Név
Becenév Senior
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Sajnos napi 8 óra taxizásból, heti 2 pihenő nappal nem lehet megélni ezt mindenki tudja! Mint azt is tudja "mindenki", hogy havi 500 ezer forint bevételből nem lehet egy "taxi" vállalkozást fenntartani, üzemeltetni, gk. cserélni, hitelt, lízinget tagdíjat fizetni és megélni. Lehet szigorítani, ki-ki lehet találgatni, hogy lehet a másikat a piacról kiszorítani, hogy lehet "létszámot" csökkenteni, de ezt már egyszer eljátszottuk, akkor sem jött be, és vélhetően ezt követően sem hozza meg a várt eredményeket. Új utat kell találni, már a fél ország azon röhög, a taxisok hogyan "Szop@tják " egymást, meg ugyebár saját magukat. Hallott már valaki olyat, hogy az ügyvédi vagy orvosi kamara olyan ragyogó ötlettel állt volna elő, hogy emeljük az üzemeltetési költségeket, szigorítsuk a feltételeket, vizsgázzunk, vizsgáztassunk lehetőleg valamiből három havonta, ja és mindenkinek az irodájába, rendelőjébe ugyan olyan legyen tapéta, a kora délelőtti órákban 15 perc +- 45 másodperc süssön be a nap, a dolgozók körme egyformára legyen kifestve, ja és ugyan ahhoz a műkörmöshöz járjon. Na és ettől nekünk milyen "jó" lesz!!!!, mert ebbe az Ön szop@tásba, majd jó sokan tönkre mennek, és nekünk majd jó sok munkák marad, amit már elvégezhetünk akár "bagóért" is, mert mi olyan agyafúrtak vagyunk, hogy az adót úgy is el tudjuk csalni, közterheket nem vagy csak részben fizetünk, és ha ez még mindig kevés lenne, mi a veszteségből is meg tudunk élni. Közben pedig azt gondoljuk, hogy nagyon,nagyon okosak vagyunk, mert amiről nem beszélünk az ugyebár nincs is, meg nem is létezik, és eszünkbe se jut, hogy ezt a sok "marhaságot" valaki végig olvassa,ne adj isten végig számolja, annak komoly következményei lesznek. Gratulálok az "okoskáknak"!, csak így tovább!, elvégre egész Európa ezt csinálja.
Nekem nem a fix tarifával van bajom. Én azt gondolom, hogy ez önmagában semmire nem megoldás a jelenlegi jogszabály környezetben meg pláne nem. A jogszabály környezet átalakításával biztos működne, de ezt csak komplex módon lehet kezelni. Gondolok itt ÁFA, adó, stb...
Sajnálom, hogy nem érted, vagy valamiért nem akarod érteni, és szerintem abba nem menjünk bele, hogy ki kit néz hülyének. A hozzászólásomnak nem az a célja, hogy ilyen irányú indulatokat gerjesszen. Lássuk a száraz tényeket. A bevétel valóban több lesz, de sajnos a kiadás is, minden utas km után majd be kell fizetned kb. 45 Ft,- ÁFÁ-t, az alapdíjból is kell ÁFÁ-t fizetni és a ketyegőből, is összesen kb. a bevételed 22-23%-t, az adózási forma is ettől megváltozik ami szintén költségemelkedéssel fog járni. A jogszabály változás autó, stb. szintén költségeket hoz. Tehát elkölthető pénzed nem lesz több, amit hoz az emelés azt elviszi az ÁFA és a többi költség emelkedés. Tehát ettől nem fogsz kevesebbet dolgozni, de többet fogsz ülni az utcán, mert hogy minden áremelés kereslet csökkenéssel jár. (az elején biztos) Aki azzal nyugtatja magát, hogy majd Ő olyan ügyes lesz nem éri el az 500.000,- Ft/hót, az ott már elbukta a storyt, ha össze adják a költségeit és megnézik mennyi a "saját" gépjármű használat. Összefoglalva a kevés néha több.
Bocsánatot kérek! Én nem azt állítom, hogy a jelenlegi árak és a helyzet az jó. Arra próbáltam rámutatni, hogy ezzel a "Fix" hatósági tarifaemeléssel átesünk egy másik adózási formába, és a Te szavaiddal élve magunkra illetve ránk hozzák a "kórságot", "kórságokat". Én azzal próbálok itt vitatkozni, hogy szerinted ez milyen jó!!!
Ne haragudjatok,hogy beleszólok de Ti valóban nem látjátok miről van szó ? A matematikus kollégától kérném, hogy számolja át az alábbi fejtegetését az ÁFÁ-t figyelembe véve. Mert ugye az nem kérdés 280 Ft/km tarifával minden TAXI ÁFÁ-s lesz. Az 500.000 Ft,-/hó ÁFA határból levonod a napi 10 indulót, meg egy kis ketyegőt akkor kevesebb marad napi 45 utas Km-nél. Érted ??? Az online taxióránál meg a műszakin mi lesz azzal a kilométer különbséggel??? Ha ÁFA, akkor nincs "kis adózó" meg "KATA" meg ilyenek. Mennyivel kell majd többet befele fizetni? A "pertársaságról" meg csak annyit, lehet huzigálni az oroszlán bajszát, látjuk mi lett belőle. Érdekképviselet címszó alatt egymás ellen akarták megvédeni magukat a "nagyok", meg is lett az eredménye. Azt meg aztán senki ne gondolja, hogy ettől a visszapörgetés megszűnik, aminek még senki nem ismeri a matekját, ha beesik az ÁFA. Szép napot minden jó tevőnek és érdekképviselőnek !!
Szerintem azon kár merengeni, hogy hány személy tartja kézbe a budapesti "TAXI" telefonszámokat, és ezek a számok milyen cég kapcsolatokkal bírnak. Érdemes azonban azon elgondolkodni, hogy ki az igazi érdek képviselő és ki nem. A telefonszám tulajdonosok nyilván nem tekinthetők a "Taxisok" érdekképviselőjének, ők kizárólag a saját érdekeiket képviselik. Minél több tagdíj és minél nagyobb megosztottság !! Ki marad mint érdekképviselő ? Erős független érdek képviseletre van szükség, mely nem gyökeredzik egyik vagy másik ügynevezett "taxitársasából sem, mely elő tud állni egy olyan programmal, mely a józan többség elképzeléseivel megegyezik. Amennyiben egy ilyen érdek képviselet létrehozásra kerülne, érdek képviseleti alapon létre lehetne hozni egy non profit diszpécser szolgálatot, és már nem is lenne szükség a telefonszám tulajdonosokra, a fuvarszervező irodákra. Azonnal lehetne normális áron dolgozni,nem lenne visszaosztás, pacsi pénz, és az a tömérdek csekkes, amitől még az élettől is elmegy a kedve. Ami biztos, ez sok embernek nem tetszene a "sok" százmillióért megvásárolt, összetrükközött fuvarszervező irodák egyik napról a másikra nem érnének egy forintot sem. és még ami biztos ez a jövő. Nincs olyan ország Európa letisztult részén, ahol ne így működne. Lehet taxitársaság diszpécserszolgálattal saját gépkocsikkal, bejelentett alkalmazottakkal, de gépkocsik és alkalmazottak nélkül a taxisok kárára, ne találjunk ki már árakat, ne kössünk gazdaságilag teljesíthetetlen szerződéseket . Amennyiben a tisztelt fuvarszervezők úgy gondolják, hogy ezek az árak jók, a szerződések teljesíthetők, vásároljanak néhány gépkocsit és nosza rajta próbálják meg. Nézzük meg mennyi idő alatt rokkannak bele!