Név
Becenév wasser
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

..most látom mennyi elütést csináltam a hozzászólásomban! Bocsánat, nem vagyok suttyó, csak PDA-ról írtam...:)))
Tisztelt "tomajer" úr, tisztelz fórumozók! Ahogy azt önnek/önöknek megígértem, ha választ kapok a 2592. sz. hozzászólásom ürügyéül szolgáló panaszra, azt közzé teszem. Mint azt láttam is a sajtóközleményben, ennek egy kivonata a Zóna Taxi részéről meg is történt. Az abban leírtak (a panaszomból idézett részlettel együtt) pontosak és igazak! Annyival szeretném csak kiegészíteni, hogy én a levelemet a BA zRt-nek írtam aug.25.-én hajnal 01:00.h-kor és a Zóna Taxi képviselője 12 óra elteltével (amiből fele éjszaka, a másik fele meg kb.az amíg a BA a Zónának átadta a panaszomat) már hívott telefonon!!!!! Ezzel egyidőben panaszom kivizsgálásáról készült jegyzőkönyvet is megkülték e-mail címemre!!! Többször nagyon korrekt hangon elnézést kértek alvállalkozójuk hibája miatt. Azt kell mondanom, hogy ennél gyorsabb és alaposabb eljárást senki sem kívánhatna. Nagyon kellemesen csalódtam, óriási volt kontraszt a sajnálatos esemény és a lefolytatott eljárás korrektsége között. Én kívülálóként (mármint nem taxisként) azt kezdem gondolni, hogy a Zóna komolyan akarja magát venni! Csak neki is ugye végig kell csinálnia a szelewkciót. Úgyfest ezt kemény kézzel meg is teszi. Én ezek után magamrészéről csak két dolgot kívánok: 1,-Maradjon is meg ez a színvonalú utasbiztosítás. 2,-Az említett Vajda Zoltán urat(!) a többi kolléga ösztönzése végett jutalomban, v. dícséretben részesítik! Köszönöm, hogy meghallgattak! va
Egyébként az a tapasztalatuk,hogy ilyen "lepattintós" válaszokat adnak?
Igaen, a BA zrt. is megkapta a panaszt. (az itt leírt, annak a kivonata) Rendben van, közölni fogom a cég válaszát is. A ZÓNA TAXIhoz nem tudnak véletlenül elérhetőséget? Köszönettel: va
Tisztelt Uraim! Én egy utas vagyok, de történetem megdöbbentő! Kérem, ha tehetik, közösítsék ki a történet főszereplőjét! Ime az eset: 2006.augusztus 23.-án 13:00.h, és 14:00h között (pontos időt nem tudok) léptünk ki családommal a Ferihegy 1. termináljából. Antalyaból érkeztünk két kicsi gyermekemmel, akiből az egyik aludt. Rögtön a ZÓNA TAXIs információs pulthoz léptünk, ahol a diszpécserrel közöltem, Nagykovácsiba szerenénk menni. Ő kiállította a vouchert 3.600.- ft ról és beálltunk a sorba. 25perc várakozás (!!!) után meg is érkezett a várt kocsi. (rendszám:EAV-036) A sofőr berakta a bőröndjeinket, feleségem pedig a kicsikkel beült hátra. Mielött beszálltam volna, a sofőr megkérdezte hová lessz a fuvar. Mondom, Nagykovácsiba. -"láthatnám a vouchert?" kérdezte. Én átnyújtottam, mire ő: -"csak nem képzeli, hogy 3.600.- ft ért elviszem nagykovácsiba?" -"én is csodálkoztam, de ezt a papírt az ön kollégája, diszpécsere állította ki!" Erre a sofőr odalépett a diszpécserhez, és elkezdett vele ordítozni. A diszpécser beismerte, hogy hibázott hiszen az említett tarifa a városhatárig értendő. azt követően 180ft/km a viteldíj. Nagykovácsi 7km a városhatártól, tehát ez egy könnyű matek feladat... Ekkor eldurrant a taxis agya! Némi belső céges vita után odalépett hozzám, a kezembe nyomta a korábban átadott vouchert, majd közölte: -"8.000.- ft ért elviszem magát de ennyiért nem!"(!!!!!!) -"mi az, hogy nem?" kérdeztem ámulva. -"ennyi az ára és kész!" mondta Én ekkor hangosan követeltem a panaszkönyvet, v. egyéb jegyzőkönyvet. A diszpécser azt mondta nincs ilyen. Szó szót követett, az igazság az, hogy a reptér előtetős része a mi ordítozásunktól volt hangos. (egyébként egy Budapest Airportos kitűzővel rendelkező úr is tanúja volt az ügynek, de esze ágában sem volt segíteni...:((( Ezt követően olyan történt ami a BA minőségbiztosítási rendszerébe egészen biztosan nem fér bele: A taxis kihajigálta a bőröndjeinket, és kiszállította a feleségemet a hátsó ülésről! KÉT KISGYEREKKEL EGYÜTT!!! Akik közül az egyik továbbra is aludt! Döbbenetes volt ezt tapasztalni! Talán a Tirana Airporton sem eshetne ez meg! Ekkor érkezett a következő utasért a következő ZÓNA TAXI. A sofőr (látva, hogy a cég saját emberei is szinte dulakodnak...) odalépett hozzám, bemutatkozott, és azt kérdezte: "tudok segíteni?" Én a diszpécserrel együtt elmondtam a problémát, és ő azonnal (felismerve a cégére is roppant kellemetlen szituációt...) azonnal bezsuppolta kocsijába a csomagokat, besegítette a családomat és közölte: "indulhatunk!" Ha jól emlékszem a nevére, VAJDA (v. VÁRADI) ZOLTÁNNAK hívták az urat. Elvitt minket, udvarias és tisztességes kiszolgálást kaptunk tőle! Az a mocsok, akinek a szennyesét (vagyis minket...) elvitte ez az utóbbi talpig úriember, nyílván tett egy kört és visszaállt a sorba. Azon már csak utólag gondolkodtam el, hogy ha teszemaszt Adyligetre kell elvinnie 3.600.-ért akkor mit mond??? Kérem önöket, ha tudják juttassák el ezt az üzenetet a ZÓNA TAXI vezetőihez! Köszönöm! va