Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tudomis(kibic) 2011.02.19. 13:07:18 / # 301539
avatar
Hm... Ezt a Tele5-ösök is elmondhatják. Őket kipusztították a tulajok. A kocek nem fog lepusztulni. Most van egy kritikus időszak, ezt kell -emberi tartással- elviselni. Ha elköveted azt a hibát, amit a T5 alvállalkozói elkövettek, akkor a hasonló sors miatt nincs "apelláta"! Május 1. valóban a munka ünnepe. Az a kérdés, hogy ezt a munkát elégedetten végezed vagy megalázottan?!
kockásfülü nyuszi 2011.02.19. 11:40:56 / # 297887
avatar
Valóban, pont olyan, mint Jókai hőse:-) Nagy Elek pénzügyi befolyását a 90-es évek elején a Vegyépszer privatizációjakor alapozta meg, ám az Orbán-kormány alatt növesztette olyan magas szintű erkölcsi tőkévé, hogy ekkor már maga ajánlhatta levélben Orbán Viktornak Kossuth díjra saját édesapját. Méhes György azt meg is kapta, ám aki szereti a meseírót, nem ezért teszi. A nyilvánosság előtt soha nem szereplő, háttérben ténykedő Nagy Elek titka megfejtésre szorul. Az Erdélyből a rendszerváltáskor végleg áttelepült kolozsvári építész-közgazdász, aki a nyolcvanas évek elején jött át Magyarországra, és aki egy gimnáziumi osztályba járt a rendszerváltás idején az MDF-fel jó kapcsolatot ápolt Tőkés Lászlóval, 2002-re az ötödik leggazdagabb magyarrá küzdte fel magát becsült 25 milliárdos vagyonával - már amennyiben hinni lehet a TOP 100-nak. Utóbbi szerint a következő évre, 2003-ra sikerült Nagy Eleknek újabb 2 milliárddal megtoldania vagyonát, vagyis 27 milliárd forintnyira becsülték azt tavaly. A 80-as években a Középület-tervező Vállalathoz került, tartós külszolgálatában Nigériát, majd Algírt megjárt Nagy Elek a rendszerváltás utáni első kormány fejének, néhai Antall József miniszterelnöknek lett a gazdasági főtanácsosa a Miniszterelnöki Hivatalban. Itt korábbi sajtóértesülések szerint Matolcsy Györggyel, az Orbán-kabinet gazdasági miniszterével már 1990-ben együtt dolgozott. A befektetési tanácsadó az Állami Vagyonügynökség (ÁVÜ) akkori ügyvezető helyettesével, Slosár Gáborral együtt alapította a Magyar Vállalkozói Kamarát, egy igazgatóságban dolgozott vele a Provízió Rt.-ben, együtt voltak kurátorok a Magyar Vállalkozásfejlesztési Alapítványban. Nagy Elek 1992-ben először úgy került a Vegyépszerrel kapcsolatban pozícióba, hogy váratlanul beült az elnöki székbe - elődje mandátuma még 5 évre szólt. Korábbi sajtóhírek szerint Slosár segítő keze ebben benne volt - az ÁVÜ vezetői értekezletén mást jelöltek eredetileg elnöknek. (Nagy 1993-ban aláírta, hogy nincs összeférhetetlen tisztsége az évi tízmilliárdot meghaladó forgalmú, százmillión felüli nyereséget termelő cég elnöki posztjával, jóllehet megfordult potenciális konkurens cégek vezető testületeiben is. Majd átmenetileg távozott az elnöki székből. A régi vezérigazgató ellen feljelentést tett az ÁVÜ, elbocsátották. Mire felmentette a bíróság a Vegyépszer már magánkézben volt. - HVG). Vezetői kivásárlásos megoldással azután többed magával az ÁVÜ által meghirdetett privatizáció győztese lett. Az új menedzsment, és az annak irányításával induló Épszer-Unió Kft.a részvények névértékének közel 115 százalékát ígérte a magánosítási versenyben. Igaz, konkurense, az Agrobank hiteligérvényével jelentkező versenytárs, a vállalatot sikeresen vezető volt elnök-vezérigazgató, menedzsment és munkavállalók 200 százalékért vásároltak volna. A nem sokkal később meghurcolt és megszűntetett pénzintézetnél tudták, hogy az övék a jobb ajánlat, de abból, hogy az eredményhirdetés csúszott, arra következtettek, hogy vissza kellene lépniük, mert úgymond ?kedvenc tyúkszemre léptek?. Felkeresték a privatizációs szervezetet, s utóbb az a kép állt össze bennük, hogy - noha az üzleti tervet olyan szakember készítette, aki a céget Nagy Eleknél lényegesen jobban ismerte, az előző elnök-vezérigazgató - jobban teszik, ha visszalépnek. Az ÁVÜ másnap kihirdette a győztest. Az agrobankos ajánlatban szereplő üzleti tervet nullára értékelte a vagyonügynökség. Úgy látták, súlyos érdekeket sértettek, amikor ringbe szálltak Magyarország egyik legnagyobb építőipari vállalatáért, amelyet odafent ?kinéztek? valaki(k)nek. A visszalépő levélben egy finom utalás szerepelt arra, hogy ezt nyomásra tették. (Utóbb bűntetőeljárás indult a pénzintézet vezetői ellen, s az Agrobankot megszűntették, jóllehet a Bankszövetség kiállt az igazságszolgáltatás által bűnösnek ítélt hitelezési gyakorlat mellett). A munkavállalók így sem maradtak ki, ők is pályáztak a vállalat részvényeire. Nélkülözhetetlenek voltak a Munkavállalói Részvénytulajdonosi Programhoz (MRP), amely a privatizációs törvény ?vívmánya? volt: a munkavállalók által létrehozott szervezet ugyanis versenytárs nélkül, kedvezményes hitellel vehette meg a céget. Utóbb pedig jóformán eltűntek a cégekből. Máig hatóan juttatta olcsón tulajdonhoz az akkori szabályozás - amelynek kidolgozásakor Nagy Elek a MeH-ben dolgozott - a rendszerváltás mámorában elsősorban szabadságot váró dolgozók-lúzerek helyett azokat, akik tudták: évtizedek, évszázadok anyagi viszonyai dőlnek el a privatizációban. A konkurens visszalépése után tehát a Vegyépszer négyötöde mindössze hárommillió forint készpénzért Nagy Elek és általa beültett új menedzsment irányítása alatt állt Épszer Unió Befektető Kft. többségi tulajdona lett, no meg az MRP-é. (Hitel és kárpótlási jegy is szerepelt a vételár kiegyenlítésében, utóbbit jóval beszámolási értéke alatt árulták a tőzsdén). Az Épszer-Unió azóta részvénytársasággá alakult - elnök-vezérigazgatója Nagy Elek. Fő tevékenysége a vagyonkezelés. Elkel a szaktudás, persze vagyont kezelni csak akkor lehet, ha van. Az Orbán-kormánytól kapott sztrádaépítási program kivitelezése nyomán 2001-ben mintegy 100 milliárdos, 2002-ban 163 milliárdos, s becslések szerint tavaly mintegy 70 milliárd forintos árbevételt ért el a Vegyépszer Rt. Nem csoda, ha időközben az alvállalkozói szerződések megkötésében járatos MAÚt Kft. is az érdekeltségébe tartozik, mint ahogyan az sem, hogy a kormányváltás után újabb céggel, a Svábhegyi Rt.-vel gazdagodott a Nagy Elek érdekeltségébe tartozó birodalom. A Tengizi olajmezőkön, Kazahsztánban ténykedő egykori Vegyépszer, amely korábban egyetlen méter autópályát épített mára olyan alvállalkozói kört gyűjtött saját érdekeltségében maga köré, hogy egy esetleges kormányváltás után már gördülékenyen építené meg a külföldön is mind több megbízást szerző társaság Európába tartó útjainkat. Hír Televízió: guruló autópálya-forintok Előjön az autópálya-pénz! - suttogták a Hír Televízió tulajdonos váltásáról ez év elején. Az Orbán-kormány színre lépéséig tetemes adósságot fölhalmozott, felszámolási eljárás közeli helyzetéből pályáztatás nélküli sztrádamegbízásokkal fölemelt, autópályát korábban soha nem épített Vegyépszer Rt. elnöke, Nagy Elek az Orbán-kormány bukása után ugyan ?ellépett? vezetői posztjáról, hogy könnyítse cége helyzetét, ám a cégbirodalomnál megjelentek az állami százmilliárdokból ?továbbgurításra? szánt milliárdok. Idő kérdése az egész: két év sem telt el a kormányváltás óta, s ez év áprilisra Vegyépszer közeli tulajdonba került a Fidesz számára a Millennárisra álmodott, ám a választók akaratából meghiúsult média helyett létrehozott hírcsatorna, a jobboldali magántőkével üzemeltetett Hír Televízió Részvénytársaság. Egy magánszemély is tulajdonos lett: Töröcskei István, volt bankár. A Fidesz által a szlogenek szintjén mind többet kárhoztatott foglalkozású Töröcskeit egy éve a hírcsatorna felügyelő bizottságába és a Vegyépszer igazgatóságába is beválasztották. A Hír TV egyik tulajdonosa az Orbán-kormány idején bonyolított Főtaxi-privatizációval nevet szerzett Ingatlanforgalmazó és Gazdasági Tanácsadó Rt. (Inforg Rt.) lett. Nagy Elek régi üzlettársa a cég többségi tulajdonos-vezérigazgatója, Nánásy Csaba ? Nánásy a kezdetektől szerepel a Vegyépszert évtizede privatizáló Épszer Unió Rt. igazgatóságában, amelynek tulajdonos elnök-vezérigazgatója Nagy Elek. Az Antall-kormány egyik államtitkára, Kajdi József majd egy évtizedig volt jelen az 1990-ben alapított cég, az Inforg felügyelő bizottságában. E grémiumnak tagja Nagy Elek leánytestvére is. A másik újdonsült tv-tulajdonos cég, a szintén az Orbán-kormány idején, de már az utolsó időszakban, a két választási forduló között botrányos körülmények között BÁV tulajdonossá vált, az érdekeltségeivel alvállalkozóként ugyancsak a sztráda programban részt vett Inforg Rt. alapította Pro-Cash Részvénytársaság ?kistestvére?, az abból kivált Pro Aurum Rt. Ezt a Magyar Hitel Bank Rt. egykori vezérigazgatója, a már említett televízió magántulajdonos, Töröcskei István vezeti. (Az Inforg Rt. által is alapított, annak többségi tulajdonában álló Pro-Cash Vagyonkezelő Rt. saját tőkéjének közel felét, 2.5 milliárd forintnyi Pro-Cash részvényt és összességében több mint fél milliárd forint értékű diszkont kincstárjegyet és a nevében is szereplő cash-t, készpénzt kapott Pro-Aurum Rt. háromnegyed része Nagy Elek testvérének a birtokában van). * A Hír Tv új vezérigazgatója, Fazekas Csaba is az egykori APEH-elnök, majd MFB főtanácsadó Simicska Lajos érdekeltségtől, a Mahír-csoporttól érkezett. Fazekas a Hung-Ister vezérigazgatója, azé a cégé, amely fele részben a Mahir Rt., 45 százalékban pedig Simicska és felesége korábbi tulajdonának, a B-Reklám Kft.-nek a birtokában van. Igaz, tavaly áprilisban Győri Tibortól a B-Reklámot visszavette Simicska felesége és a Nemzet Lap- és Könyvkiadó Kft. Utóbbinak ez év februárjától Liszkay Gáboron kívül - váratlan fordulat - a sztrádaépítéseken versenytársak nélkül árakat diktáló Vegyépszer-családba tartozó Pro-Aurum a tulajdonosa. Simicskától Simicskáig Mindkét Hír Televízió tulajdonos cég tehát az Orbán-kormány kegyéből, verseny és tárgyalás nélkül kiválasztott autópálya építésre 10-20 százalékkal áron fölül fölkért Vegyépszer köpenyéből bújt ki. Az egyetlen magánszemélyt, Töröcskei Istvánt más úton szerencséltette az Orbán-kormány. Ő az egyébként az autópályát is finanszírozó Magyar Fejlesztési Bank Rt. (MFB) jóvoltából jutott főrészvényesként cégén, a Menagro Rt.-n keresztül a 12 agrárcég közül az egyik, a Gödöllői Tangazdaság Rt. többségi tulajdonába. A konstrukció szerint ? aligha feledhető, hogy a pénzt művészi szinten forgató Simicska Lajos az Orbán-kormány idejének felében az állami pénzintézetnél volt elnöki főtanácsadó - a vevők halasztott hitelt kaptak az MFB-től a vásárlásra. Az MFB-nél APEH elnöksége után Simicska, a Fidesz volt gazdasági igazgatója elnöki főtanácsadóként 1999-2001-ig ténykedett - az állami pénzintézet a sok vihart kavart szakember megjelenését követően került az akkor már késésben lévő autópálya finanszírozás főszerepébe. De hiába, mindent nem lehet ? volt elég dolga Simicskának addig az APEH-ben is. Tönkrement alvállalkozók - hajléktalan haszonélvezők A munkát nyomott áron elvégző sok száz magyar sztrádaalvállalkozó közül a hírek szerint többen tönkrementek. A szerződés a munka bizonyos arányáig - 30 százalékáig - lehetővé tette alvállalkozók bevonását. A szisztéma az volt, hogy a feladatokat továbbadta az autópálya építő konzorcium - a kizárólag magyar tulajdonban lévő Vegyépszer-Betonút páros -, az alvállalkozók pedig további alvállalkozóknak adták át azt alacsonyabb áron. Az alvállalkozók alvállalkozóinak alvállalkozói végül olyan nyomott áron végezték el a valóságos munkát, hogy nem tudták működtetni belőle a cégüket. Volt, aki más megoldást választott a "csőd" elkerülésére: a cégfantomizálást. A lőszermentesítésre közel 1 milliárd forintra szerződött Defend Kft. egyik alvállalkozója úgy oldotta meg köztartozásai és nyeresége miatt támadt gondjait, hogy hajléktalanoknak adta el a céget, majd bérelt irodájából nyomtalanul eltűnt. (Hajléktalanokat pedig a Moszkva téren 5-6000 ezer forintért toboroztattak az ügyvédeknek.) Ahogyan ugyanezzel a leleményes módszerrel találkozhattunk a Millenáris karóráiból származó haszon eltűntetésekor, amikor is ugyanezt tette az egyik kisebb alvállalkozó cég is. Az ügyvéd, akit a tanú megjelölt, mint olyat, akihez rendszeresen mentek aláírni most az egyik neves céget képviseli a K & H tízmillliárdot is meghaladó sikkasztási ügyében. (Az ma még kérdés, hogy az elmúlt években jelentős bevételekre szert tett társaság vezetői sikkasztattak-e Kulcsár Attilával, és azt teljesítette-e túl az előzetes letartóztatásban lévő volt bróker, vagy mindent a saját szakállára tett évekig a bankbotrány főszereplője e társaság esetében). Miközben tehát mára aligha maradhatott talpon mindenki a közel 400 autópálya építésben résztvevő alvállalkozó közül, a választások után - miközben az egykor Riegler Zoltán fideszes képviselő által sikertelenül megszerezni kívánt székesfehérvári ARÉV Rt. felszámolási eljárását elkezdték - a cégcsoport milliárdos ingatlanvagyonnal rendelkező Kft.-je a sztráda fővállalkozó Vegyépszer-csoport tulajdona lett. Főtaxi: könyv szerinti és azon felüli értékek Bő egy éve azután ? miután az Inforgtól átkerült az egyik Vegyépszer érdekeltségbe ? a Vegyépszeré lett a Főtaxi is végül. Nem tudni, miért volt a vargabetű, tény az, hogy - a Népszava által a cégnyilvántartásban fellelt adatok szerint - a fuvarozással foglalkozó társaság könyvvizsgálója a privatizációig azonos volt a Vegyépszer pénzügyi és gazdasági vezérigazgató helyettesével több mint két éven át. Timár Gyula igen csak ismerhette az értékes ingatlanokat birtokló pepita oroszlán könyv szerinti és nem könyv szerinti értékeit. Utóbbi tisztségét 1999 januárjától látta el, és a Főtaxi könyvvizsgálásával a cégbejegyzés szerint csak aznap hagyott föl, amikor már a Főtaxi részvények kilencven százaléka az Inforg Rt. kezébe került 2001-ben. Timár azóta elnök-vezérigazgatóvá avanzsált, ?kiváltotta? a Vegyépszer élén a szívesen rejtőzködő, az immáron másfél évtizede befolyását folyamatosan növelő, s az Orbán-kormány megbízásával meggazdagítva mind terebélyesebb Vegyépszer birodalom súlyával fordított arányban nyílt szerepet vállaló Nagy Elek tisztségeit. A Főtaxi ingatlanjait utóbb egyébként egy saját tulajdonában lévő ingatlanforgalmazó cégbe vitték be ? a Metropolitan Enterprises Kft.-be apportálták, amelynek könyvvizsgálója ugyancsak Timár Gyula lett. Amikor eladták, vevőként ? mit tesz a véletlen - egy olyan cég jelentkezett, amelyiket utóbb szintén Nánásy Csaba vezetett. BÁV: privatizáció az utolsó pillanatban A BÁV-ot is e család tagja, a Pro-Cash Vagyonkezelő Rt. vásárolhatta meg az Orbán-kormány ténykedésének utolsó pillanataiban. Az eladó cég ez esetben sem volt más, mint a Magyar Fejlesztési Bank. A nagy értékű BÁV ingatlanok egyes vélemények szerint értéken aluli szerepeltetése, és a konstrukció miatt botrányt kavart privatizációt az OTP Bank finanszírozta, amely ekkor a BÁV másik felét szerezte meg. Utóbb az egész részvénypakett a Pro-Cash közelébe került, miután ő jelölhette ki a megállapodás szerint a vevőt, így juttatta a legnagyobb lakossági bank a hitelezéssel a magáncéget a kivételes BÁV-vagyonhoz. A patinás cég eladását az MFB kormányváltás utáni új vezetősége az állam oldaláról nézve kedvezőtlen, feltűnően értékaránytalan értékesítésnek ítélte. Mellékesen, vagy nem mellékesen, de tény, hogy Simicska 2001 októberétől az OTP Lakástakarék Rt. elnök-vezérigazgatói székébe igazolt át, miután távozott az MFB-től. Budai Malomipari Kft.: csiki-csuki, avagy segít az MFB Új szerzemény viszont a Budai Malomipari Kft., amelynek kétharmadát a Nagy Elek testvére többségi tulajdonában lévő, tavaly decemberben 2,5 milliárdos Pro-Cach részvénycsomaggal útjára indított Pro-Aurum Rt. vette meg. Az egyharmad rész változatlanul a választások után, 2002 júliusától Simicska Lajos által ismét elnökölt Mahir Rt.-é. A malomipari cég külön érdekessége, hogy egy 1.2 milliárdos MFB- hitelből szerezte meg 1999-ben a felszámolás sorsára jutott Budai Hengermalom Kft. eszközeit és ingatlanait. (A hitelt visszafizették). Ebben a kivételes esetben közvetlenül jelenik meg az a gyakorlat, amellyel a saját, időlegesen üzlettársaknak átadott érdekeltséget állami segédlettel pumpálják, hogy addig nőjön, ameddig lejár az állami szférában zajló megbizatás. *** A Vegyépszer ölébe hullhat minden Egyes vélekedések szerint a 2002-ben kiírt pályázatokon jelentkező, s utóbb a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) kartellgyanújába keveredett autópálya építő cégek kizárásával a Vegyépszer Rt. ölébe hullhatnak a jól fizető állami útépítési munkák. A Vegyépszer nem vehetett részt ugyanis abban a pályázatban, mert ekkor még nem adott át egyetlen kilométer új autópályát sem. Hogy a többi céget kiéheztető évek alatt töretlenül gazdagított Vegyépszer még sem valószínű, hogy folytathatja diadalmenetét az azért valószínű, mert a GVH a közelmúltban egy újabb, közútépítési megbízásokra vonatkozó vizsgálatot is indított, amelyben 15 másik útépítő társaság között a Vegyépszer neve is felbukkant az érintettek között. Közel két milliárdos osztalékot fizetett 2002-ben a Vegyépszer A Közgyűlés a Vegyépszer Rt. 2002. évi számviteli törvény szerinti éves beszámolóját 4 494 991 ezer forint mérleg szerinti eredménnyel, 54 916 589 zer forint mérleg főösszeggel elfogadja. A Közgyűlés az eredmény felhasználására vonatkozóan úgy döntött, hogy a Vegyépszer Rt. a tulajdonosok részére 1 950 000 ezer forint osztalékot fizessen meg. A Közgyűlés a Vegyépszer Rt.. 2002. évi számviteli törvény szerinti konszolidált éves beszámolóját 11 600 186 ezer forint mérleg szerinti eredménnyel, 68 489 830 ezer forint mérlegfőösszeggel elfogadja. A KÖZGYŰLÉS ÁLTAL IGAZGATÓSÁGI TAGGÁ VÁLASZTOTTÁK: Timár Gyula, elnök-vezérigazgató Gróf Anna Töröcskei István A KÖZGYŰLÉS ÁLTAL FELÜGYELŐ BIZOTTSÁGI TAGGÁ VÁLASZTOTTÁK: Dr. Pakucs János, elnök Szabó László Vouszka Péter. (Elfogadták a VEGYÉPSZER RT. 2003. MÁJUS 26-I KÖZGYŰLÉSÉN - forrás: a Vegyépszer honlapja) Névjegy Nagy Elek 1952-ben született Kolozsvárott. Bukarestben végzett építész szakon 1977-ben, majd belsőépítészetet tanult 1985-ig az Iparművészeti Főiskolán. A Budapesti Közgazdaság-tudományi Egyetemen 1997.ben fejezte be további tanulmányait. 1990-93-ig kormányfőtanácsos a MeH-ben. 1992-ben beül a Vegyépszer elnöki székébe. 1993-96-ig az Állami Vagyonügynökség tulajdonában lévő Prudent -Invest Befektetési Alapkezelő Rt. vezérigazgatója, 1997-99 az Épszer-Unió Befektető Rt. vezérigazgatója, 1999-2001-ig a Vegyépszer Rt. elnöke-vezérigazgatója, 2001-2002-ig elnöke. A kormányváltás után szakértők szerint azért távozott a Vegyépszer éléről, hogy személye ne akadályozza cége autópálya karrierjét. Visszatért a Vegyépszer többségi részvényeit birtokló befektető társaság, az Épszer-Unió Rt.élére: jelenleg is tulajdonos elnök-vezérigazgató. Névjegy Simicska Lajos, aki 1993-94-ig a Fidesz gazdasági igazgatója volt 1998-99-ig az APEH elnökeként ténykedett, majd lemondása után, 1999-2001-ig az MFB Rt. elnöki tanácsadója lett. Az Orbán-kormány utolsó évében, 2001-2002-ben az OTP Lakástakarékpénztár Rt. elnök-vezérigazgatója volt. A bukott választás után visszament a Mahir Rt. elnöki székébe, amelyet korábban 1994-98-ig töltött be.

hobbytaxis 2011.02.19. 11:38:56 / # 301538
avatar
Ez meg ugy hülyeség ahogy. Nagy Elek egy Aranyember. Neki köszöntyük eszt a kánajánt. Az ÚrIsten tarcsa meg jó egéségben élete végéig.
hobbytaxis 2011.02.19. 11:35:16 / # 301537
avatar
Hát aba igazad van hogy kevés főtakszis írkál ide. De ez azé van mer a rengeteg munka miat nincs idö topikólni. Én viszem mindég a lapptoppomat a reptére de ugy pörög a sor hogy mire kiveszem a csomibol meg bedugom a szívargyulytoba a tőtőt már intenek is fel a püffferbő, mer angolú kel beszéni meg merdzsó kel a kedvesnek meg váltani kel jurót meg ilyenek. A takdíj nem ócsó de nagyon sokat kapunk érte. Én januárba 247 regisztrát tranyót csinyátam így fizetem mint a katonatiszt de vót még 149 kitranyóm meg 74 zsebes amit nem regsztrának és csak öccáz a leado. Na ide se merem irni menyit csinátam januárba. Persze kicsit fáraszto napi nyóc órán keresztül ezen az unalmas gyórsforgamin szágúdozni de kurvára megéri. Most gyütünk haza két hét faszariról nepálbó. Nepál tök jo hej. Na ezér érdemes fótaxisnak leni.
művészúr 2011.02.19. 11:16:35 / # 301536
avatar
Ezé' is kell máj.elsején berúgózni a Tabánban - jófajta rockzene közepette! Meg kő ünnepelni a ( ? ) munkát! :-)
művészúr 2011.02.19. 11:12:04 / # 301535
avatar
A h A :-) Kíváncsi lennék...Egyébként már jutott eszembe...(nem "számtalan szebbnél - szebb gondolat") Ahogy hallom, milyen komoly a registration... :-))
törölt felh. 2011.02.19. 10:50:22 / # 301534
avatar
Hát akkor a vecsési praktikerben veszel akciós szigetelőszalagot, kiragasztod belőle az A betűt, és két óra múlva jöhetsz is vissza! :-)
művészúr 2011.02.19. 10:37:59 / # 301533
avatar
Kössz, de a kolléga leírásából nem így derült ki; de mindegy! Végül is, egy budai kifelé tranyóból, nem túl messzi pesti fuvart felvenni csak kb.max egy rongy a bukó. (...ehhez képest állhatnék kint akár minimum két órát és jöhetnék be legjobb esetben a "belbe" mínusz a leadó...) Tudja a franc... Mindegy: LONG LIVE ROCK & ROLL!!!
osztap 2011.02.19. 09:24:42 / # 301532
Az nem baj, hogy lelkes vagy mint a május elsején a felvonuláson a proletárok, az a gond ,hogy mi akik régen itt vagyunk láttuk még 3 éve is milyen egy jól működő cég és ma csak látni milyen a lepusztulása.
meglepett 2011.02.19. 08:06:03 / # 297722
avatar
Végre egy elégedett ember!

tudomis(kibic) 2011.02.19. 05:23:14 / # 301531
avatar
Drága Nyuszikám! Ezt írod: "Tudomis életében nem taxizott. Lehet, hogy maga a méltóságos vezérigazgató irkál be tudomis nickkel, így dolgozva meg a fizetéséért." Nos: - 1984-óta taxizom, mint ma éjjel is (nappalos létemre) - Nem én vagyok a vezérdiri, és rettenetesen sajnálom, ha nem tudod elképzelni, hogy valaki elégedett a jelenlegi csapatával... (2010.12.28.óta vagyok kockás) - Félrevezet a Nickem, pedig egyszerűen csak arról van szó, hogy a Matávnál anno kértek egy álnevet, erre rávágtam, hogy "tudomis én?"... Ennyit rólam. "Ide főtaxis már alig ír, nincs rá ideje, rohad a reptéren, vagy keccsől a városban." - A jelenséget magam is tapasztaltam, ezért készíttettem egy "reptér mentes" topikot, de rögön jöttek gyilkolni,így kihalt. - A városban való "keccsölés" -ről az a véleményem, hogy azt igazi nevén taxizásnak hívják! Sajnálom, hogy Te még nem érezted a "Jót dolgoztam, de pénz az nem lett túl sok..." mögötti elégedettséget! Tudod. Van taxis, és van vállalkozó... Ezt is írod: " Közben korog a gyomra, csak azért nem okádik az egésztől, mert nincs rá pénze, hogy belakmározzon." Csak picit nyisd ki a szemedet! A legfiatalabb autókkal a City után a Főtaxi rendelkezik! "Mibű tellik?" (Én nem tudom! :) ) Topik-záróként csak annyit, egyszer hálás leszel a Főtaxinak ezért az áldozatvállalásért. Most köpködöd, de én tudom is (:)), hogy (2 év múlva -borotválkozás közben - a mai önmagad köpködnéd le!) Langsam spazieren, sicher ankommen! Oder Puff!!!
törölt felh. 2011.02.19. 02:04:48 / # 301530
avatar
Persze, hogy visszaadhatod! Van olyan, hogy átmenetileg megmakacsolja magát a technika, s nem indul az autó; meg ketten is dolgozhatnánk! (lenne rá jelentkező) De lehet, hogy ittas, fertőző beteg, meg különben is a puszta nézésével is beszennyezheti az autót! De legjobb, ha felhívod a c kategóriás cimbidet, hogy menjen a Virág u. 4-hez, mert ott egy reptér Kovács néven, Te pedig nyomsz a következőre, ami szimpi!
zona taxi 2011.02.18. 22:53:58 / # 301529
avatar
Politikai eszmefuttatások a hallotaxin, csak a politikai fórumban engedélyezettek.

kockásfülü nyuszi 2011.02.18. 21:30:57 / # 301528
avatar
Minden hatalom a birka birka nép beszariságát használja ki. Mert mindenkinek van vaj a fején. Ezt tudják ők is, a hatalom. Ezért a sok beszari taxis csak nevének (N.E.) kezdőbetűjét meri idebiggyeszteni, mert fél, hogy ha kiderül, hogy ő írta, majd ráküldik az APEH-ot, vagy ezt az új összevont szerveződést. Kis fejekre kevés vaj fér, Nagyra annál több. Mindenkinek van vaj a fején, viszont demokráciában élünk, és szólás szabadság van, így kimondható az igazság. Szerintetek akik az előzőleg ideollózott cikk miatt nekem estek taxisok? Elárulom egy sem. Csalogány utcai söpredék, haszonleső, seggnyalók hada. Ilyen környezetben közgazdasági törvényszerűség, hogy "ebűl szerzett jószág, ebűl vész el". Tudomis életében nem taxizott. Lehet, hogy maga a méltóságos vezérigazgató irkál be tudomis nickkel, így dolgozva meg a fizetéséért.A többi védelmező takony szót sem érdemel. Ide főtaxis már alig ír, nincs rá ideje, rohad a reptéren, vagy keccsől a városban. Közben korog a gyomra, csak azért nem okádik az egésztől, mert nincs rá pénze, hogy belakmározzon. Jó kis droidok, bocsánat, alkalmazottak lesznek, akikkel aztán mindent meg lehet majd tenni. Szép jövő.

nazoli 2011.02.18. 20:14:07 / # 301527
avatar
Tépett fülű nyuszi lesz!:DDDDDDDD
alelölülő 2011.02.18. 17:26:04 / # 301525
Nyuszi, nyuszi... Nem sokáig leszel kockásfülű, ha így folytatod... :-)))
cybertax 2011.02.18. 17:16:51 / # 301524
avatar
http://www.hirextra.hu/2011/02/18/tovabb-gyuruzik-a-taxisbotrany-ferihegyen/?p=1

kockásfülü nyuszi 2011.02.18. 17:16:43 / # 301523
avatar
Még hogy Fidesz közeli.. Ne Blikket olvassatok, mert hülyék maradtok életetek végéig. Nagy Elek azért menekül előre, mert a nyomában vannak. Há" honnan, aszt mibű? Fogják majd kérdezni nem is oly sokára. Mert kell az újabb botrány. Mert már Gyurcsányt is kérdik nem sokára. Akkor a Nagy Elek urat miért ne kérdeznék. Elek úr, há mibű ez a szépséges cégbirodalom? Ami a szocik alatt is egész jól prosperált. Most meg bedőlünk? Dőlögetünk? Na arró meséjjen drága méltóságos Elek úr, hogy amikor a rendszerváltás után áttelepült Erdélyből mennyi készpénzt hozott, és mekkora táskában, hogy a privatizácikor ilyen faszán bevásárolt? Há mibű? Mert itt a határátkelői nyilvántartásban csak a Dácsiája rendszáma szerepel drága Elek úr. A mennyi készpénzzel érkezik rovatba 10 ezer lej, 5 ezer forint, meg 180 német márka szerepel. Akó mibűl vette a Főtaxit, a Vegyépszert, a Bizományit, a Ganz cégeket, meg a többit. Csak nem nyert a lottón Elek úr? Mer ez másképp maga a csoda. A magyar csoda. Hát ha maga ennyire tud, hogy ilyen ütemben gazdakszik, akó magának a kormányban a helye. Na ezt nem akarja valami galád Fideszes, azt így Elek úr kénytelen menekülni. Előre.

kockásfülü nyuszi 2011.02.18. 17:05:40 / # 301522
avatar
Nem kell idegeskedni a Vegyépszeres cikkek miatt. Mármint nem nektek, ott a Csalogány utcai székházban. Titeket úgyis továbbmentenek, amíg tartanak a milliárdok. De nekünk, taxisoknak van okunk az idegeskedésre. Ki nem szarja le, hogy a Vegyépszer, a V-ber, vagy Mahíd, vagy BÁV, vagy ... soroljam még? tulajdonolja a Főtaxit. Leszarom basszátok meg. Tudomis, meg a többiek, akik itt fényezitek a "patinát". Mi a faszt tettetek a patináért? Egy a dolog lényege: Minden cég ura Nagy Elek milliárdos. Hogy a Főtaxit most éppen melyik cége tulajdonolja az kurvára de mindegy. Az a nem mindegy, ahogy a sorban bedőlő cégei eljárnak a szerződött partnereikkel, alvállalkozóikkal. Családok, vállalkozások mennek tönkre, sorban, mert úgy menekül Nagy úr előre, hogy mindent tönkrevág maga körül. És ehhez kitűnő segédlete van Mohl László úr személyében, aki egyre nagyobb falatokat kap jutalmul a hozzá nemértése miatt. Hát szép jövőkép. Majd Mohl úr csinál olyan Főtaxit a 100 éves évfordulóra, hogy a csodájára járnak. Lesz kérem újra bejelentett alkalmazott sofőr, aki a technika legújabb vívmányának, a Csendes Címkiadási Rendszernek köszönhetően az utolsó fillér bevételével is kénytelen lesz elszámolna naponta, és a 3 éves:-) próbaidő alatt kénytelen lesz BKV-val bebumlizni Békásról a Kerepesire, ha dolgozni szeretne. Ja, az éves BKV bérlet a kollektív szerződés szerint jár a dolgozónak. Hm. Most, hogy így leírtam, nem is olyan rossz. Hajrá Mohl úr, Hajrá Főtaxi!

tomajer 2011.02.18. 15:48:50 / # 301521
[b]A taxistársaságok is fizetnek Január óta a taxitársaságoknak is fizetniük kell azért, hogy behajthassanak a Balassa János megyei kórház területére. [/b] - A szekszárdi taxitársaságokat értesítették, hogy az autók éves díjért hajthatnak be a kórház területére - közölte dr. Muth Lajos, a Tolna Megyei Önkormányzat Balassa János kórházának főigazgatója. Az intézménynek emellett egy társasággal szerződése van, amelynek autói továbbra is díj nélkül hajthatnak be a területére, viszont egyéb szolgáltatások mellett például ingyen szállítják a készenléti ügyeletben dolgozókat. Ezt a lehetőséget más társaságoknak is felajánlották, de az adott cég adta a legkedvezőbb ajánlatot. Bár megtévesztő lehet a név, ez a vállalkozás nem a kórház taxi, amelynek mint azt dr. Muth Lajos elmondta, semmi köze nincs az intézményhez. Azok a taxisok pedig, akik nem járnak rendszeresen a kórházba, természetesen napijeggyel is behajthatnak. 2011-02-18 09:11 Forrás: Tolnai Népújság

Oldalszám: 1757