés távolságra. Átcsábítgatták a régi üzletekből a dolgozókat, akik hozták a saját ollóikat, és egyéb fodrászkellékeiket. Felvettek teljesen kezdő fodrásztanoncokat, sőt volt olyan üzlet, amelyik vidéki városokból, falvakból, a szakmát nem ismerő embereket alkalmazott, csak hogy meglegyen a fizető létszám. Ugyan is, új struktúrát vezettek be, aminek az volt a lényege, hogy az „alkalmazottak” már nem kaptak fizetést! Sőt! Ők fizetnek egy fix havidíjat az üzlet tulajdonosának és cserébe ők annyi vendéget kopasztanak meg egy hónap alatt, amennyit csak bírnak! Az emberek először nem értették a dolgot és csak kapkodták a fejüket. A boltokon ugyan is reklámok jelentek meg. Nyitási akció……Nyári akció…Hűsítő akció…Törzsvendég kedvezmény. Egyszer fizet, kétszer kopasztjuk! A nagy dömpingnek az lett a vége, hogy az időközben már közel 20 üzletben, több volt a fodrász, mint a vendég. Vihar előtti csend ült az utcára. Elégedetlenek voltak a dolgozók és állandóan vándoroltak üzletről, üzletre. Ha híre ment, hogy valahol kicsit több vendég van, hát egyből odarohantak dolgozni. A tulaj persze felvette őket, hisz neki mindegy volt mennyi vendég van az üzletben. Minél több fodrásza van, annál jobban dagad az ő bankszámlája, hisz a fodrászai - ha van munka, ha nincs - így is, úgy is fizetik neki a havi jutalékot, ügyfélszámtól függetlenül. Amelyik meg nem tudja kitermelni a tagdíjat, az mehetett Isten hírével! Aki ment, megpróbált magányos farkasként a szakmában maradni. Néhányuknak sikerült. De ördögi körben voltak a többiek. Hisz nem nyithattak 4-5000 fodrász boltot az utcában. Aztán egy nap „nagy dobásra” szánta el magát az egyik tulaj. Jelentősen csökkentette az üzletében a szolgáltatás árát a fodrászai megkérdezése nélkül. Persze az ő tagdíjuk összege a tulaj felé ugyan annyi maradt, sőt! Időközben még meg is emelkedett! A tulaj akkor is, mint az óta is mindig ugyan úgy, megideologizálta a döntését: - Az olcsóbb szolgáltatás, több vendéget vonz. A több vendég ugyanannyi pénzt eredményez, tán még többet, is mint a mostani árainkon a jelenlegi létszám. És a fodrászok többsége beszopta dumát. Viszont volt olyan, aki tudott számolni és megkérdezte: - Ha jól értem, akkor mostantól másfélszer többet kell dolgozni, ugyan annyi pénzért. Nyolc óra helyett tizenkettőt. Másfélszer többet kopik az olló, fogy az alapanyag. Többet kell fizetni az üzletben a fűtésért, áramért, vízért. Hol ebben a logika? De erre nem válaszolt a tulaj, csak magában mosolygott az okoskodón. - Ha nem tetszik valami, ki lehet lépni!- és kiebrudalta az elégedetlenkedőt az irodájából. Az üzlet ebben a boltban, újra beindult. Ismét sorban álltak a vendégek. A látvány elhomályosította az ott dolgozók józan ítélőképességét. Azt hitték, a régi szép idők jöttek vissza. De minden csoda 3 napig tart. Nem tudni pontosan mi volt az oka, de e kezdeti fellángolás, lassan alábbhagyott. A folyamatos 10-14 órás műszakok? Az egyre kopottabb, életlenebb ollók? Hisz nem tellett már újra, a régit kellett élezgetni, reparálni. Minőségi samponok, balzsamok és egyéb kencék helyett, olcsó, silány alapanyagokkal kellett dolgozniuk, hisz nem tudták már megvenni a minőséget. A vendégek persze ezt megérezték és odébb álltak. Megtehették, mert volt hova. A folyamat ugyan is nem állt le. Még mindig voltak olyanok, akik ebben az businessben láttak fantáziát. Egy két kiugrott fodrász, saját céget alapított, növelve ezzel a kínálatot a piacon. Extra olcsó szolgáltatást kínált és kezdetben ezért nem kért pénzt a nála dolgozó fodrászoktól. Nincs tagdíj? Más se kellett nekik. Vitték a kopott, elavult felszereléseiket és beléptek az új üzletbe. Volt olyan, akinek már annyira rossz és hiányos volt a munkaeszköze, hogy alkalmatlan volt a munkavégzésre. De volt megoldás. Drága pénzen bérbe adtak neki újat. Boldog is volt az isten adta, mint maci a mézes bödönben. Újra tudott dolgozni. Ez az üzlet is beindult. Olyannyira, hogy elérkezett a pillanat, amikor a tulaj közölte: - Mostantól havi fix jutalékot fizet az, aki továbbra is itt akar dolgozni! És az üzlet, ezen a vonalon is beindult. Dagadt a tulaj bankszámlája, de a dolgozók ugyan úgy jártak, mint korábban. Sok munka, vele nem arányos jövedelem. A fodrász szék már elég kopott, szakadt volt. Cserélni kellene, de miből? Az üzletben már csak minden második villanykörte világít, mert nem telik cserére. Szép lassan feléli a munkaeszközeit. A végén ő is bérelni kényszerül majd mindent, feladva ezzel az önámító önállóság, utolsó bástyáját is. Mit is kérdezett a jól számoló fodrász a tulajtól? -„ Hol ebben a logika?” És a válasz,amit sosem mondana ki: [b] [i] [font size=2]- „A logika ott van, hogy én mindentől függetlenül, ugyan olyan magas színvonalon tudjak élni a ti tagdíjatokból, mint eddig.” [/font] [/i] [/b] És amíg van gyapjú, addig van kopasztani való birka is.

kínai büfé 2011.04.15. 16:11:57 / # 321126
avatar
"Nem vagyok -lustaságom miatt- TSZ tag" kár,egy pár sertést hozhattál volna a kifözdébe
tudomis(kibic) 2011.04.15. 15:48:03 / # 321125
avatar
"Ez az érdektelenség rámutat arra, milyen jelentéktelen cég a Bp. Taxi a szakmán belül. Mennyire "nem oszt nem szoroz", mit csináltok, mit tesznek veletek. Olyan kevesen vagytok, és olyan kevés munkátok van, hogy senkit nem izgattok, senkit nem veszélyeztettek. Bátortalanul jegyzem meg, hogy ennyi címe a Penta Taxinak is van.... (persze cím/fő) Nem értem miért vagytok ott, miért fizettek ezért? Ezt a 150-170 embert, a taxipiac három nap alatt nyomtalanul felszívná, és mindenki jól járna..." SAJNOS EZ ÍGY SZÓRÓL SZÓRA IGAZ! Benne van a követendő stratégia is. Annyi a bökkenő,hogy hó közepén találták ki Nektek a sorsfordítást (mint P.G. próbálta),így a tagdíjat vagy kidobod,vagy ledolgozod. :( De! Ha bárki kopogtat a kockánál,vagy a Holdingnál,esetleg a T4-nél,hogy "Nem akarok szotyitarifán dolgozni!" garantáltan fel lesz véve! Dudás maximálisan mellettetek lesz,Pásztor Gabi úgyszintén (nála a 20.000F-os ziccerrel kell indítani),és Horváth Csabi is segít majd! A CÉGHŰSÉGET EL KEL FELEJTENI A MAI VILÁGBAN! EGYELTEN DOLOG LÉTEZIK: AZ UTASHŰSÉG! S,HA Ő IS RAGASZKODIK HOZZÁTOK,AKKOR NINCS ÉRTELME BUDAPEST TAXIRÓL BESZÉLNI! Mocsok vagyok,de tessék lenyúlni az utasokat,vagy átlépést követően az új cégetek telefonszámát beprogramozni a telefonjába! Etikátlan? Ugyan kérem! Szeretettel várunk minden fuvarlenyúlásos kollégát a Budapest taxi kötelékéből bármelyik társaságnál! Nem Te lopod el a fuvart,hanem a cégvezetőd lopta el korábban Tőled! Ugyanis ő sosem látta,nem szagolta,nem nyitott neki ajtót,nem vigasztalta,soroljam? Szerződése partnerek? Ugyan!Ha nem kapnak kocsit időben,majd átszerződnek! Ennyire egyszerű! TAMÁSUNK! Nagyon hamar leírtad ezt a csatát veszteségesnek... Az igazi harc -tudod jól- a kilépésekkel kezdődik,mert a cégnek a működését a tagdíjból befolyó bevétel teszi lehetővé. Ha ez megcsappan,akkor mókuskánk bevétel nélkül marad. EZ ÍGY ÉRTHETŐ NEM?! NO! Nem vagyok -lustaságom miatt- TSZ tag,de felajánlom,hogy aki elküldi nekem SMS-ben a Budapestes kódját,és telefonszámát a 0036203717299 számra, azt betolom egy társaságba,ahol jól érezheti magát,és emberként dolgozhat! Annyit kérek,hogy droidok kíméljenek,mert tartóikkal nem szeretnék versenybe szállni!
nazoli 2011.04.15. 15:12:14 / # 321124
avatar
Az a nagy helyzet, hogy néha az sem árt. Legalább egy kicsit megkeseríteni az életét, ha már ő nagyon megkeseríti a mienket.
nazoli 2011.04.15. 15:09:52 / # 321123
avatar
Most én sem tudom megmondani, hogy hogyan lehetne. De az mindenesetre jó volt, hogy más társaságbéliek is voltunk ott néhányan tegnap este. No meg a TGFSZ is aktivizálta magát. Kezdetnek elmegy. Majd kialakul. Ahogy a tendencia alakul, sajnos lesz még mód az ilyen összetartásokra. A fix tarifa azért nagyot lendítene a dolgokon.
hiénakutya 2011.04.15. 14:34:59 / # 321122
Nade ez meg egy utópia.
kokuszdio 2011.04.15. 14:32:51 / # 321121
avatar
Tessék itt az elő példa amire rábukkantál
kokuszdio 2011.04.15. 14:31:18 / # 321120
avatar
Ez egy részlet kérdés.Sajna a Budapest nevet hiéna cég is használja ezt gondolom láttad már te is.a Google ba sok olyan dolog felugrik más más téma körbe is amire nem igazán van szükséged csak hasonló névvel kezdődik.hiénakutya nem bántani akarlak és ne haragudj ha megsértettelek csak nem a hatásos megoldások körébe tartozik e gondolat amit felvetettél. itt az összetartásroll van szó.Nincs itt már taxis betyár becsület és összefogás.Ha holnap után 99 ft ot talál ki egy cégvezető és be is vezeti akkor lesz kolléga aki be is vállalja hidd el. Majd ha minden társaságnál egységesen összefogunk akkor talán lehet érdemleges célokat elérni.
hiénakutya 2011.04.15. 14:28:00 / # 321119
Micsoda gyöngyszemekre bukkanhat az ember! Aki a galériában lát akár csak egyetlen taxit is, az szóljon! :-D

hiénakutya 2011.04.15. 14:16:32 / # 321118
Én vállalom, hogy rosszindulatú vagyok. De ez a cég a nevétől ér valamit. Tegyük föl, hogy külföldi vagy, aki Budapestre készül! Igyekszel tájékozódni a neten, próbálod leszervezni az utadat, szállásfoglalással, taxirendeléssel. Ez utóbbi esetében mely szavakat fogod bepötyögni a Google-ba?
Oldalszám: 184