Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
művészúr 2011.03.03. 11:31:12 / # 301693
avatar
...és természetesen arról sem beszélve, mikor mondjuk a XII.tetejére mész és max. a Roosevelt téren elfogy a tranyó.Akkor főleg ki van megkárosítva? Nem értem én ennek a transzferezésnek a jogosultságát.Végül is nem "szegénylegényeket" szállítunk a segélyirodába, alamizsnáért... Esetleg kifelé elhiszem, hogy reklámértékkel bír, de befelé, az egyetlen hivatalos szállító... Mindegy, nekem nem "ingem"...
művészúr 2011.03.03. 11:23:57 / # 301692
avatar
Boccs, de nem! Ugyanis az "árjegyzék" szerint pl.a belváros 5100.-FT.Az utas erre "szerződik" azáltal, hogy megkezdi az utazást.Ezt az árat fogadja el azzal a döntésével, hogy be méltóztatik ülni.(...most hagyjuk, hogy mi van, ha még ennyi sem megy be az órába, pl.1 - ről - Kálvin tér...) A taxis viszont - feltételezzük, hogy az 5100.- bele is megy az órába - 1000.- Ft - ot ad le a fuvarból.Abból az összegből, ami közte és az utas közötti "szerződésből", vocher alapján köttetett és amit az utas - joggal - úgy hisz, ki is egyenlít a taxis felé; kvázi maradandóan kifizette a szolgáltatást. Tehát akkor ki is van levéve? Nem az utas, aki a "leadóról" mit sem tud....
iron 2011.03.03. 09:14:55 / # 301691
avatar
Jól látod. :)) A szegény utas le van vágva. Mert hiszen a sofőrnek 4000-ért is megéri elvinni a a p...ba, de a "szegényutas" kénytelen + 1000 !!! ft fizetni!!Ez már tényleg szemétség. :)
Lali 2011.03.03. 09:02:20 / # 301690
avatar
Azért a rákényszeríttet jogtalan reptéri leadó (1.000.-). Választási jogától meg lett fosztva. A BA ZRT minden külföldi utast megtéveszt, pláne, hogy nem kérte fuvarszervezésre. A kockásokat meg hülyének nézi és a minibuszt eléjük engedi.
Lali 2011.03.03. 08:56:18 / # 295401
avatar
Pacsi taxi.

nevess csak! 2011.03.03. 08:26:39 / # 301689
avatar
Elgurult a gyógyszered? Az utas nem, hogy meg van károsítva, hanem röhög a markába, mert ilyen olcsón egész Európában nem autózik be a városba a reptérről.
belevau 2011.03.03. 08:21:56 / # 301688
avatar
Ne próbálkozz szennyeskedni, mert nem áll jól. Ha érdekel, egyáltalán nem látod jól! Az Utas jár a legjobban. A pesti transzfernél reális áron utazik, a budainál már jelentős összeget is spórolhat, a külterületi transzfer pedig kifejezetten olcsó. Tehát nem rak rá senki, semmit az Utasra! (Tudtommal a haccorhatnál is vannak transzferek.) Itt a taxis van levéve - nem gyengén, 600, 1000, ill. 1600 forinttal fuvaronként. Magyarul, a mi f@szunkkal verik a csalánt.
nazoli 2011.03.03. 04:33:09 / # 301686
avatar
Az a legszebb az egészben, hogy ez az utasok szemérmetlen megkárosítása. Föltételezve, de nem megengedve. Ha egy Fötaxis egy úton, ami mondjuk 4000 Ft-ba krülne, beletol az órába 200 Ft-ot, azért simán kirúgják, az utas megkárosítása, és hitelrontás címén. Ugyanezt megcsináltatja velük a cég hivatalosan. A fogyasztóvédők, az APEH, a Fötaxi Etikai Bizottság, és az összes hatóság szeme láttára, és tudtával. Egy 4000 Ft-os úton, 1000 Ft-ot rak rá az utasra. Vagy nem jól látom?

alelölülő 2011.03.03. 02:32:22 / # 301681
Mire tippelsz, annak a 750 bruttónak a áfa-részét (150) befizették?

Olsen 2011.03.02. 23:06:46 / # 301685
avatar
250 tagdíjjal a 750 kevesebb mint a normál tagdíjjal az 5-600. Számolni? Azt sem tudják mi a bruttó és a nettó közötti különbség.
Kérdések 2011.03.02. 21:15:50 / # 301684
avatar
Lehet hogy az a nagyobbik baj nem a te zsebedbe ugrott bele ez a kis összeg?
belevau 2011.03.02. 20:13:01 / # 301683
avatar
Azért, aki ekkora leadót fizet, az keresett is némi suskát igaz? Ha csak kettőharmincat fizetett, abból lejön a tagdíj, miután marad százhatvanöt. Ötezres fuvarátlaggal az hétötven bruttó. Mindjárt telezokogok egy pézsét :))) Ja, hogy a költségek...! Csak tudnak számolni. Vagy nem?
zona taxi 2011.03.02. 19:52:16 / # 301682
avatar
Ma beszéltem több Fötaxissal is akik elmondták hogy februárban 230-250 000Ft-t fizettek be a cassaba. Gyakorlatilag ingyen dolgoznak... Csak igy tovább....

tomajer 2011.03.02. 12:53:07 / # 301680
[b]Még várni kell a reptéri vonatra A vállalt fejlesztések négyötödével készült el január végéig a Budapest Airport Hagytak helyet vasúti megállónak a Ferihegy 2 terminál fejlesztései során, igaz, a föld alatti megálló lehetősége már elúszott. Egyelőre nincs napirenden a repülőtéri vasút fejlesztése, hiszen a kilenc kilométeres közúti összeköttetést sem sikerült európai szintre hozni az uniós elnökségre.[/b]
hiénakutya 2011.03.02. 12:41:22 / # 301679
Normál. :-D
tomajer 2011.03.02. 12:09:14 / # 301678
No comment:-)
nazoli 2011.03.02. 12:05:16 / # 301677
avatar
Szerinted a vonatot is le fogják húzni? Utasonként 1000.
tomajer 2011.03.02. 11:57:08 / # 291159
[b]Ferihegyen már nagyon várják a vonatot A turisztikai iparág és az egész magyar gazdaság kiemelt érdeke a budapesti repülőtérhez kötődő közúti és tömegközlekedési infrastruktúra fejlesztése, ehhez akár az Új Széchenyi-terv részeként, akár más forrásokból eszközöket kell biztosítani. Egyebek mellett ezzel a felhívással fordult a parlament Sport és Turizmus Bizottsága dr. Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszterhez, miután a testület ferihegyi kihelyezett ülésén megismerkedett a Budapest Airport fejlesztési terveivel és a rövidesen megnyíló SkyCourt (Égi Udvar) terminálépülettel. [/b] A testület a napirend megtárgyalását követően határozatot fogadott el, amelyben felkérte a kormányt, hogy tegyen lépéseket az ország egyetlen jelentős nemzetközi repülőterének korszerű felszíni összeköttetésének fejlesztése, a ferihegyi gyorsforgalmi út mentén tapasztalható rendezetlen állapotok felszámolása érdekében. Ezzel tovább bővült az a széleskörű összefogás, amely a budapesti repülőtér és a helyi önkormányzatok, valamint érdekelt környékbeli vállalkozások részvételével jött létre. Az ülésen Jost Lammers, a repülőteret üzemeltető Budapest Airport vezérigazgatója tartott átfogó tájékoztatót a folyamatban lévő nagyszabású beruházásokról, kiemelve, hogy a privatizációs szerződésben vállalt 261 millió eurós beruházások 82%-át már megvalósította a Budapest Airport. A bizottság tagjai szinte egybehangzóan elismeréssel szóltak az elmúlt évek repülőtéri befektetéseiről. A Budapest Airport vezetésével egyetértésben kiemelten fontosnak nevezték a repülőtéren kívüli infrastrukturális fejlesztéseket, amelyekhez felajánlották segítségüket is. Az ülésen a Budapest Airport ismertette a 2012-re tervezett Cargo Város tervét, majd végül a helyszínen mutatta be a képviselőknek az új 2-es terminálépület, vagyis a SkyCourtot, amely újabb aktualitást ad a kapcsolódó közúti fejlesztéseknek. „A repülőtér megközelíthetőségét is érintő infrastruktúra-fejlesztést a Budapest Airport korábban már több alkalommal is sürgette, azonban a közös gondolkodáson túl lényeges eredmény eddig nem született.” – jegyezte meg az ülést követően Jost Lammers, majd hozzátette: „A mai bizottsági ülés tapasztalatai alapján a Budapest Airport bízik abban, hogy végre megkezdődhet a valódi közös munka az úthálózat fejlesztése érdekében, amely nem csak a repülőtér számára fontos, hanem a dél-pesti régió, a magyar turisztikai ágazat és az egész magyar gazdaság hasznára válhat.”

iron 2011.03.02. 08:49:10 / # 301676
avatar
Mit csodálkozol? Ha nem tudod fizetni a bankot, "BÁR" listás leszel. Aki meg ugyan azt a bankot bedönti, nyithat egy másikat. Vagy beül egy pártba. Ismered: Erősebb kutya, vau.... :)
sullivan 2011.03.02. 08:07:41 / # 301675
avatar
ja...,de ha mi hibázunk nem léptek ilyen könnyen túl a dolgon. De igen...lépjünk túl,mert nektek ez az egyszerűbb Végül is nagyjából 21.000.000-ért mit várhat a taxis? Semmit, el kell tartani a sleppet,meg ide oda kenegetni

Oldalszám: 1757