Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Kérdések 2006.12.19. 11:02:18 / # 310844
avatar
Lehet hogy a februári áremelésnek löttek?

MCCCXCII 2006.12.18. 14:30:44 / # 310842
Na mondom én, de hiába! CSAK KIZÁRÓLAG SMART TÍPUSÚ KOCSIVAL LEHESSEN TAXIZNI! De a taxis ujságban volt erről egy cikk valamikor. Ott is azt feszegette valaki, hogy már ezzel is? Na most ha kicsi az se jó, ha nagy az se jó, akkor most mi a jó? {.-))
döncielemér 2006.12.18. 13:54:31 / # 310841
avatar
Hihető mert azt hallottuk hogy a pityesz szereti a fiúkat.
Kérdések 2006.12.18. 12:02:07 / # 310840
avatar
Lehet hogy csak annak okosság aki szedi a tagdíjat?
Kérdések 2006.12.18. 12:00:59 / # 310839
avatar
Lehet hogy azóta van egy másik szerződés?
tomajer 2006.12.18. 10:14:22 / # 310838
De igen:-) Biztos hálás is aki mögötte áll. Vagy előtte, és mégis ő megy el pedig ha nem állna ott, nem létezne, akkor simán mennének a kedvesek két autóval, és kész!
csogu 2006.12.18. 09:51:13 / # 310837
Hello urak! Rég nem volt "szerencsém" reptéri fuvart vinni, így tegnap egészen meglepődtem azon, ami kint van. A puffer parkolóból kifolytak a Zónások. Szerintem ez így már nem akkora okosság, hogy naponta jó ha 4x mész a városba és onnan esetleg egyszer utassal ki a reptérre. Persze ha figyelembe veszem az árakat, és azt a lehetőséget, hogy mindenki azon az áron is megy.

MCCCXCII 2006.12.18. 09:15:00 / # 310836
Kérdéseim: 1. A férőhelyek száma a gk. vezetőjével együtt értendő, vagy anélkül? (:-)) 2. A többszemélyes itt nem mások elöl viszi el a fuvart? {.-)))
family 2006.12.18. 08:15:45 / # 310833
avatar
Szolgáltatás megkezdésének az időpontjában, Szolgáltatás megkezdésének az időpontjában, Szolgáltatás megkezdésének az időpontjában, Szolgáltatás megkezdésének az időpontjában, Szolgáltatás megkezdésének az időpontjában,!

family 2006.12.18. 08:05:50 / # 310834
avatar
...annyi, hogy a BA a teljes autópark cserére 2007 augusztus 15-ig adott haladékot." Namost a nézzük a szerződést!: 26. A szolgáltatás megkezdésének időpontjában a flotta a következő követelményeknek kell, hogy megfeleljen: a. A reptéri szolgáltatás ellátásában résztvevő flotta valamennyi tagja díjfizető készülékkel ellátott személygépkocsi, azaz személytaxi b. A reptéri szolgáltatás ellátásában résztvevő autók paraméterei a következők: • Magasság minimum: 1452 mm • Tengelytáv minimum: 2670 mm • Nyomtáv elől minimum: 1515 mm • Nyomtáv hátul minimum: 1521 mm • Csomagtér űrtartalom minimum: 460 liter • Férőhelyek száma minimum: 5 db • Férőhelyek száma maximum: 7 db c. 5 évnél idősebb autó a flottában nem lehet d. valamennyi autó légkondicionált e. a flotta minimum 30%-a kombi, ezen belül a flotta minimum 15%-a egyterű autókból álljon
oldstaff 2006.12.17. 21:49:46 / # 310831
avatar
És ott még orálisan vegzálják a farkasukat!
Fotó 2006.12.17. 12:31:28 / # 310827
avatar
Mit csinálnak a birka taxisok??? Bemennek a karámba.

Pazo 2006.12.16. 22:30:22 / # 310830
avatar
Mindenki azt hisz amit akar.. Egy IT-s úgyis tudja miről van szó! De ez már egy másik fórum...
tomajer 2006.12.16. 16:55:41 / # 310829
Végre egy nagyon nagyon komoly hozzászólás! Köszi!!! És ezt a részt tovább lehetne ragozni: "Elterjeszti, hogy gyere ide dolgozni, mert sok a fuvar. Mit teszel? Átszerzámozol! Olcsóbb ugyan a tarifa, de sokkal több fuvar van, tehát látszólag jobban élsz. De egyre többen jutnak erre a gondolatra, és egyre többen lesztek ugyan arra a fuvarmennyiségre. Ergo egyre kevesebb fuvar jut a több fuvarból, vagyis szépen lassan éhen halsz." Eközben, a másik cégtulaj is elkezd tönkremenni. Látja, hogy a taxisok odamennek, ahol igaz, olcsóbban, de több fuvar van. Elgondolkozik, és rájön, hogy egy AKCIÓ, neki sem kerül semmibe. Meghirdeti, hogy nála még olcsóbban lehet taxikázni, jöjjön, csak jöjjön a kedves utas, mi majd szinte ingyé, vagy akár annyiért is...! Megemelkedik a fuvarszám természetesen. Mit csinálnak a birka taxisok??? És a mesének nincsen vége:-(
iron 2006.12.16. 13:44:57 / # 310825
avatar
jó csak azt, hittem, hogy a verespityu itten izgat minket. :D
Fotó 2006.12.16. 13:31:53 / # 310824
avatar
Nem kell mindent elhinni mindenkinek.
Fotó 2006.12.16. 13:30:36 / # 310819
avatar
Azért a minibuszt ne keverjük össze a taxival! Bár a zóna taxinál is összeültetnek.

MCCCXCII 2006.12.16. 11:12:52 / # 310821
Sziasztok! Olvasgatom a hozzászólásokat. (3301-től. A korábbiakat is elolvastam.) Tetszik, hogy végre kultúráltan folyik a párbeszéd, és nem egymás szidalmazásával. De, ahogy végig olvastam a hozzászólásokat, csak azt látom belőle, hogy mindenki a maga igazát kicsit igazabbnak látja. Ez természetes dolog, és így van rendjén, mert ha nem így lenne, akkor mindenkihez ki kellene rendelni egy gyámot. Vitatkozni, meg azért vitatkozzunk, hogy egymás gondjait is megismerjük. Nézzük a problémát. Az hogy sokan vagyunk a „taxis tortaszeletekre” ez köztudott. Erről most nem akarok beszélni csak annyit, hogy amikor kijelentette a mindenkori illetékes, hogy a létszámot nem lehet korlátozni, mert mindenkinek joga van taxisnak lenni, akkor volt egy csendes megjegyzésem. Hol van korlátozva az, hogy egy országban csak egy miniszterelnök lehet? És ha én is az akarok lenni? „Kiváltom az engedélyt”, azután csinálom. Ha nem megy, akkor legfeljebb „tönkremegyek”. Az „ország” majd „kiveti” a nem megfelelőt. A több tíz milliós végkielégítés sem jönne rosszul! Gondolj csak bele. De visszatérek a taxihoz, és nem álmodozom. A gond abból adódik, hogy a létszám túl magas. A taxisok egy része ragaszkodik ugyan egy céghez, de vannak olyanok, kik változtatják a társaságot, és hol itt, hol ott dolgoznak. Azt mindenki tudja ugye, hogy a főváros területén van egy adott fuvarszám, ami kis ingadozással közel állandó. Ez vonatkozik a reptérre is. Vagy rosszul tudom? Ha sok gép landol sok utassal, akkor éppen ott és abban a pillanatban több száz taxi is hirtelen kevés lenne. Ha viszont nem jön gép, vagy alig egy-két utas van rajta, akkor órákig vakaródzhat mindenki a parkolóban, vagy a susnyákosban, mire végre utasa lesz. Ilyenkor jön az irigykedés, és a másik zavargálása. Az ok: nekem azért nem megy, mert ő is taxis, és éppen itt eszi a nyavalya. Azt is vegyük már észre, hogy egy cégnek legyen bármelyik is, közel állandó a fuvarmennyisége, hacsak „aláígéréssel” nem szerez több fuvar darabszámot. Addig nincs is baj, amíg kis létszámú a csapat. De a „górét” mi érdekli? A tagdíjbevétel! Elterjeszti, hogy gyere ide dolgozni, mert sok a fuvar. Mit teszel? Átszerzámozol! Olcsóbb ugyan a tarifa, de sokkal több fuvar van, tehát látszólag jobban élsz. De egyre többen jutnak erre a gondolatra, és egyre többen lesztek ugyan arra a fuvarmennyiségre. Ergo egyre kevesebb fuvar jut a több fuvarból, vagyis szépen lassan éhen halsz. Azt már csak úgy mellékesen kérdezem meg, hogy a magasabb taglétszám esetén a tagdíjat miért nem lehet esetleg mérsékelni? Vagy ez egy „hülye” kérdés? Biztosan! Most elfelejtettem miről is akartam beszélni. Úgy látszik én is olyan vagyok, akár a kérdésem! Megvan. Azt látom, és tapasztalom, hogy mindenkinek gondja van. Még nekem is, csak igyekszem jól álcázni magam. De ha egyszer mi taxisok valóban eljutnánk arra a pontra, hogy értelmesen összefogva kiállnánk a saját ügyünk mellett, akkor talán el is tudnánk valamit érni. Nem varrhatnának a nyakunkba, mindenféle pénzbe kerülő rendeleteket, mások által kitalált szabályokat, amit nekünk kell betartani. A másik gondolat, amire véleményem elmondom. Érdekes indok az, hogy a taxirendelés, és fuvarozás terén a repülőtéren rendet kell tenni. Szerintem nem csak itt, de most csak ez a témánk. Egyébként ne érts félre én is szeretném, ha normális rend lenne, és tisztességesen lehetne dolgozni. Úgy elgondolkoztam egy kicsit, milyen „rend” az, ahol az utas nem szabadon választhat, hogy melyik kocsival szeretne utazni? (Vagy talán másnak hívják az ilyen dolgot?) Holott időnként hallani olyan hangokat, hogy még a „droszton” is jogában van az utasnak megválasztani azt, hogy melyik kocsival szeretne utazni. Vagy mégsem? Persze, ha nincs választási lehetősége, akkor csak azzal mehet, ami van. Úgy elgondolkodtam. Azok a vezetők, illetékesek, és sokan mások, akik ezen álláspontot képviselik teljes mellbedobással, azok vajon mit szólnának a következő történet szereplőjeként, mint mondjuk vásárló. Van egy bevásárló központ. Nem írom le milyen belülről, hiszen mindenki volt már ilyenben. Csak annyit, hogy az áruk úgynevezett „gondolákon” vannak. Vegyük csak a pékárut. Van többféle kenyér és miden fajta más készítmény. Bemész, mint vásárló vásárolni. Végignézed a választékot. Szemrevételezed, azután döntesz, melyik terméket veszed meg. Lehet, hogy az egyik terméket jobban szereted, de most valahogy meg van égve, vagy sületlennek néz ki. Ezért a másikat veszed, és viszed, mert kenyérre azért szükséged van. Eddig a történet mesébe illő. Ez volna a normális. Akinek jobb az áruja, annak jobban fogy a terméke. Persze akadhat olyan vevő is, aki perverzitásból a sületlenséget szereti. Most viszont vetítsük ki erre az egyszerű dologra a taxis állapotot. Az ugye „nem mehet tovább”, hogy a vásárló bejön a boltba, bámészkodik, azután választ valamit. Nosza hozzunk egy rendeletet, vagy akármit, a lényeg az, hogy a vásárló csak egy terméket vehessen meg, ha tetszik neki, ha nem. Azután hogy véletlen se tévedjen el „gondola felügyelőket” nevezünk ki, akiknek az a dolga, hogy „lágy” erőszakkal terelje a vásárlót egy bizonyos gondolához. Közben persze elég hangosan és többször mondjuk, hogy szabad választási lehetősége van. Ha elég sokszor említjük neki, akkor még a végén el is fogja hinni. A kérdésem most az, hogy ha ilyen eset fordulna elő, például kenyérvásárlás esetén egy „illetékessel”, vajon „megértené”, vagy „felháborodna” a helyzeten? Jó tudom a taxizás nem kenyérvásárlás, de a pékáru kínálat, és a fuvarkínálat nem hasonlóan szolgáltatás? Az egyiket ugyan megeszzük, a másikba meg beleülünk, de velünk a másikat is meg akarják etetni. Ennyit írok most, és bocsi a „szájmenésért”.

Kérdések 2006.12.16. 11:12:51 / # 310818
avatar
Lehet hogy evvel a szidós zónás kollegáddal nem mondtál ujjat nagyon jól tudtuk? Lehet hogy semmilyen programmal nem lehet megmondani a hozzászólás milyen gépről érkezett? Lehet hogy csak a képekről lehet megmondani kb milyen géppel készült? Lehet hogy mi is értünk egy kicsit hozzá? Lehet hogy van itt zónás még?
MCCCXCII 2006.12.16. 08:27:38 / # 310820
T. Adamtaxi! Már meg ne haragudj, hogy csak most válaszolok erre a levélre. Mégpedig arra a kérdésedre, hogy hogyan lehet valakinek 4-5 táblás fuvarja a reptérről. Sőt néha még több is. Jó hat éve egy cégnek fuvaroztam. Hogy hogyan kerültem oda? Nem a telefonos rendelést kártyáztam le, még mielött valaki a fejét felkapná. A cégnél korábban két taxis dolgozott állandó jelleggel. Az egyik vidékre költözött, és így üresedés volt. A vezér titkárnője ki a taxikat "vezényelte" éppen a házunkban lakott. Jó időben jókor futottunk össze. Ő megkérdezte, hogy bevállalnám-e a fuvarozást? Én igent mondtam. Ennyi az előzmény. Na most a cégnél ha konferencia volt, akkor tíz tizenöt ember is érkezett különböző időpontokban a reptérre. Volt akik megvárták egymást, de volt akivel rögtön menni kellett a céghez. Igaz ketten hoztuk vittük őket, de még így is előfordult, hogy némelyikünk akár egy tucat fuvart csinált aznap a reptérről. Aznap, vagy másnap pedig a kiszállítás is több fuvarral történt. Ilyenkor még a taxis cégen belül is irigykedtek egyesek. De akkor nem irigykedtek, mikor az első helyről kiállva bementem a városba üresen, mert volt egy hatszáz forintos fuvar, amit meg kellett csinálni. De úgy gondolom, ha egyszer elvállalok egy megbizatást, akkor a kevésbé "zsíros" falatot is le kell nyelni, mert szerintem erről szól a szolgáltatás.
Oldalszám: 544