Hozzászólások száma: 10868
Ugrás a hírhez Oldalszám: 544
Témakörök > Hírek fórumai > Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Mario Girotti 2013.12.11. 11:34:02 / # 317879
avatar
Akkor valami csak nem stimmel, ugye?
donkihóte 2013.12.11. 10:40:44 / # 317878
avatar
Az meg sem fordul senki fejében, hogy egyfajta tiltakozásképp le kéne szarni a repteret, nem kéne megalázó módon felrohangálni táblázgatni, esőben, hóban, mínuszokban? Hogy fulladjon bele a saját mocskába a főtaxi meg a ba zrt meg a főváros? Hátha? Mondjuk lehet, hogy hülyeség, de eljátszott már valaki a gondolattal, mi lenne? Más. Igaz a híresztelés, hogy főtaxi helyett elit taxi fogja a repteret kiszolgálni? Max 10 éves kocsikkal? Nagyon más. Igaz a híresztelés, miszerint jövőre, ha elfogadják, akkor mindenki ( nem csak taxis, civil is ), aki 5 évnél régebben vizsgázott KRESZ-ből, annak irány a tanfolyam+vizsga?

69 2013.12.11. 10:09:37 / # 317877
avatar
Most akkor leírom egyszerűen: Kétszer egymás után behajtottam, majd kihajtottam. Közben megálltam 3-3 percre! Ez volt 12.40- kor. Ugyan ez 17.00- kor. Majd 19.30- kor felmentem, beszállt az utas, és kihajtottam. Most akkor a Komáromi autentikusan hazudik? ( bár nem meglepő) A kollégámat ma 3 perc után nem engedték ki, 2000 ft. - ot kellett fizetnie 3 perc után. Azt mondták neki a reptéren az irodán,hogy még nincs benne a rendszerben.!!!!!!! Az más dolog,hogy miért fizette be! Így van Marci?
Kovács Zoltán 2013.12.11. 09:24:33 / # 317872
avatar
Köszönöm szépen.

nazoli 2013.12.11. 09:19:25 / # 317876
avatar
Ha nincs taxiállomás használati engedélyed, rád nem vonatkozik ez a szabály. Hogy pontosan mi vonatkozik, bevallom, nem tudom.
Kovács Zoltán 2013.12.11. 09:09:10 / # 317875
avatar
Én, mint vidéki személygépkocsis személyszállító, akinek sárga rendszám van a minibuszán, és az országos engedélyemet az NKH-tól kaptam, és semmi közöm nincs jogilag a BKK-hoz, na velem akkor mi is van?! Esetleg fel tudnál homályosítani ez ügyben? Előre is köszönöm!
nazoli 2013.12.11. 08:46:16 / # 317874
avatar
Szóval akkor tisztázzuk. Minden érvényes taxiállomás használati engedéllyel rendelkező taxis regisztrált taxis. Félóránként egyszer lehet ingyen behajtani, és 10 percen belül ki kell jönni. Tehát a korlátlan szám, amiről az újság írt, maximum 48. Ez a legfrissebb, 8,45-ös info, a legautentikusabb helyről, Komáromi Endrétől.
69 2013.12.11. 07:11:36 / # 317873
avatar
Tegnap háromszor mentem a reptérre. Az első utasnál mentem 2 kört, a másodiknál szintén 2, a harmadikat tábláztam, majd felme tem érte. Azaz összesen 5X hajtottam át. Bár sárga az autóm,de nincs minősítve!( pénteken megyek :-( ) ??????????????????????
Mario Girotti 2013.12.10. 22:58:57 / # 317871
avatar
Szó szerint ezt mondták a telefonba a BKK-nál: Csak a minősített taxik vannak regisztrálva. Pár nem minősített kollégát ért is ma meglepetés. A 10 perc pedig igaziból szigorú 5! Ha ezalatt nem húzod le a kártyát, írod meg a számlát, stb.-stb., fizetsz kétezer forintot. Ha gyorsan mész egy kört, akkor csak ötszázat. Ez a minősítettekre is vonatkozik!
tele5ös 2013.12.10. 22:21:39 / # 317870
Lehet hogy megint meg kellene csinálni egy kis felvonulást? Pár száz autóval? Van ennyi vér a pucánkban?

higgadt 2013.12.10. 21:46:24 / # 317869
avatar
Gábor! Ha 5 percen belül nem talál meg az utas a rendelt taxi táblánál, akkor ezek szerint nem mehetek egy kört díjfizetés nélkül, hogy elhozzak a reptérről egy olyan utast aki a telefonon rendelt taxit? Már értem mi ebben a történelmi megállapodás.K.E. megveregeti V.D. vállát, és azt mondja: "Dávidkám, ezt is megoldottuk".A háttérben Moreno mosolyog és azt gondolja: "Ezek a f...k megint megkajolták a javaslatunkat. Fizetni fognak mindenért!"
nazoli 2013.12.10. 20:02:36 / # 317868
avatar
Nem csak a minősített, tehát sárga taxikra vonatkozik a dolog. Azokra vonatkozik, akiknek van érvényes taxiállomás használati engedélye. Félóránként egyszer lehet fölmenni ingyen, és 10 percig lehet fönnmaradni ingyen. Ez az utolsó információ.
tele5ös 2013.12.10. 19:57:57 / # 317863
" Ennek megfelelően 2013. december 10-től a Budapest Airport biztosítani fogja, hogy kizárólag a BKK-nál regisztrált, jogszerűen üzemelő budapesti taxik élvezhetik a 2. Terminál közúti előterén érvényes díjmentes türelmi időszakot korlátlan számban." Az Én értelmezésem szerint akinek Budapestre érvényes droszt használati engedélye van, az regisztrálva van a BKK-nál. És nem csak a minősített taxik.

Lali 2013.12.10. 19:42:41 / # 317867
avatar
A lényeget még mindig nem kérdeztétek meg. Az engedéllyel rendelkező taxik miért nem állhatnak a reptéri drosztra, hiszen mindenki egyforma. Vagy az utasok a BA utasai? Tényleg és a nagybuszokkal mi van? Ők nem érdekesek? A be és ki utaztató irodákról már ne is beszéljünk. Tényleg a BA mi alapján dönti el, hogy ki fuvarozhat a reptérről. Kérdés még lenne sok, de minek.

Lali 2013.12.10. 19:42:22 / # 317866
avatar

Mario Girotti 2013.12.10. 17:16:24 / # 317865
avatar
Csak a minősített taxiknak van ingyen! Értsd: Akinek még nem járt le a vizsgája, cumi.
donkihóte 2013.12.10. 16:55:40 / # 317864
avatar
A történelmi szerződés ellenére néhány céges taxit megszoptattak ma és nem engedték ki őket ingyé'. Erről ennyit. Ezt a korrupt csőcseléket megint meg tudták venni, és történelmi tettnek tálalják.

nazoli 2013.12.10. 10:35:52 / # 317862
avatar
Te kérdezted. Azt akarod tudni, hogy kiéről? A "forrásoldalt" tudjuk. A "felhasználóiról" fogalmam sincs.
nazoli 2013.12.10. 10:30:25 / # 317861
avatar
Igen, ez volt a magyarázat. Nem is ezt nem értem. Az egész dolog logikájával van bajom. Ha közforgalom elől nem elzárt magánterület, akkor milyen alapon tilt meg bármit is? Főképpen akkor, amikor nyomós közérdek támasztja alá a behajtási igényeket. Budapest kapuja, utasérdek, meg a többi lózung. A Sziget példa azért nem igazán jó, mert azt a területet - ha jól emlékszem pont ott mondta a Komáromi - bérli a Sziget Kft, vagy mi. Tehát a tulajdonosnak részesedése, de legalább valami haszna van a dologból. Itt meg semmi. Hacsak a telepítésre kerülő bankautomatákat nem tekintjük annak. Lényegében gombokért adták oda a taxiállomás kezelői jogot a BA-nak, sz meg majd továbbadja bárkinek. Azt sem tudom, hogy ezt a közforgalom számára megnyitott státuszt ki, és miért határozza meg? (Nem vagyok biztos abban, hogy a BA saját magától megszüntetheti ezt az állapotot.) De ennek is biztos megvan a maga oka. Jegyzőkönyvön kívül majd elmondom. Szóval az egész dolog büdös. Még akkor is, ha a megállapodás szerinti körülmények kedvezőbbek, mint az előzőek.
hiénakutya 2013.12.10. 10:23:27 / # 317860
A pénzről?
Oldalszám: 544