Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
nazoli 2011.03.11. 10:55:45 / # 263883
avatar
Hiéna, vagy mi?:D
tomajer 2011.03.11. 07:48:59 / # 263881

csogu 2011.03.11. 07:44:04 / # 263880
Na, hiénakutya, megint téged piszkálnak:-)) Nem is beszélve arról, hogy a pályaudvarok környékén lévő drosztokat már régen szervezett, összesen 150-200 kocsival rendelkező csoportok foglalták el. Súlyos fenyegetések és ha nem használt, atrocitások, rongálások történtek, így oda más meg sem próbál beállni. Egyszóval, aztat írja, hogy egy állat vagyol:-))
tomajer 2011.03.11. 07:39:18 / # 263882
Mint látjuk, a cikk nem nagy durranás.. :-( Sajnos hiába ugatunk az újságírónak, az azt fogja leírni, ami őt érdekli.... nem ami minket. De lehet még fokozni... A külvilághoz már csak ennyi fog eljutni: [i][b]Túl alacsonyak a taxik tarifadíjai Legfeljebb öt évre szólna a taxiengedély egy minisztériumi rendelettervezet szerint, és a megújításához tanfolyamokra, vizsgákra kellene járniuk a taxisoknak, ami tovább növelné a költségeiket - írta a Világgazdaság.[/b] A taxisok nem örülnek a tervnek, mégsem elsősorban emiatt, hanem az alacsony kilométerdíjak miatt fáj a fejük. A fővárosban 11 éve változatlan, 240 forintos a nappali tarifa, ám ezzel a megkérdezett szakember szerint csak ráfizetéssel lehet megtenni egy kilométert. A jelenlegi magas üzemanyagár mellett legalább 260 forintra kellene emelni a tarifát. Egy másik megkérdezett szakember szerint pedig olyan koncepció kellene, amely a költségek változása függvényében szabná meg a fix tarifát, ami ezen a héten "reálisan" 300 forint lenne.[/i] Oszt jónapot:-(
tomajer 2011.03.11. 07:16:27 / # 263879
[b]Túl sok és túl olcsó a taxi? VILÁGGAZDASÁGONLINE Legfeljebb öt évre szólna a taxiengedély egy minisztériumi rendelettervezet szerint, és a megújításához tanfolyamokra, vizsgákra kellene járniuk a taxisoknak. Mindezt persze nem ingyen. A taxisok persze nem örülnek a tervnek, és egyre nagyobb a nyomás rajtuk az alacsony kilométerdíjak miatt is.[/b]

gipszjakab 2011.03.09. 19:40:33 / # 263877
avatar
Remélem 5 évente új jogsi is kell majd, hátha valaki elfelejtette, hogy vannak a sebességek a kocsijában. Aztán nehogy véletlen egyes helyett rüki legyen, mint fiatal koromban a trabi 601-ben oly sokszor. Elég balesetveszélyes mutatvány!

hiénakutya 2011.03.09. 16:10:59 / # 263876
Na, hát ezért kell majd ötévente frissítened az ismereteidet, és számot adnod a megszerzett tudásról. Zsír, nem? :-)
MCCCXCII 2011.03.09. 15:49:44 / # 263875
„[i] Elméleti vizsgatárgyak és vizsgaidők: - vállalkozással kapcsolatos gazdasági, pénzügyi, adózási ismeretek (25 perc), - általános vállalkozói ismeretek (25 perc), - vállalkozással kapcsolatos munkaügyi ismeretek (25 perc), - a személyszállítást érintő jogszabály ismeretek, a személyszállítási szerződések szabályai (25 perc). [/i]” Ezt hogy értik? Ha a tisztelt házban valaki szellent egyet a büfében, s azt megérzik, vagy meghallják, akkor rögtön bead valaki valami módosítást, mert „hallott” valami okosat. Már a könyvelőm is panaszkodik, hogy alig győzi követni a sok változtatást. Pedig azért fizetem, hogy tisztára mossa a pénzem:))

hiénakutya 2011.03.09. 13:18:27 / # 263874
Felvilágosítalak. Tegyük föl, hogy kétezer taxis kibukik a rendszerből egy éven belül, mert az autója öregebb tíz évesnél! Ők most legjobb esetben, havi 65,000 forinttal számolva, 130 millió forintot hordanak be különböző zsebekbe. Ha közülük 1500-ból sikerül droidot csinálni, akik mondjuk napi 10,000 forintos leadó mellett folytatják tevékenységüket, akkor az előző összeg hirtelen 450 millióra nő. Legyünk hihetetlenül nagyvonalúak! Számoljunk úgy, hogy a 130 millióból nincs költsége a cégeknek (nyilvánvalóan nem igaz), viszont a 450 millió fele elmegy erre-arra. Ebben az esetben 225 millió áll szemben 130 millióval. Havonta. A különbség éves szinten 1 milliárd 140 millió forint. De legyen "csak" 1 milliárd. Érted már? És nagyon nagyvonalúan számoltam. Hasonló cipőben járunk. Az autóm gázos, veri az Euro 5-ös normát. 4 légzsák, ABS, menetstabilizátor van benne, tehát túl is teljesíti az elvárásokat. Klímás, és minden ülés fűthető. Bárhol a világon megfelelne taxinak. Csak itt nem. 14 éves.
nazoli 2011.03.09. 12:14:09 / # 263873
avatar
Én nem.
smokie09 2011.03.09. 11:58:22 / # 263872
avatar
Nem leszel kevesebben, csak átalakulsz! DROIDDÁ!
nazoli 2011.03.09. 11:03:43 / # 263871
avatar
:DD Igen. A perspektíva!:D
nazoli 2011.03.09. 11:02:29 / # 263870
avatar
Nem az a probléma évek óta, hogy sokan vagyunk? Hát, most kevesebben leszünk. Bár ebben én nem hiszek.
jomeo! 2011.03.09. 11:00:05 / # 263868
avatar

Bao 2011.03.09. 10:57:37 / # 263867
avatar
Visszasírjuk taxisfelvonulast! Ő mindent elintézett volna! :)
Apuka 2011.03.09. 10:48:31 / # 263869
látom, kezditek kapisgálni. Talán mindenki rájön végre, vagy kiáll magáért vagy mehet a levesbe.. Éveken keresztül semmilyen összefogás nem volt a taxisok részéről! Talán, mondom talán, most megmozdultok végre. Azt kell megérteni, hogy most itt a lehetőség, hogy egy szervezet, egy élő szervezet mögé felsorakozzatok! Vagy várhatjátok hogy felettetek átnyúlva a nevetekben hozzanak meg ilyen döntéseket a hatóságok!
jomeo! 2011.03.09. 10:33:02 / # 263866
avatar
A BKV-buszok kb 20, a metrókocsik 30 évesek. Gratulálok a Forradalmi Kormányunknak!

gipszjakab 2011.03.09. 09:52:28 / # 263865
avatar
Valaki amúgy felvilágosíthatna, hogy Magyarországon miért akarnak 10 évnél fiatalabb kocsikat taxinak, mit szaroznak a cégek is ezzel a korhatármegkötéssel? Ha egy mondjuk 15 éves autó műszakilag megfelelt a vizsgán esztétikailag rendben van akkor mi a kifogásuk ellene (főleg, hogy a legtöbb 15 éves már rengeteg extrával is fel van szerelve)? Ne kényszerítsen már senki, hogy megvegyem 3-4szer drágábban a szarabb (szervízigényesebb) új autót. Engem speciel az se zavarna ha egy 124-es, 123-as, vagy akár állólámpás Mergával,Ford Mondeóval, Toyota Carinával, stb.bármilyen öreg, szép állapotú kocsival vinnének haza. Lényeg, hogy tiszta legyen, műszakilag megbízható és az se hátrány ha kényelmes. Hogy milyen idős? Hát azt pont leszarom! Károsanyag kibocsátás? Vicces! A gázos 10+ éves kocsim kevésbé szennyezi a környezetet mint az új csoda pdtdi, stb. motorokkal szerelt kocsicsodák. Az Ikarusokról és egyébb gépállatokról meg ne is beszéljünk. A héten láttam a + taxinál kereklámpás mercit 150FT/Km-ért "B" kategóriával! Nagyon el van baszva ez az ország!

Mat 2011.03.09. 02:47:00 / # 263864
avatar
Ez kemény ! 5 évente újra kell vizsgázni + 10 évesnél nem lehet idősebb az autó. Létszám és tarifa megoldatlan ! Emberek ha ez az előterjesztés ebben a formában életbe lép a többség számára lehetetlenné válik a taxizás, ha most nem teszünk valamit, akkor soha !

tomtom6 2011.03.09. 02:10:07 / # 263863
avatar
Akinek annyi tőkéje van , hogy a rendeletben leírtakat , netalántán még a kocsicserét is fedezni tudja annak nem kell az utcán robotolni.

Oldalszám: 469