Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
némalevente 2013.09.04. 01:31:36 / # 306600
avatar
Ti vagytok a normálisak????!!!! Menj vissza a szamovárhoz és húzogasd tovább a micsodáját te k....! Most is azért fizetsz csak 1250 leadót 1700 meg 2000 helyett mert volt 140 ember aki kiállt magáért és egymásért,pedig nekik is van családjuk akiket el kell tartaniuk! A ketrecben mindenki tudja kik voltak a sztrájkolók,állj ki eléjük(elénk) és vállald magad,ne itt osztogasd az észt.Egyben azt is elárulhatod hogy amikor januártól kb 2500 köré viszi a végbélpajtásod a laedót akkor miből is fogod eltartani a családod?
bbea 2013.09.03. 23:24:00 / # 306599
avatar
Azért kénytelen szerződést kötni, mert ugyan a telek és az épület (pertér) nem a fővárosé, de az ő közigazgatási területén van, ahol is a főváros rendelkezik a droszthasználati jogokkal. A megállapodás említett pontjának csak akkor van jelentősége, ha a BA-Főtaxi szerződésben a leadó százalékosan van meghatározva, mert akkor a tarifa változásával automatikusan a leadó is változik. Sajnos annak a szerződésnek a részleteit nem ismerem, és én is jobban örülnék egy élő és viruló dísznövénynek.
baupexim1 2013.09.03. 23:10:20 / # 306598
avatar
üres kútba ordítasz:(
hiénakutya 2013.09.03. 22:53:04 / # 306597
Így van. Azok a normálisak, akik adót csalnak, öt évente autót cserélnek, naponta tizenkét órákat dolgoznak, meghunyászkodnak, bármilyen feltételt elfogadnak azért, hogy kevesebbet keressenek, mint amennyit mások zsebébe tömnek annak érdekében, hogy egyáltalán dolgozhassanak. tizenkettő
Timeon 2013.09.03. 22:46:47 / # 306596
avatar
Akik sztrájkolni akarnak idióták és csak kiszúrnak mindenkivel!!!!!! fogjunk össze mi akik normálisak vagyunk! Csak van it más megoldás! nem kell állandóan ez a rohadt feszkó meg hőbörgés
hiénakutya 2013.09.03. 22:39:35 / # 306595
O.K. Ha a fővárosnak semmi köze a reptérhez, akkor miért kénytelen szerződést kötni velük? Az 5.3d) pont ezek szerint a fuvardíjakról szól, nem pedig azokról a díjakról, amelyeket a BA szed a taxisoktól és nagyjából annyit tesz, hogy ha a budapesti tarifa kötelezően 280 Ft/km, akkor a BA nem követelheti meg a szerződött partnereitől ettől eltérő tarifa használatát. Tehát, ha a BA emeli a taxisok leadóját, az ezzel a ponttal semmilyen összefüggésben sincs. A szerződés él és virul, ámde én nem tudok ennek olyan nagyon örülni. huszonnyolc
bbea 2013.09.03. 22:26:34 / # 306594
avatar
Nem is azt írtam, hogy a repteret privatizálták, hanem azt, hogy a BA-t (ami nálam a Budapest Airportot jelenti), ami valóban csak a vagyonkezelői és üzemeltetési jogokat gyakorolja az állam helyett. Nem vagyok jogász, de szerintem a főváros jogi értelemben más tulajdonában lévő területen nem szedhet díjat, és a reptéri droszt az állam tulajdonában van és nem a fővároséban, vagyis kénytelen a droszt üzemeltetésére leszerződni a BA-val. Persze nem kizárt, hogy politikai utasítás is közrejátszott a dologban, volt már ilyen a világtörténelemben. A megállapodás 5.3 d) pontja szerint (megnéztem, csak hogy pontos legyek) a BA KÖTELES az árak megállapításáról szóló törvény és a Fővárosi Közgyűlési rendelet hatályos rendelkezéseit FIGYELEMBE VENNI a fuvardíj megállapításakor. Számomra ez azt jelenti, hogy a jogszabályok alapján kell azt kialakítania, de nem gond, ha lovagolunk a szavakon. Fő a pontosság! Bár szerintem nem igen volt a levezetésemben hibás kiindulási pont, azért örülök, hogy azonos a végkövetkeztetésünk. :) Szóval a szerződés él és virul! :)
bbea 2013.09.03. 22:05:20 / # 306593
avatar
Klassz ez a cikk, csak az a baj, hogy az az út nem a fővárosé, hanem a Budapest Airporté (jobban mondva az államé), és ott nem szedhet pénz Tarlós úr, csak a BA, akivel le is szerződtek. Érvényes szerződéseket még ő sem rúghat fel (bármennyire szeretné), főleg a mások által kötötteket.
hiénakutya 2013.09.03. 21:46:02 / # 306592
Nem a repteret privatizálták, hanem az üzemeltetési jogot. A főváros nem kénytelen szerződést kötni a BA-val, a szó jogi értelmében. Az, hogy erre politikai utasítást kapnak, már más kérdés. Az árakat nem jogszabályok alapján kell megállapítaniuk, hanem a jogszabályokkal összhangban. Összességében azonban bármennyi is itt a hibás kiindulási pont, a végeredmény mégis helyes - szerintem. A szerződés sajnos érvényes, a BA pedig jogszerűen jár el, ha emel. ötvenegy
kissg 2013.09.03. 21:43:20 / # 306591
avatar
Majd ha droid leszek nálad, akkor fogok tudni sztrájkolni is... Amíg a saját vállalkozásom működtetem, addig elvárom, hogy ne szólj ebbe bele... Vagy idejottok havonta 600 ezerrel és akkor lehet dumálni is... Vagy csak máseval szereted verni a csalánt??? És te melyik vagy a listáról ?? A híres sztrájkolók utaljak havonta majd a kiesett bevételem?? Írtok egy kezesség vállalást és otthon maradok én is, garantálom...
bbea 2013.09.03. 21:41:34 / # 306590
avatar
Szép dolgok az elvek, de azokért manapság sem adnak semmit a boltban. Engem jobban érdekelnek a fuvarok, mert el kell tartanom a családot.
benőci 2013.09.03. 21:27:09 / # 306589
avatar
Na meg is szólalt az egyik hős sztrájktörő!!! Legyél büszke és mond meg szépen melyik vagy Te a listáról. Ha esetleg az a baj, hogy nem vagy rajta csak 4 számba kerül és már ott is vagy!
bbea 2013.09.03. 21:20:33 / # 306588
avatar
Na, én most értelmezni próbálom a helyzetet: 1. Ha jól tudom, a BA-t 2005-ben privatizálták kb. 465 milliárdért. 2. A reptér Budapest területén van, de nem a fővárosé, hanem az államé, vagyis olyan, mintha "magántulajdon" lenne. 4. Ha a reptéri droszt nem közterületen van, a főváros kénytelen az üzemeltetésre szerződést kötni a BA-val. Ezt meg is tette, még ha nem is emlékeznek rá az illetékesek. 5. Én megkerestem ezt a 2011-es megállapodást. Benne van, hogy a droszt kizárólagos használatára már megkötött szerződést nem érinti ez a megállapodás. Az is, hogy a BA jogosult díjat megállapítani a kizárólagos droszt használatért és az árakat a jogszabályok alapján kell megállapítania. Vagyis: 1. A szerződés az szerződés még a kis magyar abszurdok korában is. 2. Akkor kellett volna a fővárosnak észnél lenni, amikor gyorsan frissen tíz perc alatt átadta az üzemeltetést a BA-nak ingyen, utólag már kár ezen filózni. 3. A főváros mindenképpen alárendelt szerepbe kerül, mert nem az ő területén van a droszt. 4. Ha a BA-nak a jogszabályok alapján kell kialakítania az árakat, akkor az új taxis rendeletet is figyelembe kell vennie. 5. A BA-ért elég sokat fizettek a privatizációkor, és mostanság nem is megy úgy a bolt, mint régen, ezért nyilván az a célja a tulajdonosnak, hogy minél több pénzt vegyen ki az üzemeltetésből, vagyis az emelkedő tarifákra hivatkozva többet kérjen a kizárólagos droszt használatért. Ezt még végig gondolni is fárasztó, de azt hiszem sikerült összefoglalni, hogy szerintem mi a lényeg.
kissg 2013.09.03. 21:08:37 / # 306587
avatar
"Jogod" tudod mire van... Két betű és oda a taxis is gyalog jár... Nekem van jogom tudni, hogy kik azok akik elb*szni készülnek az én megelhetesem... Szórakozzanak a sajatjukkal csak. Erről nincs lista???! De keresek mindjárt
tele5ös 2013.09.03. 21:00:43 / # 306586
A Te elved meg az Ő elve nem ugyanaz.

benőci 2013.09.03. 20:49:10 / # 306585
avatar
Jogunk van tudni kik azok akik pár fuvarér feladják az elveinket!
bbea 2013.09.03. 20:30:53 / # 306584
avatar
Hogyan is emlékeznének rá! Olyan gyorsan kellett elfogadtatni a közgyűléssel a szerződésről szóló előterjesztést, hogy talán tíz percbe is beletelt. Aztán meg azonnal aláírni a BA-val, mert már a közgyűlés napján lejárt az előző. Lehet, hogy el sem olvasták, hogy ingyen adják át a BA-nak az üzemeltetési jogot. Persze valami kis beruházást kértek cserébe, de ennyi.
kissg 2013.09.03. 18:36:17 / # 306582
avatar
Ez komoly?? Ez nem verte ki a biztosítékot senkinél? Neked jobbulast, arra azért meg kiváncsi lennék, hogy is születnek ezek a listák...
tomajer 2013.09.03. 17:20:18 / # 306581
Oszt az informatikai renccer ki is múlt ezzel a lendülettel?!? :-)
warek 2013.09.03. 16:12:22 / # 306580
avatar
Oldalszám: 1757