Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Tökfej 2009.08.21. 16:13:42 / # 318851
avatar
Bocsi a megfogalmazásért,de k*rvára igazad van!!!
valcsi 2009.08.21. 16:01:39 / # 318846
avatar
Óva intelek. 28 évesen sem vidéken, sem Pesten nem szabad taxizni. Ha tényleg vagány csaj vagy, mutasd meg a világnak, és kezdj el bármi másban gondolkodni. Ha soha többé nem akarsz nyaralni, ha soha többé nem akarsz egy színházba, vagy egy moziba elmenni, ha nem akarsz sétálni, kirakatokat nézegetni, shoppingolni, ha nem akarsz egy klassz pasit az életedbe akkor taxizz.

viharbagoly 2009.08.21. 15:41:37 / # 318862
avatar
Tetszik a hozzáállás:-) 28 éves független csaj vagyok teljes elszántsággal:-) Itt is sok a kolléga, csak nem mindegy, hogy filléreken harcolunk vagy értelme is van.. Meg eleve a mentalitás.. Itt max macskás vénasszony lehetnék, de nem leszek:-)

csogu 2009.08.21. 11:42:30 / # 318876
Az a kortól függ :-))
baupexim1 2009.08.21. 11:39:29 / # 318875
avatar
perverz:))))
Nevem senki 2009.08.21. 11:24:19 / # 318874
avatar
Hány éves? :-)))
sullivan 2009.08.21. 09:40:52 / # 318873
avatar
Ha elszánta magát,akkor 100%.... erről beszélünk!!! bármelyik cégtulaj, (kivéve 1-2 céget ahol figyelnek a létszámra), azért az 50000-60000 forintért térdre esik csak neki annyival legyen több..... Az már nem számít, hogy veled vagy velünk mi lesz.... mondtam max. 180 autó elég erre az évek óta STAGNÁLÓ, sőt csökkenő cím állományra... majdnem 100 autóval több van!!!!! Ezért van itt rengeteg csótány, féreg köztünk....ezért jó nekik minden 3-mal, mert muszáj, és ezért van az, hogy egyre többen csinálják ugyan ezt , mert most már nekik is muszáj, hogy ne dögöljenek éhen és betudják fizetni a számláikat.... Mert vannak akik kint ülnek 3-4-5 órával többet naponta, hogy valahogy megcsinálják a pénzüket, a "barátok" viszont csak napi 4-5 órát ülnek kint és ők így csinálják meg a pénzüket. Melyiknél hallottad, hogy átcsúszik egy másik műszakba? Na most ezzel szemben nézd meg a többséget.... Kapisgáljátok? Értitek?
viharbagoly 2009.08.21. 02:15:50 / # 318871
avatar
Szerintetek mennyi esély van arra, hogy egy vidéki taxiscsaj bekerüljön egy pesti csapatba??

nazoli 2009.08.21. 02:13:06 / # 318870
avatar
Biztos én vagyok a buta, de nem értem ,miről beszélsz!
sullivan 2009.08.21. 01:24:52 / # 318869
avatar
Nagyon jól informáltnak tűnsz. Szerintem Te közel vagy a tűzhöz..... Ami nem baj, mert legalább írogatsz....veszed a fáradtságot.... Milyen csapat lesz műholdas? Te honnan tudsz erről? Amivel egyetértek és szerintem jól látsz Te is azok a létszám maximálások lennének. Első körben.... Az a cím mennyiség ami nálunk van azt max.!!!!!! (hangsúly a max.-on van) Szóval max. 170-180 autót igényelne...... Elégedett emberek dolgoznának, nem marakodnának és úgy vigyáznának , nehogy véletlenül túlszámlázzanak, koszos, csöves autóval dolgozzanak, tréningbe, pólóba nyomják stb... értéke lenne a helynek és csak "KIHALÁSSAL" lehetne bekerülni. ( a kihalást értsd kilépés, kirúgás, nyugdíj stb)Mindenki megkeresné a pénzét nem lenne ekkora éheskedés. De hát ahhoz előbb a Mikinek kellene leadni az igényekből..... és címarányosan felvenni autókat havi lebontásban + 150 cím + 1 taxi. Ha nem nő a címállomány minden marad..Így ha az eltartottak szereznek munkát a Mikinek is több pénze lenne + akinek ez a feladata az sem üldögélhetne a babérjain a mi keresetünk 2x -ért... szóval melyik az a műholdas csapat... mennék oda, mert a etikás brigáddal meg a a haveri körrel itt már nem lehet versenyezni... Ők rakétákon ülnek, mindent elérnek "3-mal" és a stopper sem fogja őket,mert annyira gyorsak......... nem csak undorítóan dolgoznak.... itt akarsz Te rendet tenni? Ha ez a E.B.-t eltakarítják rengeteg dolog megoldódik..... úgy ahogy van kivétel és akkor most leírom .. A Béla és a Rádiós srác..... őket még úgy ahogy normálisnak tartják az utcán dolgozók is...... legalábbis nem ennyire féreg módon nyomják, tolják egymás és saját szekerüket........ mint a kispest-erzsébet csodacsapat...
Stopper 2009.08.20. 23:14:32 / # 318868
avatar
Sipi ! Te itt most valamiféle vezér vagy szó cső szeretnél lenni ? Kapitalizmus van és a tulajnak Te nem számítasz . A két oldalnak más és más az érdeke !Két egyforma ember sincs nem,hogy két cég .Amit máshol meglehet tenni azt itt a különböző érdekek miatt nem , ezért a néha szájba rágósnak tűnő álmaidat ne oszd meg velünk .Kérlek.
Bao 2009.08.20. 20:16:49 / # 318866
avatar
ZÁRÁS?
sipi 2009.08.20. 19:28:16 / # 318865
avatar
Tényleg így érezzük hogy nem érdekli a mi sorsunk de rá kell döbbennie hogy figyelnie kell ránk. Ha kihullunk nem lesz minőségi szállítója, az utas hamar megérzi és lelép.Egy mini cégmél csak mini nyereség várható. A city jó példa 8 éve bevezette az irányított taxizást.Az öregek terelgetik a fiatal utódokat. Ha beválik megtartják ha nem jöhet vissza hozzánk. Akinek nem tetszik ne menjen oda .A szövisek megcsinálták maguknak a biznisztBiztos nyugdíjas állás. Mini volt jó példa míg be nem indult a válság miatt az utas áramlás. Jó pár kollégát kellett felenniük de még jó a címarány.ZÁRNAK folyamatosan. Taxi 4 jó lett volna de túlszaladt a normális létszámon.Zárni akartak? 2000 nél a taxis elrettentő ár miatt vannak kevesen.De ZÁRÁST TERVEZNEK MI megoldást keresünk azért is forrongunk néha, és ZÁRNUNK kell. A drágábbak még stabilak az ottani utas összetételt még nem hisz a diszkont árban,.. cégük fizet vagy van miből. Vagy korábban is csak megégette magát. 5 fő ide-oda nem vészes. Az egyévesek még keresgélnek de az általam leírtakat már 30 főnél is alkalmazzák. És már készülődik egy műholdas új csapat ami nagy taxis-elszívó lehet. Nekünk addigra már stabil középnek kell lennünk.
nazoli 2009.08.20. 17:23:21 / # 318864
avatar
A tulajdonos leszarja a te érdekeidet, mert a saját céljait csak a Te érdekeid ellenében tudja elérni! A minél több pénz eltevése az ő érdeke, ezért aztán ennek érdekében mindent megtesz! Nem véletlen, hogy egy tulajdonos sem szólal meg itt! Csak egy ostoba illúzió, hogy vállvetve meg tudunk oldani minden problémát. Aztán a kollégák is leszarják a lényeget! Neked igazad van, hogy nem ismerik a bevétel-költség viszonyukat. Én már próbáltam kérni adatokat, de két hónap alatt ketten válaszoltak rá, abból is az egyike érződött a teljes tanácstalanság. Azt sem tudta, hogy mit akarok. Pedig még provokáltam is a társaságot. Egyszerűen nem tudják, hogy mennyit keresnek! Fogalmuk sincs a vállalkozás lényegéről, de még a munkavégzés lényegéről sem! Tehetségtelen, lusta emberek gyülekezete, akik sírnak, mert érdemi munkavégzés nélkül, napi 2 órában nem tudnak milliókat keresni! Az az érzésem, hogy itt az a lényeg, hogy minél többet sírni egymás vállán. Aztán ha nem osztod a véleményüket, vagy esetleg Neked nem olyan szar a helyzeted, akkor bértollnok vagy, vagy batyus, vagy csaló! A többi cég alatt mit értesz? Mármint ahol figyelembe veszik a taxis érdekeit? Csak a City-re mondhatsz valami ilyesmit, de ott is csak azért, mert ha nem azt tenné a vezetőség, amit a tagság mond, akkor kirúgnák őket! De nézzük meg, hogy ott is mennyire veszik figyelembe a tagság érdekeit? Nem a tagság érdekeit veszik figyelembe, hanem a SZÖVETKEZETI TAGOKÉT! Ott is külön állatfaj a nem szöv. tag. Több tagdíjat fizet, vezényelhető, bizonyos emberek nem állhatnak be a reptéri sorba, és még lehetne sorolni a nem szöv. tagok hátrányos megkülönböztetéseit! A City-nél pedig lehetne egyenlőség, de hát a szöv. tagok TULAJDONOSKÉNT lépnek föl a nem szöv. tagokkal szemben. Ha a taxis megteszi ezt a taxissal, mit vársz a telefonszám tulajdonostól???? Egyetlen cég sincs, ahol a taxis érdekeit figyelembe vennék! Ahány taxis, annyi érdek! Ezt pedig, hiába is akarnák, nem lehet figyelembe venni! Nagyon remélem, hogy ezek ki fognak hullani, és annyival is kevesebben leszünk! Több fog jutni a megmaradóknak!
sipi 2009.08.20. 16:12:45 / # 318863
avatar
A hallotaxit azért hozták létre hogy a taxisok megbeszélhessék gondjaikat amit nmegoszthat ismeretlen kollégákkal is.Sokan tudjuk kik állnak a nick mögött sőt ha kell majd mindenki tudni fogja ki a másik.És ez a lényeg ismeretlenekből barátok igazi kollégák.Én azért írtam hogy közeledjenek az érdekek egymáshoz.Mert most nálunk elég távol vannak.Lehet áll beírásokat tenni de hamar kiderül,egy két kereszt kérdés után. A mi gondunk a TULAJ gondja is csak velünk együtt tudja elérni céljait.Ezt ő is tudja és itt van olvassa.Egyébként a cég alig 5% van itt tehát nem számottevő.MI csak egy-két dologra tudunk rávilágítani megváltók nem lehetünk ,segítők igen. Akkor lesz minden rendben amikor már a szabadidőnkről fogunk csevegni vagy hol lehet olcsóbb alkatrészhez jutni. Nem hergeljük egymást a megoldást keressük együtt ami fent és lent is jó. Van ilyen nézz körbe a többi cégnél már odafigyelnek a taxis érdekeire.
Stopper 2009.08.20. 09:53:10 / # 318860
avatar
Az utóbbi napokban csak olvasgattam a beírásokat , nem értelek benneteket . Egymást hergelitek a hülyeséggel, szinte eszitek egyesek kútfejéből kipattant marhaságokat / tagdíj variációk, létszám ,rádió,eb,tuti,új belépő,/ vegyétek már észre a ti gondjaitok nem a TULAJDONOS gondja !!!!Te pedig aki az 521 Gyula néven írogatsz jókat röhöghetsz az olvasókon.Biztos,hogy semmi közöd az igazihoz!Ha holnap valaki beír ,hogy én vagyok a 747 azt is eszitek ?
sipi 2009.08.19. 21:11:08 / # 318859
avatar
gyula521 szavaival élve elhatározták magukat fent kérlek várjatok egy hónapot míg megérlelődik a döntés.Meg kell várni ki marad és ki megy.
sipi 2009.08.19. 21:05:00 / # 318858
avatar
Igen én is úgy gondolom nem ismerik a bevétel-költség viszonyunkat.Javaslom szúrópróba szerűen havonta öt taxist megkérdezni aki vállalja hogy havonta megadja ezeket az adatokat. Nekem meg vannak visszamenőleg is. Ez alapján már ők is másképp döntenének taifa,új belépő,cim kiadási problematikák,taxis rádió rendszerek ügyében.
sipi 2009.08.19. 20:58:34 / # 318857
avatar
Szerveznek csak nem tudnak eleget az új, most nyíló dolgokra kell idejében lecsapni. Mind a tizennégy egyszerre próbál szervezni ez fontos szempont.Itt egy lehetőség hogy minden kolléga szerződés tervezetett kapjon és ha alkalma nyílik leadja az intézménynél azonnal vagy gyűjtse csokorba és adja le Tihanyinak, én megtettem a Rádiónál be is jött 2-3 havonta és vagyunk 250 en micsoda lehetőségek. A pacsit az első magán taxis rakta le,amúgy a kapitalista rendszer mozgatója a jutalék. Most minden kolléga el döntheti felveszi e,én beépíthetővé tenném a kiállásba van rá jogszabály, bár Miki szerint lecsapnak rá az ellenőrök, kértem a Taxisok Világát meg is Írták a júliusiban. PL: étteremnél,szállónál úgy kell kiírni, kiállás max. 500ft. Még mindig jobb így ameddig egységesen meg nem szűnne ami nem valószínű,hogy azok menjenek akiket érdekel ez a plusz megrendelés.Én legalább is annak tekinzettem nem érdekel hogy pl.162 ft a km díj. Ráadásul az extra utasok is innen várhatók. Eddig úgy kalkuláltak a kfték hogy fizesse meg a taxis aki bevételt szerzett különben megint kb.1500 el nőne a tagdíj.
sipi 2009.08.19. 20:35:06 / # 318856
avatar
Tegyük fel hogy mégis rendben vannak a rádiók csak az elkeseredettség beszél belőlünk, akkor is a faliújság a nyerő. Júniusban írtam a cégek hirearchikus felépítése miatt egy új belépőnek végig kell járni a ranglétrát. ha kijárta a sulit akkor dől el mi lesz belőle legtöbbször akkor is a2-4 tuti jut neki.Már annyira kevés a cím hogy neki már nem jut lepörögnek róla.minden belépőt egyenrangúnak kell kezelni mert félő hogy felhúzza a rádióját és még érthető is. Ha nem engedjük be a rendszerbe fel se vegyük majd megoldjuk a problémáinkat mi magunk. Nyújtsuk meg a munkaidejét annak aki 300 at vesz fel 8 óra alatt a tutijából. Elvárható lenne hogy ők segítsenek be du.4 kor amikor nincs autó, legalább havonta egy hétig. Irányított taxizásra van szükség ha nem érvényesül az új belépő munkája.
Oldalszám: 184