Hozzászólások száma: 250
Oldalszám: 13
Témakörök > Droszt Híradó > Taxis-e a DROID, vagy egy ocsmány eltaposandó féreg? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
MCCCXCII 2007.06.22. 09:36:27 / # 31072
Van egy-két csacska csacsika kérdésem? 1. A vállalkozó tagdíja egy hónapra szól. 2. A „droid” egy napra fizet 5-6 ezret, vagy 8 ezret a gazdájának 4 órás bejelentés mellett. Akkor most valamit nagyon nem értek megint. Egyes hozzászólásokból azt vettem ki, hogy a „droid” ledolgozza a napi 8 óráját, és utána irány a családja, vagy a babája. Már ezt sem értem, mert neki nem csak 4 órát kellene dolgoznia? Egy vállalkozó az meg kint van az utcán 12-16 órát, mert nem tudja megtermelni a megélhetéséhez szükséges anyagiakat. Tehát ő a „lökött”, hogy nem megy el „dridnak”, hiszen sokkal könnyebben, és jobban élhetne. Most már csak azt nem értem, hogy a legtöbb „droid”, aki állítólag „csak” 8 órát dolgozik, akkor miért van kinn az utcán hajnalban, reggel, délben, este, stb. Persze, ha ketten ülnek egy lovat, akkor ez az idő 12 órára korlátozódik önhibájukon kívül. De, azt már végképp nem értem, hogy pont az ily „droidok” hangoztatják azt is, hogy egy vállalkozó a teljes havi tagdíj mellett, ami elsején 0 óra 00 perctől a hó utolsó napjának 24 óra 00 percéig szól, az nyilatkozzon, hogy nappalos, vagy éjszakás akar lenni. Tehát csak fele időben dolgozzon teljes tagdíj mellett. Én ezt boldogan megtenném, ha az ötlet felvetője viszont csak annyit volna egy napon kint az utcán, amennyi időre naponta bérli a kocsit. Ha veszel egy menetjegyet a hullámvasútra, akkor az csak egy menetre szól, és nem ülhetsz rajta egész nap csupán csak azért, mert nagyon „élvezed”. Jó tudom négy óra alatt nem biztos, hogy összejön a bérleti díj. (A saját részről nem is beszélve.) Akkor bérelje még négy órára, vagy többre, és akkor nem bánom, hogy akár tizenhat órát van kinn az utcán. Itt jegyzem meg, ha valakit érdekel ez a megoldás, akkor azonnal bérbe adom a kocsimat. Tudom a kocsi bérlése napi árfolyamban van megállapítva, de a „bejelentés” csak 4 órás. Azután ha a 4 órás bejelentésnek következményei vannak (betegállomány, stb.), akkor majd gyűjtünk, és adakozunk. Azt még hozzáteszem, hogy egy „droid” nem biztos, hogy lecsúszott alak. Lehet, hogy önhibáján kívül került ilyen helyzetbe. De az is lehet, hogy valóban ő hibázott valamiben. Ez az eset sem kizárt. De ha a gazdájának megéri fenntartani a kocsit napi 5 ezerből, akkor neki miért nem éri meg? Talán azért, mert „nagypályázik”, „gyilkolja” a kocsit, és ha töri az autóját, akkor így át tud ülni egy másikra, míg a sajátjánál, vagy megvárja a javítás végét, vagy addig „dridoskodik”. De mondok más példát. Tudok olyan „dridról”, hogy a bérelt autóról eladta a jó gumikat, sőt az akkumulátort is. Te ezt a saját kocsidon megtennéd? Nem hiszem. Pedig abban a pillanatban sok pénz üti a markodat. Azután amikor a gazdája ezért kirúgta bazira fel volt háborodva. De nem volt gond, mert talált másik gazdát. Gondolod mostantól kezdve „példás droid” lesz? A jövedelmet lehet erről, meg arról az oldalról is nézni. Azután, mindenki döntse el, hogy neki mi a jobb. De ha nem olyan jó, akkor miért a másik oldalon állóban keresi a hibát?

cbtaxi 2007.06.22. 09:29:31 / # 31071
avatar
Megyek is hozzád egyből! Felveszel? Léccilécci!!!!!!!!! :-))
törölt felh. 2007.06.22. 09:27:59 / # 31070
avatar
Na akkor abba is gondoljatok bele,hogy a Droidikáknak(droid tartok). Ez miért is éri meg te leamortizálod a kocsiját ő javítgatja fizet utánad minden járulékot és még te jársz jól. Na akkor lehet,hogy a JWT,NBH,M.P Europa K.F.T és a taxizás mellett még Droidika is leszek.

cbtaxi 2007.06.22. 09:27:52 / # 31069
avatar
Gondolod,hogy a Buda a T4 a 6X6 csak úgy "eltűnik"? Pedig vannak ott szép számmal alkamazottak. (droidok)
--0-- 2007.06.22. 09:20:20 / # 31068
avatar
Győzzetek meg arról, hogyha a munkám hasznát más teszi zsebre, akkor ugyanazokat a költségeket figyelembe véve (feltételezve, hogy befizetik az alkalmazott után kötelező járulékokat és adókat, egyszercsak nem tűnik el a cég az adósságaival együtt) több marad a zsebemben kevesebb munkával. Már bocs, de hány évesek vagytok? Hisztek még a mesékben?

cbtaxi 2007.06.22. 09:12:14 / # 31067
avatar
Nos,mint azt már írtam,a "droid" ( kezd utálatossá válni ez a szó,de nagyon) nem biztos,hogy lecsúszott,züllött alak. Jó magam is -bár a saját autómmal dolgozom - ezexerint az vagyok. Beszállnék az össznépi számtanozásba. Annak idején,mindenki nagy tervekkel vágott bele a vállalkozásába. 99%-ban használt autóval. Számolgattunk,osztottunk-szoroztunk. - "Meglehet ezt csinálni!Figyussz csak ide!Ennyit kell keresni egy nap alatt,azt felszorzom 30!!!!!-al,félreteszek (ha-ha-ha)napi 2000-et a javitásra,váratlan kiadásra és még marad is ennyi!" - Mára mi valósult meg mindebből? A 30 nap meló egy hónapban! 99%-ban részletre vásárolt autókkal dolgozunk. Tömjük a bankokat a nehezen megkeresett pénzünkkel.A napi 2000 nem is elég a havi törlesztésre,a szervízről nem is beszélve! A tagdíj,drosztdíj,szervíz és még sok minden,amit Ti is épp olyan jól tudtok.Nem lehet,hogy aki "droid",az csak logikusan gondolkodik? Mondok én Nektek vmit! Mihelyst kifizettem az utolsó részletet az autómra,kiveszem a cégtől,ahol most van. Civil autó lesz belőle. Aztán ráülök egy "droid" kocsira. Napi átlagban - hangsúlyozom - ÁTLAGBAN, megmarad 7000. Az 22 nappal számolva 154.000 tisztán. Oszt jónapot! :-)))))))))))))))))

MCCCXCII 2007.06.22. 08:23:19 / # 31059
E dologhoz egy normális span is kell, aki úgy vigyáz az autóra, mintha az övé volna. Ha nem így van, akkor egy idő után megnézheted magad.
MCCCXCII 2007.06.22. 08:19:13 / # 31066
Londonban nincs korlátozva a taxis létszám? Több helyen arról olvastam, hogy "biléta" van, és csak annyi taxis lehet amennyi a "biléták" száma. Tanulni meg azért kell, hogy az esetleges megszerezhető "bilétát" a legjobb nyerje el.
tomajer 2007.06.22. 07:46:50 / # 31063
Jóreggelt! Végre megszólal a másik oldal is:-) Azt hittem már egyedül kell ezt a témát végigcsinálnom:-(

Apuka 2007.06.22. 07:40:04 / # 31065
Teljesen igazad van! Sajnos, nagyon sokan totál szemellenzősen, elvakultan kezelik a droid dolgot. Ezeknél az embereknél (?) preztizs kérdés az egész. És már-már rasszizmus. Sokkal több vállalkozó kollégát látok 24 órázni mert mert nincs meg a pénz a szervízre, a tagdíjra ( mert elvitte a szervíz) stb.. Addig a droid barátom 6-8 órát dolgozik heti 6 napon és ráadásul ugyan olyan minőségi kocsival mint egy vállalkozó. Nos, akkor ki is él jobban? Nyugodtabban?
luxbela 2007.06.22. 06:33:17 / # 31064
Sziasztok! Itt még nem írtam, nem is akartam eddig, de most nem birom ki. Mindenkinek vannak problémái, nekem pl. sajnos olyan jutott, amitől sok ember öngyilkos lesz. Nem viccből írtam! Mégsem ezért lettem droid. ÖNSZÁNTAMBÓL! (kinevethetsz, lesajnálhatsz, lenézhetsz, nem bánom.) Néhány éve vállalkozó voltam a 6x6-nál, ott mindenki ismer ezen a néven. Csak néhány érdekesség: még a 6x6-nál történt, volt egy arany Doxa zsebórám, feldobtam hogy eladó. Egy lettis droid vette meg, azonnal zsebből fizetett. Más. Még sose fordult elő, hogy droid kért volna kölcsön tőlem. Vállalkozó ismerőseimnél ez majd' mindennapos. Bár hozzá kell tennem mindig visszakaptam.-)) "Szerinted hány droidnak van pc.-je?" Nekem 3 van (mert van 2 gyerekem is) Végül egy utolsó gondolat: Többször olvastam, hogy kényszerből lesz csak az ember droid. TÉVEDÉS ! Csak a véleményemet írtam. Nem muszáj elhinni...
elégedetlen 2007.06.22. 05:12:41 / # 31058
avatar
szerintem a droidokat államilag kell felszámolntatni , a taxisok ezt megteszik maguktól is .

Reál 2007.06.22. 02:39:41 / # 31062
avatar

nemkar 2007.06.22. 00:35:32 / # 31044
avatar
Ebben a témában talán összeülhetnénk, és szemtől- szembe megbeszélhetnénk a dolgokat, mert tényleg érdekesek a számításaid. Egyébként, ha ébren vagy még, akkor küldenék emilen, egy kis szösszenetet, remélve érdemesnek tartod vm-e.

tomajer 2007.06.21. 23:58:53 / # 31060
Csak ő válaszolni fog, te válaszolni fogsz, ő..... Sz'al politizálni a politikában!
tomajer 2007.06.21. 23:58:01 / # 31061
Azt a matekórát elbuknád:-) Ha te feléled azt a pénzt, amit ő leadóban odaad az autó gazdájának, akkor nagyon fogsz csodálkozni, egy nagyjavításnál. Ezerszer számoltuk végig, (és most a saját bőrömön is tapasztalom) hogy egy autó beszerzése, és fenttartása, kb ennyibe van. Te legfeljebb spórolhatsz magadnak a Cascón, lelakhatod az autót, és járhatsz valami lepusztult rommal, és akkor persze több pénzt élhetsz fel, de ha normálisan üzemelteted, és vésztartalékot is képezel, akkor kb ugyanannyit kell félreraknod naponta. Mondom, a különbség, a romérték a végén. Te büszke autótulajdonos vagy, kínlódhatsz az eladásával!:-) De fussunk neki: Hozzon ide valaki egy ötéves könyvelést, ötéves, öt évre vásárolt autóról. Mennyit költött a vállalkozására az öt év alatt? Aztán hasonlítsuk össze azzal, hogy mennyit fizet ki egy droid az autóért ugyanennyi idő alatt. Hidd el, a végeredmény minimális különbség lesz.
nemkar 2007.06.21. 23:49:51 / # 31057
avatar
Az csak utalás.-:)))
nemkar 2007.06.21. 23:47:43 / # 31056
avatar
Ja! És nem kevesebbet keres, hanem kevesebből él!
nemkar 2007.06.21. 23:44:39 / # 31055
avatar
Bocsáss meg, de nem értem. Hol, és mit írtam, hogy így kirohantál? Egyébként utólag bele gondolva, nincs igazad.-:))) Majd tartok egy kis matek órát.-:))
tomajer 2007.06.21. 23:41:51 / # 31053
A két mondatot, csak te tudtad összemosni. És látok polt!:-)))
Oldalszám: 13