Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Fotó 2006.08.25. 10:29:17 / # 309955
avatar
Indul a busz

oldstaff 2006.08.25. 09:24:14 / # 309894
avatar
Talán majd most!

oldstaff 2006.08.25. 09:22:44 / # 309819
avatar

oldstaff 2006.08.25. 09:21:55 / # 309795
avatar
De a legtöbbet Ők kajáztak!

oldstaff 2006.08.25. 09:15:25 / # 309954
avatar
De a Legtöbbet mégiscsak ŐK kajáztak!

oldstaff 2006.08.25. 09:07:16 / # 309953
avatar
Ő meg mind megette!!!

oldstaff 2006.08.25. 09:05:52 / # 309952
avatar
Ő kifőzte!

oldstaff 2006.08.25. 09:04:43 / # 309951
avatar
Ő eladta!

wasser 2006.08.25. 08:42:44 / # 309950
avatar
Egyébként az a tapasztalatuk,hogy ilyen "lepattintós" válaszokat adnak?
tomajer 2006.08.25. 08:20:34 / # 309949
A kollega megelőlegezte a választ:-)
wasser 2006.08.25. 08:18:54 / # 309948
avatar
?????
family 2006.08.25. 08:11:47 / # 309947
avatar
Tisztelt Wasser Ur! A Budapest Airport köszönettel, ugyanakkor sajnálattal vette észrevételét a taxiszolgáltatással kapcsolatban. Panaszát azonnal továbbítottuk az illetékes Zóna taxi felé, aki a jövőbeni hasonló kellemetlenségek elkerülése érdekében kivizsgálta az esetet. Ilyen rendszámon regisztrált taxisuk nincs és különben is, menjen a picsába ! Fő célunk, szolgáltatásaink színvonalának folyamatos fejlesztése, ezért utasaink véleménye fontos számunkra! Reméljük a jövőben is megtisztel minket véleményével. Üdvözlettel: Simonné Bogácsi Beáta Minőségirányítási szakreferens Budapest Airport Zrt.
wasser 2006.08.25. 08:11:29 / # 309946
avatar
Igaen, a BA zrt. is megkapta a panaszt. (az itt leírt, annak a kivonata) Rendben van, közölni fogom a cég válaszát is. A ZÓNA TAXIhoz nem tudnak véletlenül elérhetőséget? Köszönettel: va

tomajer 2006.08.25. 07:18:33 / # 309945
Jó reggelt. Mi kiközösíteni nem tudjuk a kollegát, de a történet tanulságos. Jó, hogy nyilvánosságot kapott, mert sokat mond, a pillanatnyi állapotokról. De! Nem elég, hogy itt leírta. Kérem, jelezze a történetet a BA.Zrt felé is, mert csak akkor tudnak lépni az ügyben, ha hivatalos panasz érkezik. ui: Szeretném megkérni, hogy a BA. válaszát is ossza meg velünk.
310 2006.08.25. 06:27:12 / # 309944
avatar
zonamentes övezetett ferihegyen, mert ezek csak hiénák maradnak igy igy is, kutyábol nem lesz soha szalonna ***
törölt felh. 2006.08.25. 05:11:31 / # 309943
avatar
"Inkább örüljünk, hiszen 31%-al lesz olcsóbb a taxi ferihegyen. Ne mindig a rosszat mondjuk, nézzük a jót és Én érzem, hogy az út, amin haladunk, az jó, rendben van itt kérem minden" Ez a mai rejtvény! Kérdésem a következő: Kitől idéztem?:-)
wasser 2006.08.25. 01:37:19 / # 309942
avatar
Tisztelt Uraim! Én egy utas vagyok, de történetem megdöbbentő! Kérem, ha tehetik, közösítsék ki a történet főszereplőjét! Ime az eset: 2006.augusztus 23.-án 13:00.h, és 14:00h között (pontos időt nem tudok) léptünk ki családommal a Ferihegy 1. termináljából. Antalyaból érkeztünk két kicsi gyermekemmel, akiből az egyik aludt. Rögtön a ZÓNA TAXIs információs pulthoz léptünk, ahol a diszpécserrel közöltem, Nagykovácsiba szerenénk menni. Ő kiállította a vouchert 3.600.- ft ról és beálltunk a sorba. 25perc várakozás (!!!) után meg is érkezett a várt kocsi. (rendszám:EAV-036) A sofőr berakta a bőröndjeinket, feleségem pedig a kicsikkel beült hátra. Mielött beszálltam volna, a sofőr megkérdezte hová lessz a fuvar. Mondom, Nagykovácsiba. -"láthatnám a vouchert?" kérdezte. Én átnyújtottam, mire ő: -"csak nem képzeli, hogy 3.600.- ft ért elviszem nagykovácsiba?" -"én is csodálkoztam, de ezt a papírt az ön kollégája, diszpécsere állította ki!" Erre a sofőr odalépett a diszpécserhez, és elkezdett vele ordítozni. A diszpécser beismerte, hogy hibázott hiszen az említett tarifa a városhatárig értendő. azt követően 180ft/km a viteldíj. Nagykovácsi 7km a városhatártól, tehát ez egy könnyű matek feladat... Ekkor eldurrant a taxis agya! Némi belső céges vita után odalépett hozzám, a kezembe nyomta a korábban átadott vouchert, majd közölte: -"8.000.- ft ért elviszem magát de ennyiért nem!"(!!!!!!) -"mi az, hogy nem?" kérdeztem ámulva. -"ennyi az ára és kész!" mondta Én ekkor hangosan követeltem a panaszkönyvet, v. egyéb jegyzőkönyvet. A diszpécser azt mondta nincs ilyen. Szó szót követett, az igazság az, hogy a reptér előtetős része a mi ordítozásunktól volt hangos. (egyébként egy Budapest Airportos kitűzővel rendelkező úr is tanúja volt az ügynek, de esze ágában sem volt segíteni...:((( Ezt követően olyan történt ami a BA minőségbiztosítási rendszerébe egészen biztosan nem fér bele: A taxis kihajigálta a bőröndjeinket, és kiszállította a feleségemet a hátsó ülésről! KÉT KISGYEREKKEL EGYÜTT!!! Akik közül az egyik továbbra is aludt! Döbbenetes volt ezt tapasztalni! Talán a Tirana Airporton sem eshetne ez meg! Ekkor érkezett a következő utasért a következő ZÓNA TAXI. A sofőr (látva, hogy a cég saját emberei is szinte dulakodnak...) odalépett hozzám, bemutatkozott, és azt kérdezte: "tudok segíteni?" Én a diszpécserrel együtt elmondtam a problémát, és ő azonnal (felismerve a cégére is roppant kellemetlen szituációt...) azonnal bezsuppolta kocsijába a csomagokat, besegítette a családomat és közölte: "indulhatunk!" Ha jól emlékszem a nevére, VAJDA (v. VÁRADI) ZOLTÁNNAK hívták az urat. Elvitt minket, udvarias és tisztességes kiszolgálást kaptunk tőle! Az a mocsok, akinek a szennyesét (vagyis minket...) elvitte ez az utóbbi talpig úriember, nyílván tett egy kört és visszaállt a sorba. Azon már csak utólag gondolkodtam el, hogy ha teszemaszt Adyligetre kell elvinnie 3.600.-ért akkor mit mond??? Kérem önöket, ha tudják juttassák el ezt az üzenetet a ZÓNA TAXI vezetőihez! Köszönöm! va

Gondolkodó 2006.08.25. 00:14:54 / # 309939
avatar
A X.kerület melyik részére mehetett, hogy ennyit mutatott a taxióra?
Brekeke 1 2006.08.24. 23:10:32 / # 309941
avatar
Sajna o sem gondolkodik ...
tomajer 2006.08.24. 23:01:54 / # 309940
Ennyi volt!
Oldalszám: 544