Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
szálka | 2013.05.24. 10:33:24 / # 271268 |
|
Igen. Tegnap délután sok órában sikerült tovább őszülni...
Előzmény: #271266 hiénakutya 2013.05.24. 09:34:08 |
hiénakutya | 2013.05.24. 09:48:28 / # 271267 |
|
|
hiénakutya | 2013.05.24. 09:34:08 / # 271266 |
|
|
Rocktaxi | 2013.05.24. 09:15:50 / # 271265 |
150ft-ért/km?
2013. szeptember 1.
Előzmény: #271230 sipi 2013.05.24. 07:33:09 |
|
hiénakutya | 2013.05.24. 08:57:31 / # 271264 |
Ki mondta, hogy dolgozhatsz?
:-Dp
Előzmény: #271230 sipi 2013.05.24. 07:33:09 |
|
hiénakutya | 2013.05.24. 08:43:20 / # 271263 |
Leszarom.
Véleményem azért még lehet?
Bosszanthatom a sok nagytudásút?
Ráadásul, mióta kitudódott, hogy Tomajer pluszos lett, alig ír valaki a Hallóra.
Hagyjuk meghalni?
Még szükség lehet rá.
Előzmény: #271229 tom485 2013.05.23. 20:35:25 |
|
Senior | 2013.05.24. 08:42:44 / # 271262 |
|
Sajnos napi 8 óra taxizásból, heti 2 pihenő nappal nem lehet megélni ezt mindenki tudja! Mint azt is tudja "mindenki", hogy havi 500 ezer forint bevételből nem lehet egy "taxi" vállalkozást fenntartani, üzemeltetni, gk. cserélni, hitelt, lízinget tagdíjat fizetni és megélni. Lehet szigorítani, ki-ki lehet találgatni, hogy lehet a másikat a piacról kiszorítani, hogy lehet "létszámot" csökkenteni, de ezt már egyszer eljátszottuk, akkor sem jött be, és vélhetően ezt követően sem hozza meg a várt eredményeket. Új utat kell találni, már a fél ország azon röhög, a taxisok hogyan "Szop@tják " egymást, meg ugyebár saját magukat.
Hallott már valaki olyat, hogy az ügyvédi vagy orvosi kamara olyan ragyogó ötlettel állt volna elő, hogy emeljük az üzemeltetési költségeket, szigorítsuk a feltételeket, vizsgázzunk, vizsgáztassunk lehetőleg valamiből három havonta, ja és mindenkinek az irodájába, rendelőjébe ugyan olyan legyen tapéta, a kora délelőtti órákban 15 perc +- 45 másodperc süssön be a nap, a dolgozók körme egyformára legyen kifestve, ja és ugyan ahhoz a műkörmöshöz járjon. Na és ettől nekünk milyen "jó" lesz!!!!, mert ebbe az Ön szop@tásba, majd jó sokan tönkre mennek, és nekünk majd jó sok munkák marad, amit már elvégezhetünk akár "bagóért" is, mert mi olyan agyafúrtak vagyunk, hogy az adót úgy is el tudjuk csalni, közterheket nem vagy csak részben fizetünk, és ha ez még mindig kevés lenne, mi a veszteségből is meg tudunk élni. Közben pedig azt gondoljuk, hogy nagyon,nagyon okosak vagyunk, mert amiről nem beszélünk az ugyebár nincs is, meg nem is létezik, és eszünkbe se jut, hogy ezt a sok "marhaságot" valaki végig olvassa,ne adj isten végig számolja, annak komoly következményei lesznek. Gratulálok az "okoskáknak"!, csak így tovább!, elvégre egész Európa ezt csinálja.
|
tomajer | 2013.05.24. 08:20:24 / # 271231 |
Hááát honnan tudjam én, drága Sipikém, hogy hány éves az ótód, és meddig van rajta vizsga??? :-(
Előzmény: #271230 sipi 2013.05.24. 07:33:09 |
|
sipi | 2013.05.24. 07:33:09 / # 271230 |
|
És akkor én meddig dolgozhatok?
|
tom485 | 2013.05.23. 20:35:25 / # 271229 |
|
Én nem titkoltan bevételre dolgoztam, amikor még taxiztam
Amikor még taxiztál...
De most amikor már nem..
[i]Ez legyen az ő bajuk!
Szard le![/i]
Előzmény: #266185 hiénakutya 2013.05.23. 14:14:42 |
Brian May | 2013.05.23. 15:45:16 / # 271261 |
|
Teljesen igazad van!Komolyan mindjárt kiesek a verdámból!Basszátok meg nem elég nektek ennyi szopatás?Még az is kell,hogy megszabják ,hogy mikor dolgozhatunk!Hihetetlen!!!!
Előzmény: #266185 hiénakutya 2013.05.23. 14:14:42 |
hiénakutya | 2013.05.23. 14:15:24 / # 266384 |
Van!
A Tomajer.
:-D
|
|
hiénakutya | 2013.05.23. 14:14:42 / # 266185 |
Értem, ez egy ilyen kvótarendszer lenne.
Van öcsém x órád, utána dőljél hátra, de ne kályházzál, ne rohangáljál üresen, hasznosítsd a szakmai tudásodat inkább, ámbár geopoziciós címkiadás van, úgyhogy baszhatod. Az utast ne csapd be, éjjel-nappal vidd ugyanannyiért, becsületesen, azzal a tarifával, ami vagy gazdaságos, vagy nem, mert különben irgumburgum és megvetés, később pedig helyszíni felkoncolás. Mindeközben pedig felelj meg minden követelménynek.
Teljesen jó, támogatom!
:-D
Az idézett szöveg ismerős, de nem pontosan értem, hogyan jön ide. Egy terjedelmesebb anyag részeként egy helyzetet ír le, ráadásul egy pillanatig sem okként kezeli azt, hanem kifejezetten okozatként - teljesen helyesen. Ragozhatjuk ezt a végtelenségig; a probléma továbbra sem az, hogy egyesek 36 órát dolgoznak naponta és ilyet az idézett szöveg sem állít. Arról pedig végképp szó sincs benne, hogy szabályozni kellene a munkaidőt, vagy, hogy egy ilyesfajta szabályozás egyáltalán hasznos lehetne.
Hát, elvileg te ott voltál azokon a tárgyalásokon, ahol az autókkal kapcsolatos szigorításokról döntöttek, egy olyan szervezet képviselőjeként, amely szervezet stratégiai megállapodást kötött azzal a szervezettel, amely ezeket a szigorításokat kérte.
Együtt tüntettetek velük.
Tévedek?
Vagy nem?
Vagy igen?
Na, hát meglesznek a szigorítások - köszönjük szépen. De egyébként mi a koncepció? Mert az addig tiszta, hogy megérdemli, aki egy ötmilliós autóval taxizik, ezt osztom. De amúgy te milyen értékű autót fogsz venni, ha időszerűvé válik a jelenlegi cseréje? Mert csak úgy mondom, hogy egy szikkadt Opel Astra is 4 milliónál kezdődik. Esetleg veszel valami 5-6 éves kocsit 2 millióért és 4-5 évente végigcsinálod a cirkuszt a betaxizással?
Netán közösen vesztek majd a Tomajerrel Daciát? Azt lehet majd, hogy nappal pluszos lesz az autó, éjjel meg dobókockás?
:-D
A munkamódszerek valóban eltérőek. Én nem titkoltan bevételre dolgoztam, amikor még taxiztam, nem pedig fuvarszámra. Mentségemre szolgáljon, hogy fuvarszámra nekem soha nem adtak semmit, a bevételemért cserében viszont igen.
Hát, tény, hogy nem vagyunk egyformák.
Az egyik éjjel-nappal dolgozik és ezzel nehezíti meg mások érvényesülését.
A másik meg szart kavar, szabályokat erőltet keresztül, és azzal lehetetleníti el a másikat.
Nem tudnám most megmondani, melyik a kártékonyabb.
Ha mindenkitől függetlenül is meg tudod csinálni a pénzed, akkor nem értem, miért zavar, hogy mások hogyan teszik tönkre magukat napi 16 órában. Ez legyen az ő bajuk!
Szard le!
|
|
no name | 2013.05.23. 13:43:51 / # 271260 |
|
" A túlmunka idővel megbosszulja magát, egészségügyi és mentális problémák kialakulásához vezet, melynek költségei az egészségügyi ellátórendszert terhelik majd."
-Ezt mondom én is az asszonynak, a fuvarszervezőnek, meg a banknak is, de hát beszélhet ezeknek az ember!
Előzmény: #271257 nazoli 2013.05.23. 13:16:30 |
Bao | 2013.05.23. 13:39:42 / # 271259 |
|
Azon is kacagok, mikor keresztül néz rajtam a képviselet.
Még jó, hogy nem fizetek tagdíjat...
:)
Azért fenntartom amiket kérdeztem!
|
alelölülő | 2013.05.23. 13:17:10 / # 271258 |
Az utolsó mondatra reagálok:
Szerinted van még valaki, akinek nem ment el a kedve már rég?
Előzmény: #271235 hiénakutya 2013.05.23. 08:33:48 |
|
nazoli | 2013.05.23. 13:16:30 / # 271257 |
|
A rá eső pénzt értsd úgy, hogy amennyit megkeres a munkaideje alatt.
"Sokan túlmunkával igyekeznek a felszínen maradni. Ez persze nem jár együtt semmiféle keresletnövekedéssel. Attól, hogy egy taxis többet van az utcán, többet dolgozik, összességében nem lesz több utas. Legfeljebb Ő fog egy kicsit többet kivenni az adott megrendelői állományból, amit óhatatlanul is csak a másik taxis rovására tehet meg. A folyamat öngerjesztő. Ha az utasok számát nagyjából állandónak vesszük, akkor könnyen belátható, hogy az egyik taxis által, túlmunka árán szerzett többletfuvar a másik taxisnál kiesést okoz és túlmunkára ösztönzi. A folyamat eredményeként megszokottá vált a 14-16 órás munkaidő is. A túlmunka idővel megbosszulja magát, egészségügyi és mentális problémák kialakulásához vezet, melynek költségei az egészségügyi ellátórendszert terhelik majd. Végeredményben a közlekedés biztonságára is egyre nagyobb veszélyt jelentenek az átlagosan heti hét napot, és napi 10-12 órát dolgozó taxisok." Nem ismerős?
Ezt az azzá tettétek dolgot meg nem értem. Ki tett azzá és mit? Abban igazat adok neked, hogy luxus egy ötmilliós autót a garázsban rohasztani. De meg is érdemli, aki ötmilliós autót vesz taxizásra.
Bizonyos munkamódszerek mellett még az ezer is kevés. Legyen inkább háromezer forintos kilométerdíj. És akkor napi két fuvarból is megvan a betevő. De ötezernél már egyből is. De hát te ezt jobban tudod.
Pedig inkább abba kéne belemenni, mint a 16 órás műszak előnyeibe.
Elmondom neked, hogy a 16 órát dolgozó igavonó barmoktól függetlenül is meg tudom keresni azt a pénzt, amennyire szükségem van. Autót meg majd akkor fogok cserélni, amikor szükségessé válik.
Előzmény: #271247 hiénakutya 2013.05.23. 10:35:42 |
Bao | 2013.05.23. 12:48:56 / # 271256 |
|
Azért az érdekes, hogy a felvetésemre érdemi cáfolatot nem ír nazoli, akit tisztelek nagyon az elért eredményekért...
:)
|
Bao | 2013.05.23. 12:37:02 / # 271255 |
|
Arra gondolsz, hogy már készíti nekem a helyet?
:D
Előzmény: #271254 hiénakutya 2013.05.23. 12:05:07 |
hiénakutya | 2013.05.23. 12:05:07 / # 271254 |
Ja, hát ezzel kellett volna kezdeni! Így már minden érthető.
:-D
Előzmény: #271253 Bao 2013.05.23. 11:41:50 |